• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 106)
  • Autorius
    Įrašai
  • #192730
    devon

    Aš taip pat nesuprantu kodėl REIKIA stoti i klubą……,taip taip žinau-dėl LIPDUKO. Klubas tai-visuomeninė arba privati organizacija, burianti tam tikro sluoksnio, profesijos, interesų žmones (sporto, sveikatos)
    Klubai reikalingi surinkti bendramincius i kruva ir uzsiimti visiems klubieciams patinkancia veikla.Susirinkus kartu yra lengviau tai daryti,spresti iskilusias problemas,nuomuotis patalpas yranga ir t.t. Aš pats tai už klubus ,tačiau stoti i kluba kad gautum lipduką-nepritariu.
    Žiniu ir patirties perdavimas visiškai nepriklauso nuo dalivavimo kokiame tai klube,labiau nuo zmoniu su kuriais bendraujama (skraidoma)o tai nebutinai klubiečiai. Man keista nuomone kad reikia stot i klubą ir tada tu būsi ”geresnis” pilotas
    I kluba stoti reikia dėl bendraminciu paieskos,bendravimo tau rupimais klausimais,bendros yrangos pirkimo renginiu organizavimo,galu gale pasiskraidymu,o ne dėl lipduku.

    Čia tik mano nuomone

    #192733
    SarunasE

    Beje, kas domejosi ir greit galetu trumpai nupasakoti ko reikia, kad ikurti kluba. Daug popierizmo ar nelabai?
    Gal tikrai ikurti koki kluba pavadinimu “ryba” ar “kurk ir trauk”… . Aisku truputi juokingai tai viskas atrodo… :)

    #192736
    sssvajoklis

    kaip pas mus vieno klubiecio kaimynas pasakojo. esi klubo narys. dirbi nuejes i kluba (talkos) ir dar pinigus moki kad galetum dirbti. (nario mokestis) o ka gauni is klubo? apsoliuciai nieko. na paskradino viena karta . tai ir sako jo kaimynas
    tai ateik pas mane dirbti prie satybu as tau duosiu darbo ir dar pinigu neimsiu kad pas mane dirbi…abiems bus nauda.
    isvada tokia kad klubai naudingi tam kad juos yra sukures o ne eiliniam klubo nariui.

    #192737
    CinCas

    Georgai, kaip jau chia minejo patirties perdavimas nesusijes su istojimu i kluba. Skraidau amerikej ash neistojes i kluba joki. jei noriu skraidyti skraidavieteje kuri priklasuo klubui, turiu i ji istoti del visu legaliu reikalu, jei bus draudiminiai ivykiai. galima i ji istoti dienai, menesiui ar metams. patirties perdavimas vyksta skraidavieteje. Dauguma klubo nariu suinteresuoti, taip pat kap ir ne klubo kad nebutu nelaimingu atsitikimu. tai tiesoig zhmogishka.
    mecy. painioji apie kalbama. niekas neshneka kad licencija nereikalinga. shnekama apie licencijos gavimo salygas. jei esi gabus ir turi galimybe gauti licencija, ja turi gauti per kluba.
    beje kai kur amerikeje galima ir be licencijos skraidyti. tiesiog vietiniai pilotai mato ar tu gabus ar ne. jei nusilaushi spranda del savo durnumo, tai jau tavo pachio reikalas. yra ir okiu pozhiuriu. zhmones nori skraidyti, o ne ppeirius ir mokeschius moketi per prievarta…

    dabar daug darbo uzhkraunama klubams. gal kiek ir be reikalo. juk instruktorius išduoda licencijas, tai kam dar tas papildomas laiptelis, kur instruktoriu turi pateikti informacija apie pilotus klubui, o klubas tada perduoda federacijai? ar ne papras2iau tiesiog instruktoriui perduoti informacija federacijos atstovui ir tuom viskas ir pasibaigtu…

    #192738
    rasa

    Lietuvoje laisvo skrydžio skraidyklių ir parasparnių pilotams licenzijas išduoda ir pratęsia LSPSF.
    iš LSPSF įstatų:
    “1.3. LSPSF yra savarankiška visuomeninių sporto organizacijų sąjunga, narystės pagrindu vienijanti
    Lietuvos skraidyklių ir parasparnių sporto klubus, o taip pat kitas su šia veikla susijusias
    visuomenines organizacijas.
    1.4. LSPSF savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos
    asociaciju įstatymu, kitais galiojančias įstatymais, teisiniais aktais bei šiais įstatais.”

    t.y. LSPSF (vadovaudamasi šiuo metu galiojančiais įstatymais) vienija klubus ir kitas visuomenines organizacijas.

    Rasa

    #192739
    Georgas

    Stojimas i kluba – tai kaina, kuria mes mokame uz galimybe tvarkyti licenzijas patiems. Jei pas mus nebus sistemos, licenziju isdavima perims CAA. Ar to norite?
    Kai zmogus nors formaliai priklauso kokiam nors klubui, esant incidentui ji galima lengviau surasti, bent jau taip mano kai kurios tarnybos.

    G.

    #192740
    Anonimas

    Vytai, ar nėra jokios galimybės pakeisti LSPSF įstatus, ir parašyti, kad LSPSF vienija parasparnių pilotus ?

    #192741
    Justas SPK

    O norint gaut ULO licencija is ULOPF irgi reikia priklausyt klubui? Man atrodo, kad ne.
    CAA galetu egzaminuot ir isdavinet licencijas ir viskas butu tvarkoj, kam cia varyt ta panika?

    #192742
    Hook

    Donatas Parašė:


    > Vytai, ar nėra jokios galimybės pakeisti LSPSF
    > įstatus, ir parašyti, kad LSPSF vienija
    > parasparnių pilotus ?

    Donatai, ar atidziai perskaitei ka Juozas parase? Ar tikrai nori kad LSPSF vienitu pilotus?

    >>> Išsiuntė: KJ
    >>> Data: 2011-10-18 07:14
    >>> … Dabar įsivaizduokime, kad naikinam klubus ir visi pilotai tiesiogiai priklauso federacijai. Kaip atrodytų federacijos konferencijos? Reikėtų sukviesti visus pilotus į konferenciją. Pilotai iš visos Lietuvos turėtų suvažiuoti į vieną salę. Įdomu kokio dydžio ji turėtų būti ir kiek kainuotų nuoma ir kokius klausimus galėtų išnagrinėti minia? Kaip tada užtikrinti kvorumą, kai jau dabar ne visų klubų atstovai sugeba atvažiuoti? Nežinau ar įmanoma pasitvirtinti įstatus, kad kvorumą sudarytų kokie 5% asociacijos narių, bent jau atrodo tikrai nelogiškai…

    #192743
    poro

    Sutinku su Donatu, kad klubu sistema tai uzsilikes tarybiniu laiku DOSSAF klubu atavizmas

    Mano supratimu, naryste klube turi buti grynai savanoriskas reikalas ir zmogus neturi buti verciamas priklausyti klubui, jei nori tapti parasparnio pilotu. Juk realiai pilotu licencijavimas taip ir veikia – kursai pas instruktoriu, egzaminai ir LSPSF licencija. Narystes klube reikalaujama grynai formaliai, nes to reikalauja LSPSF istatai.
    Nesuprantu kuom dabartine tvarka, kai pilotas PRIVALO buti klubo nariu, yra geresne uz tvarka, kai LSPSF vienytu ir pilotus ne klubu narius?
    Kiek zinau dauguma kitu saliu federaciju – USHPA, BHPA, SHPA, DHV, FFVL… vienija ir klubu pilotus ir nepriklausancius klubui.

    Skrydziu taisykliu turi laikytis visi pilotai ir priklausantys klubams ir nepriklausantys.

    O teisiskai tai galima isspresti labai paprastai – pakeisti dabar daliojanciu LSPSF istatu punkta:

    “1.3. LSPSF yra savarankiška visuomeninių sporto organizacijų sąjunga, narystės pagrindu vienijanti
    Lietuvos skraidyklių ir parasparnių pilotus, …..”
    tai nepriestaraus nei asociaciju istatymui nei konstitucijai :-)

    Romas

    #192744
    Georgas

    Aeroklube vyko daug diskusijų ir ginčų, ar aeroklubo nariais gali būti pilotai, ne federacijos. Kai kas Aeroklube labai agitavo už tai, jo argumentas tarp kitų buvo toks, kad labai gražiai atrodys konferencija, kai susirinks keli tūkstančiai. Tada aš paklausiau, jūs ką, su kažkuo muštis eiti ketinate, kad norit tiek žmonių į vieną krūvą surinkti? Dar argumentas buvo, kad jei visi mokės nario mokestį, bus pinigų aeroklubui išlaikyti (jam reikia 100tukst. Lt/metams!).
    Visgi man atrodo, kad toks pakeitimas sugriautų tą, ką turime.
    Kol esame organizuota struktūra, tol esame jėga. Jei būsim kiekvienas sau, niekas su mumis nesišnekės.

    G.

    #192745
    poro

    Hook Parašė:


    > Donatas Parašė:
    >


    >


    > > Vytai, ar nėra jokios galimybės pakeisti LSPSF
    > > įstatus, ir parašyti, kad LSPSF vienija
    > > parasparnių pilotus ?
    >
    > Donatai, ar atidziai perskaitei ka Juozas parase?
    > Ar tikrai nori kad LSPSF vienitu pilotus?
    >
    > >>> Išsiuntė: KJ
    > >>> Data: 2011-10-18 07:14
    > >>> … Dabar įsivaizduokime, kad naikinam klubus
    > ir visi pilotai tiesiogiai priklauso federacijai.
    > Kaip atrodytų federacijos konferencijos? Reikėtų
    > sukviesti visus pilotus į konferenciją. Pilotai iš
    > visos Lietuvos turėtų suvažiuoti į vieną salę.
    > Įdomu kokio dydžio ji turėtų būti ir kiek kainuotų
    > nuoma ir kokius klausimus galėtų išnagrinėti
    > minia? Kaip tada užtikrinti kvorumą, kai jau dabar
    > ne visų klubų atstovai sugeba atvažiuoti? Nežinau
    > ar įmanoma pasitvirtinti įstatus, kad kvorumą
    > sudarytų kokie 5% asociacijos narių, bent jau
    > atrodo tikrai nelogiškai…

    tai grynai techninis klausimas – negalintys dalyvauti nariai gali igalioti kitus narius balsuoti vienu ar kitu klausimu;
    jei nesurenkamas kvorumas, tai saukiama kita konferencija ir ji gali priimti sprendimus nesvarbu kiek nariu joje dalyvauja

    Mano nuomone Federacija, turinti 100-200 nariu yra solidesne nei turinti 13 nariu.

    O klubu naikinti nereikia, tiesiog tegul jie buna kuriami savanoriskumo pagrindais, o ne priverstinai

    #192746
    Moon

    Gaip Georgas pastebejo, is esmes grupei zmoniu naryste klube yra antkainis prie licenzijos pratesimo kainos, ir tiek. Toks antkainis is principo nera adekvatus “nariams”, kurie klubo veikloje nedalyvauja ir ju taip pat nedomina klubo teikiamos privilegijos.

    Kad nereiketu isradineti naujo dviracio, siulau klubams ivesti asocijuoto nario statusa su minimaliu metiniu nario mokesciu, pvz. 10Lt. taciau be teisiu i klubo siuloma “geri”. Tokiu budu issigrynins ir tikrieji klubo nariai bei pati klubo veikla.

    #192747
    GiSi

    Justai,
    ka reikiadaryti norint gaut licencijas valdiskose strukturose? Gal gali suteikti daugiau informacijos?
    Pvz. LSPSFe, kainuoja juokingai ir jokiu problemu nera. T.y. valdiskos strukturos pasitiki, bei delegave dali funkciju federacijai. Bet viena is salygu, kad pilotai priklausytu klubams, o klubai federacijai. T.y. kad butu struktura.
    Gintaras

    Justas [SPK] Parašė:


    > O norint gaut ULO licencija is ULOPF irgi reikia
    > priklausyt klubui? Man atrodo, kad ne.
    > CAA galetu egzaminuot ir isdavinet licencijas ir
    > viskas butu tvarkoj, kam cia varyt ta panika?

    #192748
    Marijonas

    Nepradesiu as cia agituoti, kad visuomeninis interesas auksciau egojistinio individualizmo ir t.t. ir pan., bet ….
    Poro svaiciojimai, kad Jus klubai pakeiskite galiojancia tvarka ir nubalsuokite (nes tik klubu atstovai konferencijoje gali kelti tokias fiks idejas ir jas bandyti balsavimo keliu realizuoti) uz beklubius pilotus nereali, nes klubai niekada sito nedarys grynai del finansiniu sumetimu….
    Racionali Moon mintis tureti asociotus klubo narius, bet tik ne uz 10 lt. Mano nuomone klubo nario mokesti reikia didinti, nenorintiems jokios veiklos metinis mokestis turetu buti bent jau 20-40lt. Be to galima svarstyti klausima del licencijos galiojimo laiko, nes daugumoje (lakuno pvz.) licencijos galioja 3-5 metus, o ne 1 metus….

    #192749
    Justas SPK

    Kurioj vietoj ta salyga nurodyta?

    #192750
    simas

    Ir va kas gaunasi kai pilotai nebeturi ko veikti … Teskite!

    #192751
    poro

    Marijonai, tu teisus, esu nepataisomas idealistas…

    Tiesiog as uz tai, kad kiekvienas pilotas turetu pasirinkima – stoti i kluba ar stoti tiesiai i federacija (kaip, beje, yra Europoje ir ne tik)

    Moon mintis nebloga, bet tam reikia keisti egzistuojanciu klubu istatus…

    Tuomet individualistams jau geriau SarunoE pasiulymas – steigti kluba “kurk ir trauk” ir 3 metams ramu, juo labiau, kad dabar kluba (asociacija) isteigti ir uzregistruoti gali internetu neiesdamas is namu per 3 dienas.

    #192752
    Hook

    poro Parašė:

    > … tai grynai techninis klausimas – negalintys
    > dalyvauti nariai gali igalioti kitus narius
    > balsuoti vienu ar kitu klausimu;
    > jei nesurenkamas kvorumas, tai saukiama kita
    > konferencija ir ji gali priimti sprendimus
    > nesvarbu kiek nariu joje dalyvauja…

    Nesu nei klubu salininkas nei priesininkas. Pats nenoriu moketi pinigu uz ora. Bet pagalvokime kur esame, kur norime nueiti ir kur gali nuvesti vienokie ar kitokie musu sprendimai. Cia buvo idomiu pasiulimu bet nedrystu ju komentuoti nes nezinau kiek jie yra realus. As tik zinau, kad i klubo valdyba ir federacijos valdyba niekas nesiverzia, ir mes turime buti jiems dekingi kad jie mus atstovauja. Jeigu federacijos nariais gales buti pavieniai pilotai, tai automatiskai reikš, kad visi sprendimai bus priimami antrame visuotiniame nariu susirinkime nes per pirmaji neturesime kvorumo. Dabar, kaip elgtis Klaipedeciams ir kitiems gyvenantems ne Vilniuje? Ignoroti pirmaji susirinkima nes jis neiviks, ar du kartus vaziuoti i Vilniu nes tai Lietuvos sostinė su nuostabiu senamiesčiu ir dideliais prekybos centrais? As jau nesikisu i teisinius ir organizacinius klausimus kaip informuoti visus narius apie toki susirinkima. Gal ir nera problemos, bet kazkas to tures apsiimti.

    As isivaizduoju sau situacija, kai praejus tam tikram laikui po tokiu istatu pakeitimu ir visiems pripratus, kad pirmas susirinkimas neiviksta, isplaukia koks nors aktualus daugeliui klausimas ir jie visi ateina i maza patalpa kurioje netalba – ateina visi isskirus valdybos… :)

    Na ir pabaigai, dabar mes nepatenkinti, kad turime moketi klubo nario mokesti (kitaip tariant permokame uz licencija), bet jeigu klubu nebus liks pilotu minia, o minia lengviau manipuliuoti. Tada ir valdymo organus pakeisti yra sunkiau turint itarimams, kad jie piktnaudziauja tarnybine padetimi. O tada ir licenciju gamyba gali pabrangti daugiau nei dabar sudaro klubo nario mokestis…

    #192753
    ljakaitis

    Sėdi ežiukas medyje, mezga dviratį ir galvoja:
    – Kam man tie balti sportbačiai, vistiek nerūkysiu.. :D

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 106)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.