• This topic is empty.
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154556
    Petraitis

    Sveiki,

    Taip jau susiklostė aplinkybės, kad išsilaikius licenciją pasikeitė gyvenimo, tempas, būdas ir piloto pažymėjimas iš džiaugsmo tapo priekaištu.

    Žodžiu pradėjau domėtis įranga, nes šį pavasarį jau noriu skristi. O kadangi viena iš aplinkybių yra darbo vieta Rusija tai panaršiau su kuo jie skraido. Be POP gamintojų radau tokius www paraavis com, kurie yra vietiniai gamintojai ir šiuo metu kol rublis silpnas jų sparnai atrodo sąlyginai pigūs.

    Bandžiau ieškoti informacijos ne vien tik rusiškuose puslapiuose, bet deja ten kur šis gamintojas minimas – dažniausiai tiesiog priskiria jį prie egzotinių. Teigiamų atsiliepimų radau, neigiamų nelabai.
    Gal kam teko susidurti ir žinot ar jie yra sertifikuoti(Gamintojas rašo, kad sertifikuoti, bet Rusijoje jau nemažai laiko buvau tai nebetikiu :))? Kaip su pasiuvimo kokybe? Ar medžiagos tikrai taip kaip jie teigia, nenusileidžia top brandams?

    Būsių dėkingas tiek už teigiamus tiek už neigiamus pamąstymus.

    #199880
    liotcik

    Jei lyginti su automobiliais tai ir Mersedeso ir Dacia medžiagos tos pačios ir papildoma įranga gali būti ta pati, bet kaina skiriasi.
    Realiai dėl patikimo su Paraavis problemų nekils. Atsilieka tik morališkai per keleta kartų. Kiek girdėjau kai kurie sparnai kopijuoti.
    Kitaip tariant jei tau nereikia naujausio ir krūčiausio gali drasiai pirkt ir Paraavis.

    #199881
    paujon

    Del sertifikaciju. Tau kaip pradedanciajam labiausiai tiktu modelis Joy. Jis yra sertifikuotas tik S dydzio. Idomumo delei paziurejau mokyklini modeli Jazz. Jis sertifikuotas AFNOR – senovine sertifikacija :)

    #199882
    Petraitis

    Taip, žiūrėjau puslapyje para test ir radau sertifikaciją tik šiam dydžiui. O kažin čia normalu, kad tik vienas dydis sertifikuotas?
    Man reikalingas M dydis. Ar tai, kad kiti dydžiai neturi sertifikacijos reiškia, kad jie neatitiko ar tiesiog gamintojas vieną dydį prasertifikuoja, o kitais reikia pasitikėt ir taupymo sumetimais nebesertifikuoja kitų?

    #199883
    liotcik

    ” O kažin čia normalu, kad tik vienas dydis sertifikuotas? “
    Nenormalu.

    ” taupymo sumetimais nebesertifikuoja kitų?”

    Taip, nesertifikuoja taupymo sumetimai (vieno dydžio sertifikavimas berods 10 000eur), bet ar kiti dydžiai praeitų sertifikaciją priklauso nuo to kiek pasitiki gamintoju. Ar jie skyrė pakankamai laiko ir energijos kad davestų kitus dydžius ar tik pakeitė mastelį brėžiniuose.
    Kadangi pats neturėjau Paraavis nedrįsčiau atsakyti į šį klausimą.

    #199887
    Varstelis

    Medziagos geros , pasiuvimo kokybe taip pat
    Naudojam Zoro, Zoro 2, Akrobat tai paramotoriniai sparnai, tikrai puikiai skrenda, stabilus ir atitinka deklaruojama saugumo klase. Laisvo skrydzio sparnu neteko skristi

    #199890
    Gedas

    Prieš -niolika metų Ženia juos vežėsi (kai dar Volkovas buvo artimai su jais susijęs), turėjo vieną ar kelis mokomuosius, plius Briedis kelis sezonus su kažkuriuo modeliu daug skraidė. Su patikimumu ir pasiuvimo kokybe problemų neturėjo, nemanau, kad ir dabar turėtų.

    Sertifikacija brangi, tai dėl taupumo sertifikuoja vieną dydį. Prieš tuos pačius -niolika metų buvo įprasta praktika post-sovietinių šalių gamintojams, matyt ir šiais laikais tas pats galioja.

Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.