- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2007 6 gegužės @ 20:34 #150929artistas
Knieti suzinoti kaip skraidesi,parasykit.O mes 6 klaipediskiai ir keli sveciai ankstu ryta nutykojom nors ir kreiva,bet skriejama
pietryciu vejeli.Diena spindinti,skaidri kaip kristolas,panasiai kaip musu veideliai,bet siubuojancios nuo vejo pusys, siek tiek
ramino musu entuzijazma.Bet gi nesedesi cia istysa diena laukdama idealiu salygu,todel emem po viena atsiplesineti nuo
sviezios pavasarines zoleles.Su nuotykiais(vienas atidare maudymosi skraidunu sezona,kitas dideliu greiciu pavejui dingo uz posukio velniazin kur ilgai nepasirode.Tiesa paskambino ir prasinese kad gyvas ir sveikas.O siaip pora valandu puikiai paskriejom
gavau proga paskraidyti su dviem gradiento sparnais”aspenu”ir avaxs rs ispudis neblogas geras patiko na tik pamates siaura medziagos juostele virs galvos kompetyseno,pamaniau ir kas cia mane laiko.Iskart primeciau ir isivaizdavau save su juo aukstai
aukstai ir per turbulencija,brrrr nukrate.Ai apsieisiu su platesniu skudureliu,svarbu kad skristu,o greitis- ereliams medziotojams
Na tai kas nors is ereliu parasykit kaip sekesi.2007 10 gegužės @ 12:01 #172204sauliuxO ka… skridom… kaip startas taip marsrutas… bent kolkas
… vat tau ir “kompetishinai”…ir kuo tau “kompetishinai” netinka…
2007 10 gegužės @ 17:01 #172206liotciksauliux Parašė:
> O ka… skridom… kaip startas taip marsrutas…
> bent kolkas… vat tau ir “kompetishinai”…ir
> kuo tau “kompetishinai” netinka…Turbut labai retai isidrasini skrist tik per geriausias salygas
2007 10 gegužės @ 19:28 #172207artistasAisku savaime prie juros gyvendamas daznai marsrutu nepaskraidysi,bet priskraidau nemazai su varikliuku ir ne tik per piena
4metus praskraidziau su “Fiberiu”manes kompetisenai negazdina,bet nera butinumo,poreikio o galu gale ir noro.Tie sparnai-
varzybiniai,o savo malonumui uzteks man ir”aspeno”kuklaus dvejetuko.tegu jaunimas skinasi kelia ant garbes pakylu ir irodineja
savo pranasuma pries kitus,o mes vyresni paplosim,patapsnosim per peti,pagirsim”bravo gerai pavarei”2007 10 gegužės @ 20:04 #172212benceliotcik Parašė:
>
> Turbut labai retai isidrasini skrist tik per
> geriausias salygasna, saulius tikrai daug skraido , nusipirkus nauja sparna atsirado ir kiekybe ir kokybe
2007 11 gegužės @ 11:46 #172227liotcikKiek tas daug? Neatsimenu sauliuko pavardes, bet ar ne tas: http://www.xcontest.org/lithuania/pilotai/duomenys:zyzia ?
2007 11 gegužės @ 12:12 #172230sauliuxTas tas. Ko jums cia ash parupau. Saves ziurekit.
Ash tik norejau paskyti, kad sparno klase skrendant xc tikrai duoda NEMAZAI.
Ir tema ishsemta. Ner cia ko fleimint.2007 11 gegužės @ 13:29 #172235liotcikSuntinku kad duoda, su salyga kad pas tave patirites pakankamai ir tu sugebi tuo “davimu” pasinaudot.
Beje tokios temos mes neturejom “piloto patirtis ir pasirinktas parasparnis”.
Man atrodo paimk gera dvoike daugiau pavarysi.2007 11 gegužės @ 15:49 #172238sauliuxAsh manau, kad su dvoike nuskrisciau maziau. Vien jau del to kad ant nuliuku trinti su dvoike ir ne dvoike kaip diena nuo nakties… su vienu +0.1 o su kitu -0.1 ir viskas tuo pasakoma. O kai salygos geros ir termikai stiprus ir trinti nereikia, tada zinoma pranasumas tik ant greicio, kas velgi siek tiek itakoja atstuma
2007 11 gegužės @ 17:23 #172241liotciksauliux Parašė:
> Ash manau, kad su dvoike nuskrisciau maziau. Vien
> jau del to kad ant nuliuku trinti su dvoike ir ne
> dvoike kaip diena nuo nakties… su vienu +0.1 o
> su kitu -0.1 ir viskas tuo pasakoma. O kai salygos
> geros ir termikai stiprus ir trinti nereikia, tada
> zinoma pranasumas tik ant greicio, kas velgi siek
> tiek itakoja atstumaViskas labai tesingai su salyga kad pas tave yra naliotas bent 100val i metus.
Pasakysiu kodel. Todel kad competitionas is taves reikalau daugiau demesio. Net labai nedaug optimalesnis centravimas tau pades laimet tuos pora centimetru (minimalus zemejima dvoikes nuo competitiono skiriasi palyginus nedaug), cia is asmenines patirites. Skridimas su competitionu daugiau vargina, ir tavo marsutai kol kas man sako kad tau uztenka koncentracijos tik kuriam laikui, po valandos ar dvieju skrydzio vel graibyt nulius mazam aukstyje nebeuztenka jegu, be sparno tramdymo reik dar ir daug sudetingu sprendimu priiminet. Man skraidymas siuo metu labiau primena zaidima sachmatais, t.y. taktika ir strategija daug svarbiau nei pats skridimas. O greitis irgi nepadeda jei nudrembi po pirmu poros termiku. O jei dar blasko kaip reiklas, viskas pasijunta dar labiau. Pasiziurek kiek priskraido Lietuvoj tie kas skraido su competitionais ir daro gerus atstumus.
Manau tu skrisi gerai ir su competitionu, bet dar nedabar.
As neskraidau su competitionu nes man “pazoras” kai apdeda su dvoikem ar 1-22007 11 gegužės @ 17:47 #172243TasasAs irgi palaikau liotcik
Nesakau kad kompetishenas levai, bet tikrai reikia tureti daug nalioto, kad pasinaudot jo visom galimybem.
Nors karts nuo karto ir as uzsinoriu kazko sustresnio.2007 11 gegužės @ 20:01 #172249bencedariau, is kur tu zinai kas kiek priskraido?pagal [www.xcontest.org] nespresk, nes ne visi ir ne visada ten deda savo trackus.na o cia lietuvoj dar ne vienas competitionas nebuvo aplenktas su 1-2
2007 11 gegužės @ 23:14 #172257liotcikbence Parašė:
> dariau, is kur tu zinai kas kiek priskraido?pagal
> nespresk, nes ne visi ir ne visada ten deda savo
> trackus.na o cia lietuvoj dar ne vienas
> competitionas nebuvo aplenktas su 1-2Nezinau, tik speju. Nu sauliuk prisipazink kiek priskraidai
O praeitas lietuvos cempas su kuo buvo laimetas? O gal is netyciu, gal tik vienas pratimas buvo? O gal competition’u aplink nebuvo?2007 12 gegužės @ 13:24 #172267artistasNori skristi toliau,auksciau,greiciau,nori vietos ant pjedestalo,auksto reitingo,esi ambicingas,uzsispyres,plius talentingas,norin
tis ir galintis daug daug skraidyti tai competitionas tave greiciausiai nunes i slove,o ne kokia nors dvoike.Ji buvo reikalinga tarpiniame tavo sportines karjeros kelyje.Competitionas-sportinis varzybinis sparnas skirtas profesionalams,o ne megijiskiems
pasiskraidymams.gauni greiti,kokybe-aukoji sauguma.Taip yra daugelyje su rizikos laipsniu susietu sporto saku.Zinai vardan ko
rizikuoji,kitaip nebusi pirmasTaciau daugelis megeju kaip ir profesionalai varineja po dangu su britvom virs galvos.Vienu dangus
pagaili,o kitus nubaudzia,perspeja,ismeta is balno.Mes labai daznai pervertinam savo galimybes,nematom saves is salies,neklausom draugu,kolegu,per daug pasitikim savo jegomis.Toks ir as jaunystej buvau,o kaip apsilauziau,apsidauziau,
prasivarciau ligoninese kazkaip prasviesejo makaule,likau atsargesnis i viska emiau ziureti daug rimciau.Supratau is kur atsirado
patarle”Tyse edes-dalse budes”Aukso zodziai”neskubek ir busi pirmas.Arba step by step.Reikia laipsniskai pereiti visas pakopas
kiekviena sparnu klase skirta tam tikram pilotu ratui.Jei skraidei su 1-2 sekantis -dvejetukas,o ne 2-3 arba competitionas.
O as asmeniskai jei galeciau,tai skraidyciau su visu klasiu sparnais tai priklausytu nuo oro saligu;paziurejai i dangu,i vejarode,
ir trauki is maiso butent ta sparna kuris tinka tam orui.Ir netampyciau likimo uz usu.Bet cia tik mano subjektyvi nuomone,ja galima
apskusti,sukritikuoti,ignoruoti ir tt..Kaip nekeista,bet vyresniam dar daugiau norisi gyventi,kazkaip saldziau viska jauti,maudaisi
megaujiesi jo malonumais,kaifuoji kaip vaikas krykstauji,dziaugiesi kiekviena laimes akimirka.O mano laime -po sparnu danguj
na zinoma taip pat laukia su sypsena zemeje gyvo ir sveiko.Tad atsiminkit kad ir jusu kazkas laukia zemeje.Saugiu visiems skrydziu.Amen2007 12 gegužės @ 23:06 #172273liotcikPritariu Stasiukui del skirtingo sparno skirtingom salygom. Bet tik ta tase sparnams butu labai didele ir ja pripildyt per brangiai kainuotu. Nieko baisaus kad zmogus su 20-30 val suskrist su competitionu nesudetingm salygom.
2007 13 gegužės @ 20:12 #172286sauliuxliotchik, na 100 val per metus as tikrai nesuskraidau. Ir jokiu budu netvirtinu kad competitionas skrenda uz pilota , man iki gero valdymo ir visu competitiono galimybiu isnaudojimo dar reiks siek tiek zoles apsikti, bet nepradejes ko nors daryti rizikuoji kad nepadarysi ish vis…
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.