• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 41 iki 60 (viso: 106)
  • Autorius
    Įrašai
  • #192755
    SarunasE

    O tai ar butina, kad pavieniai pilotai priklausydami federacijai turetu balso teise? Gal geriau ju niekuo neipareigoti, o tik palikti galimybe legaliai skraidyti (t.y. nesunkiai prasitesti licenzijas) ir viskas. Kas nori dalyvauti politiniam gyvenime, tegu stoja i klubus, dalyvauja konferencijose ir t.t. – na, viskas liktu kaip ir dabar. Taigi, jokiu problemu su reikalingu patalpu vietu skaiciumi, kvorumu ir pan., nes sprendimus priiminetu, balsuotu tik klubu atstovai konferencijose, o pavieniai pilotai priklausantys federacijai tokioje veikloje nedalyvautu.

    #192756
    Varstelis

    O DEMOKRATIJA TA MUSU TIK GRAUTI IR GRIAUTI, O KA TOJ VIETOJ PASTAYTI dazniausiai kad ner ka
    O kam reikia griauti tvirta nama kuris atlieka visas funkcijas, bet jai jau norisi naujo tai galima salimais statyti . Kuri kluba “kurk ir trauk” ir isprestos visos problemos, + dar ir federacijoj 1 klubu bus daugiau. Susiregistruoja pavieniai asmenys uz 10 lt ir ner problemos nei licenzijas gauti nei pratesti ir jai atsiras norinciu tai ir i kocferncija gales nuvaziuoti isreiksti mintis
    TIK KAS TA KLUBA STEIKS, JUK VEL TEKS DIRBTI IR DEL KITU LABO

    #192757
    devon

    Iš to ka perskaiciau galima susidaryti nuomone kad jei nebūtu tos sąlygos (norint gauti lipduka turi priklausyti klubui) viskas sugriutu ,nebutu klubu nebutu suvaziavimu nebutu kvorumo, nejaugi i klubus visi stoja tik dėl vieninteles priezasties???
    Jug viskas isliktu kaip ir buve niekas nepasikeistu ,nebent vienintele priezastis vienijanti bendramincius tai LIPDUKAS.
    Manau tokiu atveju klubu pavadinimai neatitinka rialybes

    #192758
    sssvajoklis

    mintys balsu.. ka duoda klubas???
    mokaisi skristi .. pinigus uz viska moki pats.
    uz licenzija irgi su moki pats. uz lipduka irgi sumoki pats.
    vaziuoji i varzybas uz draudima moki pats.
    iz kelione moki pats
    klubui nario mokesti moki irgi pats. klubas tik paima is federacijos ranku licenzija ir lipduka ir juos paduoda tau,,,,vaziujant i varybas padengia startini mokesti.ir dar kazka kartasi is tos sumos kuria tu imokejai kaip klubo nario mokesti. ir jei nutiko nelaime vazybose
    klubas kazkiek tai pades.klubai egzistuoja tol kol yra mazai zmoniu ir juos dar galima sukontroliuoti
    o kai buis skridanciu tiek kiek vairuotuoju . klubu nebeliks…sovietmecio dasafu ir kitu bandymu suvienyti vairuojus pavyzdys.
    jaunimas to nepamena o vyresni ta zino puikiai.

    #192763
    liotcik

    Neteisngas klausimas – ka duoda klubas.

    Esmem ta, kad dabar yra sistema kuri veikia. Sita sistema reikalauja, kad pilotai priklausytu klubams.

    Cia turbut yra keletas pilotu kurie uzsirove ant klubu kurie netenkina ju poreikio. Tai del to reikia griaut visa veikiancia sistema?

    O gal butu paprasciau tiems nepatenkintiems pilotams pereit i kitus klubus arba sukurti naujus?

    Ant Dosaf’o nespjaukit, aviacija Lietuvoje butu daug varganesne jei ne dosaf’as. Veinintelis blogas Dosaf’o palikimas tai medkomisija kurioje reikalavimai kaip naikintuvo pilotui.

    #192764
    CinCas

    dariuk, sovietu sajunga taip pat veike kol kazhkam nepatiko kaip ji veikia…. :)

    niekas neshneka apie griovima del griovimo. tiesiog norisi patobulinti tai kas yra. pavyzdzhiu kad kitokios sistemos veikia yra pilna. tai kodel neapsizhvalgius aplinkui ir nepasvarszhius galimybiu, o ne toliau sau auginti runkelius ir keikti kitus kad niekam ju nereikia….

    #192765
    paujon

    Sveiki,
    Vakar uzvedziau tema angliskame forume, kad kitu saliu pilotai pasidalintu info apie savo tvarka. Kas skaito angliskai ir kam idomu: http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p276506

    #192766
    Justas SPK

    panasu, kad beveik niekur nereikia buti klubo nariu norint gaut licencija :)

    #192767
    liotcik

    CinCas Parašė:


    > dariuk, sovietu sajunga taip pat veike kol kazhkam
    > nepatiko kaip ji veikia…. :)
    >
    > niekas neshneka apie griovima del griovimo.

    Lspsf veikla lyginti su sovietu sąjunga švelniai tariant negražu. Lspsf neriboja pilotų teisiu ir galimybių, klubu kūrimo.
    Aš manau kad šiuo atveju griovimas dėl griovimo.
    Nėra rimto argumento dėl ko valdymas per klubus netinka. Aš tik matau keleta nepatenkintų žmonių kurie skundžiasi dėl klubu veiklos, narystės mokesčiu ir tt. Lspsf tau laisvai leidžia sukurt savo klubą arba istot į kita.

    Ir nebekišk čia ushpa’os kaip pavyzdžio. 100 kartu didesnej šaly į nacionalinį čempionatą nesusirinko 20 žmonių. Kur kiekvienas pratimas gerokai viršijo 100km. Panevėžio klubo varžybos surinko daugiau kaip 2x daugiau pilotų.
    Pavieniams pilotams kas kaip nori taip migla pučia, kad užsidirbti daugiau babkių. Du naujausi pavyzdžiai: be spydo akseleratotiaus tempimo metu gali nutrukti srautas – pirk tik mūsų atkabinimo spynas. Antras: mes pakeitem ant tavo parasparnio stropas(ne už ačiū) nes jos buvo issitempe nes pertempete isvilktuvu (sparnui vieni metai, isvilkimo metu trauka tokia kad kilimas niekad neviršijo 2m/s).
    Yra aišku klubu kurie veikia 100metu ir valdomi senu biezdu. Kur viena biurokratija. O naudos jokios. Bet nuo ko ir pradejom lspsf leidžia laisvai kurti naujus klubus tenkinancius naujus/jaunus pilotus.

    #192768
    Justas SPK

    Taigi nieks cia jokios tvarkos negriauna ir valdymo nekeicia, tereikia pakoreguoti antra punkta siame LSPSF dokumente:
    http://lspsf.lt/docs/pazymejimai/piloto_paz.doc

    #192773
    Robertas

    Mano nuomone, licenciją turėtų teisę gauti ir nepriklausantis jokiam klubui pilotas, dalyvauti LSPSF veikloje konferencijos metu tokie pilotai galėtų išsirinkę savo vieną įgaliotą atstovą, tai būtų kaip ir neoficialus klubas, nematau didelių problemų, jei konferencijos metu klubų atstovai pakeistų LSPSF įstatų punktą draudžiantį tai daryti. Jei klubai vykdo normalią veiklą, organizuoja šventes, savo nariams teikia nuolaidas, tai tokio klubo nariams nekyla jokių klausimų dėl narystės klube, o jei klubas tik formalus “pinigams surinkti”, tai aišku nėra jokios prasmės būti to klubo nariu. Netgi šis forumas yra kaip bendras neoficialus klubas, kuriame visi gali laisvai reikšti savo nuomones mums rūpimomis temomis. Nori būti laisvas- prašau, bet reikia susitaikyti su tuo, kad vis tik turėsi mažiau teisių, o gal net ir naudos.

    #192776
    karolis

    Teoriskai tarkim, kad pakeiciam LSPSF istatus ir isduodam licencijas ne klubu nariams, o LSPSF nariams – pilotams. Tokiu atveju kiekvienam pilotui atskirai reiketu stoti i LSPSF ir moketi LSPSF nario mokesti (kuris siandien jeigu neklystu ~200LT i metus).

    Rezultatas:
    – Mokescio “uz ora” nebutu isvengta
    – LSPSF taptu organizacija, vienijanti salyginai daug nariu. Pabrangtu tokios organizacijos islaikymas, prieziura ir tt.
    – LSPSF konferencija taptu viena didele betvarke su 100 skirtingu nuomoniu. Reiketu kurti papildoma biurokratini mechanizma rinkti pilotu atstovus, kurie galetu balsuoti konferencijos metu.
    – Licencijas prasitesti reiketu LSPSF, ty pilotai is visu regionu turetu vazineti i Vilniu kad gauti lipdukus.

    Koks tikslas visa ta daryti?

    Manau kad dabartine federacijos/klubu sistema nera tokia jau bloga, ji veikia gana sklandziai. Norint keisti sistema, reiketu ideti nemazai pastangu, perrasyti LSPSF ir turbut daugelio klubu istatus. Nera jokiu garantiju kad nauja sistema veiktu geriau. Is patirties galiu pasakyti, kad paprastai forume nepasitenkinima rodo daug zmoniu, o kai reikia kazka nuveikti ir skirti savo asmenini laika – visi kazkur prapuola. Kas konkreciai tuo uzsiims?

    Sitas klausimas iskeliamas turbut kiekvienais metais. Kiekviena karta buna ilgos diskusijos forume, po kuriu niekada neseka jokie konkretus veiksmai. Darosi nuobodu…

    #192777
    Anonimas

    Karoli,

    Kodėl piloto kvalifikaciją patvirtinantį pažymėjimą – licenziją nori susieti su LSPSF naryste ir ypač su balsavimo teisėmis ? Kodėl LSPSF negali konstatuoti piloto kvalifikacijos ir išduoti pažymėjimo nepriversdama jo tapti klubo ar federacijos nariu ? Jei ne narys, tai skraidyti nemoka ?

    Pasiūlymas paprastas- parasparnio piloto pažymėjimas išduodamas atitinkant kvalifikacinius parametrus, kaip sveikatos pažyma, kursų baigimo pažymėjimas, sėkmingai išlaikytas egzaminas.

    200Lt mokestis- na Karoli, manau, kad pats čia supranti, kad perlenkei lazdą. Visi mokesčiai yra susitarimo reikalas. Viskas OK- federacijos valdymą reiktų palikti klubų deleguotiems atstovams, nori eiti į politiką- stok į klubą.

    Beja, iš viso, kodėl piloto pažymėjimą reikia pratesinėti kas metai ? Po metų kvalifikacija prapuola ? Vėl paprastas pasiūlymas- kadangi kvalifikacija niekada nedingsta, išduoti neterminuotus pažymėjimus. Argi taip sunku ?

    #192778
    karolis

    Donatas Parašė:


    > Karoli,
    >
    > Kodėl piloto kvalifikaciją patvirtinantį
    > pažymėjimą – licenziją nori susieti su LSPSF
    > naryste ir ypač su balsavimo teisėmis ? Kodėl
    > LSPSF negali konstatuoti piloto kvalifikacijos ir
    > išduoti pažymėjimo nepriversdama jo tapti klubo ar
    > federacijos nariu ? Jei ne narys, tai skraidyti
    > nemoka ?

    Teoriskai gal ir gali, o praktiskai turbut reiketu suderinti su CAA (gal klystu?). Griztam prie tos pacios vietos kur baigem pereitais metais.

    Justas jau kelinti metai siulo licenciju isdavima perleisti CAA. Jei nori gauti licencija nepriklausydamas jokiam klubui, tai turbut butu pats realiausias variantas. Ar yra daugiau palaikanciu sia ideja?

    > Beja, iš viso, kodėl piloto pažymėjimą reikia
    > pratesinėti kas metai ? Po metų kvalifikacija
    > prapuola ? Vėl paprastas pasiūlymas- kadangi
    > kvalifikacija niekada nedingsta, išduoti
    > neterminuotus pažymėjimus. Argi taip sunku ?

    Manau kad kvalifikacija neskraidant vis delto prapuola. Tam, kad pratesti pazymejimo galiojima, turi buti priskraidytas minimalus valandu kiekis per metus. Isdavineti pazymejimus “iki gyvos galvos” mano galva butu nesamone.

    #192779
    Justas SPK

    Nera reikalo keisti LSPSF istatu, reiktu pakeisti tik viena sakini is LSPSF pilotu licencijavimo tvarkos.

    Del CAA siaip butu gerai, nes licencijavimas ir yra vienas is CAA darbu, ten tam yra specialus skyrius, darbuotojai, egzaminavimo kompai, galima netgi internetu rezervuotis laika egzaminui. Klausimyna galima butu pakoreguot, atnaujinti, taigi, egzaminas nepasunketu. Sklandytojai, oreiviai ir visi kiti aviatoriai laikosi egzaminus CAA, like tik mes ir ULO.

    #192780
    CinCas

    na imkime Karoli pavyzdzhius ish gyvenimo.
    Teises vairuoti ishsilaikai viena karta gyvenime ir viskas. toliau tavo reikalas kiek vairuoji kiek ne. Kam rupintis visais pilotais kaip mama. patys suauge ir supranta kas darosi. jei nesupranta pagules ligonineje ir supras, kad gal kazhka neteisingai dare. toks perdetas rupinimasis tik sudaro papildomu problemu ir ishlaidu kitiems.
    Jei nori skraidyti varzhybose, kur reikalinga kokia tais kvalifikacija ir patirtis, galima reikalauti kokio tais irodymo apie priskraidytas valandas ir pan.
    tokiu budu ir sutaupysi pinigu ir energijos ish LSPSF ar kitu biurokratijos sraigteliu apie kuriuos labai daug chai kalbama, kad persidirba :)

    #192781
    Justas SPK

    Del idomumo, siuo metu CAA rinkliava uz sklandytojo licencijos isdavima yra 50 Lt, pratesimas 7,5 Lt, teorijos egzamino laikymas 10 Lt :)

    #192782
    poro

    įdomu, ar buvo tokių atvejų, kad LSPSF nepratestų licencijos dėl to, kad pilotai prarado kvalifikaciją?

    #192783
    Hook

    Kagi, Juozas norejo diskusijos perkeldamas tema i si foruma, tai ja ir gavo…

    Nemanau, kad kiekvienas mokinys baiges mokykla turetu gauti neterminuota licencija, dabar kiek zinau net vairuotojo pazymejimus isduoda terminuotam laikui. Bet tam, kad diskusija neliktu bereikalingu ivairiu nuomoniu pasisvaistimu turiu konstruktyvu pasiulyma.

    Tegul LSPSF taryba is savanoriu sukuria darbo grupe, kuri pristatys jai realia (-as) galimybe (-es), negreunant dabartines tvarkos, kaip pilotai nestojant i klubus gali gauti licencijas. I ta darbo grupe tegul ieina tie, kurie yra labiausiai nepasitenkine dabartine tvarka. Jeigu ju pasiulymas bus priimtinas LSPSF tarybai tuomet paskirti ta pacia darbo grupe paruosti visus reikiamus dokumentus iki paraso uzdejimo. Jeigu dokumentai bus tvarkingai paruosti, tuomet LSPSF prezidentas uzdes savo parasa ir visi bus patenkinti, kad turi tokia elastinga ir veiklia federacija. O jeigu del kazkokiu tai priezasciu to padaryti neiseis, tuomet, kad issaugoti savo veida, isplatinti pranesima PG bendruomenei del kokiu priezasciu to padaryti nepavyko. Bet man kazkodel labiausiai tiketinas trecias variantas, kai i darbo grupe nesusirinks nevienas savanoris (labai norisi tiketis kad as klystu).

    #192784
    karolis

    Jeigu pilotas neskraido, iprastai jis ir lipduko nenueina pasiimti, jo licencija po metu tampa negaliojanti. Pratesdamas licencija kas metus, pilotas patvirtina kad priskraide reikiama valandu kieki. Jeigu meluoja – jo reikalas. Is idejos, esant abejonems turetu pateikti skraidymu knygele…

    Galbut galima parapro3 galima isduoti vieniems metams, o parapro4 ir parapro5 – dvejiems metams. FAI puslapyje nieko neradau apie reikalavimus norint pratesti licencija.

    Lyginti skraidymo su automobilio vairavimu apskritai nematau prasmes. Tuomet lyginkim parasparsnius su kitom aviacijos sakom ir ziurekim kaip ten issprestas klausimas.

    Ar yra daugiau mananciu, kad parapro licencijavima reikia perduoti CAA? Issisprestu visi gincai del priklausymu klubam ir mokesciu uz ora…

Rodoma 20 įrašų - nuo 41 iki 60 (viso: 106)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.