- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2014 27 sausio @ 08:28 #154331Airidas
Labas kolegos!Kaip cia salta pas jus,bet kur musu nera ten silta ir smagu,grizau su nauja parodyja,bet norvegijoj silciau truputi,bet pats kolkas dar lietuvoj,jai pamenat toki savamoksli norvegijos kalnuose bandanti atitrukti nuo zemes ir pabut su sparanais! Jusu komentarai man padedavo kaip kas gerai ir kas ne taiva,noras skristi nedingo!
http://youtu.be/67ejVaxs47s
https://www.youtube.com/watch?v=OUCYY_vXT-Q
2014 27 sausio @ 08:52 #198425ValdemarasLiux:)
2014 27 sausio @ 10:03 #198427TasasKažkaip pasirodė, kad sparnas ne pagal piloto įgūdžius…
Sparnas lyg ir Delta2, o esant turbulencijai rankos neatitrūksta nuo laisvų galų.
Su tokiu sparnu tai tikrai pavojinga, tokia klaida atsirado dėlto jog mokeisi pats ir laiku negavai barti.
O dabar linkiu pačiam pradėt galvoti skrendant kur rankas laikai, kad nesilaikytum daugiau…2014 27 sausio @ 21:00 #198430liotcikIs samaucku isauga patys geriausi pilotai.
2014 29 sausio @ 18:43 #198446AiridasNoreciau padiskutuot jog jusu pastabejiami tikrai tinka,bet cia tik taip gavos filmuke siaip as nesilaikau uz laisvu galu,tad buvau su tuo sparnu papuoles i gera turbulencija,nes nespejau ir sumatyt kaip sparnas luzinejo ir kaip mane papurtino,kad net viena stropa nutruko,bet as isilaikaiu ir grizau i nusileidimo aikstele beveik,ir nutupes supratu kad kazkas netaip,o truko A eiles 4 strupa virsutie vat ! Ir tai man parode kitas stebejes pilotas!
2014 29 sausio @ 20:22 #198447liotcikAiridai, su kalnais atsargiai. Bent is pradziu pakentek kol suprasi kupolo dinamika ir aktyvu pilotavima. Jei jau esi tenerifeje bent neskrisk taip arti uolu. Skrisk taip kad visada uztektu aukscio ismest zapaske.
Bendrai jei yra galimybe laikykis daugiau lygumose. t.y. Lietuvoje.Veliau pajausi kupola, tada pirmyn nors ir i Alpes vidurvasari.
2014 30 sausio @ 06:20 #198448agrijusAr galejo sveika stropa nutrukti siuo atveju , ar buvo pazeista dar ant zemes ?
2014 30 sausio @ 11:06 #198449GedasStartuojant nuo akmenu stropa nutraukt sekundes reikalas. Labai lengvai jos uz astriu akmenu uzsikabina ir keliant sparna net nepajunti, kaip truksta.
2014 31 sausio @ 19:39 #198450AiridasAciu uzpatarimus kuo daugiau tuo geriau,bet kadangi esu beveik kaip ir savamokslis tad lietuvoje neturiu kada skristi,as pats dirbantis Norvegijoj ir skraidau kalnu apsuptyje,o kas liecia stropa,tai apziureje nusprendem,jog ji buvo pazeista ir nutruko ore,po gero kratymo.
2014 8 gegužės @ 10:46 #199194AiridasLabas ir vel as cia tok kaip savamokslis,skraidau namu stogais prie savo namu norgej,tiesiog griztu isdarbo ir tiesiai i pakaba kol dar saulute ritinejasi,nu ir ka lyg sparna iskleidziu ir jau geras kelimas tik aukstyn,orelis neraelus skrisk kur nori laiko beveik visur,net nuo betkurios pasiures,pora valandu, iskeliu sykiu taikiau tup,bet netaip parasta,ir su asim ir be ir su spydu,cia trumpas apizodas http://youtu.be/xcXE9ly2a Po.Beja startuoju beveik is teraso savo namuko,bet manau sunku patiket!
2014 8 gegužės @ 11:18 #199196artistasAiridai, kai įkeli filmuką,neužmiršk paspausti”skelbti”O tai nuobodu žiūrėti į juodą langą
2014 17 gegužės @ 17:29 #199277Airidashttp://youtu.be/ikXjhQrE_1I extremalus pilotavimas! Sulauzytu sparnu kovojau penkis kartus na ir uzsiroviau,bet situacija suvaldziau ir saugiai nutupiau,ore nesupratau is kur pucia,kokios krypties,cia kaip SIV praejes!Geras saugus tas Delta 2 sparnas,as juo labai patenkintas!
2014 17 gegužės @ 17:47 #199278RimantePrimena situaciją, kurioje vairuotojas auto įvykio metu meldžia Dievo malonės ir pagalbos. O likęs gyvas ir sveikas giriasi, kad gerai išvairavo.
Keista, kaip “situaciją suvaldei”, nesuprasdamas, iš kur ir kas pučia, arba dėl ko taip “pučia”…
Saugių skrydžių!
2014 17 gegužės @ 17:51 #199279palia1I rotoriu patekai.
2014 17 gegužės @ 18:04 #199280paujonButu gerai, kad sita video pakomentuotu musu instruktoriai. Man kai kurie piloto veiksmai ir sprendimai atrodo labai pavojingi ir tik atsitiktinumas, kad neisprovokavo ko nors rimciau.
2014 17 gegužės @ 20:35 #199281TasasRotorius ir viskas tuo pasakyta…
Gerai, kad viskas gerai baigėsi, nes situacijos išvis nevaldei.2014 17 gegužės @ 21:02 #199282SigmaIš video matosi, kad pilotui labiau rūpi filmavimas nei pilotavimas, nekalbant apie aktyvų sparno valdymą.
Labai dažnai sparnas valdomas tik viena ranka. Prieš lūžį dešine ranka laikosi už laisvų galų ir nepaleidžia
netgi po lūžio. Po tokios situacijos pilotas vėlgi sau leidžia, lyg nieko nebūtų nutikę, pilotuoti viena ranka.2014 18 gegužės @ 04:38 #199283agrijusPrisiminkime , kad Airidas pradejo skraidyti , kai kaimynas parode keleta judesiuku ant kopos . O kodel
nezinai is kur vejas , gal interneto neturi ?2014 18 gegužės @ 06:51 #199284AiridasJo gerai kai viskas gerai baigiasi,na pries ruosdamasi startuot, stebejau gan ilgai kaip oras, kaip debesys juda,ir beje internete rodo skirtinguose aukciuose vejo krypti,bet kai skraidziau,stebejau prie namu iskabintas veliavas,taiva pasidare neaisku kur kas ir kuria kriptim,oras maisesi!
2014 18 gegužės @ 07:34 #199285paujonOras maisosi kai skraidai rotoriuje. Pagal tai, kad variometras visa laika zviege apie zemejima (kartais apie labai dideli zemejima), tu skraidei rotorineje kalno puseje (lee side) kur oras leidziasi zemyn. Man keista, kad visa laika trynei ta slaita ir zaidei su kamera. Teisingas sprendimas butu buves varyti kuo toliau nuo slaito ir leistis.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.