- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 7 sausio @ 19:01 #152957karpis
Axispara išspjovė nauja gaminį. Jau yra sertifikuotas M dydis – EN-D, LTF2-3. Sparnas gerokai lenkia savo senesnį brolį visais parametrais: proilgis – 7; deklaruojama kokybė – 10,5; max greitis 63 km/h
Prototipo bandymo vaizdo medžiaga : http://www.vimeo.com/14778092
Be viso pikto senasis Venusas II buvo tikrai neblogas aparatas, palyginimui : http://ziadbassil.blogspot.com/2010/10/gto-vs-omega-8-vs-peak-2-vs-venus-2.html tikėkimės jo jaunesnis broliukas bus dar geresnis.
Tame pačiame bloge galime rasti labai gerus atsiliepimus ir apie SKY-COUNTRY Mystic 22011 8 sausio @ 19:01 #190019ZilvakDar neisspjove, bet gal isspjaus iki sezono pabaigos AXIS COMET (ta pati Vega II bet EN-B ) – jau galetu spalvu derinius pakeisti:
55/37/24 km/h
1,0 m/s
(9,1)
Cross
(Project EN-B )2011 9 sausio @ 08:34 #190020RobertasDabar gamintojai eina ant visokių gudrybių, reklama tikėti negalima, tik pilkotų atsiliepimais, aš vieną kartą patikėjau, nusipirkau revoliucinį Nova RA, dhv-2, su xarakteristikom kaip normalaus dhv-3. Realybėje jis lūžinėjo kaip blogas open sparnas, greitis mažas, tik glaidas neblogas, nes stropų nedaug. Dabar Ukrainiečiaii sertifikavo mystic evoliution, tai open sparnas, bet jie sutrumpino gerokai speeda, o kadangi blogiausi rezultatai testuose būna ant pilno speedo, tai ir prakišo, bet realybėje tokį sparną xebra pirks su pilnu speedu, kam reikalingas lėtas sparnas.
2011 15 sausio @ 04:53 #190067liotcikRobertas Parašė:
> Dabar Ukrainiečiaii sertifikavo mystic evoliution,Man niekaip nedaeina kaip jis praejo sertifikavima (ziureti 3:05: frontalas, mazgas, iseina per full stall’a tik piloto pagalba): http://vimeo.com/18765101
2011 15 sausio @ 12:43 #190077karolisliotcik Parašė:
> Robertas Parašė:
>
>
>
> > Dabar Ukrainiečiaii sertifikavo mystic
> evoliution,
>
>
> Man niekaip nedaeina kaip jis praejo sertifikavima
> (ziureti 3:05: frontalas, mazgas, iseina per full
> stall’a tik piloto pagalba):
> http://vimeo.com/18765101Ten yra nemaza dalis sekmes/nesekmes, kartais jis labai graziai iseina, o kartais su ilgom ir nuobodziom komplikacijom, kaip pvz man oludenize buvo bandant Blokhos evolutiona.
Man irgi labai nepatinka kad SC stumia savo Mystic2 kaip dvoike, o evolution kaip 2-3…. cia visiska nesamone. Sertifikacija yra tam, kad pilotas zinotu ka perka, o ne tam kad statistika atrodytu graziai ant popieriaus.
Nors abu sparnai labai neblogi.
2011 17 sausio @ 16:08 #190091agrijusilgos ir nuobodzios komplikacijos – gerai pasakyta .
2011 10 vasario @ 14:23 #190447MoonGal jau yra Lietuvoje?
Kokie atsiliepimai?2011 11 vasario @ 06:38 #190456karpisTai laukiam laukiam išsišiepę, turėtų pasirodyti ant dienų.
2011 11 vasario @ 19:26 #190483liotcikCiupinejau viena Meksikoj.
Is oro niekaip nesugebejau atskirt nuo mercurio (buvo 2 mercuriai ir 1 venus-3 tos pacios spalvos). Del to salia paskriet ir palygint su venu-2 nepavyko.
Ciupinejant pirmas dalykas kuris krenta i akis kad labai mazai stropu, laisvagaliai daug siauresni nei venus-2.
Tai tikrai 3eilis. B eile kupole turi Gibus arkas. Oro padavimo angos truputi siauresnes nei venus-2 bet labaiu atsuktos i prieki.Seimininkas sake kad greitis juntamai didesnis ir termike lipa greiciau, kokybe irgi geresne, bet sake reiklesnis pilotui nei Venus-2.
Visa kita tas pats
[img]https://lh5.googleusercontent.com/_p5UCyj3JrrA/TVMi8CkpUJI/AAAAAAAAIW8/ehb2IvTELKY/s912/GOPR0067.JPG[/img]
2011 17 vasario @ 14:32 #190529RobertasŠtai ir Venus 3 Lietuvoje, iš pirmo žvilgsnio- tai visiškai kitoks nei Venus 2, ploni laisvi galai, ilgesni negu standartiniai, stropos be apsaugų, plasmasines vielos įvarytos priekinės briaunos standumui didinti, , Ir siaurutės oro paėmimo angos. Vakare labiau panagrinėsiu.
2011 17 vasario @ 16:51 #190530MoonTikrai susidaro ispudis, kad VENUS III panasus i Mercury (2006-2008?) netik isoriskai, bet ir pagal kai kuriuos tech. duomenis.
Taigi, “kas gali paneigti”, kad tai ne modifikuotas vyresnis brolis.
Kai isbandysi VENUS III ore, butu labai idomu suzinoti Tavo, Robertai, atsiliepimus siuo aspektu.2011 17 vasario @ 16:57 #190531RobertasIšsiklojus šalia trečio mercurio palyginmui, paaiškėjo:
Laisvi galai plonesni venuso, speedas standartiškai trumpas- 15cm, mercurio -27cm+ trimeriai:Uploaded with ImageShack.us
stabdosi netik uzlenkiant sparno galus, bet ir sutraukiant ausis, kaip pas mercury, stropų tiek pat, kaip mercury3, bet pačiam sparnui tenka dviem daugiau, nes pas mercury 3 nuo klevantų eina daugiau stropų. Kiek tobulesnis iš pirmo žvilgsio už senesnius mercurius, Belieka tikėtis, kad skris taip pat, kaip atrodo. Dėl greičio, tai labai abejoju, ar bus juntamai greitesnis už antrą venusą, jei bent du km dasidės, bus puiku, bet iš serijinio sparno greičio tikėtis nereikia, svarbiausia, kad sklendimo kokybė, jei nepadaryta klaidų, turi būti geresnė, ir tikėtina, suktis jis turėtų geriau už senesnę versiją, nors ir senas gerai elgėsi. Dabar lauksiu galimybės praktiškai išbandyti.
Uploaded with ImageShack.us
2011 17 vasario @ 17:25 #190533liotcikMoon Parašė:
> Tikrai susidaro ispudis, kad VENUS III panasus i
> Mercury (2006-2008?) netik isoriskai, bet ir pagal
> kai kuriuos tech. duomenis.
> Taigi, “kas gali paneigti”, kad tai ne
> modifikuotas vyresnis brolis.2006-2008 – 4 eiliu (realiai 3 su puse, nes 4 eile tik sparno centre)
Venus-3 Svarus trieilis. Su arkom ant B eiliu.
2011 21 vasario @ 06:59 #190575MarijonasMoon nesuk smegenu Robertui…. Pirk greiciau treciuka ir bandykis i sveikata! Sezonas ant nosies – jeigu Ka!
2011 21 vasario @ 12:26 #190577MoonRamiai, Marijonai, gerai maitinames ir palaikom saltus nervus. Pavasariniams termikams pakaks ir dvoikes. O tuo tarpu suzinosime kokio charakterio panele Venera
Ne tas amzius, kad su bet kuo skrajociau
2011 21 vasario @ 12:41 #190578MarijonasKarpi, a Karpei – girdi, ar girdi kaip tavo liuksini sparneli tas seniokas vadina????
2011 21 vasario @ 17:24 #190580liotcikMoon Parašė:
> Ramiai, Marijonai, gerai maitinames ir palaikom
> saltus nervus. Pavasariniams termikams pakaks ir
> dvoikes. O tuo tarpu suzinosime kokio charakterio
> panele VeneraNe tas amzius, kad su bet kuo
> skrajociauPats geriausias patarimas kuri esu girdejes, del sparno klases keitimo: ja reikia keis tada kai su dabartiniu darosi nuobodu.
Moon, ar tau nuobodu su tavo dabartiniu DHV-2?O pats blogiausias, mano nuomone, laikas kelt klase tada kai su dabartiniu nenuskrendi tiek kiek nori. Cia panasiai kaip su operacija blogam sokejui.
2011 23 vasario @ 07:44 #190609MoonLiotcik, aciu uz patarima. Bliamba, reikes pasistengti, kad zmonai neatsibosciau
Su Maverick (LTF2) skraidau nuo 2008 liepos. Jau anksciau dairiausi i VENUS 2 – gerai
uzsirekomendaves, saziningas, adekvatus 2-3 sparnas, pats zinai. O stai koks
gavosi VENUS 3 reikia dar paziureti. Priezasciu tam yra, kad ir pokyciai AXIS komandoje. Prie to prisideda sioje temoje minimas konkurencinis pushinimas bei sertifikavimo vingrybes.
Pasikartosiu – domina Venus 3 pozicionavimas tarp VENUS 2 ir MERCURY.
Kadangi bus skraides su visais trim sparnais, Roberto nuomone ypac vertiga
ir bus idomi ne man vienam. Is anksto dekoju.2011 23 vasario @ 07:56 #190610karolisKoks dar pozicionavimas, rekomendacijos, adekvatumas?
Imi sparna, skrendi ir zinai – tinka jis tau ar netinka. Jeigu skrendi ir sypsaisi, reiskia tinka. Viskas taip paprasta
2011 23 vasario @ 20:14 #190620liotcikPritariu Karoliui kad geriausia pabandyt. Tik reikia nepamirsti kad normaliai ivertint sparna reiktu bent 5val nalioto. Ipatingai jei sokama klase aukstyn. Per viena 5-15min skridimeli tikrai nelabai ka gero nuspresi.
Biski filosofijos Moon:
Paskaityk ka raso paragliding forum apie Venus-3, yra gal tik pora asiliepimu apie sparna, vienas gamintojo (poletani) kitas siaip pirkejo(lubo) – abu kaip susitare sako kad Venus-3 yra astresnis uz 2. tik atakos kampas stabilesnis (pitch stable).
Jei butu nors koks artimumas – gamintojas tikrai nesakytu kad venus-3 astresnis.Tai jei Moon kyla abejoniu, nespjauk i bala ir imk Venus-2.
Stai ka raso nepriklausomi testuotojai: http://www.ziadbassil.blogspot.com/
My friends and I were surprised by the very little increase in performance between the Venus 2 of 2008 and the above 2010 EN-D gliders at trim speed. We think that the Venus 2 was already ahead of its time,in matter of efficiency.It had a 9.6 in glide as the Peak 1,but with a better head wind transitions.The 2010 have a little more performance especially at bar but we did not see that big leap. May be we were expecting more. Some mags are publishing ± 10.5 glide to some of them !! We did not see that at all . But in the end those gliders we have tested are relatively easier to maintain the speed bar, for better transitions
Kitaip tariant Venus-2 niekuo is esmes neatsilieka nuo 2010 sparnu (Omega-8, Boom GTO, Peak-2).
Tarp kitko, uz kokio menesio pardavinesiu kaip tik pardavinesiu viena, normalios
bukles nebrangiai
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.