• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 106)
  • Autorius
    Įrašai
  • #192785
    KJ

    Jei pilotui nerūpi federacija, tai kodėl federacijai turi rūpėti toks pilotas? Federacija paprasčiausiai nesuinteresuota dėl tokio piloto gaišti laiką ir svarstyti kažkokius savo veiklos pakeitimus. Manau, kad paprasčiausia per konferenciją pakelti kelis mandatus ir prabalsuoti dėl formalaus klubo priėmimo į federaciją. Šiuo atveju sudėtingumas susiveda į tai, kad kažkam iš tų, kas nenori nieko daryti, reiktų skirti truputį laiko naujo klubo registravimui.

    #192786
    paujon

    As manau kad galima butu svarstyti modeli su dvieju tipu licenzijom: 1) paprasta – kuri isduodama instruktoriaus baigus kursus ir islaikius egzamina, i kluba stoti nereikia ir pratesineti nereikia. Su ja galima skraidyti savo malonumui. 2) Licenzija, kuria reiktu pratesineti kasmet ir priklausyti klubui. Su sia licenzija butu leidziama dalyvauti varzybose (xcontest irgi yra varzybos).

    #192787
    KJ

    Dar vienas pavyzdys, kaip federacijai siūloma papildomai padirbėti, dėl neperspektyvių pilotų :)

    paujon Parašė:


    > As manau kad galima butu svarstyti modeli su
    > dvieju tipu licenzijom: …

    #192788
    Anonimas

    Del licenzijų pratesinėjimo kas metai: CAA sklandytojo licenziją išduoda penkiems (5) metams.

    #192789
    SarunasE

    KJ Parašė:


    > Dar vienas pavyzdys, kaip federacijai siūloma
    > papildomai padirbėti, dėl neperspektyvių pilotų
    > :)

    Juozai, o del ko federacija egzistuoja apskritai? Ne del pilotu ? Del ko tada?
    Del klubo steigimo. IMHO nera tai taip paprasta. Mano nuomone (pataisykit, jei klystu) klubas yra juridinis asmuo, yra registravimo ir kt. mokesciai, greiciausiai reikalinga buchalterija, galbut net reikia, kad kazkas oficialiai dirbtu jame. Vel susiveda i t.t. pinigu kieki ir laika. Todel cia ir ieskoma lengvesnio budo, kad butu paprasciau.

    #192790
    ljakaitis

    Ėjo ežiukas per mišką ir sugalvojo paplaukioti. Tačiau žolė lyg tyčia buvo palinkusi ne į tą pusę. Teko plaukti prieš srovę.

    #192791
    Termik

    :D :D :D :D

    #192792
    KJ

    “Pagrindinis LSPSF tikslas – plėtoti skraidyklių ir parasparnių sportą Lietuvos Respublikoje…” (http://www.lspsf.lt/docs/federacija/LSPSFistatai.pdf).

    Registravimo mokesčiai neturėtų būti kosminiai, turbūt keletos pilotų stojimo į kitą klubą dydžio. Manau, kad surastume rėmėjų tokiam reikalui :) Oficialių darbuotojų nereikia. Buhalterija, jei klubas nevykdys finansinės veiklos, t.y. nerinks ir neskirstys nario mokesčio, manau, kad irgi neturėtų būti sudėtinga.

    SarunasE Parašė:


    > Juozai, o del ko federacija egzistuoja apskritai?
    > Ne del pilotu ? Del ko tada?
    > Del klubo steigimo. IMHO nera tai taip paprasta.
    > Mano nuomone (pataisykit, jei klystu) klubas yra
    > juridinis asmuo, yra registravimo ir kt.
    > mokesciai, greiciausiai reikalinga buchalterija,
    > galbut net reikia, kad kazkas oficialiai dirbtu
    > jame. Vel susiveda i t.t. pinigu kieki ir laika.
    > Todel cia ir ieskoma lengvesnio budo, kad butu
    > paprasciau.

    #192793
    mecys

    to SarunasE:
    Federacijos pavadinime du paskutiniai zodziai paiskiina, kokia tai federacija – sporto federacija. LAKe ji atstovauja skraidykliu-parasparniu sporta. Ne “laisvus” pilotus, del kuriu nemazai problemu kyla.
    Del “kad butu paprasciau” – uzdeklaruoji “priskraidytas” valandas, sumoki 20LT (dar 40 LT, jai nori pratesti sportine licenzija), gauni lipduka ir skraidai, pratesus licenzija, nasukdamas sau galvos. Nemanau, kad taip paprasta butu CAA pratesiant licenzijas. Dar, ko gero, ir egza, nors ir kas 5 metus, laikytum.
    Yra federacia, turincia gerai veikiancia struktura. Kam nepatinka, iskelkite-pasiulykite tinkamai paruostus klausimus-norus, itikinkite konferencijoje dalyvaujancius tesinga jusu klausimu svarba ir t.t. Gi bukite civilizuoti, ne vien nepasitenkinima-nepritarima reiskiantys. Kaip nesamone – ikurkite savo, nepriklausomu pilotu kokia nors federacija ir tvarkykites sau i sveikata !! Esu isitikines, visko to nebus. Ir si diskusija, aciu Dievui, ir liks tik “graziu” vertinimu (kaip,pvz, apie DOSAAFa) kratinys.
    Pagarbiai.
    Mecys

    #192794
    simas

    Briedas

    #192795
    agrijus

    Galiu apmoketi trim pilotam uz lipdukus 2012 metams , kuriems cia viskas brangu . 860047272

    #192796
    Anonimas

    Mečy,

    Nereikia gązdintis CAA. Jokių egzaminų prasitesiant pažymėjimus ten nevyksta- deklaruojamos priskraidytos valandos, pristatoma sveikatos pažyma ir prieš tai turėtas pažymėjimas. Kaip jau minėjau, sklandytojo licenzija išduodama penkiems metams. Mokinio licenzija dviems metams.

    Dėl DOSAAF gražių vertinimų- niekas čia nieko nevertina, tik sako, kad dabartinė tvarka atėjusi iš labai senų laikų. Pasakyti, kad tai nebėra šiuolaikiška, nėra negerbimas. Tas pats, kas užsiminti , kad šių dienų normomis, “LITUANICA” nebėra modernus lėktuvas. Bet nuo to pagarba Dariau ir Girėno žygdarbiui nei kiek ne mažesnė.

    Iš visų formume pateiktų pasiūlymų galima sudėlioti vieną:

    1. Pakeisti lspsf įstatus nustatyti dviejų tipų narystę- su balso teise (klubai) ir tiesiog nariai (pavieniai pilotai). Pavienių nariai konferencijoje nebalsuoja, papildomų mokesčių iš jų neimti. Kad palengvėtų pavienių narių registracija, apibrėžti, kad LSPSF narys yra bet koks asmuo, turintis galiojantį LSPSF piloto pažymėjimą.
    2. Piloto pažymėjimus išdavinėti asmenims, atitinkantiems piloto kvalifikacinius reikalavimus. Priklausymas klubui nėra kvalifikacinis reikalavimas.
    3. Piloto pažymėjimą išduoti penkiems metams. Galbūt pirmą pažymėjimą išduoti mažesniam laikotarpiui.
    4. Klubo apibrėžimą LSPSF dokumentuose palikti iš esmės nepakeistą (niekas nesiūlo klubų naikinti).

    #192797
    mecys

    Na va , susiformavo keturi siuolaikiski norai. kaip patobulinti federacijos veikla. Valio. Vyksta tarybos posedziai. Ne uz kalnu konferencija. Yra laiko suderinti, apsneketi taryboje (gal kitaip) siulomus klausimus. Juos itraukti i konferencijos dienotvarke. Ir tada jau pilotai ta visa priims ar kitaip bus.
    Man, tiesa pasakius, visiskai vienodai, kaip bus. Nes niekad nebus gerai, net pradejus tvarkyti federacijos reikalus pagal siuloma forma.
    Pagarbiai.
    Mecys

    #192798
    Hook

    Donatas Parašė:



    > 1. Pakeisti lspsf įstatus nustatyti dviejų tipų
    > narystę- su balso teise (klubai) ir tiesiog nariai
    > (pavieniai pilotai). Pavienių nariai
    > konferencijoje nebalsuoja, papildomų mokesčių iš
    > jų neimti. Kad palengvėtų pavienių narių
    > registracija, apibrėžti, kad LSPSF narys yra bet
    > koks asmuo, turintis galiojantį LSPSF piloto
    > pažymėjimą.

    Pritariu. Dar tiems be balso teises 10% nuolaida duoti, kad moketu ne 200Lt, o tiktai 180Lt… Is esmes Marijonas ta ir siule.

    #192799
    Justas SPK

    mano variantas paprastesnis:
    nieko daug nekeiciant, siulyti CAA perimti licencijavima ir visa kita lieka po senovei, jei CAA del kazkokiu priezasciu nesutiktu, nekeiciant LSPSF istatu pakoreguoti tik LSPSF licenciju isdavimo tvarka (licencijuojami nebutinai klubu nariai).
    LSPSF veikia lygiai taip pat, klubai veikia lygiai taip pat, pilotai pagal pageidavima stoja i klubus arba nestoja. sportines FAI licencijas vistiek isduoda LAK, pagal FAI reikalavima.
    jei CAA perima licencijavima, LSPSF’ui atkrenda visi licenciju rupesciai, galima daugiau laiko skirt kitiems reikalams. klubuose is esmes nieks nesikeicia, tik naturaliai sumazeja neaktyviu nariu skaicius.

    #192800
    poro

    Siūlau paprastesnį klausimo sprendimą, nereikėtų nei keisti nei LSPSF įstatų, nei šaukti konferenciją, nei registruoti naujus įstatus…

    pakeisti LSPSF 2011-03-25 paruoštą Skraidyklės ar parasparnio pažymėjimo išdavimo tvarką http://www.lspsf.lt/docs/pazymejimai/piloto_paz.doc

    išbraukti 2 punktą.
    ir pakeisti pažymėjimo pratęsimo tvarkos 1 punktą:
    1. ParaPro 3 kategorijos pilotams pažymėjimai turi būti pratęsiami kas penkeri (5) metai, ParaPro4 ir ParaPro5 kategorijos pilotams – kiekvienais metais
    galima diskutuoti dėl 8 punkto – ne klubo (tuo paciu ir LSPSF) nariams pratęsimo mokestį reikėtų padidinti

    LSPSF tarybai užtenka galios ir įgaliojimų tokį dokumentą patvirtinti.

    Pliusai:
    Federacija vienintelė turės teisę išduoti piloto pažymėjimą, atlikti pilotų monitoringus ir t.t
    Federacija galės daugiau laiko skirti tiesioginei funkcijai – sporto vystymui (neklubiniai pilotai individualistai nustos zysti ir negadins nuotaikos pareigūnams :-)
    Pilotai, kurie norės dalyvauti varžybose, turi turėti FAI licenciją, kurią išduoda LAK, tuo pačiu būti klubo ir LSPSF nariais
    Neklubiniai laisvalaikio pilotai turės galimybę įsikurti savo Parasparnių Laisvalaikio Pilotų Federaciją :-)

    #192801
    Anonimas

    Romai,

    Pats puikiausias budas sabotuoti bet kokius pakeitimus yra pasiūlyti ką nors nesamoningai hiperbolizuoto, tačiau su tuo pačiu pavadinimu. Tai jau matėme, kai buvo LT šnekama apie progresinius mokesčius- tų mokesčių priešininkai apsimetę šalininkais pasiūlė daugiau uždirbančius tiesiog išbuožinti, todėl papliurpė truputi visi, aptarė projektą, ir nusprendė, kad idėja- visiška nesamonė.

    Tavo pasiūlymą (2011-10-24 16:03) vertinu panašiai- pasiūlyta viskas, kad skraidančių ne klubo pilotų tiesiog nebūtų- jiems siūlai padidinti mokesčius, neleisti dalyvauti varžybose ir kurti savo federacija. Tai vertinu kaip juodą jumorą, kuriam ne vieta rimtoje diskusijoje. Marko pasiūlymas su 180Lt mokesčiu eina į tą pačią kategoriją.

    #192805
    karolis

    poro Parašė:


    …….
    > 1. ParaPro 3 kategorijos pilotams pažymėjimai turi
    > būti pratęsiami kas penkeri (5) metai, ParaPro4
    > ir ParaPro5 kategorijos pilotams – kiekvienais
    > metais
    …….

    Parapro3 savininkai yra didziausia rizikos grupe. Zmogus baigia minimalius apmokymus, gauna licencija ir 5 metus netrukdomas gali daryti ka nori, nepriklausomai nuo priskraidymo kiekio? Tuo tarpu parapro5 pilotas, turintis maziausiai keliu metu patirti, islaikes kelis kartus sudetingesni egzamina turi savo kvalifikacija irodineti kiekvienais metais. Nebalsuociau uz tokia pataisa net jei sautuva kas nors iremes stovetu :)

    #192806
    poro

    Donatas Parašė:


    > Romai,
    >

    > Tavo pasiūlymą (2011-10-24 16:03) vertinu
    > panašiai- pasiūlyta viskas, kad skraidančių ne
    > klubo pilotų tiesiog nebūtų- jiems siūlai
    > padidinti mokesčius, neleisti dalyvauti varžybose
    > ir kurti savo federacija. Tai vertinu kaip juodą
    > jumorą, kuriam ne vieta rimtoje diskusijoje.

    Donatai,

    gal per skubejima neisigilinai i mano pasiulyma, tai tau paaiskinsiu detaliau ir is leto

    panaikinus pazymejimo isdavimo tvarkoje 2 punkta, pilotu pazymejimus LSPSF isduos visiems, atitinkantiems kvalifikacinius reikalavimus ir pilotas gali rinktis stoti i kluba ir LSPSF ar buti neklubiniam

    reikalavimus pilotams, dalyvaujantiems varzybose (turiu omenyje FAI reglamentuojancias, o ne klubo ar kiemo varzybas) reglamentuoja FAI dokumentai, t.y. pilotas turi tureti sportine FAI licencija. FAI igaliojo LAK tokias licencijas suteikti Lietuvos pilotams. LSPSF yra LAK narys, klubai yra LSPSF nariai, taigi – nebudamas LSPSF (ir klubo) nariu negalesi gauti FAI licencijos. Jei skaitei Pauliaus uzvesta tema http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p276506, tai panasi tvarka egzistuoja beveik visoje Europoje. Beje tas pats ir kitose sporto sakose – pvz. dalyvaujant autosporto varzybose reikia tureti ne tik vairuotojo pazymejima, bet ir sportininko licencija, isduodama atitinkamo klubo nariams.

    Del pazymejimo isdavimo ar pratesimo mokescio – siuo metu atitinkamas mokestis nustatytas federacijos nariams, mokantiems metinius nario mokescius. Akivaizdu, kad ne nariams mokestis turi buti siek tiek didesnis

    Neklubiniams laisvalaikio pilotams, kuriems neaktualu dalyvauti varzybose, klubo ar federacijos veikloje pakaktu ir Parapro3 kategorijos, kuria reiketu pratesineti tarkime kas 5 metai.

    Taigi mano pasiulymas neskriaudzia ir nezlugdo neklubiniu pilotu nei finansiskai nei moraliskai.

    #192816
    Marijonas

    Poro truputi varai pro sali, nes ParaPro3 licencijos neuzteks net ir savaitgalio ar laisvalaikio pilotamas, nes nuvaziaves pvz. i Italija su ParaPro3 licencija skraidyti negali, kadangi butina ParaPro4…. Ir tai liecia ne varzybas, o siaip laisvalaikio pasiskraidymus…. Zandarai ten patikrina visas licencijas, draudimus ir netgi paziuri i uosvienes nuotrauka (man pasiseke nes uosvienes nuotrauka su skraidymo licencijom turejau)….
    Taigi griztame prie pradzios, ar gyvename kaip vilkai po viena, ar aukodami dali savo laisviu, pagal taisykles kazkiek apribojancias musu egojizma…..

Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 106)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.