- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 11 vasario @ 14:19 #180993Robertas
Grižom, gerai pailsėjom, tik Rasa varė kaip už Tėvynę praktiškai be poilsio. Kadangi ten skraidymai šiek tiek skiriasi nuo Europoje vykdomų varžybų, kur pagrinde skraidymai prie šlaitų “kartais užduotis pasunkinama, uždedant tašką lygumoje”, tai Meksikoje didžioje dalyje skraidymai kalvotoje-tarpekliuotoje vietovėje, kartais priskrendant prie vidutiniško aukščio kalnų, kur didesnė tikimybė išsirinkti aukšcio, aš su perkrautu mercuriu, kurio plotas ir taip maždaug 2 kvadratais mažesnis už kitų gamintojų tam pačiam svoriui, nemokėjau ir negalėjau ten kur reikia “prakyboti” ir sulaukti fazės. Todėl matydamas savo prastus rezultatus, nutariau pakeliauti ir įsigilinti į žodžių”manjana” ir “nirvana” prasmę. Tiesa, parduodu pigiai S dydžio mercury, 10dienų skraidytą, greitis jo didelis, tik lygumose geriau jo smarkiai neperkrauti, perkrovus tinka tik šlaitus brūžint prie stipraus vėjo. tel 869924442.
2009 11 vasario @ 14:54 #180994liotcikNesakysiu patarles apie sokeja, bet paziurekim i plotus:
Mercury S 2008:
(svoris 90-105)
Plokscias: 23.2m^2
Proekcija: 20.7m^2Aircross Ultima S 2008:
(85-100)
Plokscias: 21.5m^2
Proekcija: 18.3m^2Boomerang 5 S:
(90-100)
23.2m^2
20.5m^2Icepeap XP:
90-102
24.3
20.5Kur tas 2m^2 skirtumas?
2009 11 vasario @ 15:53 #180995Tomas SestokasKiek uz mercury siom krizes dienom norim?
P.S. kai tiek ilgai neskraidei, tikejausi, kad baimes igavai. Kitavertus, dar vasara galvojau, kad jei neuzsimusi, ismoksi valdyt sparna. Turbut, jau ismokai. Dziaugiuosi.tai kiek uz mercury?
2009 11 vasario @ 16:00 #180997Tomas SestokasDabar paskaiciau ka parasiau… gal ir negerai nuskambejo, bet as nieko blogo parasyti nenorejau. rimtai.
2009 11 vasario @ 18:33 #181000Robertasliotcik Parašė:
> Nesakysiu patarles apie sokeja, bet paziurekim i
> plotus:
>
> Mercury S 2008:
> (svoris 90-105)
> Plokscias: 23.2m^2
> Proekcija: 20.7m^2
>
> Aircross Ultima S 2008:
> (85-100)
> Plokscias: 21.5m^2
> Proekcija: 18.3m^2
>
> 20.5m^2
>
> Icepeap XP:
> 90-102
> 24.3
> 20.5
>
> Kur tas 2m^2 skirtumas?Visai pamiršau, kad čia kietų pilotų forumas ir čainikams savo nuomonę reikšti nepatartina, beje yra sparnu mažesnių kaip 20 kvadratų
2009 11 vasario @ 18:39 #181001liotcikRobertas Parašė:
> Visai pamiršau, kad čia kietų pilotų forumas ir
> čainikams savo nuomonę reikšti nepatartina, beje
> yra sparnu mažesnių kaip 20 kvadratųNe kietu, cia faktai.
2009 11 vasario @ 19:53 #181006liotcikTarp kitko, prasau suprast mane teisingai,manau kad esat (“esi”- nzn kaip patogiau) labai geras pilotas, tik problemos mano nuomone ieskot ne ten kur reikia.
Mano pateikti parasparniai yra ne siaip “kokiu pasaulyje yra…” o tie, kuriais imamos (jamamos) pirmos vietos varzybose, iskaitant si pasaulio cempa.
Todel jei ir egzistuoja beda del parasparnio, tai blogas ikrovimas pagal gamintojo pateikiamas rekomendacijas, o ne modelis ar plotas.
Kadangi comp. parasparniai yra nesertfikuoti, gamintojai nebando specifikacijoje aprepti kuo didesni svorio diapazona(todel svorio ribos buna 5-15kg, o sertifikuotu 20+). Universaliausia butu ikraut parasparni per viduri. Lietuvos salygom siulyciau kraut truputi zemiau nei vidurys.
Dabartiniu comp. paraspariu aerodinaminis efektyvumas gan panasus, del to reikia rinktis arba greiti arba geresni zemejima.
Kol netenka daznai finisuot, siulau rinkti geresni zemejima, o ne greiti (be to esant stirpriom salygom visada galima pasiimti balasto, svori numest prie silpnu salygu bus daug sunkiau).2009 11 vasario @ 20:16 #181007Tomas SestokasTai kiek gi kainuoja???????
2009 11 vasario @ 21:20 #181009RobertasTomai, del del sparno jei rimtai, skambink i skypa ar mobilu.Gerbiamas Liotcik, jusu sparnu palyginimai yra ne visai korektiski, nes: mazo ploto ultra speedglaideriu varzybose nemaciau, cia kita klase, 2: kiti pateikti pavyzdziai yra siek tiek mazesniam svoriui, santykinai perskaicius bumeris butu virs 24kv., icepeak apie 25, o pvz UP edge, kuriu taip pat nemazai dalyvavo- 26kv., kai mercuris 23,2.. Taip pat siulyciau paskristi su 6kg perkrautu mercuriu, kai termikai meksikoje, ypac pirmoje dienos puseje nestiprus, stebeti, kai ta pacia trajektorija skrendantys kiti sparnai silpnam termike palaipsniui kyla, tada daryti uzuominas apie sokejus ir tarpines. Tiesa, per treniruociu dienas, kai termikai buvo stiprus, paskraidyti su perkrautu sparnu tikrai buvo malonu. Gero vakaro.
2009 12 vasario @ 04:10 #181010Tomas Sestokaspasisnekesim trakuose
2009 12 vasario @ 12:01 #181013sssvajoklisblogam sokejui maise zuvys arba liaudiskai tariant silkes su kablukais…
o Rasa saunuole
2009 12 vasario @ 18:37 #181024ValdasKRobertai, manau, kad šiame forume normaliam “pilnamečiam” piliečiui būti “neapspjautam” sunku išvengt.
Šiame forume subrendusiems žmonėms reikia vengti per daug reikšti savo nuomonę.
Neįsižeiskit, kam virš “pilnametystės”, bet šį forumą yra uzurpavę “nebrendylos” karštakošiai. Anksčiau tokius vadinadavo trumpai- “piemenimis”.
Ačiū dievui, kad visokie šie “protinguoliai”, bandantys diktuoti savo sąlygas kai kuriuose kituose forumuose- ignoruojami.Siūlyčiau aršiesiems jaunuoliams kas metai pavartyti šio forumo arhyvus su savo pasisakymais- turėtų pasidaryti gėda!
Būkit geri, nebeplėtokit šitos temos- Robertas jau nebe “pacanas”. Jis- nuoširdus ir šiltas žmogus, nereikia čia tyčiotis!
P.S.: Manęs galit nepradėt ėst- nesu ir neplanuoju būt jūsų konkurentu. Ir nesu jūsų amžiaus- daugeliui galėčiau būti tėvu (o gal ir seneliu
)
2009 12 vasario @ 21:18 #181030ArmisSutinku su Valdo nuomone, sunku ir beviltiška čia ką nors parašyti, nes atsakymas ar komentaras dažnai būna nesamoningas, pašaipus ar kitoks kurį rašantis žmogus turbūt nelabai galvoja išvis ką rašo į viešą forumą, arba tikrai dažnai atrodo, kad vaikų forumas čia kažkoks, nors man ir 22 metai, galėčiau pablevyzgoti nesamonių kokių, bet stengiuosi vengti diskutuoti, nes dažnai neįmanoma.
2009 12 vasario @ 21:21 #181031ArmisP.S. Smagu, kas Lietuvos pilotai skrenda tokio lygio varžybose, pagarba!
2009 13 vasario @ 12:06 #181037TasasTiesiog nevisose temose kalbama korektiškai, daug kur šnekama iš savo pusės.
2009 13 vasario @ 14:31 #181041artistasBe visa ko,galiu drasiai teigti,kad tokiu pilotu kaip Robertas,skraidanciu gerai ir su varikliu ir laisvu skrydziu,nedaug yra.Taip kad pagarba jam.
2009 13 vasario @ 19:59 #181043SigmaStasiuk, prritariu Tavo nuomonei, Robke tikrai geras ir azartiskas pilotas, bet Tu man pasakyk
kokios meksikietiskos zuvys-mergos galejo ji atitraukti nuo skraidymu?2009 13 vasario @ 21:02 #181044liotcikVisiems tiems kas supranta angliskai siulau pasiklausyt interviu su Anja Kroll (viena is pirmuju moteru tarpe):
http://www.judithmole.net/podcasts/mentaltraining_anjakroll.mp3paimta is: http://www.judithmole.net/blog/?page_id=123
2009 14 vasario @ 15:03 #181046artistasDvi dienas kompo nematysiu,isvaziuoju i tusovke Trakuose.Svajoklis sutvarke varikliuka,yra gera proga isbandyti.
2009 16 vasario @ 18:37 #181058MoIdejau i paramotoristu foto albuma prie filmuku Roberto duota trumpa apzvalga is Mexikos.Ten Daugiau bus tai, ka jie veike nebeskraidydami. Parsisiuskit.
Jieskokit ” 5V-Mexikoje”
http://www.paramotors.lt/foto.php -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.