- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2003 3 kovo @ 17:22 #148710Ultrascreen
Sveiki,
Kreipiuosi i visus patyrusius ir nelabai parasparniu pilotus, kad parekomenduotumete instruktoriu (Vilniuje), kuris gerai ruosia naujokus. Taip pat noreciau suzinoti, kur galeciau susipirkti iranga: racijos, GPS, variometras,pakabinimo sistema,…; visa tai gali buti nen nauja, taciau geros bukles. Sparna ir siokia tokia pakabinimo sistema turiu. (Sparnas FreeX, nezinau tiksliai modelio, bet jis paparsciausios konstrukcijos, pradedantiesiems skirtas);
Aciu uz pagalba…
2003 3 kovo @ 18:12 #156607Gedas8 699 53878, Zhenia. Kur ka nusipirkti, gali pas ji ir suzinoti. Arba, kas netingi, cia papostins savo paslaugas
Gedas
2003 10 kovo @ 06:14 #156633AnonimasRekomenduoju Zenia Blocha, as buvau vienas is pirmu jo mokiniu Vilniuje.
Kontaktiniai telefonai http://www.skrydis.lt, instruktorius pades tau ir nusipirkti viska ko reikia.2003 10 kovo @ 07:19 #156636AnonimasGali ir Meciui Komarui paskambinti +370 68 253401
Man jis labai daug svarbiu klausimu padejo isspresti (Aciu jam)
2003 10 kovo @ 09:47 #156638liotcikKas del yrangos tai kainos/kokybes santykis pas Mieci zjb.Galbut kokybe geresne pas Evgenij . O del apmokymu idealiausia butu (koainos/kokybes atzvilgiu) mokytis neskubant paciam padedant kitu pilotu ir vadovaujantis sveiku(bijanciu) protu, nors laiko atzvilgiu tai nera geras variantas. (Cia grynai mano nesaliska nuomene, galim pasigincyt )
2003 10 kovo @ 12:41 #156644kleNiu del to mokymosi pachiam padedant kitiem.. Kazhkada kernavej susitikom kazhkokius savamokslius varanchius per ribini veja. Kai paklausem ar zhino ka daryti jei sudetu kokia puse, jie tik mirksejo akim.
Instruktorius yra gerai, nes tada aciranda acakingas zhmogus kuris viska nuo pradzhiu iki galo sukrauna i galva. Be abejo visada bus ishmokusiu savarankishkai ir ne ka ne blogiau nei su instruktorium..2003 10 kovo @ 15:06 #156647martynasDel apmokymu siulyciau “uzmesti aki” stai cia:
1. http://paragliding.lt/mokykla/training/
2. http://www.skrydis.lt/skelbimai.htmlJei nori mokytis – renki numeri ir tariesi Paprasta.
Nepaisant to, kad yra ant Lietuvos ir savamoksliu pilotu as labai nerekomenduociau mokytis “paciam”. Kiek teko stebeti ir bendraut – pas savamokslius didesnis traumatizmas ir aisku marsrutiniai skrydziai ne taip greitai perprantami. Pvz.: mokantis su instruktorium i marsruta galima skristi po 2-3 menesiu mokymu, o savamoksliui.. hm nezinau… aisku koks smierciukas galetu jau pirma diena uzvilkti i virsu, bet tai marsrutiniu skrydziu man nesinoretu pavadint.2003 12 kovo @ 08:18 #156668AnonimasMartynai
Visu pirma i marsruta mokinius po 2-3 menesiu isleidzia tik zudikas
Siulau pasiskaityti kvalifikacinius pilotu reikalavimusDel to ir traumatizmas didelis, kad labai neatsakingai mokiniai paleidziami i termikus ir i pavejinius marsrutus kur niekas nezino kokie pavojai ju laukia – juk instruktorius lieka zemeje
Apie savamoksius tai is viso patylesiu. Idomu kas savamoksiui isduos licenzija, kas pasirasys uz jo kvalifikacija
Liotcik – baik erezijas skleisti, argi tu pats mokeisi skristi?
O del sveiko(bijancio) proto tai visiska nesamone. Is kur naujokas gali ko nors bijoti ar vengti jei jis is viso ne neisivaidzuoja kokie nematomi pavojai jo laukia (pvz pavejinis rotorius uz kliuties).Gal kie per daug liudnai pasakysiu, bet kai toks “savamoklis” prisitrenks, tai visi pirstais rodys – nu va, pats sumane ismokti, pagailejo pinigu instrauktoriui. Ir tikai ne neprisimins kad patys patare mokytis paciam, neprisimins kad kazka uzmisro pasakyti, del ko nors perspeti
Siaip tai Lietuvoje savizudybes nera uzdraustos, tik tokiu atveju prasau tai daryti kur nors nuosalyje, toliau nuo skraidanciuju
2003 13 kovo @ 09:43 #156680AnonimasDarenai,kaip patarsi spresti provincijoje gyvenantiems romantikams skrydziu mokymosi klausima ? Uzteks licenzini suda pilstyti is sostines boksto.Susidaro toks ispudis,jog Lietuvoje skraido ne sparnai,o licenzijos su priraisiotais sniureliais.Mokanciojo patarimai VISADA yra naudingi,bet nevisada tas MOKANTYSIS gyvena gretimame kaime.
2003 13 kovo @ 17:29 #156684martynasMano atsakymas naujam:
lietuva ne tokia ir didele siaip jau (skraidunai tai zino ypac gerai). Taigi nepatingek nuo savo kaimo pavaziuot kokia valanda laiko iki artimiausios “sostines”. Kas pamokys skrist yra ir kaune ir panevezy ir siauliuose ir klaipedoj. Matyt neisivaizduoji kaip ta valanda praleista kelioneje atsipirks – kalbu apie laika praleista tikrai ne minkstuose pataluose net ir salyginai laimingos baigties atveju. As labai gerai zinau ka tai reiskia ir skraidunai tai gali patvirtint.
Kaip pasielgt naujam teks, aisku, sprest paciam.
2003 13 kovo @ 17:47 #156686martynasdarenas parašė:
>
> Martynai
>
> Visu pirma i marsruta mokinius po 2-3 menesiu isleidzia tik
> zudikas Siulau pasiskaityti kvalifikacinius pilotu reikalavimusNa darenai, cia siek tiek “uzlenkei”. Nematau tokio straipsnio kvalifikaciniuose reikalivimuose, kur i terminius skrydzius butu negalima skrist pvz. po 3 men. Aisku tu busi teisus tuo atveju jei “svieziai kepamas” pilotas sedes ant zemes ir skaiciuoja drugelius/sparnus. Jei dirba – as tikiu kad per 3 men imanoma psiekti toki lygi kad pradet skrist o ne “sokinet”.
Del tavo kitu pamastymu – sutinku; nutruktgalviskumas siam sporte greiciau kenkia nei padeda. Savamoksliai sportui jau nebereikalingi (ko negalejai pasakyt pries 10 metu)
2003 14 kovo @ 07:34 #156687liotcikdarenas parašė:
>
> Liotcik – baik erezijas skleisti, argi tu pats mokeisi skristi?
> O del sveiko(bijancio) proto tai visiska nesamone. Is kur
> naujokas gali ko nors bijoti ar vengti jei jis is viso ne
> neisivaidzuoja kokie nematomi pavojai jo laukia (pvz
> pavejinis rotorius uz kliuties).Sorry uz erezijas , kas liecia skraidykles tai darenas 101% , bet su parasparniu tai praktiskai ismokau skrist pac. Atvariau i Kernave su parasparniu, Briedis ir dar keli pilotai parode uz kurio sniuro ir kada tempt, kur turbolencija yra zinau, palaiksciau nulipes nuo slaito, po to vejas nurimo tada nuskridau nuo slaito. Veliau Netonyse skraidziau keleta dienu prie silpno vejo nu daba jau moku biski paskrist, jokiu bajeriu nebuvo.
Nu gal mano atvejis biski kitoks nei kitu pradedanciuju nes as teoriskai daug ka zinojau.>
> Gal kie per daug liudnai pasakysiu, bet kai toks “savamoklis”
> prisitrenks, tai visi pirstais rodys – nu va, pats sumane
> ismokti, pagailejo pinigu instrauktoriui. Ir tikai ne
> neprisimins kad patys patare mokytis paciam, neprisimins kad
> kazka uzmisro pasakyti, del ko nors perspeti
>
> Siaip tai Lietuvoje savizudybes nera uzdraustos, tik tokiu
> atveju prasau tai daryti kur nors nuosalyje, toliau nuo
> skraidanciuju2003 14 kovo @ 07:55 #156689AnonimasNaujam:
Kaip rasiau – savizudybes neuzdaustos. Mokytis gali ir vienas, net be pilotu patarimo.
O jei klausi patarimo – tai ko gero ne naujoko
Galu gale ne as turesiu tave ligonineje lankyti – daryk kaip ismanai
O licenzijos ne tam kad drausti skraidyti – jos tam kad skriadyti butu saugiau ir maloniau. Kas to nesupranta – uzjauciuLiotcik:
Kalba eina ne apie tuos kurie jau turi skraidymo patirti su panasia technika, o apie naujokus. Mes su Briedziu savo laiku ne tik patys mokemes parasparniu skristi, bet tuo paciu ir mokemes su musu didziuoju isvilktuvu buksyruotis. Tik dviese… Ir jokiu instruktoriu, nekalbant apie patyrusius – ju paprasciausiai is viso nebuvo. Pridarem begale klaidu, ir mums labai pasiseke kad nieko nenutiko. Matyt skraidymo skraidyklemis patirtis isgelbejo.
Dabar situacija kitokia, kvalifikuotu pilotu pakanka, istruktorius taip pat ne vienintelis. Kam mokytis is savo klaidu, jei galima pasimokyti is svetimu – tai zymiai efektyviau ir saugiau.
Man vis dar leika neaiskus daugumos naujoku noras dauzytis irodinejant tiesa kad instruktoriai nereikalingi.Martynui:
Elementari mokymo metodika sako kad zinios ir patirtis negali buti isisavinama per trumpa laika. Reikalingas minimalus apmokymo laikas
3 menesiai nuo mokymo pradzios, kad pasiektum 4 kategorija (kiria pasiekus yra leidziami marsrutiniai skrydziai, t.y. bandymy skristi marsrutais pradzia), ar bent jau ivykdytum minimalius reikalavimus skrydziu kiekiui, ziniu bagazui (ir islaikyti egzaminus, bent jau licenzijai gauti)), valandu skaiciui, skrydziu ivairiose vietovese patirciai yra visiskai nerealu Lietuvos salygomis. Dauguma naujoku tezino 1-2 skraidymo vietas, ir tai – viena antvejui, kita termikams. O ka sako PARA PRO? Ko gero senokai bevartei si kvalifikacijos dokumenta.Kaip jau ne karta esu sakes – sitie dokumentai, patarimai ir reikalavimai yra parasyti pilotu krauju. Jei norite, galite ju nepaisyti, ir prirasykite dar viena, savo asmeninio “indelio” eilute…
2003 14 kovo @ 08:55 #156692GeorgasKas neskaitete – perskaitykit senai aprasyta nuotyki skrydyje:
http://www.skrydis.lt/nuotykis_005.html
Ten pilotas daro savo isvadas apie ivykio priezastis, bat man atrodo, kad pagrindine priezastis – patirties stoka. Neatsimenu, ar Gediminas mokesi pas instruktoriu, bet kiek pamenu, buvo pernelyg drasus ir neklause, ka kiti sako (pats viska zinau, man nereikia jusu patarimu!)
Situacija buvo nesudetinga, labiau patyres pilotas butu nesunkiai susitvarkes, bet kol neturi igudziu, sekundes bega greit, o kas darosi – nezinai, vietoj to kad padetum sparnui, tik trukdai jam. Taip ir zemes sulaukti netrunki.
Georgas
2003 14 kovo @ 09:25 #156694AnonimasDekoju uz naudingus ir konstruktyvius patarimus.Be forumo buvo daug sunkiau.Gero savaitgalio ! VISI I DANNNGGGUUUU !!!!!
2003 14 kovo @ 18:19 #156699AnonimasLiotcik parašė:
> Sorry uz erezijas , kas liecia skraidykles tai darenas 101%
> , bet su parasparniu tai praktiskai ismokau skrist pac.
> Atvariau i Kernave su parasparniu, Briedis ir dar keli
> pilotai parode uz kurio sniuro ir kada tempt, kur
> turbolencija yra zinau, palaiksciau nulipes nuo slaito, po to
> vejas nurimo tada nuskridau nuo slaito. Veliau Netonyse
> skraidziau keleta dienu prie silpno vejo nu daba jau moku
> biski paskrist, jokiu bajeriu nebuvo.
> Nu gal mano atvejis biski kitoks nei kitu pradedanciuju nes
> as teoriskai daug ka zinojau.
>Ir jokios cia isimties, labai normalus tavo atvejis, Dariukai. Europoj taip skraidyti ir mokina – 5-7 dienos, trupuciuka teorijos ir daug praktikos and that’s it!
Kas cia butu jeu visur taip dusintu zmones, kaip pas mus?2003 15 kovo @ 20:55 #156705AnonimasSu burlente pačiam mokytis visai nieko , atsigaivini karts nuo karto įkrisdamas…
Su sparnu vieno karto pakanka,kad visas gyvenimas pakryptų kita vaga ar net ….
Visiems savamoksliams: (be ironijos) jūs galit savim didžiuotis, kad sugebėjot išlikt sveiki,ir tapot gerais pilotais. Tačiau gerbkit save ir neskleiskit nesamonių. Kam ta “dėdavščina” , patys atkentėjot ir užtenka.Nieko nepadarysi, geras instruktorius gabų pėstyjį per vasarą padarys rimtu tavo konkurentu maršrute.O kadangi aerodinamikos ir meteo teorija bus švari ir teisinga, o ne surinkta per ,galbūt, dešimt metų, iš “viena bobutė pakalnėj pasakė”,tas “pėstysis” gali tapti visiems laikams geresnis skrajūnas.
Jūs įrodėt,kad iš bėdos ir labai norint galima pačiam išmokti, bet neklaidinkit apie skrydį supratimo neturinčių žmonių.Jei tik galimybės leidžia reikia mokytis tik su instruktoriumi.
Ar ben su parasparniu saugumo kategorijos DHV-1 ir su patvirtintai patyrusiu bei saugumui sąmoningu pilotu.
P.S.
Kažkas forume minėjo Kreiptis į Mėčį Komarą.
Dėmesio pradžiamoksliams !!! Mėčys Komaras yra pardavęs jokių saugumo standartų neturinčius, gyvybei pavojingus net profesionalams, sparnus visiškai nemokantiems skraidyti.
Iš to sprendžiant, jo požiūris į saugumą yra nusikalstamai netinkamas nemokantiems skraidyti!Norint pradėt skraidyti labai sunku atskirti pelus nuo grūdų,todėl paskutinis patarimas norinčiam pradėti mokytis skraidyti su parasparniu (netinka paramotorui) :
Netikėkit, kai kas nors jums pradės pasakot, kad saugesnės kategorijos sparnas (DHV-1 arba DHV1-2) blogiau skrenda, neįdomu skristi,ar ne “kietai”atrodysi prieš kitus. Po 1998 metų ,mūsų visų džiaugsmui ,tai tapo nebetiesa. Ne tik Lietuvos varžybų praktika rodo,kad su DHV 1-2 laimimi varžybų etapai,kai tuo tarpu “kieti asai” su savo
DHV 2-3 “mašinom” dėl per stiprių termikų ir per silpnų asmeninių galimybių net nedrįsta startuoti.Nepykit jei ką užgavau. Bet tai turėtų mažiau skaudėti nei nukritus.
Ačių už dėmesį.
Arūnas2003 16 kovo @ 08:41 #156706AnonimasMielas Arunai,
Tai tik tavo emocijos ir tusti zodzia.
Kokie DHV 2-3? Kiek ju Lietuvoj? 3-4 vienetai? Is ju skraidanciu 1-2. Ir kokiose varzybose taip buvo kad ju pilotai “net nedrįsta startuoti”?Na, Mecys aklai tikejo kad visi tokie pat gabus kaip ir is, bet jo poziuris i pasauli (i save ir kitus) tikrai pradejo keistis. O sparnai tie jau ne kaip ne “saugumo standartų neturinčius” o sertifikuoti DHV3. Tarp kitko, as pazistu zmogu kuris nupirko is Meckos toki sparna, ismoko skraidyti ir skraido po siai dienai laimingas.
> Nieko nepadarysi, geras instruktorius gabų pėstyjį per vasarą
> padarys rimtu tavo konkurentu maršrute.O kadangi
> aerodinamikos ir meteo teorija bus švari ir teisinga…
Na o cia tai – dream, a little dream! Kur tie instruktoriai ir tie ereliai?> Ne tik Lietuvos varžybų praktika rodo,kad su DHV 1-2 laimimi varžybų
O rimtuose varzybose su tokiu sparnu lieka tik “massovkej” dalivauti2003 17 kovo @ 12:45 #156713Anonimasna ir pavarei apie Meci-perskaiciau ir negaliu susilaikyt neisiterpus!
kas buvo pries 5-10 metu – reikia pamirst , jei tu kalbi apie mus, kurie prisipirko faiberiu. tada NEBUVO pasirinkimo, tiksliau: alternatyva buvo ukrainietiski sparnai. ka rinktumeis: tu laiku ukrainietiska ar vokiska uz panasia kaina (tik deka Mecio antikomercinio poziuriu i musu uzsiemima), tuo labiau -tada, kai informacija tebuvo zurnalai ir brosiureles. o pilotai buvo visi vienodi – zali, na siokia tokia isimtis skraidyklininkai.
ir apskritai, Mecys yra vienas is tu be kuriu daugelis musu gal net nezinotu kas yra parasparnis.2003 17 kovo @ 14:06 #156714AnonimasSaunuole Laurute
Nelesk skriausti Mecio!!!
Dabar jaunimelis pradeda galvoti kad jie parasparnius Lietuvoje ispopuliarino -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.