- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 16 kovo @ 01:58 #181744liotcik
Tai ar ivyko bandymai?
2009 16 kovo @ 13:28 #181752liotcik
2009 16 kovo @ 13:30 #181753liotcikoj.
2009 16 kovo @ 16:14 #181758liotcik
2009 16 kovo @ 16:54 #181759zvirblisir kiek laiko uztrunka sukonstruoti sita aparata?
2009 16 kovo @ 17:35 #181760liotcikzvirblis Parašė:
> ir kiek laiko uztrunka sukonstruoti sita aparata?Sukonstruot – tai keleta metu. O surinkt pries skrydi itariu apie 20min pripratus.
2009 17 kovo @ 10:35 #181774VysniukasPirmas kartas uztruko beveik valanda, isardziau per penkiolika min., susirenka paprastai surenki trapecija, iskleidi sparna, sujungi nosini mazga, istatai konsoles, prie nerviuru prikabini danga, lengvu timptelejimu uzfiksuoji nerviuras jos issilanksto, prikabini uzsparnius ir elevonuspajungi prie trapecijos uztrauki uztrauktukus ir i ora.
Pakankamai sunkus aparatas, placios trapecijos stoikes apsunkina nesima, bet skriejimo kokybe reikalauja siek tiek nepatogumo, taip sakant pasportuosim ir bus tvarkoj.
Dangos resursas sieks 400-500 val. Lietuvos salygom, kalnuose 300 val., kai maciau nuotraukoje ir naturoj prie patalpos apsvietimo atrode prasciau.2009 18 kovo @ 18:42 #181790arnoLinai cia tai jega.Kaip jie danguj gerai ziurisi ….Saunuolis!!!
As Mindei neskambijau bet kad ar leidzia su masina ivaziuot i aerodroma Seduvoj.Tai kad ratai lenda. kol neiseis isalas.2009 19 kovo @ 10:23 #181798BlochaVišniukai, sveikinu!!
Tarp kitko Kryme 1996-ais mačiau pirmus startus “Flight Design” naujo prototipo, kuris veliau buvo pavadintas Exxtacy, išpopuliarėjo po visą pasauly ir, jei neklystu, davė startą naujai skraidyklių klasei. Tai šis tavo matyt jo “anūkas”? Kažkada “Flight Design” ir parasparnius neblogus siuvo.
Mielai kviečiame su nauja technika į Valkininkus!Blocha
2009 20 kovo @ 09:37 #181836VysniukasCia jau ketvirta generacija pirmas Exxtacy, paskui Ghostbuster, toliau Axxess ir paskutinis Axxess+.
Axxess+ nuo Axxess skiriasi tuo, kad itraukiami uzsparniai ir siaip siek tiek modernesnis charakteristikos http://www.fliegerboehm.de/page7/page7.html
Situ sparnu isvis labai mazai pagamino ir nelabai kas juos parduoda. Siuo klausimu man pasiseke
Dabar pats kurejas gamina Exxtacy.
Nutrauke gamyba nes pelnas per mazas buvo ir patrauke i ultralaitu lektuvu gamyba ct-sw.2009 28 kovo @ 12:54 #182034MarciunasKaip Linai, nespejai dar ore isbandyti?
2009 28 kovo @ 13:39 #182037sssvajokliskai isbandys bus nuotrauku daug
2009 30 kovo @ 16:36 #182074VysniukasPenktadieni planavom Netonyse, bet vejas 8-12 metru buvo tai su senu sparnu palaksciau, plius dar oras buvo labai turbulenyttiskas, i starta palydejo trise
, uz trosu palaike.
Bet pirmi pastebejimai jau yra pabandem ant pievos su Kestu, atidirbom uzsparniu padeti, prie kurio kampo delta skreenda ant ranku, kitas pastebejimas,kad padeti kitas asmuo praktiskai negali,
nes nosis trumpa, o trosai ploni, tai jis uz trosu pastrachuoti negali apkrova didele, soniniai trosai valdymo tai si pozicija irgi atpuola, tik trumpalaike pagalba galima uz kilinio vamzdzio jei reikia ka
pasivarkyti ar laukiant komandos startui, pradzioj pabandem be sistemos tai sunkiai gaunasi startas, uzsidejus sistema ir prisikabinus situacija pasikeite kardinaliai. Isvada -sportinis daiktas.
Mase labai jauciasi pradedant startuoti pirmus 10 m, paskui jau geriau, pavaldumas ant zemes normalus, sakyciau geresnis nei paprastos deltos, lauksim geresniu oru ir sekancios bandymo sesijos.2009 30 kovo @ 17:41 #182075arnoLinai laukiam nekantriai…Sekmes
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.