- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2003 11 kovo @ 08:38 #148720Anonimas
Ar kas nors siame forume yra realiai skraides parasparniu su motoru ir ne jo?
Jei tokiu yra, busiu dekingas konstruktyviai patarusiems kuom skiriasi vienas ir kitas budas.
O tai susidaro ispudis, kad kai kurie cia svaigsta apie tai, ko visiskai neismano.
Ismanantiems is anksto dekoju.2003 11 kovo @ 16:38 #156657flying-boyparasyk man savo e-mail’a ir as tau atsiusiu truputi informacijos apie paramotorus.
2003 11 kovo @ 18:13 #156658Antanas> Ar kas nors siame forume yra realiai skraides parasparniu su
> motoru ir ne jo?Chia visi yra aktyviai skraidantys.
> Jei tokiu yra, busiu dekingas konstruktyviai patarusiems kuom
> skiriasi vienas ir kitas budas.Su tavim galima “konstuktyviai” diskutuoti shia tema, jei tu tik per Traku shvente matei skrendanti parasparni?
Konstruktyvus atsakymas “tokiems kaip tu” vienas ir kitas budas skiriasi tuom, kad vienas turi motora, kitas nea. Viskas tuom ir pasakyta ))))> O tai susidaro ispudis, kad kai kurie cia svaigsta apie tai,
> ko visiskai neismano.Nu kam apie save taip kalbeti…
(bo visi kiti ishsakiusieji savo nuomones yra aktyviai skraidantys ir tikrai shi ta ishmano )> Ismanantiems is anksto dekoju.
Prashom ner uzh ka )))))))
2003 11 kovo @ 19:35 #156660TermikBrangusis Tomai ,atsakau nieko nesiskiria ar su motoru ar be jo tik va,kad uz nugaros burzge smarkiai tai tikrai net ausis uzgule , o valdymas tai tikrai tas pats dvi virvutes ir viskas
2003 12 kovo @ 04:15 #156661AnonimasPatyres parasparnininkas Antanas tikriausiai nelabi skiria kuom yra skirtingi zodziai patarti ir diskutuoti. Prasydamas konstruktyvaus patarimo, minty kaip tik ir turejau tokius “patarejus”.
Teneisizeidzia kiti sioi forumo dalyviai uz naujoko izuluma, bet nevirskinu pasikelusiu “asu”, kuriems atrodo, kad jie yra kokio nors dalyko dievai, o visi kiti – tai mazyciau sudukai aplinkui…2003 12 kovo @ 05:57 #156662AnonimasOba! Nezinojau ,kad tu, Antanai esi pasikeles !
2003 12 kovo @ 06:23 #156663Antanas> Teneisizeidzia kiti sioi forumo dalyviai uz naujoko izuluma,
> bet nevirskinu pasikelusiu “asu”, kuriems atrodo, kad jie yra
> kokio nors dalyko dievai, o visi kiti – tai mazyciau sudukai
> aplinkui…)))))))))))))))
Tu neturi jokiu psichologiniu problemu, … fobiju? ))
Toli grazhu, nesu asas ir uzh mane chia yra N geriau skraidanchiu, bet mazhiau malanchiu liezhuviu Bet tau kaip naujokui, manau reiketu uzhdavus klausima geriau isiskaityti i atsakymus ir jei ko nesupranti paklausti, o ne pulti aishkinti, kad nieko neishmanot .Linksmai nusiteikes Antanas
2003 12 kovo @ 07:25 #156664GeorgasApie skraidymus su motru ir be jo:
1) Skiriasi tikslai: Be motoro tikslas – termiko medziojimas, su – oro navigacija, pilotazas.
2) skiriasi oro salygos: Be motoro reikalinga nestabili termine atmosfera, su – kuo stabilesne.
3) skiriasi skraidymo aukstis: Be motoro skrendama aukstai, prie debesu (1-2km), su – zemai (<100m) (isimtis – skraidymai be motoro antvejyje).
4) skiriasi sparnas: Be motoro daznai skraidoma su jautresniais sparnais, su – su stabilesniais.
5) skiriasi pojuciai: be motoro skrendi tyloje, stengdamasis pajusti oro judejima, isiklausydamas i veja, su – jauti uz saves jega.
6) skiriasi nemalonumai: be motoro lauki sudejimu, sparno luzimu (nes skraidai nestabilioje atmosferoje), su – saugaisi, kad tavo ar sparno dalis
nepatektu i sraigta.7) skiriasi starto ir nusileidimo igudziai: be motoro startuoji pasilenkes, pagrinde rupiniesi sparnu, su – startuoji issitieses, pagrindinis demesys – kad stropos ar kiti pasaliniai daiktai nepatektu i propeleri. Su motoru jokiom aplinkybem neturi teises griuti ant nugaros.
Neziurint siu skirtumu, abi skraidymo rusys yra vienodai geros ir viena kitai netrukdo. Kai nera termiku, ryte, vakare gali skristi su motoru, diena – be jo.
Georgas
2003 12 kovo @ 08:05 #156667AnonimasGeorgas gana teisingai isaiskino kas prie ko
Pabaigai tureciau pridurti pagrindinius skraidymu tikslu skirtumusBe motoro skrendama kovojant su stichija, ir dazniausiai ten kur ji tau primygtinai siulo skristi
Su motoru skraidoma stengiantis kad stichija netrukdytu, ir tai tam tikra prasme yra “susisiekimo priemone”. Labai primityvi, taciau susisiekimo, t.y. nepaisant vejo krypties gali nuskristi kur nori, ir teoriskai beveik tiek kiek nori (kiek uzteks kantrybes ir bako talpos)
Antra motorizuotu priemoniu paskirtis – “nuotykiu ieskojimas” mazame ausktyje. Pvz – motoparasparniu futbolas arba kas palies sparno galu zeme ir “neprisivalgys zemes”Man, kaip ultralenguju orlaiviu rinktines nariui, teko tarptautinese varzybose matyti beveik visa spektra motoparasparniu panaudojimo sriciu.
Dristu teigti kad net ir kieciausi asai (o i pasaulio cempa susirenka tikrai ne naujokai) dauzosi vos ne kas diena. Pagrindine priezastis – issidirbinejimai mazame aukstyje. Kazkodel visi motoparasparnistai mano kad skristi aukstai nuobodu ir neidomu. Zymiai smagiau skristi misko keliuku zemiau medziu virsuniu, 3 pries 3 suzaisti futbola, pabandyti slaloma tarp palapiniu ar kazka panasaus
Atitinkamai ir rezultatai. Traumos palyginti su laisvu sparnu sunkesnes nes kaba papildomas svoris ant nugaros, besisukantis sraigtas prie alkuniu.Jei esate isitikines kad viso to nedarysite ir skrisite tik aukstai ir tik ramiu oru – tada motorizuotas parasparnis napalyginamai saugesnis (su salyga kad mokate skristi).
Jei zadate elgtis taip kaip visi (ne kiek neabejoju kad taip ir bus) – sansai beveik lygus.
Bet uztat kiek nuotykiu…2003 12 kovo @ 11:25 #156671kleDel valdymo.. didelis skirtumas nes negali kontroliuoti svorio.. Skrendant turbulencijoje tas labai nepatogu.. be to sedejimo pozicija motore, kaip ant taburetes.. tiem kas iprate guleti sunku bus ilgai skraidyti
2003 12 kovo @ 12:01 #156672AnonimasKlemensai
Neklaidink zmoniu
Esme ne valdymo skirtume ir ne gulesenoje
Per turbulencija niekas neskraido (nors yra kitaip mananciu ir daranciu, ir ne tik turbulencijojue bet ir nakti)
Be to motoru sparnai kitokie (skirtingai nei kai kurie mano kad geras sportinis sparnas tinka viskam) stabilesni
Panasu kad reikia prisiminti kai kuriuos nelabai senus nuotykius ir juos ivertinti
Nes tu nuotykiu autoriai ko gero patys isvadu nepadaro2003 12 kovo @ 12:29 #156673AnonimasKlemensai
Ar skraidei su motoru?Kestas
2003 12 kovo @ 16:57 #156675AnonimasNuosirdziai dekoju darenui ir Georgui. Tikrai tapo aiskiau. Issispausdinius jusu ats ir pasikabinsiu garbingiausioj vietoj:)))
Antanui: minetu fobiju neturiu. Siaip sorry, pasikarsciavau.
Beje, kuriuo metu dazniausiai renkates Valkininkuose savaitgaliais?
Gal organizuojami kokie kursai pradedantiems. Ar mokymas cia individualus?2003 12 kovo @ 17:43 #156676klebet valdymas tikrai gerokai skiriasi..
su motoru kabi pakabintas ir nelabai ka ten svoriu pavairuosi.. visai kitas skridimo jausmasKestai: skridau:P
2003 12 kovo @ 18:09 #156677Gedastomas parašė:
>
> Beje, kuriuo metu dazniausiai renkates Valkininkuose
> savaitgaliais?
> Gal organizuojami kokie kursai pradedantiems. Ar mokymas cia
> individualus?Renkames kai tik oras geras (nelyja ir nepucia uraganai, vasara dar ir saule pageidautina). Taip mazdaug nuo 10-11 val. Kursai daugiau ar maziau individualus.
Gedas
2003 13 kovo @ 05:44 #156678AnonimasKlemensai
Jei skridai su motoru, tai klausimas ar tavo kvalifikacija ta leidzia daryti?
Kiek pamenu tai tu net parasparnio piloto licenzijos dar neturi
O atitinkamai ivertinus tavo “zygdarbius” su motoru, bei keleiviu skraidinima Trakuose neturint tam nei patirties nei aplamai licenzijos skraidyti, kyla labai astrus klausimas ar is viso ja tau galima duoti
Visu pirma tai kaip tu islaikysi oro teises egzamina jei piktybiskai nusizengi istatymams?
Apie kitas smulkmenas del vietos stokos nutylesiu… kol kas
Bet ir pirmo pilnai pakanka labai ilgam sustabdyti licenzijos isdavimaAr nors kazka supratai?
P.S. Klemensai – nieko asmenisko!!! Jei manes (ir mano aviacinio avantiurizmo) panasiais budais nebutu stabde mano skraidymo karjeros pradzioje, kazin ar buciau isgyvenes tuos 20 metu, tuo labiau be jokiu traumu (tuk tuk tuk i medi, t.y. sau i plike)
2003 13 kovo @ 14:23 #156681klena..
del licenzijos.. ash ja lyg ir turiu ir turiu jau beveik metus tik del permainu valdzhioje nieks man jos neishduoda..
del mano nuotykiu su motoru.. skridau du kart (pirmasis skrydis buvo uzh traku, esant ramiam orui vakare.. antrasis netonyse neseniai buvuvsi sheshtadieni) abiem atvejai salygos buvo ramios ir tikrai nesukeliau nei sau nei kam kitam pavojaus..
del traku.. kodel ten nieko nesakei, o dabar staiga uzhkliuvo, tau reikejo tik tarti zhodi ir ash buchiau viska padejes i shali
del mano stabdymo.. visi kas mane pazhysta, galetu pasakyti kad manes stabdyti nereikia ir ankschiau laiko ash neuzhsimushiu, nes ish vis per stipresnes salygas ash labiau linkes sedeti ant zhemes..
2003 13 kovo @ 14:47 #156682klenzn.. gal but painioji mane su darium
2003 13 kovo @ 17:25 #156683TermikE hebryte nukripot nuo temos ,Hmm manau persiskraidet !!!
2003 13 kovo @ 17:35 #156685martynasMarijau,
siaip gal ir nuo konkrecios temos nukrypta buvo, bet pakankamai teisinga kryptim . Tokie nukrypimai isties nekenkia. Jei manai kitaip – tikiuosi pakeisi savo nuomone nelaukdamas kol jauni zmones bus suluosinti tavo paties kieme.
Ne veltui yra priezodis (kuriam labai pritariu): “Jei gali – neskrisk!”.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.