• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 39)
  • Autorius
    Įrašai
  • #153914
    liotcik

    Sakėm balsavimo temos neteršim, todėl į Roberto pasisakymą noriu atsakyti čia:

    Robertas Parašė:


    > Prašau nesiruošiančius dalyvauti varžybose
    > kalnuose nebalsuoti šioje temoje.

    Kodėl? Jei atsiras daugiau norinčių dalyvauti čempionate Lietuvoje, tai reikš kad pilotams geriau kad jis būtų arti.

    > Jei per
    > konferenciją bus nuspręsta daryti Lietuvos
    > čempionatą Lietuvoje, taip ir bus,

    Labai gerai. Balsavimo informacija iš norinčių dalyvauti pilotų tą spendimą palengvins, jei nepriteršime temos, suskaičiuoti balsus bus tikrai nesunku, ar tai bus 2 ar 3 variantai.

    > vėl galėsime
    > džiaugtis, kad mes patys geriausi Lietuvoje, nei
    > vienas užsienietis nesugebėjo rimčiau mums
    > pasipriešinti per Lietuvoje organizuojamas
    > skraidymo varžybas, kukliai nutylėdami, kad geri
    > pilotai Lietuvoje galėjo atsirasti tik ekskursijos
    > arba priverstinio lėktuvo nutupdymo Lietuvos
    > teritorijoje dėl blogo oro. O apie skraidymus
    > kalnuose ir rimtas varžybas žinosim tik iš gandų.

    Su visa pagarba tau kaip vienam geriausių Lietuvos pilotų, bet šitas sakinys, pirma, skamba kaip propoganda, antra man atrodo arba nelabai logiškas arba vedamas noro pasirodyti prieš Lietuvos pilotus.

    Tau ir visiems reitingo siekiantiems pilotams niekas nedraudžia nedalyvauti LT čempe, o vietoj to nuvažiuoti į pvz. Slovenian ar Bulgarian open ir užsidirbti daugiau taškų nei iš LT čempo. Minusas tik tas, kad Lietuviai tavęs nematys.
    Dar geresnis variantas suskristi Lietuviškai, o po to nuvažiuoti dar į kelias varžybas.

    Lietuvos čempionatas skirtas Lietuvos pilotams, ir kaip daugumai patogiau – toks sprendimas ir turi būti priimtas.

    #196347
    Hook

    Dariau, iš tavęs kaip iš sąmoningo piloto nesitikėjau tokio laiško.

    Pagrindas yra tas kad traukinys važiuoja ta kryptimi ir tu gali į ji sėsti arba ne. Jeigu tu nori kad būtent šis traukinis važiuotu kita kryptimi, tai apie tai reikėjo galvoti žymiai anksčiau. O dabar jeigu tau netinka kryptis, tai lauk kito traukinio o ne bandyk perkloti bėgius.

    Kaip Lietuvos pilotą gyvenanti užsienyje aš tave suprantu, bet visiškai nepateisinu. Tau gerai butu atvažiuoti į tėvyne ir prie progos paskraidyti varžybose. Geriausia, kad tai butu rimtesnės varžybos nes klubinėse varžybose tau skraidyti matomai nelygis. Bet Lietuvos pilotai, bent jau 2012 metais turėjo pakankamai varžybų Lietuvoje kuriose galima buvo dalyvauti netgi pilotams su 3-ios kategorijos licencijomis. Bet išskirus “kiemo varžybas” mums reikia turėti vartus leidžiančius išeiti iš mažo kiemo į dideli pasauli. Tokių vartų funkciją šiuo metu atlieka Lietuvos čempionatas. Ir tu visiškai neteisus sakydamas, kad jeigu daugiau norinčiu pilotu butu dalyvauti LT čempionate Lietuvoje, tai ji reikėtu rengti Lietuvoje. Federacijos uždavinys yra atsižvelgti į tai kur nori rengti čempionatą dauguma geriausiu ir perspektyviausiu pilotu, o tai du skirtingi dalykai kuriu nedera painioti.

    Nori LT čempo Lietuvoje? Daryk apklausas, įtikinėk pilotus, kad taip butu geriau, teik pasiūlymus federacijai ir sąžiningai įtakok, kad federacijoje atsirastu tavo nuomone palaikančių žmonių – viskas tavo rankose! Bet netrukdyk žmonėms dirbti.

    Nepik, nieko asmeniško.

    Markas

    #196349
    Smu

    Čempionatas kalnuose IMHO yra labai gerai. Jau vien dėl to, kad realiai kyla pilotų lygis.

    Jau daug metų mūsų pilotai važinėja laisvai pasiskraidyti į kalnus. Apvažiuoja N+1 startaviečių, aplanko krūvą kalnų. Ir pasirodo, kad dažniausiai skraidymas apsiriboja šlaito trynimu su vienu perėjimu ant kito kalno (maksimum). O bent kiek ilgesnius, sudėtingesnius ar idomesnius maršrutėlius kalnuose suskrenda vienetai. Šitai mane stipriai nustebino.

    Tokią mažą Lietuvos pilotų patirtį kalnuose parodo ir Lietuvos čempionatų rezultatai – daug pilotų nebaigia task’ų, prasėda lengvomis sąlygomis. Reiškia, skridimo kalnuose patirties labai trūksta. Iš kitos pusės matosi , kad situacija gerėja, mūsų pilotai įgauna daugiau patirties (daugiau suskristų task’ų pastarajame čempe). Reiškia, bendras Lietuvos parasparnistų lygis kyla. Neabejoju, kad šiemet kalnuose varžybose rezultatai bus dar geresni, daugiau žmonių užbaigs task’us.

    O Lietuvoje varžybų ir taip daug. Įvairios klubinės taurės, xcontest’o varžybos, ;ygumos lyga ir pan. Kam reikia medalių, tas jų laisvai gali susirinkti Lietuvoje. Dėl finansų varžybose kalnuose nedalyvauja, spėju, tkrai nedaug pilotų (nes dalis jų ir taip važiuoja skraidyti į kalnus, o čempionate nedalyvauja). Iš kitos pusės, dalis dalyvauja kaip tik Lietuvoje čempionate kalnuose, o Lietuvoje – ne (įdomiau skraidyti, o ne orą taisyti ar žaisti loteriją).

    Taip kad pilnai palaikau federacijos sprendimus čempionatus daryti užsieniuose sudėtingesnėmis nei Lietuvoje sąlygomis. Ir tikiuosi, niekas nenumarins tokios iniciatyvos. Juolab kad tai akivaizdžiai kelia pilotų kvalifikaciją. Daug metų buvome gili tundra, gal jau užteks. Nebent kažkam neišeina suskristi kalnuose, o būti Lietuvos čempionu vis tiek norisi. :)

    #196351
    liotcik

    Ko jūs bijot? Nekišu savo nuomonės ir kaip sakiau nieko prieš kalnų varžybas, bet manau lygiavertę padėtį turėtų turėti ir lygumų variantas.
    Du metus iš eilės varžybos buvo klanuose, jei tai pasitvirtino ir visiems patiko – manau daugumos nuomonė bus aiški.
    Gal jūs ir teisūs – Lietuviams reikia daugiau skraidymų kalnuose, bet nespjaukime į vandenį iš kurio patys gersime.

    Žinot dėl ko kalnų pilotai neatvažiuoja pas mus? Dėl to kad žino jog gaus malkų. Jie pripratę prie savo, turi stilių ir nenori nieko keisti, be to nemažai jų paniškai bijo išvilktuvų. To nepakeisi.

    Kadangi dauguma pasaulio pilotų skraido kalnuose jie formuoja bendrą nuomonę kad taip yra geriau ir teisingiau.

    Prieš kelis metus buvo užduotas klausimas koks įsimintiniausias įvykis LT parasparnizme, niekas pasiekimų kalnuose net neprisiminė nors jų tikrai buvo.

    Nors pats nemažai skraidžiau kalnuose įsimintiniausias įvykis per paskutinius du sezonus buvo skrydis virš Panevėžio su Valdemaru ir Bitlu. :)

    O jei Lietuvoje gims Chritian Maurer, lygumos jam tikrai nesutrukdys tapti daugkartiniu Pasaulio čempionu.

    Beje ką tik baigėsi PWC superfinals: http://pwca.org/results/results/e_1_1.htm?ts=130126205818

    #196352
    rasa

    Varžybos lygumose su išvilktuvu – jokia egzotika. Užsienio pilotai nevažiuoja į Lietuvą tikrai ne dėl lygumų ar išvilktuvų baimės. Pvz. Stephane Droin, vienas iš Prancūzijos top pilotų, beje, užėmęs 12 vietą ką tik pasibaigusiame Pasaulio taurės superfinale, dalyvauja ir varžybose su išvilktuvu. Su išvilktuvais varžybos vyksta Pietų Afrikoje, Prancūzijoje, Vokietijoje.

    Pagrindinės priežastys yra šios:
    – mes vis dar tebesam “tundra”, t.y. mūsų pilotai neturi FAI reitingo taškų, nuo kurių priklauso varžybų reitingas, ir, sudalyvavę mūsų varžybose, jie savo reitingo tikrai nepasigerintų.
    – vienas iš „garbingų“ (angl. fair) varžybų punktų – sudaryti visiems pilotams vienodas sąlygas starto metu. Lietuvoje vykdomose varžybose tai neįmanoma ir jos, kad ir kaip kai kurie nenori pripažinti, yra loterija. Lietuvos čempionatuose Lietuvoje yra dalyvavę lenkai, suomiai, ukrainiečiai. Antrą kartą jie nebevažiavo.

    Vienintelis šansas pakelti savo šalies (ir savo) reitingus šiuo metu yra varžybos kalnuose. Tik tuomet kai tapsime „civilizuota“ parasparnių sporto šalimi, tapsime įdomūs užsieniečiams.
    Pernai Lietuvoje vykusi Lygumų Lyga – tai lyg neoficialus Lietuvos čempionatas lygumose. Galutinis rezultatas skaičiuojamas taip, kad „loterijos“ įtaka būtų kuo mažesnė. Tikiuosi, kad šita idėja irgi prigis.

    Rasa

    P.S. Dariau, įtariu kad vandenį drumsti tyčia, kad forume būtų ką skaityti, ar ne ? Netikiu kad tikrai galvoji apie skraidymo Lietuvoje unikalumą :)

    #196354
    Hook

    Na va, nespėjau atsakyti, Rasa mane aplenkė ir padarė tai žymiai konkrečiau. Tada aš trumpai.

    liotcik Parašė:


    > Nekišu savo nuomonės ir kaip sakiau
    > nieko prieš kalnų varžybas,

    Apklausoje iš dviejų įmanomu variantu kalnuose tu balsavai už trečia – prieš kalnus. Tai nelabai dera su tavo išreikšta nuomone, kad neturi nieko prieš kalnus.

    > bet manau lygiavertę
    > padėtį turėtų turėti ir lygumų variantas.

    Lygiavertis variantas jau antrus metus vadinasi “Lietuvos lygumų lyga” (LLL) ir vyksta atskirais etapais. Dabar liko išsiaiškinti kodėl tau tai netinka.
    1 variantas: netinka pavadinimas.
    2 variantas: netinka, kad vyksta atskirais etapais o ne vienu mostu.
    3 variantas: neįsigilinai į temą ir buvai suklaidintas Gintaro pasisakymu už ką nuoširdžiai gilėsi ir pažadi daugiau taip nedaryti.
    Kuri varianta pasirenki? Gal ir vėl balsuoji už trečia varianta? :)

    > Nors pats nemažai skraidžiau kalnuose įsimintiniausias
    > įvykis per paskutinius du sezonus buvo skrydis virš
    > Panevėžio su Valdemaru ir Bitlu.

    Dariau, įspūdžiu iš anksto nesuplanuosi. Per LLL etapą Salose turėjom 45 pilotus iš visos Lietuvos ir užsienio, puikią aplinką, ežerą, tinklini ir t.t. Trumpai sakant įspūdžių pilna tik vat 12-ą vietą pasidalino 26 pilotai, dar 8 tenkinosi 38-ą vietą. O per LLL etapą Kabiniuose buvo vos 20 pilotu ir jokiu ypatingu įspūdžiu, tiesiog eilini karta praskridom trečdali Lietuvos.

    Dariau atvažiuok į lygumų Lietuvos čempionatą kuris vyksta Lietuvoje ir vadinasi “Lietuvos lygumų lygą”, juk geru pilotu niekad nebūna per daug!

    Markas

    #196355
    Tomas Sestokas

    Tas pats superfinalas vyko prkatiskai lygumoj. Ir skraido jie ten, kaip zverys – greicio vidurkis 40km/h (NA zinoma ir salygos cia-uch). Tad jei mes norime garantuoti jiems malku, varzybas turetume surengti Juodkrantej, Bo 100 is 135 pilot startavietej elgiasi, kaip mokiniai, o daugumai startuojanciu pilot, kaip mokiniams saukiama “beg! Beg! Beg!” Arba “kaire”, ABA dar ka nors panasaus. As asmeniskai visom keturiom uz kalnus, nes Tai idomiau, graziau ir saziningiau nei su lebiotke. Taciau liotcik teisus, kad norint suzinuoti tikra visuomenes nuomone, reikia trecio, Lietuvos varianto.
    Neciaudekit :-)

    #196357
    liotcik

    >Su išvilktuvais varžybos vyksta Pietų Afrikoje, Prancūzijoje, Vokietijoje.

    Tvarkoj, bet mums tas turi būti nuoširdžiai dzin. Nes ką mes bedarytume vidutinio termiko stiprumo ir oro gerumo Lietuvoje nepakelsime.
    Beto prancūzams Prancūzija ir Vokietija prie pat. Pietų Afrikoj sąlygos atominės, kur pagerintas pasaulio rekordas.

    > Tik tuomet kai tapsime „civilizuota“ parasparnių sporto šalimi, tapsime įdomūs užsieniečiams.

    Nesupyk už mano tokį jumorą, bet esu vedęs ir neturiu savo tiksluose tapti įdomesniu užsieniečiams, nevedusioms merginoms/moterims gal kitaip…

    O jei rimtai, su savo silpnais ir romantiškais termikais Prancūzų mes tikrai nesuviliosim. Net jei ir turėsim 30 pilotų su Pasauliniu reitingu žemiau 1000.
    Užsieniečiai važiuos ten kur arčiau, tinka grafikas ir kur yra jiems įdomios sąlygos.

    >P.S. Dariau, įtariu kad vandenį drumsti tyčia, kad forume būtų ką skaityti, ar ne ? Netikiu kad tikrai galvoji apie skraidymo >Lietuvoje unikalumą

    >O per LLL etapą Kabiniuose buvo vos 20 pilotu ir jokiu ypatingu įspūdžiu, tiesiog eilini karta praskridom trečdali Lietuvos.

    Parašiau nes užkliuvo keli propagandiniai sakiniai. Diskusija tesiu nes nesuprantu kodėl jūs bijot pateikti ir 3 variantą. Kaip suprantu aš vienas už jį balsuosiu :)
    Be to Lietuvos sąlygos nebuvo vertinamos nuo skraidyklių atsiradimo 1977. Visi kas galėdavo važiuodavo į CCP kalnus. Nuo kokių 1995-2000 Lietuvos sąlygos vėl buvo atrastos (tobulesnė technika prie to irgi labai prisidėjo), buvo padaryta nemažai pasiekimų. Ir sisiojimas į ežerą kuriame maudomės man nekelia susižavėjimo.

    > 3 variantas: neįsigilinai į temą ir buvai suklaidintas Gintaro pasisakymu už ką nuoširdžiai gailiesi ir pažadi daugiau taip nedaryti.

    Va jis gailisi: http://www.youtube.com/watch?v=IXk0c6GLfs0
    Dar vieno logiško varianto palaikymas nėra klaida.

    Nematau prasmės tęsti diskusiją nes LT varianto pilotai nepalaiko, Lietuvoj jau prisiskraidė, visi nori važiuoti į kalnus, tai pirmyn. Jokių nuoskaudų :)

    >Tas pats superfinalas vyko prkatiskai lygumoj.

    Nu jo, o aš mergaitė :)
    Kai turėsim laiko galėsim pašnekėti kaip mes vakariniame kolorade tampomės su išvilktuvu virš lygaus paviršiaus, o realiai visos sąlygos yra kalnų, kaip slėnių vėjai mus įtakoja ir kaip gauni “per galvą” jei per aukštai pakyli termike.

    iki.

    #196362
    Termik

    Dariau tikrai butum ne vienas :) :)

    #196368
    Jakovlevas

    Ar teoriškai gali būti svarstomas dar vienas variantas:
    Lietuvos čempionatas iš kelių etapų, pvz.
    1. Panevėžys (lygumų etapas)
    2. Ukmergė (lygumų etapas)
    3.Kartena (lygumų etapas)
    4.Slovėnija (kalnų etapas)
    5.Klabiniai (lygumų etapas)
    6. T.t.

    * Skaičiuojami 6 geriausi pratimai taškais

    Ar tai nepatenkintu visų pilotų?

    #196375
    karolis

    Lietuvoj vietiniu varzybeliu tikrai netruksta ir norintiems pasivarzyti Lietuvos salygom tikrai yra galimybe ta padaryti. Paskaiciavus kiek per vasara buna nelietingu savaitgaliu, turbut kas antra savaitgali vyksta kokia nors taure…

    LC kalnuose apsimoka vien del geresnes tikimybes gauti skraidoma ora ir nepraleisti visos savaites jo “taisymui”.

    Dariaus mintis su treneriu visai idomi :) Nezinau kiek tai imanoma turint omeny musu pilotu individualumo lygi, bet uz pabandyma niekas per galva neduos.

    #196377
    kipsas

    sedejau sedejau bet kazkaip sunku istylet.
    liotcik taves tai as isvis nepagaunu, is pradziu propoguoji kad butu 3 variantas lietuvoj paskui pats komentuoji kaip pas mus niekam neidomu, pats pasisakei kad pas tave kalnines salygos duodiesi ten kiekviena diena ir dar peiki mus cia sedincius kad norim bent 1 savaite kalnuose pasikelbasint. Du kartus cempas jau ivyko ir visi tuo labai patenkinti kaip kad rase Smu: lygio, kvalifikacijos kelimas kiekvienam labai didelis ir veringas ypac kai aplink daug pavyzdziu ir patarimu ir salygos dar malonios. Pats nebuvai nei vienam LT cempe Slovenijoj o ir Lietuvoj kiek pamenu viena kart per 3 metus maciau tai kaip tu gali uz visus cia sedincius vertinti situacija ko mes norim ir ko ne. Lietuvos cempas uzsieni yra puiki ideja, nuostabios varzybos tobulejimui.

    Jurcik, taves ir nepagaunu, tai ka pasakei tai ir yra LLL, o cempas yra cempas ir tie kas nori skrist marsrutus ir tobulet ir pasivarzyt ne tik su savais o ir su daug uzsienieciu.

    o ko tupikai nedaro keliu etapu cempo, vasara sau pasokinetumet daugiau jaunimo savo disciplinai gal pritrauktumet nes dabar mazai kas nori savo XC sparnus traukt ir saldyt ziema

    #196382
    Tomas Sestokas

    liotcik Parašė:

    >
    > >Tas pats superfinalas vyko prkatiskai lygumoj.
    >
    > Nu jo, o aš mergaitė :)
    > Kai turėsim laiko galėsim pašnekėti kaip mes
    > vakariniame kolorade tampomės su išvilktuvu virš
    > lygaus paviršiaus, o realiai visos sąlygos yra
    > kalnų, kaip slėnių vėjai mus įtakoja ir kaip gauni
    > “per galvą” jei per aukštai pakyli termike.
    >
    Nera CIA jokiu sleniu ir ju veju. Tik brizas (ne kalnu, o vandenyno), truputi meteo vejo ir pasiute termikai. Jei kalbedamas niekada nepakeiti savo nuomones, pasnekovui gali pasirodyti, kad diskutuoji tam, kad ipirsti savo nuomone, o ne bandydamas rasti geriausia sprendima. Tai ko tuomet verta diskusija? Malonus laiko praleidimas? Beje, a pie Colorada mielai paklausyciau prie progos :-) , o gal kada ir mano gidu pabusi :-) :-) :-)

    #196383
    liotcik

    Dainiau, ne viska teisingai pacitavai, bet nesigilinant i tema LT vs kalnai, kodel taip negerai duoti pilotams galimybe rinktis?
    ir kodel maisytas variantas toks baisus? Pvz JAV cempionatas vyksta keliais etapais ir 2011 antras etapas buvo lygumose – Teksase.

    Tomai, gal mes nesusitariam del terminologijos. Ten kur vyko Kolumbijos PWC yra kalnai is abieju pusiu ir nemazas, lygus slenis per viduri. https://maps.google.com/maps?q=Cartago,+Colombia&hl=en&ll=4.590114,-75.870895&spn=0.564663,0.891953&sll=7.134804,-74.004771&sspn=4.495618,7.13562&oq=cartago&t=p&hnear=Cartago,+Colombia&z=11
    Varzybu marsrutai buvo uzdari. Kalnai uzstoja vejus ir sudaro ipatingas salygas slenyje. Lygumos, skaitau, yra ten kur vejai pucia neitakoti kalnu. Del to surengti uzdarus marsrutus galima gan retai, bet palanku atviriems marsrutams.

    #196387
    kipsas

    Liocik, man atrodo senai besedejai ant pievos ir ziurejai i vieninteli dienos termika su kuriuo nuskrido 3 zmones 15 km o tu ir likai kimarint prie nutrukusio troso ir nusokai 3 kartus kai fazes nebuvo.
    Labai saziningos XC varzybos…
    Gal biski JAV nelygink su LT, mazumele salygos skiriasi, o ir tavo paminetas texas kazkodel vyko vieninteli karta ir 2011, kodel nevyksta visi etapai ten? gal del to kad gaidys gaunasi kai kalnai netoliese?

    gal nezaidziam grybu karo, yra LLL kuri saziningiausiai isaiskina geriausia LT XC lygumu pilota ir yra LT cempas kuris isaiskina aplamai geriausia pilota, nes skrydis kalnuose tai ne +1.5 termiko trynimas visa diena virs pieveles, o ir rizika ir taktika ir igudziai.

    Kodel nedaro dakaro kokiam nors balbieriskio karjere, juk irgi smelio yra….

    #196394
    liotcik

    Dainiau, neatsakei i klausima kodel negalima duoti pilotams rinktis.

    #196396
    kipsas

    Pilotai pasirinko pries 2 metus kai buvo sitas dalykas pagimdytas ir dabar sekmingai vystomas. Federacija pasiule, buvo pakankamai norinciu tai padaryti ir padarem, pernai padarem dar karta ir dar sekmingiau, rezultatai nelyginamai geresni.

    klausimas tau, ka pilotai turi rinktis? Koki medali pasikambinti? butinai ant medalio turi buti parasyta Lietuvos čempionatas ir tas medalis gali buti laimetas tik Lietuvoje? O kuo netinka Lietuvos Lygumu Lyga? medalis per prastas? ar pavadinimas blogas? Jei netinka pakeiciam pavadinima, Lietuvos Lygumu Čempionatas, tada tiks?

    cia is tos serijos, o kodel Vilniaus taure vyksta valkininkuose ar klabiniuose? wtf, kodel ne Vilniuje, diskriminacija…

    o kodel Dakaro ralis vyksta pietu amerikoj? ten Dakaras yra?

    dar vienas klausimas, o pats isvis ketini dalyvauti ar cia tik siaip is patriotiskumo trukumo taip?

    #196399
    kipsas

    daugiau nerasysiu sia tema, matau neverta, tik pasiulymas tau Dariau, suinicijuok pilotu referenduma sia tema ir visiems viskas bus aisku, tik reikia pazymet kad balsuojantys butu arba 4+ kategorijos ar kitaip dalyvaujantys Lietuvos cempuose, o ne belenkas belenkur sedintis net neketinantis dalyvauti…

    #196401
    liotcik

    kipsas Parašė:


    > Pilotai pasirinko pries 2 metus kai buvo sitas
    > dalykas pagimdytas.

    Tai dabar iki pasaulio pabaigos LT cempai vyks kalnuose? Gal bent anukams bus leista is naujo balsuoti?

    >
    > klausimas tau, ka pilotai turi rinktis?

    Manau cia viskas labai aisku:

    Variantas 1. Varzyos Slovenijoje
    Variantas2. Varzybos Bulgarijoje
    Variantas3. Varzybos Lietuvoje.

    > Koki
    > medali pasikambinti? butinai ant medalio turi buti
    > parasyta Lietuvos čempionatas ir tas medalis gali
    > buti laimetas tik Lietuvoje? O kuo netinka
    > Lietuvos Lygumu Lyga? medalis per prastas? ar
    > pavadinimas blogas? Jei netinka pakeiciam
    > pavadinima, Lietuvos Lygumu Čempionatas, tada
    > tiks?
    >
    > cia is tos serijos, o kodel Vilniaus taure vyksta
    > valkininkuose ar klabiniuose? wtf, kodel ne
    > Vilniuje, diskriminacija…
    >
    > o kodel Dakaro ralis vyksta pietu amerikoj? ten
    > Dakaras yra?

    Tu cia man bandai ipirsti ko as visiskai nesakiau.

    >
    > dar vienas klausimas, o pats isvis ketini
    > dalyvauti ar cia tik siaip is patriotiskumo
    > trukumo taip?

    Ketinu.

    #196403
    Termik

    :) :) :) :) o prasidejo viskas nuo trecio varianto

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 39)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.