- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 9 rugpjūčio @ 05:51 #192191simas
as
2011 9 rugpjūčio @ 07:08 #192193karpisAS busiu 19 diena vakarop apsistosiu kempinge Gabrje.
2011 9 rugpjūčio @ 07:15 #192194artistasSimai,aš su tavim
2011 11 rugpjūčio @ 19:57 #192221ArmisSveiki visi,
musu ekipazas (Gediminas, Ruta ir as) jau keliaujame po EU… Siuo metu esame Prahoje, planuojame iki Paryziaus palekti, o paskui i startavietes suskristi. Galbut ir kiti pilotai parasys keliaujantys: kur yra, kaip sekasi suskristi, galbut ir mes prisijungtume…
iki2011 12 rugpjūčio @ 05:08 #192223kipsassiandien vakare masonu ekipazas (9 zmones) pajudes alpiu link, rytoj vakare planuojame apsistoti kazkur austrijoje, matysim pagal ora, jei suspesim gal ir koki sunset’ini skrydi atlikt pameginsim
2011 12 rugpjūčio @ 10:03 #192225DimaSveiki,siandien vakare planuoju nubegti i parduotuve “IKI Minskas” nupirkti neriebaus pieno.Rytoi ryte jei nepramiegosiu,planuoju nulekti i “kalvarijos turgu” nupirkti uogu. Jei bus neskraidymo oras,dar planuoju nuvaziuot i soda
2011 12 rugpjūčio @ 10:36 #192226artistasNamiok poniali
2011 12 rugpjūčio @ 10:55 #192227karpisDima – Malachius !!!!
2011 12 rugpjūčio @ 16:17 #192230MoonCia jis is pavydo
2011 12 rugpjūčio @ 18:19 #192231kipsasMasonu ekipazas sekmingai pajudejo dabar artejame prie alytaus, linas vairuoja patikimai, greitis apie 100 visi linksmi bet dar neisgere, tuoj uzsileisim dvd paziureti, lazdijuose pasysioje nevairuojantys jungs teleportacijos rezima su zaliom 999.
2011 12 rugpjūčio @ 19:31 #192232artistasČia man reikia pavydėti.22d ryte išriedu į Rygą,ten 13 50val išskrendu į Helsinkį,ten paslampinėjęs porą val,sėdu jau į Ljublijanos lėktuvą.18.30 jau Slovėnijos žemėje.O ten,pagal sutartą scenarijų,turėtu kai kas manęs laukti.Dar po poros val tikiuosi būsim Kobaride.Spjoviau į viską ir nutariau kaip jaunystėje prasilėkti su vėjeliu.Ką aš ryžas,taip pat gi noriu skraidyti.
2011 13 rugpjūčio @ 05:27 #192233kipsasMasonu ekipazas jau bielsko-bialoj, rytine kava, masinos lemputes keitimas cigarete ir uztinusiom akim ziurejimas i grazias kalveles, teleportacija sekmiga.
2011 13 rugpjūčio @ 06:20 #192234poroBitlas Parašė:
> Apdovanojimai:
> Trys geriausi bendros įskaitos, serijinės klasės,
> moterų, komandų ir Lietuvos čempionato dalyviai
> apdovanojami
> piniginiais (iš viso 1500 EU) ir praktiškais
> nepiniginiais prizais.Prizes:
Best three open, serial, sport, woman, team, Polish and Lithuanian championship will receive a cash prize and practical prizes in amount of 1500 eur.2011 13 rugpjūčio @ 06:45 #192235paujonDainiau,
Sukurk tema pavadinimu “Masonu kelione i Alpes 2011” ir ten dek reportazus (pageidautina su foto), bus idomu skaityt. Sitoj temoj viskas persipina.
2011 13 rugpjūčio @ 16:48 #192236kipsasgerai pauliau taip ir padarysiu, o kolkas krastinis komentaras.
pastrigom austrijoj, mentai pagavo uz overload, nebegalim toliau vaziuoti, rezgam planus del papildomo transporto
little shity country2011 17 rugpjūčio @ 07:41 #192259Robertasdėl gps duomenų galiojimo per varžybas:
13.4. To be considered as valid, the track-log must comply with rules in S7B Chapter 16 and, in particular, the track-log must show at least 2 minutes of data prior to and after:
• start,
• turn-points,
• goal or landing.
13.5. The GPS might be switched off during the flight, under the condition, that the track-log complies with rules in 14.4 and the first 30 minutes of flight are recorded. A single gap cannot be longer than 30 minutes or 20 km.2011 17 rugpjūčio @ 09:56 #192261TermikHmmm linksma ciuju bus jums pavidu ir gaila kad negaliu prisujunkti
2011 17 rugpjūčio @ 16:12 #192264HookO ta pati, tik liaudiskai, galima?
Robertas Parašė:
> dėl gps duomenų galiojimo per varžybas:
>
> 13.4. To be considered as valid, the track-log
> must comply with rules in S7B Chapter 16 and, in
> particular, the track-log must show at least 2
> minutes of data prior to and after:
> • start,
> • turn-points,
> • goal or landing.
> 13.5. The GPS might be switched off during the
> flight, under the condition, that the track-log
> complies with rules in 14.4 and the first 30
> minutes of flight are recorded. A single gap
> cannot be longer than 30 minutes or 20 km.2011 17 rugpjūčio @ 19:31 #192265Robertas2 min prieš ir po: starto, finišo, posūkio taškų GPS tb įjungtas, vėliau gali būti išjungtas ne vėliau kaip po 30min po starto ne ilgiau 30min ir 20km skrydžio trukmės, liaudiškai galima po 30 min skrydžio tarp posūkio taškų neskubant pasikeisti batareikes arba jei sėda, kuriam laikui išjungti, bet geriau prieš skrydį viską pasitikrint.
2011 17 rugpjūčio @ 20:33 #192266HookAciu
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.