• This topic is empty.
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149006
    Anonimas

    Saliut…

    Balionistai skundesi, kad Birzelio gale , per ALITOS fiesta Alytuje, kazkuris motorizuotas parasparnis bande pataikyti praskristi/nutupti i balionistu pievuteje padeta kryziu taikini (medziagini) :)))

    Praskrido virs pat jo ir oro srove nuo propelerio nunese ana … zhodzhiu sake gaila kad balionais vytis sunku, tai butu kojas ishsukioje :))))

    hehehe

    va taip vat buna :)

    S.

    #158603
    Termik

    Matarus tegu irgi uzsideda ir nereikes skustis o kad karsonai pas mus yra nevaldomi tai jau zino kiekvienas pilotas :))))))))

    P.S pamatei su motoriuku ir bek kiek gali toliau hahaaaa

    #158606
    Anonimas

    Tai kad mes labiausiai valdomi,skrendam kada norim ir kur norim!

    #158609
    Anonimas

    Butent kad jus nevaldomi, nes skrendate kada norit ir kur norit
    Negi siekiate kad PPG kaip orlaiviu klase uzdraustu Lietuvoje?
    O po keletos panasiu ivykiu danti ant jusu galanda jau puse federaciju
    Dar “prisiskraidykite” tiek kad ant jusu supyktu CAA, ir bus jum tada “labiausiai valdomi”
    Valdys jus taip kad net cypsite
    Negi protingu patarimu negalite paklausyti ir neskraidyti ten kur negalima ir taip kaip negalima
    Apie skrydzius mazame aukstyje, per renginius ir virs gyvenvieciu parasyta istatymuose, ir ju reiketu laikytis

    #158628
    macius

    gal galit parodyt kur yra tie visi aukscio nuostatai bei kur negalima skraidyt ?

    #158629
    macius

    jau radau :)

    #158650
    Anonimas

    AIP ENR 1.2-1
    LITHUANIA GENERAL RULES AND PROCEDURES 19 FEB 2004
    ORO NAVIGACIJA AMDT 19/04
    ENR 1.2 VIZUALIŲJŲ SKRYDŽIŲ TAISYKLĖS
    1. Skrydžiai pagal vizualiųjų skrydžių taisykles, išskyrus specialiuosius skrydžius pagal VFR, turi būti atliekami
    laikantis šių mažiausiųjų matomumo ir atstumo iki debesų dydžių:
    Oro erdvės klasė B C, D, E F, G
    Virš 3 000 pėdų (900 m) AMSL arba 1000 pėdų (300 m) virš žemės paviršiaus, atsižvelgiant į tai, kuris yra didesnis 3 000 pėdų (900 m ) AMSL arba žemiau, arba 1 000 pėdų (300 m) virš žemės paviršiaus, atsižvelgiant į tai, kuris yra didesnis Atstumas nuo debesų Skrydžio lygyje 1 500 m horizontalioje plokštumoje
    nėra debesų 1 000 pėdų (300 m) vertikalioje
    plokštumoje
    Vengiant debesų ir matant
    žemės paviršių
    Skrydžio
    matomumas
    8 km – FL 100 (3 050 m) ir daugiau
    5 km – žemiau kaip FL 100 (3 050 m)
    5 km *
    * a) ne mažesnis kaip 3 km, jeigu skrydžio greitis (IAS) 140kn (260 km/h) arba mažiau;
    b) sraigtasparniams leidžiama skristi, kai skrydžio matomumas ne mažesnis kaip 1 500 m, jei
    manevruojama tokiu greičiu, kad būtų pastebėtas kitas orlaivis arba kliūtis ir išvengta susidūrimo;
    c) oro balionai gali skristi, kai skrydžio matomumas ne mažesnis kaip 2 km.
    2. Jeigu ATC leidimas neduotas, draudžiama
    pagal VFR kilti arba tūpti aerodrome, esančiame
    valdomojoje zonoje, taip pat įskristi į aerodromo
    eismo zoną arba skristi pagal nustatytas skrydžio
    schemas, jeigu debesų padas yra žemesnis kaip
    1 500 pėdų (450 m) virš žemės paviršiaus ir
    matomumas prie žemės mažesnis kaip 5 km.
    3. Jei nurodyti debesų pado arba matomumo
    mažiausieji dydžiai yra mažesni, aerodromo eismo
    vadavietė gali duoti leidimą specialiajam skrydžiui
    pagal VFR (orlaiviams, jei matomumas yra ne
    mažesnis kaip 3 km; sraigtasparniams, jei
    matomumas ne mažesnis kaip 1 500 m).
    4. Skrydžiai pagal VFR naktį gali būti atliekami tik
    iš/į skrydžiams naktį įrengtus ir tam leidimus turinčius
    aerodromus bei lauko aikšteles. Sraigtasparniams,
    vykdantiems paiešką ir gelbėjimą, neatidėliotinos
    medicinos pagalbos, teisėtvarkos užtikrinimo bei
    specialius treniruočių skrydžius, šie reikalavimai
    netaikomi.
    5. Vizualieji skrydžiai naktį atliekami, kai
    matomumas ne mažesnis kaip 8 km, horizontalus
    atstumas iki debesų – ne mažesnis kaip 1 500 m, o
    vertikalus atstumas iki debesų – ne mažesnis kaip
    300 m. Šie reikalavimai netaikomi vykdant paiešką ir
    gelbėjimą bei neatidėliotinos medicinos pagalbos
    skrydžius.
    6. Jei ATC leidimas neduotas, draudžiama skristi
    pagal VFR:
    a) aukščiau 200 skrydžio lygio*;
    b) skrendant viršgarsiniu ar jam artimu greičiu.
    * Maršrutiniai GAT VFR skrydžiai virš 195 skrydžio
    lygio bus neleistini.
    GAT VFR skrydžiams virš 195 skrydžio lygio iki
    285 skrydžio lygio imtinai, leidimas bus
    suteikiamas tik:
    a) Rezervuotoje oro erdvėje arba jai prilygstančioje
    arba
    b) remiantis tam tikrais atitinkamos skrydžių
    valdymo institucijos susitarimais.
    RVSM oro erdvėje GAT VFR skrydžiai virš 285
    skrydžio lygio, turi būti vykdomi rezervuotoje oro
    erdvėje arba jai prilygstančioje.
    ENR 1.2-2 AIP
    19 FEB 2004 GENERAL RULES AND PROCEDURES LITHUANIA
    AMDT 19/04 ORO NAVIGACIJA
    7. Išskyrus kilimą ir tūpimą bei tuos atvejus, kai
    yra gautas ATC leidimas, draudžiama skristi pagal
    VFR:
    a) virš tankiai gyvenamų didelių miestų rajonų,
    miestų ir gyvenviečių bei žmonių susibūrimo
    atvirose vietose žemiau kaip 1 000 pėdų
    (300 m) nuo aukščiausios kliūties 600 m
    spinduliu aplink orlaivį;
    b) k i t a i s a t v e j a i s – ž e m i a u k a i p 500 p ė d ų (150 m)
    v i r š ž e m ė s a r v a n d e n s p a v i r š i a u s.
    8. Šių taisyklių 7 poskyryje nustatyti mažiausieji
    skrydžio aukščio reikalavimai netaikomi:
    a) atliekant kilimo ir artėjimo tūpti procedūras;
    b) vykdant paiešką ir gelbėjimą bei skrydžius
    teisėtvarkai užtikrinti;
    c) už tankiai gyvenamų vietovių ribų, treniruojantis
    atlikti avarinį tūpimą, jei orlaivyje yra pilotas
    instruktorius;
    d) kai mokomasi skraidyti sraigtasparniais už
    tankiai gyvenamų vietovių ribų;
    e) tam tikrais atvejais Civilinės aviacijos
    administracijos leidimu.
    9. Be reikalavimų, išdėstytų 7 skirsnyje, nustatomi
    skrydžių pagal vizualiųjų skrydžių taisykles (VFR) šie
    minimalūs aukščiai:
    a) virš Vilniaus miesto tankiai gyvenamų rajonų –
    2000 pėdų (600 m) nuo vidutinio jūros lygio;
    b) virš Kauno, Šiaulių, Panevėžio miestų tankiai
    gyvenamų rajonų – 1500 pėdų (450 m) nuo
    vidutinio jūros lygio;
    c) virš Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų –
    1000 pėdų (300 m) nuo vidutinio jūros lygio.
    10. Minimalaus skrydžių aukščio reikalavimai, kurie
    nustatyti 9 skirsnyje, netaikomi:
    a) atliekant kilimą ir tūpimą pagal vizualiesiems
    skrydžiams nustatytus maršrutus;
    b) skrydžių vadovo nurodymu, siekiant užtikrinti
    eiliškumą ir skrydžių saugą;
    c) vykdant paieškos ir gelbėjimo, neatidėliotinos
    medicinos pagalbos bei teisėtvarkos
    užtikrinimo skrydžius;
    d) tam tikrais atvejais, jei leidžia Civilinės aviacijos
    administracija.
    11. Valdomieji skrydžiai pagal VFR atliekami, kai:
    a) skrendama C ir D klasės oro erdvėje;
    b) jie yra sudedamoji valdomųjų aerodromų
    eismo dalis;
    c) jie laikomi specialiaisiais skrydžiais pagal VFR.
    12. Kai orlaivis, skrendantis pagal VFR, nori skristi
    pagal IFR, būtina:
    a) jeigu buvo pateiktas skrydžio planas, prireikus
    pranešti būtinus pakeitimus skrydžio plane;
    arba
    b) pateikti skrydžio planą atitinkamai oro eismo
    paslaugų teikimo tarnybai ir gauti leidimą prieš
    skrydžio pagal IFR pradžią valdomojoje oro
    erdvėje.
    13. Skrendant pagal VFR aukščiau pereinamojo
    skrydžio aukščio, skrydžiai atliekami ICAO 2 priede
    nurodytuose kreiseriniuose skrydžių lygiuose.

Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.