- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 29 sausio @ 16:35 #196404KJ
> Dainiau, neatsakei i klausima kodel negalima duoti pilotams rinktis.
Pabandysiu ir aš atsakyti. Duoti galima tai, kas nieko nekainuoja. O kas kainuoja, reikia pagalvoti prieš duodant, ar verta. LLL federacijai nieko nekainuoja, kalnų čempionatas (KČ) irgi. Panašu, kad tuo patenkinta dauguma (atostogaut vistiek bent kartą į kalnus važiuojam, kodėl tai negali būti KČ; skraidyt vistiek kas savaitgalį važiuojam, kodėl tai negali būti LLL etapas), išskyrus kelis pilotus, kurie įsitikinę, kad “Lietuva lietuviams” ir “Lietuvos čempionatas turi vykti Lietuvoje”. Taigi atsisakyti LLL ir/ar KČ nebėra prasmės. Kam atsisakyti dalykų, kurie daugumai patinka? Manau, kad toks išdėstymas buvo geriausia Rasos G. idėja ir įgyvendinimas, kuris nutiko šioje LSPSF taryboje. Toliau galim bandyti tik kažką tobulinti.
Na, gerai, sakykim perlenkiau ir dauguma nėra dauguma. Dauguma važiuoja sukandę dantis į LLL, nes etapas per toli nuo jų kaimo, važiuoja tik todėl, kad turi tikslą gauti lygos nugalėtojo vardą. Dauguma važiuoja sukandę dantis į KČ, nes per brangi kelionė ir per didelis startinis mokestis. Gerai grąžinam lygumų čempionatą. Abejoju, ar įmanoma suorganizuoti Lietuvoje čempionatą, kurio savikaina būtų mažesnė už kalnų čempionato kainą, na, paprastumo dėlei sakykim, kad tai 120 EUR startinis mokestis. Kiek pilotų rizikuos šiais pinigais ir atostogomis, mainais gaudami lietuviškų orų savaitę ir eilę prie išvilktuvų, kurie kaip tyčia pradės striginėti kai tik iš už debesies išlys saulė? Pažįstama situacija?
Gerai, yra dar vienas variantas. Padarom, viską, kaip buvo anksčiau. Atimam visus XC skirtus pinigus (rinktinės startiniai mokesčiai, LLL išmokos klubams, KČ piniginiai prizai) ir viską skiriam lygumų čempionato dotavimui ir numušam startnį mokestį iki 100 LT, ar dar mažiau.
Taigi siūlau balsuoti už šiuos variantus:
3A – darom papildomą Lietuvos lygumų čempionatą, mokam startinius tokius, kokius pasakys organizatoriai, pvz. 120 EUR ar daugiau.
3B – darom pagrindinį Lietuvos lygumų čempionatą, dotuojam jį, visus įmanomus LSPSF pinigus skiriam jam ir kiek įmanoma mažindami startinį mokestį, visiems kitiems čempionatams ir lygoms palikdami šansą išgyventi savarankiškai.Tie kurie jau balsavot ir pakeitėt nuomonę, galit perbalsuoti, kaip nors atrinksim kraštinį balsą. Balsuojant už 3A ar 3B, kartu galima balsuoti ir už 1 ar 2. Atsitiktiniai prašalaičiai balsavimo rezultatams nepamaišys, kadangi balsavimas viešas.
O čia pusiau rimtai
Buvo pasiūlymas daryti “dvikovą”. Buvo pasiūlymas skaičiuoti bendrus LLL ir KČ rezultatus ir taip išsiaiškinti tą vienintelį čempioną. Siūlau dar priskaičiuoti TN, o gal dar ir LSPSF taurę ir išrinkti metų triatlonininką
Na, aišku, skaičiavimo taisykles reikėtų paderinti ir sponsorius su solidžiu prizu jau lygtais kaip ir yra. Bet ar tai bus tas pats pačiausias čempionas, tai gal tegul kiekvienas sau nusprendžia
2013 29 sausio @ 17:32 #196408HookKaip i si reikala nepasiziurek, be tarpgalaktiniu varzybu Lietuvoje neapseisime. Metas kviesti Marsiecius, juk jie musu galaktika atstovaus.
2013 29 sausio @ 17:51 #196409Tomas SestokasAs uz varzybas kalnuose. Ir manau, kad dizioji dauguma taip pat. Bet nesuprantu kodel negalima balsavimui pateikti 3 varianto. Beje, jei federacija gali sumazinti startini mokesti lygumoj, gal ji galetu apmoketi ir Dali startinio mokescio kalnuose?
2013 29 sausio @ 17:54 #196410liotcikKJ Parašė:
> Duoti galima tai, kas nieko nekainuoja. O kas kainuoja, reikia pagalvoti prieš duodant, ar verta.Kainos bulgarijoje ir Slovenijoje buvo pateiktos, lygiai tas pats galioja ir LLL cempui. Nesiulau sudaryti isskirtiniu salygu nei vienam variantui.
> Panašu,
> kad tuo patenkinta daugumaLabai gerai, daugumos nuomone turi but lemiama.
> išskyrus kelis pilotus,
Tai tu keliu pilotu nuomone netures itakos galutiniam sprendimui. Ane?
O gal geriau isvadinti juos zydais, atimti visas teses ir uzdaryti i koncentracijos stovykla
>Na, gerai, sakykim perlenkiau ir dauguma nėra dauguma.
Nereikia spelioti.
2013 29 sausio @ 19:26 #196411AnonimasLiotcik, labai rimtas prašymas. BAIK KELT CHAOSĄ. Nedalyvavai paskutiniuose LT čempionatuose, ir nelabai supranti, kokios apgailėtinos skraidymų prasme varžybos LT lyginant su bet kokias kalnais. Sugriauti labai lengva, ką nors suorganizuoti žymiai sunkiau.
Čempionatai kalnuose 2011 ir 2012 NEPANEIGIAMAI buvo aukštesnio lygio nei bet kuris įvykęs Lietuvoje. Dėl dviejų pagrindinių priežasčių:
SKRAIDYMŲ SĄLYGOS. Į šį sutrumpinimą įeina ir sažiningos sąlygos visiems pilotams kai visi turi galimybę pasirinkti kada startuoti. Nes nėra jokių sugedusių išvilktuvų, nutrūkusių trosų ir pakėlimų į 250m aukštį. Ne paskutinėje vietoje yra ir organizatorių profesionalumas- visi taskai buvo suorganizuoti saugūs ir tuo pačiu “challenging”- varžybos negali būti per lengvos nes tai neskatintų tobulėjimo. Beja, organizatoriai yra pusė varžybų sėkmės- džiaugiuosi, kad nebuvo pasirašyta ant “duokit babkių, samdom busiukus iš Lietuvos, taskus patys nupaišysim- kas čia tokio, skraidėm tam Tolmine”. Prisimenat ?
Antra priežastis kodėl LPČ Slovėnijoj buvo fantastiški – ten susirinkę VARŽOVAI. LT pilotai aišku yra puikūs, tačiau mes nesame geriausi. LPČ buvo daug ne LT pilotų iš iš kurių galima mokintis. Startas su visais ore ir stebėjimas, kodėl lyderiaujantys pilotai tampa lyderiaujančiais pilotais dažnai pagimdo daug puikių minčių, kurias galima realizuoti sekančią dieną ar kitose varžybose. Varžybų formatas buvo orientuotas į mokymą su išsamiais sąlygų ir vietovės paaiškinimais prieš startą, bei trajektorijų, taktikų ir kitų subtilybių nagrinėjimas vakare. Norinčiam mokytis pilotui tai neįkainuojama. Jokios DOSAAF treniruočių stovyklos su treneriais to nepakeis.
Trečia priežastis- puikūs orai Europoje. Juokauju aišku
Niekas orų garantuoti negali, ir anksčiau ar vėliau būsim sulyti. Ir jei kada nors tai atsitiks, blogai galvosiu apie visus, kurie forume parašys something like: “reikėjo Salose daryti, ar nesakiau ?”
Taigi, galim turėti varžybas kalnuose su tarptautinio lygio pilotais arba arba varžybas LT be pilotų, be jokių reitingo taškų ir su žymiai mažesne sportine dalimi. Pagėrimai gal ir geresni LT. Bet čia jau jums rinktis, ane ?
Dabar dėl rinkimosi. Ir iš tikro, juk svarbu atsižvelgti į visų nuomonę ?
NE.
Demokratija- jos čia neturi būti. Ne visi pilotai lygus, ir kaip Dainius pastebėjo, nei karto čempionate nedalyvavęs savaitgalio pilotas yra blogas sprendėjas tiems 25, max 40 pilotų kuriems šis klausimas aktualus. Klausti visų čia tas pats kas duoti TV žiūrovams balsuoti kas geresnis auto: Ferrari ar Maseratti, ar kaimo bobutės “atsiklausti” kaip skirstyti valstybės biudžetą.
Ko klausti ? Pasakysiu. Pilotų, kurie dalyvauja varžybose. FAI reitingas Lietuvai randasi čia. http://civlrankings.fai.org/?a=326&l=0&ladder_id=3&ranking_date=2013-01-01&nation_id=132 Top20 manau būtų sąžininga.2013 29 sausio @ 20:52 #196413RobertasNe veltui daug kas ilgisi Tarybų Sąjungos: pasakė vadas, kad reikia taip- visi ir daro, laimingi, pažiūrėkit, kai šiaurės Korėjoje ir dabar žmonės laimingi. O čia demokratija…. nejaugi taip bus ir sekančiais metais, ir dar sekančiais….. ir tuo pačiu klausimu…..
2013 29 sausio @ 21:26 #196414HookAtspekite, kas pradejo sita reality show?
O gi neatspejote, tai buvo GiSi! Jis parase viena venintele zinute ir nuo to laiko neatsilepe.Lotcik taip greitai pirko pas ji bileta pirmoje eileje, kad nespejo netgi patikrinti ar ta vieta randasi saleje ar scenoje. Dabar jis vaidina pagrindini vaidmeny o mes jam talkinam. GiSi to tarpu sedi saleje, gurksnoja alu ir tyliai juokiasi.
Gal dar pavaidinam? Visai linksma darosi.
2013 29 sausio @ 22:43 #196415JakovlevasApibendrinant viska išsakyta aukščiau,
Čempionatai kalnuose gaunasi aukštesnio lygio nei bet kuris įvykęs Lietuvoje nes:
geresnės skraidymų sąlygos, vienodas sąlygas starto metu (Lietuvoje vykdomose varžybose tai neįmanoma),
organizatorių profesionalumas, organizuojant saugius ir įdomius pratimus,
didesnė tikimybes gauti skraidoma orą,
varžybas kalnuose su tarptautinio lygio pilotais, kyla pilotų lygis, mūsų pilotai įgauna daugiau patirties,
varžybos kalnuose šiuo metu yra šansas pakelti savo šalies (ir savo) reitingus,Taip pat remiantis patirties 2011 – 2012 m. ir atmetus emocijas, tenka sutikti, kad privalumai varžybų kalnuose akivaizdus.
Siūlau visiem nurimti, norint pasisakyti – teikti apsvarstytus argumentus, valdyti emocijas. Tai padės išspręsti klausimą.
Aš manau, kad susidaryti savo nuomonė apie čempionatą kalnuose – reikia nuvažiuoti ir sudalyvauti. Gal po keliu metų naturaliai neliks jokiu abejonių.2013 29 sausio @ 23:05 #196417liotcikHook, vaidinam viesa pilotu nuomones apklausa, o kai paklausiame kodel LT cempas neitrauktas balsavimui, reikia 20 post’u vaidnimo kol pagaliau pareiskiama kad tik top 20 turetu balsuoti.
Kadangi siuo metu neturiu reikiamo FAI reitingo del to patylesiu.2013 29 sausio @ 23:06 #196418KJliotcik Parašė:
> O gal geriau isvadinti juos zydais, atimti visas
> teses ir uzdaryti i koncentracijos stovyklaTai visus išgaudėm ir uždarėm. Va, kraštinis partizanas GiSi buvo pasodintas prie kitų. Tavęs tik nepasiekiam
O jei rimtai, tai mano nuomone šis ginčas buvo labai naudingas. Daug dalykų lyg ir išsiaiškinom. Nereikia gal taip baisiai varyt ant liotciko. Jei ne jis, nebūtų su kuo konstruktyviai pasiginčyti. Gal geriau jau taip, negu patyliukais bumbėti už nugaros.
2013 30 sausio @ 06:59 #196419MarijonasNesuprantu kodėl Lietuvos čempas negali būti is 2-ju etapų?…..
Nesitikejau, kad mano zemliokas Donatas toks ryškus “PINOČETAS”….. Čia tiktų pasakymas: Jūs pasvarstykite, pasitarkite, o mes nutarsime….. Kvepia neskaniai!2013 30 sausio @ 08:04 #196420SmuNes ne visi atostogų turi 3 mėnesius ir gali sau leisti prabangą savaitę taisyti orą.
Juolab, kad kaip jau buvo paminėta, kalnuose yra daug vienodesnės sąlygos, daugiau sąlygų praskristi ir pasimokyt.O jei rimtai, kam reikalingas antras etapas Lietuvoje? Kad įneštų sėkmės faktorių, kad atsijotų dalį pilotų, nenorinčių atostogų sąskaita savaitę taisyti orą ar dar dėl ko? Dėl ko kai kam taip skauda širdį, kad jis nevyksta Lietuvoje? Paaiškinkite. Juolab kad Lietuvoje tikrai vyksta daug daug įvairių varžybų, o ir medalių galima įvairių prisirinkti.
Asmeniškai aš tai atostogų per daug neturiu, todėl prabangos savaitę žaisti loterijoje Lietuvoje galimybių nėra. Galų gale, geriau jau tada sudalyvauti 2 skirtingose važybose kalnuose (idomiau ir patirties daugiau). O Lietuvoje gailma ir šiaip paskraidyti.
P.S. Dėl manęs varžybos kalnuose gali vadintis bile kaip (kad ir Lietuvos kalnų lyga), nebūtinai Lietuvos čempas. Svarbiau, kad ten važiuotų daug tėvynainių. Ne pavadinime esmė.
Saulius
2013 30 sausio @ 09:09 #196421KJTai gal suorganizuokit patariamąjį referendumą, kas netingit atskiroj temoj ir bus ramu. Potencialūs varžybų organizatoriai matys kiek turi potencialių klientų ir gal įtikins federaciją, kad reikalas rimtas.
2013 30 sausio @ 10:38 #196424VytautasSIš siūlančių organizuoti čempionatą Lietuvoje be žodžio LIETUVA nieko konkretaus (vietos, laiko, trukmės, išlaidų ir ką už jas pilotai gaus) neišgirdau. Vaikinai, dar ne Vasario 16-oji ir čia ne mitingas.
Taigi prašau pateikti pasiūlymus “standartiniam” pilotui galinčiam skirti:
7-10 dienų savo vertingo atostogų laiko;
1500-2000 Lt pinigų;
atostogaujančiam su neskraidančiu šeimos nariu ar kuo iš draugų.
Pasiūlyme nurodyti ESMINIUS būsimo čempionato varžybų skirtumus nuo klubinių savaitgalių ir Lygumų lygos varžybų.
Trumpai apibūdinkite būsimą edukacinę programėlę.
Kaip geri vietos žinovai nurodykite kas galėtų sudominti neskraidančius.Vieta pasiūlymams:
1……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
2……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
3……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Pasiūlymus teikti kuo greičiau.
p.s. prašau nelaikyti manęs čempionato Lietuvoje šalininku.
2013 30 sausio @ 14:18 #196425RobertasMūsų tikslas yra sporto populiarinimas ir sportinių rezultatų siekimas. Populiarinimą mes galim vykdyti Lietuvoje, skatinant organizuoti kuo daugiau įvairesnių varžybų, ypač jauniems pilotams, tokių kaip tūpimas, kad vėliau išmokę saugiai startuoti ir leistis, galėtų dalyvauti skraidymo varžybose, vykstančiose Lietuvoje, kurių palaipsniui jau dabar daugėja. Tikrų sportinių rezultatų siekimas mūsų sporto šakoje įmanomas tik kalnuose, todėl aš nenorėčiau simbolinio Lietuvos čempionato. Meilė Tėvynei čia ne argumentas- tai rimtas argumentas einant į seimą. Kalnuose darydami čempionatą tikrai daugiau garsinam Lietuvą ir keliam savo meistriškumą, lipam iš duobės, jau Lietuva nebėra balta dėmė pasauliniame parasparnių sporte, kai dar neseniai mažai kuo skyrėmės nuo Latvijos Ir Estijos. Manau palaipsniui, jei nebus baisių krizių ateitis mūsų tik šviesės.
2013 30 sausio @ 17:19 #196427VarstelisSveiki
Ar nemaišom sąvokos „sportininkas“ su „mėgėjas“
Su tokiu lygiu ką turim negalim lygiuotis į sportininkus, galim tik žavėtis, stebėtis
Pritariu Dariui kad reikia norint būti sportininku pradėti sportuoti
Sportinis skraidymas
1 fizinis pasirengimas
Po ilgesnio maršruto daugumai maudžia sprandą, pavargsta pilvo presas, virpa kojos jai pavaro ant spido ( ne žemėjime paspaudžia vieną du kartus) o skrenda reguliuodami maksimalų greitį ir minimalų žemėjimą
Vadinasi būtinas fizo kaklo ir pečių, pilvo preso ir kojų raumenims
2 Sparno valdymo treningas, atbulinis priekinis startas, pastovus darbas su imitacija asimetrinių, frontalinių
kad užlinkus sparno ausytei kinkos nevirpėtų
3 Meterologijos analizavimas skraidymų zonoje
4 Maršrutų analizavimas kur ir kaip ir kokiu greičiu skristi
Kai kažkas taip pradės ruoštis varžyboms gal ir pasieks sportininko lygį
O dabar tai ne sportinės varžybos o parasparnių mėgėjų metinių atostogų tusas , nors kaip mėgėjai tai skraidom visiškai gerai
Pirmus 1,2 etapus puikiai galima treniruotis tėvynėj na o 3,4 teks jau būsimoj varžybų zonoj2013 30 sausio @ 19:02 #196428GiSiGal galite pasakyti, kiek kas gavo FAI reitingo taškų per Lietuvos parasparnių čempionatą 2012?
2013 30 sausio @ 19:06 #196429kipsasviska raso CIVL saitas:
http://civlrankings.fai.org/?a=326&ladder_id=3&ranking_date=2013-01-01&nation_id=1322013 1 kovo @ 19:28 #196686amatioraskipsas Parašė:
kiek pamenu paskutini karta kai laimejau atvira Lietuvos cempionata geriausio Lietuvos piloto tytula iteike ne cempionui todel nemanykit kad laimeja Lietuvos cempionata gausit geriausia Lietuvos piloto varda.
>
> gal nezaidziam grybu karo, yra LLL kuri
> saziningiausiai isaiskina geriausia LT XC lygumu
> pilota ir yra LT cempas kuris isaiskina aplamai
> geriausia pilota, nes skrydis kalnuose tai ne +1.5
> termiko trynimas visa diena virs pieveles, o ir
> rizika ir taktika ir igudziai.
>
>
> Kodel nedaro dakaro kokiam nors balbieriskio
> karjere, juk irgi smelio yra…. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.