• This topic is empty.
Rodomi 5 įrašai - nuo 1 iki 5 (viso: 5)
  • Autorius
    Įrašai
  • #153062
    Valdemaras

    Sveiki visi,pries pora dienu atvyko mano naujasis sparnekas:)
    Sakau supazindinsiu detaliau apie pirmaji AirCross sparna Lietuvoje,taigi:Usport FR
    Kuprine- dziugu,kad tikrai didele,nesunkiai tilpo XL dydzio gulima pakaba,sparnas,salmas
    rubai ir kitka reikalinga skrydziui:
    20110322.jpg

    Apie Aircross sparnu gera pasiuvimo kokybe skaitciau ivairiuose saltiniuose,kad jinai puiki isitikinau,
    susiuta tikrai graziai ir tvirtai,oro paemimo angu vaizdas:
    20110322001f.jpg

    Rigid Foil strypeliai virsutineje sparno dalyje:
    20110322002.jpg

    Ausele prie kurios tvirtinasi stropa tvirtai prisiuta prie pertvaros,pacioi pertvaroi imontuotas
    lanko formos Rigid Foil strypelis:
    20110322004.jpg

    Sparno vidui kekvienoi vietoi kur yra ausele yra po ivairaus dydzio kieta pertvara su lanko formos Rigid Foil strypeliu,
    kekviena ausele isiuta i ta pertvara,taipat kaip ir priekinei sparno dalyje:
    20110322005.jpg

    Laisvi galai smulkus,rankena patogi:
    20110322007.jpg

    Sparno pakavimui geras daiktas Concertina bag:
    20110322008r.jpg
    Sparno vaizdas man labai patiko,idomiai tie visi pakietinimai atrodo,
    na ka laukiam pirmu termiku ir paziuresim kaip ore elgsis;)

    #190915
    Tomas Sestokas

    Oi sveikinu. tebunie jis tau geras!

    #190918
    siero

    A duosi paskristi?

    #190926
    Valdemaras

    Kas noresit prie progos duosiu isbandyt;)

    #190982
    Valdemaras

    Taigi taigi:)
    img2649ra.jpg
    03.26-27 Pirmi termikai-pirmi skrydziai,4 startai,ore 2 valandos
    http://www.youtube.com/user/ValdemarasGo?feature=mhum#p/a/u/0/o0HwgwAbzSg
    Pirmi ispudziai:
    Startas-prie stipresnio vejo priekiniu startu gerokai reikia pristabdyt,kad neperlektu i prieki,atbuliniu startu letai keliant isiveda puikiai,sparnas reikalauja pilno davedimo uz A eiliu virs galvos,pries tai turetas Aspen2 nedakelus uz A eiliu pilnai,vistiek is inercijos isaudavo virs galvos,sis nedakelus krenta atgal,kelimo metu ant troso krypti laikyti nesunku.
    Valdymas-kaip ir reikejo tiketis jautrus,klevantu eiga didoka,buvusiam sparne truko manevringumo,vangokai reguodavo i veiksmus,ko nepasakysi apie si AirCroso modeli,puikiai daro tai ko paprasai,termikus sukt buvo vienas malonumas.Kaip bebutu pats sparnas taipat jautriai reguoja i turbulencija,reik daugiau “gaudyt”.Luziu jokiu neapturejau,speciailiai neprovakavau,sparnas tvirtai laikosi.
    Ant spydo pagreitejima turi rysku,tiksliai nematavau.
    Apibendrinant-sparnas reikalauja piloto ygudziu tiek startuojant tiek valdant skridyje,bet to ir reikia tiketis is sios klases sparno.
    Kaip bebutu jis man asmeniskai visapusiskai patiko:) pirmi ispudziai tokie, kai daugiau atskraidysiu galesiu detaliau papasakot kas ir kaip,kam bus idomu klauskit,gyvai papasakosiu;)

Rodomi 5 įrašai - nuo 1 iki 5 (viso: 5)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.