• This topic is empty.
Rodomi 6 įrašai - nuo 101 iki 106 (viso: 106)
  • Autorius
    Įrašai
  • #192889
    KJ

    Dėl ilgalaikių licencijų… Kol kas dar nebuvo precedento, kad iš prisidirbusio piloto tektų atimti licenciją, bet jei tokia hipotetinė situacija atsitiktų, tfu tfu tfu, kad taip neįvyktų, ir jei pilotas negrąžins licencijos, ji vistiek galiotų geriausiu atveju iki naujų metų. Kaip atimti ilgalaikę? Su policija išieškoti? Normalus, save gerbiantis nusikaltėlis pasakytų: neturiu, pamečiau, viso gero… Ir galėtų sau ramiai skraidyti visam pasauly kol licencija susitrins neįskaitomai.

    Dėl federacijos pinigų… Plastikinės licencijos gamybos savikaina yra apie 2 Lt, čia aišku, neskaičiuojant mano darbo laiko. Bet aš savo laiką dovanoju federacijai, kaip ir kiti federacijos pareigūnai. Dėl tokio tikslo man negaila laiko. Neskaičiavau, kokia licencijos savikaina būtų, jei imčiau atlyginimą už šį darbą, bet kažin ar gautųsi pigiau. Gal paklauskit Vilmos, už kiek ji dabar apsiimtų gaminti licencijas… Lipdukas turbūt kapeikas kainuoja… Bet jai kam kyla klausimų, kur išleidžiami surinkti pinigai, ateikit į tarybos posėdį, pamatysit balansą ir būsim labai dėkingi, jei padodysit vietas, kur galima sutaupyti ir to sąskaita sumažinti licencijų pratęsimo mokestį…

    Šiaip, vienas iš dalykų, kuris man nepatinka federacijoje, yra tai, kad apkrauname naujokus didesniais mokesčiais. Naujokai mažiausiai supranta, kodėl iš jų atimami pinigai. Aš pats atsimenu, kai išsilaikiau parapro 3 egzaminą, tik tada sužinojau, kiek man kainuos licencijos gavimas… Buvo pikta… Dabar dar pikčiau būtų, nes viskas pabarango ir dar nauji mokesčiai atsirado… Taigi įsileisdami į federaciją, iš karto nuskriaudžiam naujokus… Va čia tai sakyčiau, kad tikrai DOSAAFo palikimas… “Diedovščina” jis vadinasi… :( Po tokio “krikšto”, mažai kam norisi ką nors gero padaryti federacijai. O jei bandai ką nors daryti ir kažkokia smulkmena nesigauna, dar būni ir aplojamas šunaujos :D Ir dar po to stebimės kodėl mes tokie “lietuviai esam” :D Tai gal šitoj vietoj pirmiausia kąžką reikėtų pakeisti, o tik paskui filosofuoti ar federacija jungia klubus ar pilotus ar ir tuos, ir tuos?

    Apie klubo mokesčius… Jei gerai atsimenu, LSK praeitais metais surinko apie 70-80% biudžeto iš 2% ir tik mažąją dalį iš stojimo ir metinių mokesčių. Bet dėl tų 20-30% ir kyla daugiausia nepasitenkimo. Bet kažkodėl manęs niekas per konferenciją nepalaikė, kai siūliau iš viso naikinti metinį ir stojimo mokestį ir gyventi iš 2%… Aš jau šiemet nusiteikęs savo 2% paaukoti kam nors kitam… Gal čia irgi kažką galima pakeisti?

    #192890
    SarunasE

    del ilgalaikiu licenziju, mano nuomone, nera dideles problemos. Esant reikalui, licenzija paskelbiama negaliojancia ir apie tai pranesama oficialiam federacijos tinklapy ir siame forume. Visi instruktoriai, isvilktuvu savininkai bus informuoti ir teoriskai turetu neleisti buvusiam pilotui skristi.
    Del viso pasaulio, tai atsitikus kazkokiam ivykiui tos salies federacija galbut vistiek sukontaktuotu su LT ir suzinotu, kad to piloto licenzija jau panaikinta. Na, cia, aishku, tokia informacija jau butu “po laiko”. Ir siaip ne visur pasauly ir tikrina tas licenzijas, o kai kur ir apskritai nebutina.

    #192893
    KJ

    Taip, su LT problemų nėra. O dėl pasaulio tai būtent, kad susisiektų tik atsitikus kažkokiam įvykiui.

    > Ir siaip ne visur pasauly ir tikrina tas licenzijas, o kai kur ir apskritai nebutina.

    Tai tegul tokie “pilotai” ir skraido, kur licencijų nereikalauja… O tūlas karabinierius nepradės tikrinti internete galiojanti licencija ar ne…

    #192916
    liotcik

    KJ Parašė:


    > Kol kas dar nebuvo precedento… bet jei tokia hipotetinė situacija atsitiktų…
    > …su LT problemų nėra….
    > O tūlas karabinierius nepradės tikrinti internete galiojanti licencija ar ne…

    Tai palauk, taip iseina, del niekad nebuvusio precidento (per berods 30+ metu), kuris Lietuvoj net neaktualus, bet del tulo karibinieriaus Italijoj kekvienas Lietuvos pilotas turi pratesinet licenzijas kekvienais metais :D

    Valio! :)

    #192928
    KJ

    Nebuvo, nes sistema gerai veikia ;) Valio :D

    liotcik Parašė:


    > Tai palauk, taip iseina, del niekad nebuvusio
    > precidento (per berods 30+ metu), kuris Lietuvoj
    > net neaktualus, bet del tulo karibinieriaus
    > Italijoj kekvienas Lietuvos pilotas turi
    > pratesinet licenzijas kekvienais metais :D
    >
    > Valio! :)

    #192929
    liotcik

    KJ Parašė:


    > Nebuvo, nes sistema gerai veikia ;) Valio :D
    >

    Jei gerai veikia, kodel gi nepadaryti visiems pilotams gyvenima truputi paprastesni ?
    Dar galim prisiminti, kad i LSPSF uzduotis ir tikslus neina rupinimasi uzsienio policija.

    Analogija butu, su vairuotojo teisem, kurias reiktu prasitest kas metais, kad neduokdie, kas nors nuvaziaves i Australija ko nors nepridirbtu su Lietuvoje nebegaliojanciom teisem :)

Rodomi 6 įrašai - nuo 101 iki 106 (viso: 106)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.