- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 24 kovo @ 13:44 #154009Ramunas1
Mastau apie toki dalyka http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p171519&sid=507a438f91c243b62c01c5c316803a22#p171519
Gal kas galit papasakot kaip jis veikia?
2013 24 kovo @ 14:31 #196854GiSiSveikas,
kiek žinau ši sistema labai netobula. Startas geriausiu atveju vyksta kas 40 minučių, virvė krenta ant žemės. Lietuvoje tokios nėra.
Gal kas matęs kokį video, kaip vyksta pakilimas? Kaip elgiamasi su virve?
G2013 24 kovo @ 19:28 #196855HookNezinau kodel bet Lenkijoje turbut labiau vertina isvilktuvo kaina, nei isvilkimo proceso kokybe (placiaja prasme). Malinkos daug pigesnes. Jei neklystu tai, kai kurie draugiskai apsiima pagaminti kitam uz 1000zl (panasiai ir litu). Manau kad toki isvilktuva apsimoka tureti gyvenant toli nuo civilizacijos, kai nera kitu budu pakilti i ora.
Zemiau pateikti du variantai tokiu lenkisku malinku.https://picasaweb.google.com/113147389193166671092/Malinka
https://plus.google.com/photos/107357878141051418694/albums/5845984940556859233?sqi&sqsi2013 24 kovo @ 20:05 #196856HookPirmo filmuko autorius raso, kad su masina isvilktuvas kainavo 1700lt.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IXh5cOZG7v4#!o cia parodyta, kaip isvilktuvas yra automatizuotas (bet tai ne reiskia, kad cia tas pats uz 1700lt.)
http://www.youtube.com/watch?v=NguqcwHfng4&feature=endscreen&NR=1Tiesa, sitos malinkos
https://picasaweb.google.com/113147389193166671092/Malinka
hidrauline dalis (be virves) kainavo 500-600lt.2013 24 kovo @ 20:26 #196857Ramunas1Idomu kokia virve jie naudoja, paparasta ar tampria?
2013 24 kovo @ 21:16 #196858HookJie taip pat, kai ir visas pasaulis, diskutuoja tuo klausimu. Vienas rase, kad pigesne (vizualiai tokia pati) virve pas ji devejosi ziankliai greiciau (nuo trintes su zeme). Del tamprumo galiu klysti bet rodos stengiasi netampria naudoti.
2013 24 kovo @ 21:38 #196859AndriusUKMKaip suprantu tokiu būdu keliantis reikia dvigubai daugiau virvės. Plius virvė dėvisi n kartų daugiau nes gražinant nenaudojami jokie parašiutėliai ar pan? Ir dar didelis minusas tokiam būdui tas kad kelias turi būti tiesus kaip styga?
2013 24 kovo @ 21:59 #196860Ramunas1As galvoju det ant katerio, tai nei kelio nereiks, nei virve taip stipriai devesis
Gal kas bande ar mate padaryta, toki varianta?
2013 24 kovo @ 22:01 #196861BlochaSu Malinka skraidau reguliariai Ukrainoje testuose. Daiktas is tikruju labai nebrangus ir paprastas. Trosas naudojamas specifinis, labai tamprus. Jo resursas tik kokie 100-120 pakilimu, bet jis nebrangus. Visas Malinkos saugumas butent siame trose – jis islygina visus smugius ir leidzia svelniai (bet letai) didinti ir mazinti trauka vien tik automobilio greiciu.
Patyres pilotas, mokantis startuoti is pirmo karto, gales naudotis Malinka be problemu. Isvilkimo aukstis – panasus i musu pasyvkiu, net kiek didesnis. Nepatyrusiam pilotui – grieztai nerekomenduojama, nes neimanoma staigiai nuimti trauka starto metu.
Malinkos naudojimui reikalinas keliukas be kliuciu (medziai, krumai, stulpai, netgi kokie-nors kukuruzai butu problema). Trosas krenta ant zemes ir turi buti galimybe, griztant, istraukti/iskloti ji ant keliuko. Iprastai, jei vejas neidealus, ir trosas krenta stipriai i sona – istraukti ji buna sunkoka, be to daznai plysta.
Reziume: Jei salygos neidealios, norisi skradyti, o ne dirbti ant zemes – su normaliu pasyviniu isvilktuvu (pvz. Parawinch) Malinka konkurencijos neatlaiko NEPAISANT didelio kainos skirtumo. Mes paskutini karta pabandem Alfinity ir apie Malinka buvo pamirsta.2013 24 kovo @ 22:06 #196862BlochaRamunui:
O, pamaciau tavo nora deti ant katerio. Pamirsk. 1 km tokio storo ir sunkaus troso tu is vandens nei israusi, nei surinksi.
Andriui:
troso ilgis – 1-1.2 km. Iprastas pakilimo aukstis – 800-1000 m. Tarp kitko keliukas gali but ir su posukiais. Tiesiog be kliuciu. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.