• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 22)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154512
    paujon

    Sveiki,

    2014 metai buvo ypač sėkmingas LLL sezonas. Įvyko nemažai varžybų su azartiškais pratimais. Net dvi varžybos buvo pravestos FAI 2 kategorijos lygiu ir prisidėjo prie Lietuvos FAI reitingų. Varžybų pilotų meistriškumas ir taktika išaugo – žymiai padaugėjo grupinio skrydžio elementų, starto cilindro ėmimo momento optimizavimas, final glide kovos ir pan. Visa tai yra labai gerai ir belieka tik didinti apsukas 2015 metais.

    Šioje temoje laukiame grįžtamojo ryšio is bendruomenės apie 2014 metus ir konstruktyvių minčių ką galima ir reikia tobulinti 2015 metais. Į tai įeina varžybų pravedimo gerosios praktikos, LLL reglamento pakeitimai, vertinimo ir skatinimo sistema ir t.t. Norisi mintis išgirsti iki lapkričio pabaigos ir gruodį pradėti dirbti prie pakeitimų ateinančiam sezonui. Iš anksto dėkoju už civilizuotą ir konstruktyvią diskusiją.

    Paulius, LSPSF tarybos vardu

    #199782
    Anonimas

    Sveiki,

    Bravo už praeitą (ir užpraeitą) sezoną, buvo puiku.

    Siūlyčiau tobulinti reikalavimus apdovanojimams- medaliams ar kitiems atminimo ženklams.

    Šiuo metu dalis medalių yra Senukų prekybos centro modelio, labai dažnai niekaip nepažymėti- tai tiesiog medalis už x vietą, neaišku nei kokios varžybos, nei metai. Geriausiu atveju, užklijuotas lipdukas su varžybų pavadinimu, data ir įskaitos pavadinimu.

    Siūlau reikalavimus medaliams padidinti. Ant medalių turėtų būtų privalomai išgraviruojama varžybų pavadinimas, data ir įskaita. Išgraviruojama žodį noriu pabrėžti, tai esminis mano pasiūlymas.

    Beja, LSPSF TN nusileidimo medalis už 2013 ? metus mano spintoje irgi prarado bet kokias identifikacijos žymas – varžybų pavadinimas ant jo buvo “atspausdintas” blunkančiu rašalu. Šių metų XC čempionato medalis jau išgraviruotas.

    #199832
    rasa

    karts nuo karto iškyla klausimų dėl sparnų skirstymo į klases nuostatų, nes nauji sparnai su didesniais proilgiais sertifikuojami kaip žemesnės klasės, palyginus su senesniais sparnais – senesni, nors su mažesniu proilgiu, priskiriami aukštenei klasei.
    be to, nuo 2015 metų FAI varžybose leidžiami ir naujos – CCC (CIVL Competition Class) – sertifikacijos sparnai.

    kai kurios šalys (pvz Ispanija) savo lygos varžybose 2015 metais šią problemą siūlo spręsti taip:
    – Club Class: ENB gliders with AR equal or lower than 6 (Club klasė: sparnai iki ENB su proilgiu >6)
    – Sport Class: ENC gliders with AR equal or lower than 6,5 (Sport klasė: sparnai iki ENC su proilgiu >6,5)
    – Serial Class: END gliders with AR equal o lower than 6,99 (Serial klasė: sparnai iki END su proilgiu >6,99)
    – General Class: CCC gliders or lower (bendra klasė)

    ką šiuo klausimu mano LLL taisyklių kūrėjai ir prižiūrėtojai ?

    Rasa

    #199833
    paujon

    Šis klausimas yra žiauriai įdomus ir reikalauja apsvarstymo. Įvertinus su kuo skraido lietuvos pilotai, toks klasių suskirstymas turėtų įtakos visoms klasėms. O ir apdovanojimų padaugėtų!
    Kadangi mes visi esame LLL sąvininkai, kviečiu visus norinčius pridėti ranką prie lygos reikalų tobulinimo.

    #199834
    Robertas

    Labai bus įdomu stebėti naujos sertifikacijos sparnų galimybes sausio mėnesį Pasaulio čempionato metu, po jo bus daugiau aiškumo dėl galimo LLL taisyklių keitimo. Beje, pirmas CCC sertifikacijos sparnas jau Lietuvoje, ir ne bet koks, o metaliniu “rėmu”. Metalinės vielos, nebijančios sulankstymų, atstatančios savo formą sudėtos beveik per visą sparno plotį, paliekant galimybę užlenkti tik sparno galiuką, atliekant posūkius, smarkiau stabdant, aišku užsilenkia ir daugiau sparno su vielom. Beje, sparnas išlikęs lengvas, iš to, ką pavyko pamatyti Tenerifėje, turbulencijoje, nežiūrint didelio proilgio, jis visai nelinko ir nesiūbavo, kai šalia tokio pačio proilgio įprasti sparnai siūbavo ir išsilenkinėjo. Jei šis sprendimas pasiteisins dar ir saugumo prasme, gali būti, kad visi puls gaminti panašius, ir atsiras galimybė įvesti “metalinę” klasę, nes turbulencijoje kietesnių sparnų sklendimo kokybė turėtų būti teoriškai geresnė.

    #199835
    VytautasS

    Siūlysiu LLL reglamente aiškiau apibrėžti kaip tikrinti finišavimą. Kad kartais pasitaikantis finišavimas “dabėgant” nebepraeitų. Dabartiniu metu tikrinimas priklauso nuo rezultatų apdorotojo pastabumo ir noro pastebėti. Pagirtina, kad “pastabių” šiais metais buvo.
    Vienas iš galimų variantų numatyti minimalų finišavimo aukštį.
    Kitas baudos taikymas už bandymą pateikti tokį track’ą pvz. 0 taškų už tą dieną ar net diskvalifikavimas. Už norą apgauti atitinkamai turi būti baudžiama. Šis pakeitimas gali stipriai įtakoti varžybų rezultatus ir apsunkinti rezultatų apdorojimą tad turi būti gerai išdiskutuotas. Laukiu bendruomenės atsiliepimų.

    Dar vienas siūlymas dėl varžybinių track’ų viešinimo. Bent kažkokį laiką track’ai turėtų būti prieinami visiems varžybų dalyviams jei ne visai bendruomenei. Tai taip pat jau buvo daroma.

    #199836
    Robertas

    Taip, trakai turi buti prieinami. Kol nėra numatytų sankcijų už dabėgimus, yra pagunda tuo naudotis. Laiku nenustačius pažeidimo ir pastebėjus vėliau, rezultatai turėtų būti atitinkamai, kaip numatyta taisyklėse, koreguojami. Tai nustatyti labai paprasta, uztenka daugiau kaip vieno tasko paeiliui su mazesniu uz minimalu parasparnio greitį zemes lygyje, įvertinus vėjo kryptį, taip pat skrendant link finišo prieš vėją, ęsant mazam skridimo greičiui, max. nustatytas sekundžių kiekis zemės lygyje.

    #199837
    rasa

    dar pastebėjimas dėl klasių: skirtingose varžyose pilotas gali dalyvauti su skirtingų klasių sparnais, tačiau bendroje LLL įskaitoje jam turėtų būti įskaitomas aukščiausios klasės sparnas

    #199838
    GiSi

    Kodėl negalima bėgti? :) Bėgimas irgi sportas :)

    #199839
    Robertas

    Begimo sporte sparnu taip pat naudoti negalima.

    #199842
    liotcik

    15 apdovanojimų kiekvienuose varžybose? Ne per daug?

    #199843
    Marijonas

    Dariukai, kodel per daug? Jei dalyviu 30, o apdovanos 15, taigi liuks apdovanos kas antra- neliks nuskriaustu……

    #199844
    kipsas

    na tuos 15 apdovanojimu tiketina jos susirinks vistiek kokia 10 zmoniu, jei su B sparnu paimi 1 vieta tai kaip 3 apdovanojimai jau iskart 1 zmogui tenka

    #199845
    liotcik

    Marijonai, ar varžybų tikslas išsiaiškinti geriausius ar nepalikti nuskriaustų?

    Ar patys gave prizus juos vertins?

    Dainiau ar tu laimėjęs pirmą vietą su B, rodysi visus 3 diplomus? Ar tik patį vertingiausią?

    Ir pvz. varžybose dalyvavo 3 moterys, ar bus vertinamas 3 vietos apdovanojimas?

    #199846
    kipsas

    Tai as ir nesakau kad apdovanoti puse dalyviu yra labai jau gerai, kitavertus tai bus kiekvienu varzybu organizatoriaus reikalas kaip ir kiek dovanu dalinti.
    Kadangi padaugejo iskaitu tai galima iteikti vertingesnius ar grazesnius prizus tik pirmu vietu nugaletojams, o kitiems po koki zenkliuka ar ka kad nebutu labai jau nuskriausti, bet reikia nepamirsti kad cia yra lyga ir yra varzomasi ne tik del atskiru varzybu nugaletojo titulo o del visos lygos, kaip kad man buvo 2013 lygoje, negaves nei vieno apdovanojimo sezono metu, lygoje tik per plauka likau 2 vietoj.

    #199847
    paujon

    Sveiki,

    Klausimas senai varzybose skraidantiems: kai byvo tikrieji Open klases sparnai – tada buvo atskiros serial ir open kategorijos ar viena?

    #199848
    liotcik

    Senu seniausiai buvo is vis 1,2,3 vieta ir viskas. Jokiu klasiu, su kuo nori su tuo skrendi. Bet tada egzistavo problema kad vos ne naujokai skraide su Open.
    Atsimenu organizatoriai savo nuoziura paskirdavo prizus naujokams.

    Po to duodavo papildoma priza geriausiam iki max. DHV-2 (EN-C) kategorijos ją lygtais vadindavo serial, (DHV 2-3 buvo kartu su open). Dar veliau, iki DHV-2 (serial) pasidare 3 vietos. (patirtis maišyta tarp LT ir JAV)

    Dabar ir zmoniu daugiau.

    Tos kategorijos skaitau yra perdėtos. Bandoma mėgžioti sklandytojus. Bet ten skirtumai ryškesni, pvz Open klases aparatu žemėjimas 0,4m/s standart 0,65m/s. Tai esant silpmnom salygom standart iš vis nepaskrenda, o su Open apvaro 150km trikampi.

    Tarp parasparnių tokio didžiulio skirtumo nėra.
    Ką galima pasakyti apie žmogų kuris skraido 5-8metus ir skraido su EN-B. Aš sakyčiau jis mėgaujasi skrydžiu. Neturi sportinių ambicijų. Klubinėse varžybose tokį žmogų galima apdovanoti . Bet sportinėse varžybose reiktų skatinti pilotus su ambicija.

    #199849
    Marijonas

    Nu va, visai suprantamai ir protingai Dariukas paaiskino, o Jus ant Liociko vis varot …..

    #199850
    Hook

    Man pritruko liotciko pasiulymo.

    #199851
    liotcik

    apdovanoti -1,2,3 vietas. Dėl mažo dalyvių sk. moterų – pirmą vietą.

    Paskatinamieji prizai: EN-B nugalėtojas , EN-C nugalėtojas. Organizatorių nuožiūra – naujokams ar kaip nors kitaip pasižymėjusiems pilotams. (pvz. mediniai medaliai skraidantiems debesyse ar pan :) )

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 22)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.