- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 23 balandžio @ 10:34 #152616Georgas
Vakar dieną įvykusiame tarybos posėdyje buvo svarstomi LSPFS taurei laimėti, varžybų organizavimo klausimai. Buvo priimti šie nutarimai:
1.Skirti pinigų diplomams ir apdovanojimams įsteigti. Įvertinta bus ne tik bendra įskaita, bet ir standarto, sport, tandem ir moterų pasiekimai.
2.Kad nekiltų dviprasmybių dėl skrydžių galiojimo, galios tik tie skrydžiai, kurie nei kiek nepažeidė Lietuvos oro erdvės zonų ir skrydžio metu nebuvo įskrista į debesį. (Galima tik GPSnavigatoriaus paklaida plokštumoje iki 20metrų, aukštyje iki 50metrų)
3.Jei skrydžio metu buvo aktyvuota zona, skrydžio aprašyme turi būti nurodyta aktyvavusio pavardė vardas, aktyvavimo laikas.
4. Nukarpyti track,ai šalia zonų ir įtariant, kad iškarpytoje atkarpoje pilotas galėjo būti debesyje, komisijos spręndimu gal būti pašalinti iš varžybų. (Komisiją galėtų sudaryti Juozas ir keli aktyviai dalyvaujantys skraidymuose pilotai).
5. Pilotai, piktybiškai įkelinėjantys skrydžių track,us su Lietuvos oro erdvės zonų pažeidimais, bus įspėjami, vėliau šalinami iš varžybų vieneriems metams.Atkreipiu dėmesį, išleistas naujas zonų žemėlapis, kuris galioja nuo š.m. balandžio 8d., kuriuo reikia vadovautis nuo šios datos. Pėdas dalinam iš 3,1, gaunam metrus. PVZ. Vilniaus zonos: A:1700- 550m., B: 3000-970m., C ir
6500-2100m. virš jūros lygio.
Yra draudžiama pasienio zona apie 15km. nuo Baltarusijos ir Kaliningrado srities. Koridorius Į Lenkiją yra, taip pat laisva Į Latvijos pusę. Dėl žemėlapių (16mb) kreiptis Į Gintarą, Justą, Robertą. gal išeis vėliau patalpinti nuorodą.
Taip pat Xconesto varžybų metu pasiekti rekordai gali būti pripažystami oficialiais Lietuvos rekordais, juos užprotokoluojant , pasirašant varžybų teisėjui ir pateikiant LAK,ui įregistruoti.Prašome pilotus, norinčius dalyvauti varžybose, iki gegužės 1d. pašalinti skrydžius su pažeidimais.
Kviečiame aktyviai dalyvauti!
2010 23 balandžio @ 10:43 #187252Justas SPKPopierinį oro erdvės žemėlapį galima įsigyti Oro navigacijoje, Rodūnios kelias 2, Vilnius.
2010 24 balandžio @ 06:58 #187266VarstelisSveiki
Noreciau papriestarauti del datos balandzio 4 nes zemelapiai paviesinti buvo Data: 2010-04-23 11:48 tai kaip ir atbuline data gyvenam. Dar kaip jus nustatysit debesu auksti jai ju aukstis keciasi dienos eigoje ir skirtingose vietovese padas irgi skiriasi prie 2km pado skirtumas gali buti iki 200m zemesnis padas aisku mazesnis skirtumas . Del pado aukscio reiketu
patikslinimu kuo vadovausites nes bus daug bereikalingu diskusiju
ir aciu2010 24 balandžio @ 09:57 #187269Justas SPKŽemėlapiai yra ir buvo vieši, o balandžio 8 d. atnaujinime yra padaryti pakeitimai, kurie aktualūs ir mums. Kiekvienas pilotas skrendantis maršrutą, turėtų bent jau suvokt kur ir kokioj ervėj jis yra. Tokie žemėlapiai ir tokios ar kitokios zonos yra visur, čia pvz Italijos oro erdvės gabaliukas: http://www.cucco2011.org/docs/ENR6-3-7_091019.pdf
O dėl debesų, čia ištrauka iš FAI Rules & Regulations Section 7B Paragliding; Class III:
2.18.8 Cloud flying
Cloud flying is prohibited and gliders may not carry gyroscopic instruments or other equipment permitting flight
without visual reference to the ground. The organisers may include special instruments by type or name under this
prohibition. Proven cases of cloud flying will result in a penalty being applied; this will be a zero score for the day of
the first offence and exclusion from the remainder of the competition for any subsequent offence.O čia ištrauka iš vienų varžybų taisyklių, kurias gal būt būtų galima adaptuoti ir xcontestui:
CLOUD FLYING
Cloud flying by competitors is illegal and un-sportsmanlike.
Competitors who deliberately fly into clouds will incur a penalty for the day. A pilot is deemed to have flown into a cloud if he/she is observed by a meet official or by a nearby air marshal going into and disappearing into a cloud, or: if 2 witnesses from 2 different countries near the accused witness the accused going up into the cloud and completely disappearing from their view, and attest to this fact in writing and if barograph or 3D GPS traces from the accused and the witnesses show the accused above the witnesses at the time of the incident.
If the accused cannot produce a barograph trace for that day or a 3D GPS track log from their 3D GPS, only 2 witness statements are required.
It is highly recommended for all competitors to fly with a recording barograph.
Witnesses should press Mark/Enter when they witness a pilot going into a cloud. Any pilot found to be deliberately supplying false information about another pilot with respect to cloud flying will be removed from the competition.
It is recommended that a pilot sucked into cloud who did not have the intention of gaining an advantage should perform a figure 8 manoeuvre once out of the cloud and fly back along the course line until the extra height gained is lost before continuing on course so that other pilots can see it had not been intended.
The penalty for verified infractions will be a zero score for the day of the first offence and exclusion from the remainder of the competition for any subsequent offence.
2010 24 balandžio @ 10:03 #187270Justas SPKDar galima pasiskaityt ir mūsų vizualiųjų skrydžių taisykles: http://www.ans.lt/data/agl/enroute/enr2-1.pdf
2010 24 balandžio @ 13:54 #187274RobertasDėl pado aukščio nustatymo yra siūlymas toks: skrydžio aprašyme pilotai gali parašyti, koks buvo padas, ir 50km. spinduliu tuo metu skrendančių pilotų aukštis negali būti viršytas 150m., kitoje Lietuvos pusėje, iki 250 metrų. Skirtingose Lietuvos vietose padas skiriasi, todėl ir siūlau skirtigus nukrypimus. Taip pat manau galima diskutuoti apie variantą, jei įsiurbė į debesį, pilotas turi nužemėti, grižti atgal ne mažiau kaip iki tos vietos kur pradėjo siurbti, ir tik tada vėl tęsti skrydį numatyta kryptimi.
Siūlykite savus variantus, nes reikia konkrečiai sutarti, kad būtų aišku, kuo vadovautis, bus aiškumas- nebus ginčų ir nepatenkintų.
Taip pat galime apsispręsti, kokius rekordus xconteste galime siekti ir registruoti.
taip pat kviečiami sponsoriai papildomiems apdovanojimams, galimi variantai suteikti asmeninius prizus savo sugalvotai nominacijai.
2010 24 balandžio @ 14:07 #187275RobertasDėl naujų zonų įsigaliojimo ir taikymo xcoteste tarybos posėdyje buvo nuspręsta taip: taisyklių nežinojimas nesuteikia leidimo jų nesilaikyti, todėl galios skrydžiai tik tie, kurie nepažeidžia naujų zonų nuo jų įsigaliojimo datos. Nei vulkaninės dulkės, nei boingų skrydžių atšaukimai taippat nekeičia draudžiamų zonų, vienintelis variantas- oficialus zonos aktyvavimas mūsų skrydžiams.
2010 26 balandžio @ 06:46 #187280MarijonasJeigu teisingai supratau, tai naujas zemelapis nesuvarzo, o siek tiek palengvina, nes aukscio ribos, bent ten kur mes skraidome yra truputi aukstesnes. Todel jeigu nepazeidete zonu ribu ir aukscio pagal sena zemelapi, tai nepazeisite ir paga nauja.
2010 26 balandžio @ 08:47 #187282HookKlysti Marijonai, Birštono startavėtė jau zonoje, ko prieš tai nebuvo.
2010 26 balandžio @ 08:50 #187283Justas SPKjo, bet zona prasideda tik ~2 km auksty.
2010 26 balandžio @ 09:35 #187284MarijonasJeigu zona FL65, tai jei neklystu apie 2500km, o sito dazniausiai pakanka skrydimui, nes padas visa sezona vidutiniskai buna apie 1.7-2km. Tik varykit ir varykit.
2010 26 balandžio @ 10:37 #187285baubasMarijonas Parašė:
> Jeigu zona FL65, tai jei neklystu apie 2500km, o
> sito dazniausiai pakanka skrydimui, nes padas visa
> sezona vidutiniskai buna apie 1.7-2km. Tik varykit
> ir varykit.Jeigu gerai suprantu, tai FL65 reiškia 6500 pėdų, kas yra 6500 / 3.1 ~= 2096.77 m. Iki 2500 km dar labai toli ir abejoju, ar tiek kas su parasparniu pakiltų
2010 26 balandžio @ 12:08 #187286karolisMano nuomone yra tik vienas metodas nustatyti ar zmogus skrido debesyje, ar ne – vizualiuoju budu. Siulau tokia taisykle:
– Jei yra liudininku, patvirtinanciu kad pilotas skrido debesyje, anuliuoti skrydi.
– Jei tai kartojasi antra, trecia ir daugiau kartu – salinti is varzybu iki metu galo.Panasiai ir su rinkimu >3km.
2010 26 balandžio @ 21:07 #187288RobertasKadangi Juozas isvyksta i varzybas, i pilotu foruma idedu blogus skrydzius, kurie turi buti pasalinti, ateityje prasyciau atidziau panagrineti savo skrydzius pries skelbiant, neuzkrauti sio darbo organizatoriams, primenu, kad yra grieztai nutarta salinti is varzybu pilotus uz nesilaikyma oficialiu varzybu tvarkos.
2010 27 balandžio @ 20:04 #187300KesuniaSveiki,
Gal kas zinot su kokiu softu galima trackus is Garmin Colorado 300 konvertuoti i IGC formata,kad butu galima ikelti i CX contest……
Isbandziau nemazai niekas netinka,gal kas zinot????
Busiu dekingas2010 27 balandžio @ 20:19 #187301Justas SPKgpsdump
2010 27 balandžio @ 20:25 #187302KesuniaBandziau ,nemato prietaiso….
(
2010 27 balandžio @ 20:39 #187303Justas SPKvargas, tada nezinau, gal reikia driver’iu kompui arba kito gps
2010 27 balandžio @ 20:41 #187304KesuniaDekui
2010 27 balandžio @ 20:43 #187305karolisissirinkti teisinga com porta.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.