- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 10 spalio @ 11:20 #153342KJ
Vadovaujantis 2011-09-30 LSPSF tarybos posėdžio protokolu :
“Nuo 2012 m. licenzijas pratęsti tik klubams priklausantiems pilotams. Lipdukus bus galima įsigyti tik per klubus. Klubai turi atsiųsti tikslius narių sąrašus.”
Todėl prašau klubų prezidentų ar jų atstovų, kaip įnamona greičiau pateikti jūsų klubų veiklose dalyvaujančių pilotų sąrašus.
Pilotams, nepriklausantiems jokiems klubams, rekomduojama kuo greičiau susirasti sau tinkamą klubą ar susibūrus grupelei, sukurti naują klubą ir prašyti LSPSF konferencijos priimti klubą į federaciją.
Klauskite, jei yra kokių neaiškumų….
2011 17 spalio @ 06:28 #192690KJPerkėliau į bendrą forumą, gal dar yra pilotų, nepasijungusių į pilotų forumą.
Taip pat kviečiu pilotus, norinčius kitiems metams pasidaryti naujas licencijas susisiekti su manimi. Nuo Naujų iki vasario vidurio vargu ar bus laiko tuo užsiimti.
2011 17 spalio @ 11:49 #192691laurynasManau tinkama tema klausimui apie klubus:
Kokia parasparnių klubų funkcija?
Kelias funkcijas galiu ir pats sugalvoti – organizuoti varžybas ar klubų taures, kai nėra oro – taureles arba šiaip tūsus. Įsivaizduoju, kad anksčiau, kai skraidančių buvo nedaug, o aktyvkių ar pasyvkių buvo vienetai, klubas buvo ir tam tikra prasme skrydžių organizatorius. Dabar, kai yra daug gerų žmonių kurie suteikia galimybę pasikelti, ši funkcija lieka kaip ir pusiau rudimentinė?
O ir šiaip kokios yra klubų narių pareigos (neskaitant pareigos mokėti nario mokestį) ir teisės ar privilegijos? Ar bendrai paėmus, yra skirtumų tarp klubų?Laurynas
2011 17 spalio @ 13:00 #192692TermikSveikas pries stodamas i bet koki kluba pasiskaitik ju Istatus ir nebus klausimu
2011 17 spalio @ 15:22 #192694laurynasPaskaičiau LSK įstatus (nes tik šio klubo įstatus greitai radau) ir iš esmės visi klausimai liko
. Pagalvojau, kad pakeitus keletą sakinių, šie įstatai kuo puikiausiai tiktų ir mezgėjų ar šunų augintojų klubui (kas aišku yra suprantama, nes įstatai turi būti pakankamai aptakūs, kad nereikėtų jų dažnai keisti).
2011 17 spalio @ 16:55 #192695TermikLaurynai “kaine probleme”
Susikuri savo kluba su tau patinkanciais istatais, kad nebutu panasus i sunu ar mezgeju klubus ir nebus jokiu problemu2011 17 spalio @ 18:10 #192696AnonimasLaurynas visiškai teisus- LT parasparnių klubai yra dirbtinis dalykas, reikalingas tik tam, kad gauti ar prasitesti parasparnio piloto licenziją.
Parasparnio pilotai paukščiai vieniši, ir ištikimi tik geram orui. Šiandien skraido Panėvėžyje, rytoj Birštone. Kam tas klubas ?
Ai, dėl lipduko …
2011 17 spalio @ 19:12 #192697laurynasProblemų dėl klubų ar jų įstatų aš neturiu.
Man tik neaišku kokie klubų tikslai/funkcijos/prasmė ir ar yra tarp jų skirtumų. Tiesiog, jei norėdamas skraidyti privalau būti klubo nariu, tai kaip ir būtų smagu žinoti, kokia to buvimo prasmė.
Ir dar kilo klausimas – tai dabar licenzijas pratęsinės klubas, o ne instruktorius, ar aš kažką ne taip supratau?
2011 18 spalio @ 04:14 #192698KJNa, vieni klubai vyko daugiau veiklos, kiti – mažiau. Kiek tas dalykas yra dirbtinis ir reikalingas, buvo daug kartų ginčytasi. Nepamenu, kad būtų prieita vieningos nuomonės. Mano nuomone, esminis dalykas yra federacijos veiklos organizavimas. Pagal LSPSF įstatus, federacija vienija klubus. Federacijai negali priklausyti pavieniai pilotai. Taigi, jei nepriklausai klubui, nepriklausai ir federacijai. Jei nepriklausai federacijai, neturi teisės turėti jos išduotos licencijos. Dabar įsivaizduokime, kad naikinam klubus ir visi pilotai tiesiogiai priklauso federacijai. Kaip atrodytų federacijos konferencijos? Reikėtų sukviesti visus pilotus į konferenciją. Pilotai iš visos Lietuvos turėtų suvažiuoti į vieną salę. Įdomu kokio dydžio ji turėtų būti ir kiek kainuotų nuoma ir kokius klausimus galėtų išnagrinėti minia? Kaip tada užtikrinti kvorumą, kai jau dabar ne visų klubų atstovai sugeba atvažiuoti? Nežinau ar įmanoma pasitvirtinti įstatus, kad kvorumą sudarytų kokie 5% asociacijos narių, bent jau atrodo tikrai nelogiškai…
2011 18 spalio @ 04:35 #192699TermikDonatas Parašė:
> Laurynas visiškai teisus- LT parasparnių klubai
> yra dirbtinis dalykas, reikalingas tik tam, kad
> gauti ar prasitesti parasparnio piloto licenziją.
>
> Parasparnio pilotai paukščiai vieniši, ir
> ištikimi tik geram orui. Šiandien skraido
> Panėvėžyje, rytoj Birštone. Kam tas klubas ?
>
> Ai, dėl lipduko …Donatai, Laurynai
keista man skaityti jusu abieju zinutes ir matau kad beprasmis rasinejimas. Jai nesuprantat kam klubai reikalingi ir ka jie veikia ,kam reikalinga aplamai federacija !
2011 18 spalio @ 04:45 #192700baubasTermik Parašė:
>keista man skaityti jusu abieju zinutes ir
> matau kad beprasmis rasinejimas. Jai nesuprantat
> kam klubai reikalingi ir ka jie veikia ,kam
> reikalinga aplamai federacija !Va čia tai tikrai prasminga bei išsami žinutė, iškart viskas aišku pasidarė!
2011 18 spalio @ 05:36 #192701CinCasna man seniai idomi shi situacija buvo
zhmones turetu tureti pasirinkimo laisve, o ne per prievarta kishami i organizacijas…kokis tai sovietmetis
kaip ir shtatuose pvz. jokio bardako. ishlaikai pas instruktoriu. jis viska ptvirtina federacijoje ir gauni licencija per federacija.
labai gerai shita sistema yra tuo atveju jei uzhsienietis nori skraidyti shioje shalyje. siunti pinigus gauni nario kortele. su ja eini skraidyti ir kartu pateiki tarptautine licencija, sporto licencija ar nacionaline savo shalies licencija. turi draudima, esi patenkintas ir gali skraidyti kiek tik nori.
jei nori kokiu bonusu ar draugu rato gali istoti i kluba. jei nematai tame jokio reikalo, glai vienas skraidyti…. jei klubai prizhiuri skraidavietes ir ten nori skraidyti, jie gali paprashyti taves tapti klubo nariu (kazhkuriam ti laikui) ir paremti juos finansishkai bei pasirashyti popieriukus formalius.
nori reikshtis federacijos susirinkimuose. stoji i kluba, tampi delegatu,kuris siunchiamas i federacijos posedzhius ir gali ten reikshtis, arba balsuodamas klubo susirinkimuose del tau svarbiu klausimu.
Jei neidomi visa politika, nestoji niekur.visilaimingi ir patenkinti.
2011 18 spalio @ 06:21 #192703PacanasKJ Parašė:
> Dabar įsivaizduokime, kad naikinam
> klubus ir visi pilotai tiesiogiai priklauso
> federacijai. Kaip atrodytų federacijos
> konferencijos?Kaip CinCas ir parase: jeigu nori butu politiskai aktyvus stok arba ikurk savo kluba. O jeigu as noriu skraidyti legaliai, taciau nenoriu/nemoku/negaliu dalyvauti politiniame gyvenime ir neketinu dalyvauti jokiose varzybose- kam man tas klubas? Kad tik metini nario mokesti sumoket? Kokia as nauda duosiu klubui, visiskai nedalyvaudamas jo veikloje?
2011 18 spalio @ 13:42 #192713liotcikSiulau federacijaji sukurt kluba – “nenorintys priklausyti klubui”. Patvirtint ji konferencijoje. Ivest poros litu mokesti, ir ji surinkti isduodant licenzija, ir visi kas nenori priklausyt klubams itraukt i ta kluba. Paskirti zmogeli – klubo prezidenta, o uz surinktus kelis litus nupirkt jam greito pakavimo maisa ar pan. Uz tai jis tures dalyvauti konferencijoje, per konferencija pasisakytu mazdaug taip: “visi laimingi skraidom, lincenzijas prasitesiam”.
2011 18 spalio @ 16:41 #192718TimbuktuLiocikas labai teisingai parašė, tik reikia aktyvisto kas tuo užsiims.
O šiaip tai jei varžybos neidomu gali skristi ir be licenzijų pratesimo.2011 19 spalio @ 18:59 #192721CinCaszhiuriu labai chia konstruktyviai visi shnekame
2011 20 spalio @ 10:50 #192723GeorgasPamirsote viena dalyka.
Visi zinom, kad musu sportas gali buti pavojingas. Norint skraidyti saugiai, reikia tai daryti ne pavieniuj, o drauge. Labai daznai is sono matosi tai, ko pats zmogus nezino ar nepastebi. Jei nera kazko panasaus i kluba, nera patirties perdavimo. Pastoviai kartojamos tos pacios klaidos. Skraidoma su senai resursa pabaigusiais sparnais, keliamasi prisirisus prie automobilio, ir t.t.
G.
2011 20 spalio @ 11:56 #192724SarunasENa, manau, niekas labai nesigincys, kad skraidyti vienam ir pavojinga ir nesmagu. Bet, “patirties perdavimas” nebutinai yra susijes TIK su naryste kazkokiame klube. Jau praejo tie laikai, kai visa veikla apsiribodavo vienu “kaimu”. Dabar turim visas galimybes keliauti, skraidyti visam pasauly ir igauti tos patirties bendraujant su pilotais ir pan.
Isivaizduokim, kad dabar visus, kurie nepriklauso jokiam klubui, priversim kazkur istoti. Na, ir kas? Kas pasikeis? Staiga prades jie skraidyti su to klubo pilotais? Abejoju – skraidys kaip ir skraide anksciau. Ten pat ir su tais paciais draugais ir pan. Kas mato nauda is narystes klube – tai jau seniai ten istojo. O visiems kitiems gal ir nereikia. Ir apskritai – jei licenzijos pratesimas pasidarys per daug sudetingas reikalas, tai, manau, kai kurie skraidys ir be ju – pasidaryti/nusipirkti “pasyvke” ne problema. Kam nuo to lengviau?
Na, as cia ne apie tai, kad klubai nereikalingi. Viskas ten gerai, vykdo savo veikla ir pan. Tiesiog, na, nelabai matau as to rysio tarp licenzijos ir narystes.2011 20 spalio @ 14:16 #192728mecysLaba.
Kaip Georgas rase – musu sportas gali buti pavojingas. Naryste – tai savotiskas uznugaris pilotui, atsitikus kokiam ivykiui. Nes isduota pilotui licenzija patvirtina, kad anas supranta, ka daro, o klubas garantuoja uz ji. Todel licenzija turi savo svori.
Sarunas paminejo -.”Dabar turim visas galimybes keliauti, skraidyti visam pasauly ir igauti tos patirties bendraujant su pilotais ir pan.” Zmogau, pabandyk paskraidyti kokioj Italijoi be licenzijos, dar be siokiu-tokiu tam reikalui privalomu tureti “popieriuku”. Zandarai jau tikrai pasistengs, kad be sparno liktum – ju poziuriu esi nelegalas, pavoju visiems keliantis.
Patiems pilotams spresti – tureti naryste ir licenzija, ar ir toliau manyti – gi esu nepriklausomas, nepakartojamas.
Pagrbiai.
Mecys2011 20 spalio @ 15:52 #192729AnonimasVytai- idėja dėl mokymo ir patirties perdavimo graži, bet truputi pasenusiai- tai buvo aktualu pireš 15 metų, bet ne dabar.
Kai aš atėjau į sportą 2004 metais, jau buvo Blochos mokykla (privati, ne klubo !!), jau buvo visos galimybės nuvažiuoti ir pasikelti ir į Pociūnus, ir į Panėvėžį ir tt.
Klubas mokymų procese nedalyvavo niekaip, į jį tiesiog teko įstoti nes nebuvo kitaip galima gauti licenzijos. O klaidas taisė ir taiso pilotai, su kuriais tu skraidai realiai, o ne tie, su kuriais tu “surašytas” išduodant licenziją.Būkim sąžiningi, ir pripažinkim, kad visas šis “klubinis” reikalas yra tiesiog DOSAAF ir didžiosios aviacijos palikimas. Didžioji aviacija nėra ant tiek mobili ir savarankiška, kaip parasparniai. Sklandytojų klube dauguma neturi savo sklandytuvo, neturi ir negali turėti savo lėktuvo sklandytuvo iškėlimui, visi naudojasi klubo aerodromu. Todėl “klubintis”, dirbti klubo labui, būti kartu yra prasmė. Vyksta mokymai, talkos, yra bendra technika- tai tikras klubas.
Tuo tarpu parasparniai yra sportas individualistam. Nei vienas iš aukščiau išvardytų apribojimų parasparniams nėra pritaikomas- nei reikia klubo sklandytuvo, nei lėktuvo, nei aerodromo. Tiesiog nėra dėl ko būti kartu.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.