- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 27 kovo @ 19:57 #154013poro
Sveiki,
LSPSF sveitaineje paskelbtas Lietuvos Lygumu Lygos varzybu reglamentas
http://www.lspsf.lt/lt/varzybos.phpRomas
2013 28 kovo @ 07:25 #196881Anonimastruputi pasiūlymų:
======================================
Apdovanojami 3 geriausi pilotai šiose įskaitose:
bendroji įskaita
EN C įskaita
EN B – A įskaita
moterų įskaita
=====================================Čia turbūt klaidelė- EN C neturėtų būti atskira įskaita, į ja turėtų patekti ir EN B ir EN A. Taip pat siūlyčiau nepamiršti DHV, LTF sertifikuotų sparnų.
======================================
Varžybų pratimai
Maršrutiniai skrydžiai – atviras nuotolis, lenktynė
s į tikslą priklausomai nuo meteorologinių
sąlygų, nustatomi organizatorių ar varžybų pilotų t
arybos.
=======================================Praeitų metų Kartena parodė, kad atviras nuotolis nėra tinkamas pratimo tipas mūsų apribotoje oro erdvėje. Laimėjo pilotas kuris geriau įsivaizdavo oro erdvės ribas
Taip pat, laimėtojui tai automatiškai duoda 900+ taškų, kas nėra labai proporcinga lyginant su normaliais “lenktynės į tikslą” pratimais, kur nedaskridus kilometro iki 100km tikslo taškų kiekis bus mažas.
Siūlau neleisti LLL varžybose naudoti atviro nuotolio tipo pratimų, nes jie neproporcingai “pelningesni” nei “lenktynės į tikslą”
2013 28 kovo @ 13:41 #196894liotcikSiulau dar isteigti – bedarbiu kategorija. Kurioje butu skaiciuojami visu dienu skrydziai.
Kitoms kategorijoms siulau skaciuoti tik skrydzius atliktus savaitgaliais ir valstybiniu svenciu dienomis.
Priesingu atveju varzybos neisrinks geriausio-talentingiausio piloto, o tik zmgu kuris gali skraidyti daugiausia dienu.2013 28 kovo @ 13:43 #196895liotcikAtsiprasau, mano pasiulymas yra skirtas ne LLL lygai bet lspsf taurei.
2013 28 kovo @ 17:14 #196898AndriusUKMLietuvoje vykstančių varžybų minimalios taisyklės ( vadinamas reglamentas ) yra gerai, senai to reikėjo.
Tik galėtumėt smulkiau aprašyt, organizuojant varžybas kokie leidimai būtini ir kaip jie gaunami ( ypač kilnojant su pasyfkėmis ).Ir dar labai didelis pastebėjimas. Keturios įskaitos klubinėse varžybose, kuriose dalyvauja 20 pilotų? Neperlenkėt lazdos? Duokit organizatoriams nuspręst kiek ir kokios bus įskaitos. Pačios LLL lygos įskaitų gali būt kiek tik norit ( dar pridėt galima būtų tarkim dvieilių, trieilių ir t.t. įskaitas
)
Paaiškinsiu ( bent savo požiūriu ) kodėl klubinėse varžybose tokia įskaitų gausa yra nesamonė:
Visos šitos varžybos vyksta LT lygumose o ne kalnuose. Lygumose daugiausia skrydžio rezultatą sprendžia ne sparno specifikacija, o pačio piloto kvalifikacija ( reljefo pažinimas ( sugebėjimas jį skaityti ), geros metrologijos žinios ir t.t. aišku neatmetant SĖKMĖS ). Teisingiau būtų skirstyti įskaitas pagal turimą licencijos kategoriją.
Moterų įskaita visai kita kalba. Įskaita būtina daryti vien tik dėl to kad jų pas mus mažuma
Antra pusė materialinė. Rengiant varžybas tu nežinai ar jos iš vis įvyks ar kiek dalyvių bus. Bet pasiruošt varžyboms vienaip ar kitaip turi. Aišku neatmetant ir apdovanojimų, kurių būtų “dafiga”: 4 įskaitos po tris vietas t.y. 12 medalių, 12 diplomų bei 4 taurės. Pernai mums vienos įskaitos apdovanojimams gavosi ~ 150 lt. tai keturios įskaitos 600 Lt. Skaičiuojam toliau
tarkim varžybose dalyvauja 20 pilotų startinis mokestis tarkim 40Lt t.y. varžybų biudžetas 800 Lt jau lieka 200Lt. Už 200Lt nemanau kad 20 pilotų pavalgys
o kur dar lauknešėliai žemės savininkams ( tame tarpe ir startaviečių ) jau nebekalbu apie kitas išlaidas.
Na ir trečia pusė ( Svarbiausia ). Nėra Lietuvoje tiek pilotų kad daryti kiekvienose varžybose po keturias įskaitas. O jei ir darant varžybas su 4 įskaitomis jau iškarto ( nepravedant varžybų ) galima apdovanoti visus pilotus už tai kad nusprendė atvažiuoti ir sudalyvauti varžybose – nes apdovanojimų daugiau nei dalyvaujančiųjų.
2013 28 kovo @ 18:33 #196899poroAndriau,
aciu uz pastabas.
Pabandysiu paaiskinti
-del leidimu. priklauso nuo konkrecios situacijos, gali uztekti tik pranesimo KOP’ui, o gali prireikti ir sklandymo zona atidaryti ar KOP bei skrydziu valdymo leidimus gauti ir pateikti skrydzio plana, jei skraidoma pasienyje ar kertama siena. Manau, kad is tikro nuorodas i atitinkamus teises aktus reikia ikelti i lspsf.lt. Be to kartais reikia ir leidimu palapinei pasistatyti, stovyklauti, kurti lauza, pasistatyti tualeta ir pan. esme tame, kad organizatoriai situo pasirupintu ir nebutume apsaukiami kazkokiais “nelegalais ir piktybiniais pazeidejais”
– del iskaitos. Mintis buvo varzybas padaryti idomias visiems – ir patyrusiems pilotams ir naujokams, kuriems sunku varzytis su “seniais” su “krutais sparnais. tokios iskaitos yra daugumoje FAI 2 kategorijos varzybu tiek kalnuose tiek lygumose. Gal ir LLL kada nors taps FAI 2 varzybomis.
– del apdovanojimu. LLL prizininkai nustatomi jei iskaitoje varzosi ne maziau 6 pilotu, jei maziau – nustatomas tik nugaletojas. Ta pati gali daryti ir klubai. O apdovanojimai ar prizai nera reglamentuojami – gali buti ir diplomas, gali buti ir taure – sprendzia organizatoriai.
– finansine puse. Mano nuomone starto mokestis turi padengti visas organizatoriu islaidas. organizatoriams ir taip uztenka rupesciu organizuojant varzybas ir varzybu dalyviai tai puikiai supranta. Aisku galima organizuoti varzybas su pilotu maitinimu, lunch paketais, varzybu maikutemis, prabangiais prizais ir pan. bet tuomet arba labai isaugs startinis mokestis arba ne kiekvienas klubas gali sau leisti tokias islaidas (nebent tures dosnu remeja:-).
Is kitos puses varganame lspsf biudzete numatyta siokia tokia finansine parama LLL organizatoriams.2013 28 kovo @ 19:43 #196900poroDonatai,
Motyvai ivesti atskiras iskaitas A-B ir C parasparniams buvo sie – sudaryti salygas varzytis naujokams, skraidantiems A-B sertifikuotais sparnais, o C sparnai yra patys populiariausi.
Del DHV. Siuo metu yra du parasparniu sertifikavimo standartai EN ir LTF, kurie iteisinti kaip oficialus Europos standartai. Galima sakyti, kad EN A = LTF A, EN B=LTF B ir t.t. Dar 2008 PMA pareiske – “We all have to think in A, B, C, D now! (1, 1-2, 2, 2-3 are gone)”. http://www.p-m-a.info/english/welcome/en_926_and_ltf.html. Todel nera tikslo daryti iskaitas pagal senaji DHV.
Del atviro nuotolio. Man atrodo, kad piloto meistriskuma butent parodo sugebejimas susiplanuoti ir nuskristi toliausia nuotoli nepazeidziant oro erdes apribojimu
2013 28 kovo @ 20:04 #196901paujonAs sutinku su Donatu, kad iskaitos turi itraukti ir visus zemesnes klases sparnus. Grazu paziuret kai pilotas su EN B sparnu laimi sporto iskaitoje.
EN A,B
EN A,B,C
EN A,B,C,D,open2013 28 kovo @ 20:09 #196902AndriusUKM-dėl leidimų.
Aš turėjau omenyje vien tiktai leidimus liečiančius varžybų organizavimą ( apie informavimą KOP ir FIS čia be kalbų ). Iš mano mažos varžybų organizavimo patirties, žinau kad bet kokiam renginiui būtinas savivaldybės leidimas ( apie palapinių statymo ar pan. leidimus nekalbu, savaime suprantama ) Apie išvilkimą pasyfkėmis užsiminiau ne veltui nes kiek man žinoma ( jei klystu pataisykit ) yra būtinas kelio užblokavimas ( su atitinkamais ženklais ir t.t. ) ir kas be ko tas daroma su policijos leidimu ( galbūt net jų priežiūra ). O dėl kitų leidimų liečiančių maršruto specifiką jau kitas klausimas.-dėl įskaitos
Dėl FAI 2 kategorijos varžymų, niekas nedraudžia tokias daryti ir dabar ( tik įdomu ar reitinguoti pilotai pas mus dalyvaus ) O dėl to pačio įdomumo atsitrenkiama į tą pačią sieną: per mažai Lietuvoje aktyvių parasparnistų kurie nori ir dalyvauja varžybose, dėl kurių būtų daromos atskiros KETURIOS įskaitos. Daugiau nei reikia t.y. dvi įskaitos bendra ir EN B-A ( paliekant galimybę naujokams “nors kaip sakoma ne sparnas skrenda o pilotas” ) Tebunie ir moterų įskaita ( čia galima pasiginčyti, nes fizinis ar pan. darbas nedirbamas), bet pagerbiant silpnąją lyti BŪTINA daryti. Bet ketvirtoji įskaita nežinau kam reikalinga.– del apdovanojimų.
Kad ir kiek būtų dalyvių ar varžybos įvyks ar ne, bet visomis įskaitoms turi pasirūpinti. Taip – užtektų vien tiktai popieriuko vardu diplomas. Bet mano manymu geriau nieko nedaryti nei daryti atžagaria ranka.-finansine puse.
Organizuojant varžybas apie pelno siekimą kalbėti net nebandoma. Bandoma galvoti kiek galima mažiau išleisti iš savo kišenės( čia laiko sąnaudų neskaičiuojant ) Parama iš lspsf net nepadengia apdovanojimo išlaidų. O kas liečia pašalinius rėmėjus tai ką galiu pasakyti …..
Romai taip ir nesupratau tas reglamentas paskelbtas tik dėl vaizdo ar tuo tikslu kad juo vadovautis?
2013 28 kovo @ 22:52 #196903HookAndriau, atleisk, bet nesupratau kurioje vietoje reglamentas istikruju tavo manymu yra blogas? Tai, kad organizatorius atsako uz organizavima tu ir taip zinojai. Net su moteru pagerbimu sutinki neziurint i tai kad fizinio darbo joms dirbti nereikia. Diplomai su tusciom vietom pavardei ir uzimtai vietai irasyti, buvo ir praeitais metais. Tokie nepanaudoti diplomai gali likti kitiems metams ir tai neturetu tapti didele finansine nasta organizatoriams. As sutinku su tavimi, kad lygumose sparnas turi mazesne itaka nei kalnuose, bet vistiek turi. Jeigu nedaryti atskiru kategoriju, tai pilotai neturintis pakankamai kvalifikaciju skraidyti su kompetisenais skraidys be azarto arba pirks sparnus aukstesnes klases nei leidzia ju sugebejimai. Puiku kai pilotas kovoja del prizines vietos, bet blogai kai jis tai daro saugumo saskaita.
Tai as dabar ir galvoju, ar reglamentas blogas del to kad yra, ar del to kad nera tobulas? Bet mes gi zinom, kad tobulumui ribu nera! Manau, kad nereikia skubeti su neigiamom isvadom. Visi zinome, kad reglamentas turi buti ir buti visiems vienodas o jo tikslas padeti susigaudyti kas, kur ir kaip. Musu tikslas yra bendras, kad vyktu varzybos aiskiomis salygos ir visiems butu smagu juose dalyvauti todel niekas nesiruosia apsunkinti kam nors gyvenimo o atvirksciai.
Praeitais metais, sparno broliukai, surenget puikias varzybas, neabejoju, kad siais sugebesite dar geriau!
2013 29 kovo @ 05:56 #196906TermikNu ka viskas labai aisku ir manau nesunkiai bus igyvendinama
2013 29 kovo @ 08:24 #196907AndriusUKMMarkai aš nesakau kad reglamentas nereikalingas ar jis blogas ( truputi pakoregavus išvis būtų puikus
). Vienaip ar kitaip reglamentas yra būtinas. Bet jūs organizatorius įstatot į nekeičiamas ribas ( kalbu apie įskaitas ). Šis klausimas turėtų būti rekomendacinio pobūdžio ( varžybų organizatoriai nuspręs kiek ir kokios įskaitos bus jų organizuojamose varžybose ). Kas liečia saugumą, leidimų gavimą ir kt. – taip turi būti įstatyta į aiškius rėmus.
2013 29 kovo @ 18:39 #196909poroPauliau, Donatai,
is tikro del ENC klases isejo nesusipratimas, nes, irasant reglamente EN C iskaita, buvo turima omenyje, kad sioje iskaitoje gali varzytis max.C sparnai. Dabar pataisyta, bus aiskiau.
Beje bendroje iskaitoje gali varzytis open ir competition sparnaiRomas
2013 29 kovo @ 19:27 #196910BlochaAtsakysiu Andriui, kaip aš supratau Tarybos logika dėl daugybės įskaitų:
LSPSF norėtu sezono pabaigoje nustatyti geriausius LLL pilotus VISOSE minėtose įskaitose – ir toks noras visai, jaučiu, sveikintinas dėl keleto priežasčių:
– skatinti skraidymą su saugesniais sparnais
– skatinti varžytis “dėl rezultato” didesnį sportininkų kiekį, kam “nešviečia” pergalė bendroje įskaitoje
– propaguoti sąvoką “skrenda ne sparnas – pilotas”
užteks, manau.
Tam tikslui reikia, kad kiekviename LLL etape butu nustatyti visų įskaitų nugalėtojai.
Iš kitos pusės niekas nereikalauja iš organizatorių “kiekvienam po Taurę ir medalį”. Kraštiniu atveju užtektu tiesiog varžybų protokolo ir atskirų įskaitų nugalėtojų paskelbimo per varžybų uždarymą.2013 29 kovo @ 21:00 #196914AndriusUKMKas liečia Tarybos logiką viskas aišku, bet nebūtina kiekvienose varžybose daryti visas įskaitas dalyvaujant 20 pilotų. Užtenka perduoti varžybų koordinatoriui einamų varžybų rezultatus, kad LLL lygos “šefuotojai” nustatytų nugalėtojus tam tikrose įskaitose ( neapdovanojant pusę dalyvaujančių varžybose pilotų ).
2013 30 kovo @ 05:27 #196915ValdemarasSeip nelabai gausis kaip sakant visus apkarstyt medaliais,bet nustatyti ir pagerbti nugaletojus
atskiru klasiu manau turetume,atsizvelgiant i daugumos nuomone.2013 30 kovo @ 09:38 #196916HookAndriusUKM Parašė:
> Kas liečia Tarybos logiką viskas aišku, bet
> nebūtina kiekvienose varžybose daryti visas
> įskaitas dalyvaujant 20 pilotų. Užtenka perduoti
> varžybų koordinatoriui einamų varžybų rezultatus,
> kad LLL lygos “šefuotojai” nustatytų nugalėtojus
> tam tikrose įskaitose ( neapdovanojant pusę
> dalyvaujančių varžybose pilotų ).Dabar as supratau kur slypi nepasitenkinimo priezastis. Pabandysiu paaiskinti kodel etapo organizatorius turi paskirstyti varzybu dalyvius i atskiras kategorijas o ne LLL organizatorius.
Jeigu varzybu metu nepaskyrstyti pilotu pagal grupes, tai po to kartais buna tai padaryti labai problematiska. Jeigu as deklaravau, kad skrisiu su EN B sparnu, o kita varzybu diena pasitaikius progai paemiam isbandymui (nes noriu pirkti) EN D sparna, tai as jau negali dalyvauti EN B iskaitoje. Jeigu as nepranesiu o etapo organizatorius nepastebes tokio sparno pakeitimo, tai sita gali pastebeti ir pranesti kitas pilotas. Jeigu as skides su EN D sparnu nebusiu iskart perkeltas i atitinkama iskaita, tai sezono pabaigoje bus labai sunku ka nors prisiminti, issiaiskinti ir tuo labiau irodyti. Varzybos privalo vykti skaidriai. Visi turi matyti kas su kokiu sparnu kokioje kategorijoje dalyvauja ir esant neatitikimams protestuoti. Ir tai turi buti vykdoma varzybu metu o ne viena diena ar menesi po varzybu. Suprantu, kad darymas keliu iskaitu vietoj vienos prideda organizatoriams papildomo darbo. Bet juk sitas darbas daromas tik tam, kad mums patiems butu idomiau dalyvauti varzybose. Tame tarpe ir tau Andriau.Tikiuosi man pavyko atsakyti i tavo klausima ir isaiskinti kodel sitas reikalavimas atsirado taisyklese.
2013 2 balandžio @ 06:19 #196931MarijonasMarkai, Markai…. Varzybose dalyvaujama tik deklaruotu spranu, o bandymai nevarzybiniu metu…..
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.