- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 11 kovo @ 19:45 #151910Vysniukas
Po ilgu svarstymu isigijau nauja (deveta) sparna, taip sakant kitos klases skraidykle – kietasparne.
Axxess+
Duomenys http://www.fliegerboehm.de/page7/page7.html
Nuotraukos http://www.delta-club-82.com/bible/photo.php?id_aile=137&langue=en
Esminis skirtumas, kad priekine briauna ir lates is anglies, valdymas pokrypis – elevonai, panasiai kaip ir eleronai pas lektuvus, tik atsivercia i virsu, austyn/zemyn balansyrinis valdymas, pakilimui, nusileidimui ir skriejimui termikuose naudojimi uzsparniai – nuo 15 laipsniu iki 70, max greitis iki 80 pagal DHV sertifikacija mat DHV nesertifikuoja didesniems greiciams iki 120 km/h, maksimali kokybe prie 5 laipsniu isleistu uzparniu 19 greitis apie 55 km/h, minimalus zemejimas 0,68-0,75 m/s bus aiskus po bandymu, sparnu mostas 13,1 m proilgis 13,6-12,7, plotas 12,6-13,5, maksimali pakilimo mase 153 kg, delta sveria 39 kg.
Galima naudoti su Moskito sistema arba su lengvu motorizuotu vezimeliu, kas ir planuojama ateityje, i varzybas atskrendi, palieki veimeli ir skrendi su laisva…, variklis planuojamas Devil, pliurpa sulankstoma, vezimas pilnai dengtas
2009 11 kovo @ 20:01 #181623karolistas aparatas turi kaip plunksna po dangu skraidyti, o cia dabar is kazkur motoras!
Bet siaip – liuks!PS: Uzsisakau bilietus i pirmo nusileidimo perziura
2009 11 kovo @ 20:08 #181624liotcikNesusilaikysiu: axujet!
Jo negalvok apie motorus dabar.
Atsiusk arba idek foto gyvo aparato.
2009 11 kovo @ 20:22 #181626sssvajoklisturetu buti idomu
2009 11 kovo @ 21:07 #181629VysniukasMotorai po poros metu, dabar pradesiu nauja etapa savo kaip piloto gyvenime.
Motoras butu tam kad galeciau is Kauno aerodromo arba salia darbo, nes darbas yra sone Kauno, kilt ir treniruotems.
nuotrauka dar viena tik, sparnas skraidytas, bet dar dangai resursas 300 val., max. 1400 EU ir nauja danga su 1000 val. resursu ir pirmyn, svarbu kevala saugot.
Liotcik issiunciau nuotrauka tau imesk jei nesunku, o daugiau nuotrauku turetu buti sekmadieni, nes klubo angare surinksim, paziuresim kas per paukstis.2009 11 kovo @ 21:33 #181633Justas SPKduosi suskrist?
2009 11 kovo @ 21:47 #181635VysniukasVapros kaniesno interesniyi.
, skraidykle vertinu kaip savo zmona.
2009 11 kovo @ 21:52 #181636karolisNeabejoju kad su ta sena tapke tai duotu pralekt, o su nauja meiluze tai kol kas dar nelabai
2009 11 kovo @ 22:05 #181637CinCasnu idomu bus gyvai pamatyti.
kur planuoji su juo skraidyti? su ishvilktuvu ar aerobuksyru bandysi?2009 12 kovo @ 02:26 #181638liotcik2009 12 kovo @ 07:10 #181645VysniukasPirmas startas bus seduvoj arba valkininkuose, Zenia ar istrauksi i ora?.. O paskui manau ir aerobuksyru, kad ir kaune. Greiciai normalus, taip kad ir paskui ultralaita gali skristi.
2009 12 kovo @ 10:53 #181654FLYerisPlanuojam skraidymus Seduvoje savaitgali, jei viskas gerai. Tai mielaj iskelsim i ora.
Mindaugas
2009 12 kovo @ 12:48 #181659VysniukasNiu ka bandysim organizuotis, as laisvas tik sekmadieni ir planavom Kaune delta susirinkt, tai jei ka tai bandysiu atvaziuoti. Cia matai zada puse klubo suorganizuot perziura pirmo skrydzio.
2009 12 kovo @ 13:09 #181661liotcikJei galit nufilmuokit ir pafotografuokit daugiau pasiruosima ir skrydi.
Linai neskubek su skrydziu sulauk idealaus vejo (kad butu 4-5m/s) nes zinai, kietasparniai i suktuka krenta. Pasiskolink greicio matuokli oro atzvilgiu ir nustatyk kad pypsetu jei greitis per mazas (pvz. Mindaugas turi
). Trapecija kiek zinau kietasparniams stipriai isnesta i prieki, tik atkylus trosas remsis i speedbara, del to butinai istiesk bent 1km troso, kad turetum daugiau laiko persikabinimui.
2009 12 kovo @ 17:07 #181669Justas SPKtrapecija del to ir isnesta i prieki, kad neivestum i suktuka pilnai istieses rankas.
pagal dhv testreporta sito sparno neivesi i suktuka.2009 12 kovo @ 18:36 #181670liotcikJustas [SPK] Parašė:
> trapecija del to ir isnesta i prieki, kad
> neivestum i suktuka pilnai istieses rankas.
> pagal dhv testreporta sito sparno neivesi i
> suktuka.Visu kietasparniu trapecijos isnestos i prieki. Bet nemazai is ju vis del to krenta is suktuka.
na reik tiket DHV reportu, bet papildoma apsauga nepakenks. (prie didesnio vejo paprastai maziau kyla noras skrist letai, nes zeme palieti mazesniu greiciu)
Na jei Vysniukas prasimus, turetu isskriejinet ne blogiau nei parasaprniai (keleta kartu teko stebet kietasparni ir parasparnius skriejancius silpname termikelyje kietasparnis neatsilikinejo), o kai isskries pavyt ji bus sunku
2009 12 kovo @ 19:24 #181671VysniukasKas del suktuko, tai paaiskino paprastai, kas skrenda be prietaisu pagal pojucius, tai prietaisas nereikalingas, sparnas sunkiai ieina i suktuka, aisku jei labai noresi ivesi, jei su uzdaru salmu prietaisas rekomenduojamas, privalomas prietaisas Atosams ypac naujiems ir Fantomams, dalis pilotu pereje ant siu aparatu nepatenkint, nes reik sekti greiti ir jie dar artimesni sklandytuvams, jie krenta i suktuka atbulom, o sis pikiracijos principu ant nosies, todel galima pradinei stadijoj pasigauti ja, del trapecijos jie neturi problemos, nes ir jis skraido su lebiotke, kabi auksciau nei pavyzdziui combatas, trapecijos padetis panasiai kaip pas mano moyesa, siam savaitgali i seduva neleksiu, nes nera ratuku, o senukuose ispirko ta rusi kurios reikejo, reiks paieskoti.
Turbulensijos sie aparatai nebijo, o vejas geriausiai butu apie 6 m/s, nes aparatas sveria 39 kg, mano senelis taifunas buvo 40 kg.
Surinkima nufotografuosiu, skrydi nufilmuosim.2009 12 kovo @ 20:45 #181675Justas SPKliotcik Parašė:
> Na jei Vysniukas prasimus, turetu isskriejinet ne
> blogiau nei parasaprniai (keleta kartu teko stebet
> kietasparni ir parasparnius skriejancius silpname
> termikelyje kietasparnis neatsilikinejo), o kai
> isskries pavyt ji bus sunkutai jo, tik pg sukasi mazesniu greiciu ir radiusu…
2009 12 kovo @ 21:52 #181677liotcikJustas [SPK] Parašė:
> tai jo, tik pg sukasi mazesniu greiciu ir
> radiusu…taip, bet kietasparnio zemejimas daug geresnis. Kai as maciau kai kietasparnis skriejo su parasparniais jis vaiksciojo tarp dvieju guzu/burbulu, parasparniai sukosi viename
Laikesi panasiai vienodai. tas guzas numire parasparnistai ir susedo, kietasparnis kazka kita pavaiksciojes rado ir isskriejo. Nes plotas kuri gali paziuet su kietasparniu nepayginamai didesnis.
O norint is “flex” isgaut gamintojo nurodyta maziausia zemejima reik skerse uztraukt, bet tada jis nesivaldo (neskaitant Riumerio ar kitu asu). Pas kitasparni skerse visada uztraukta iki galo
Vienu zodziu Vysniukui nuosirdziai linkiu parodyt parasparnistams, kad “tam tikros” skraidykles gali pavaryt
2009 13 kovo @ 07:10 #181680VysniukasSita man ir vokietukas sake, su paprastom deltom ar parasparniu matai, kad geras oras toleliau, bet zinai, kad nedatrauksi, o kietasparniu ramiai mini ir pasieki, tik sake reik savo smegenine perjungti i nauja rezima.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.