• This topic is empty.
Rodoma 12 įrašų - nuo 1 iki 12 (viso: 12)
  • Autorius
    Įrašai
  • #152617
    Blocha

    Vienas iš parasparnių rinkos lyderių paruošė kelėta naujienų šiam sezonui:

    BUZZ-Z3
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/products/gliders/buzz-z3/info/
    Atnaujintas populiarus Buzz-Z: naujas profilis, 12%sumažintas stropų pasipriešinimas, priekinėje briaunoje – madingi strypeliai, 400g sumažintas svoris ir kt.
    Komfortiškas, saugus, bet „linksmas“ sparnas, tiks pilotams, kurie ką tik baigė kursą, ar tiems, kas priskraido mažiau 30 val. per sezoną.

    MANTRA R10
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/products/gliders/mantra-r10/info/
    Po garsios sekmės pernai metais su BBHPP, naujas OpenClass aparatas R10 tęsia pergalingą žygį po visą pasaulį!
    Brazilijos PWC etape pirmame dešimtuke buvo net 5 Mantros! (geriausas – antras); Prancūzų „National League“ – net 6 pirmos vietos. Pergalės Montegrappa Trofeo (Bassano, Italia), Valadares Open (Brazilija).. Išleidęs metų pradžioje tikrą armadą R10-ukų, OZONE rimtai planuoja dominuoti Open Class varžybose 2010-sezone. Ei, “competition”-mėgėjai, ar ne pramiegojote – su kuo dabar „reikia“ lenktyniauti :)?

    DELTA
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headlines/14982
    Ateina naujas „dvejetukas“ nuo OZONE. Įvertinus paskutinius prototipus, konstruktoriai tikisi, kad Delta taps nauju orientyru EN C klasėje, taip pat, kaip R10 – Open Class kategorijoje. Trumpai apie sparną: 5,85 proilgis; 58 sekcijos; profilis nuo R10; stropų bendras ilgis tik 301 m.. Laukaim!

    MANTRA M3
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/products/gliders/mantra-m3/info/
    Neatsilieka nuo kitų „news-makers“ ir nauja M3. Du nepriklausomi para-žurnalai testavo sparną ir gavo panašius įspūdingus kokybės matavimo rezultatus – 9,7-9,8! Tai vienas iš geriausių rodyklių tarp EN D sparnų.

    Nauji aksesuarai:
    OZONe pagamino savo pirmą kombezą :). Kokybiškas daiktas už patrauklią kainą – 450 Lt. Greitai bus Lietuvoje.
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/shop/product_info.php?cPath=1&products_id=1675
    Naujos ir atnaujintos pakabinimo sistemos:
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/products/harnesses/
    Nauji marškinėliai, megztiniai, striukės:
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/shop/index.php?cPath=1

    Pilną kainų sąrašą rasite ĮRANGA skyriuje.

    Jevgenij Blocha
    ARCUS
    8 699 53878

    #187749
    Blocha

    Naujas OZONE DELTA – jau priimami užsakymai!
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/products/gliders/delta/info/
    Kol kas paruoštas tik M-dydis (80-100kg). Kaina Lietuvoje – 2000 EUR.
    Anot OZONE komandos, DELTA (EN C) pagal savo skraidymo charakteristikas aplenkia visus klasiokus, ir žaidžia net aukštesnėje klasėje (EN D, 2-3). Ar taip yra iš tikro – negaliu komentuoti, bet Deltos konstravime panaudota daug sprendimų nuo R10 ir BBHPP, o kas dabar darosi Open Class varžybose – dauguma jau girdėjo. Matyt, kol kas OZONE konstruktoriai kažką daugiau žino apie Performance..
    http://www.flyozone.com/performance/en/

    Blocha
    ARCUS

    #188818
    Blocha

    Nepriklausomi žurnalai matuoja OZONE DELTA (EN C) aerodinaminę kokybę.
    http://www.thermik.at/tests/gleitzahlen.html

    Rezultatas (9.6) yra tarp geriausių EN D (2-3) sparnų…

    Pati OZONE komanda teigia, kad DELTA skrenda šiek-tiek geriau už M3, kuriai nepriklausomi šaltiniai matavo 9.7.
    Įtariu, kad po Open Class revoliucija atėjo ir į EN C klasę.

    http://www.flyozone.com/paragliders/en/products/gliders/delta/info/
    Pirma DELTA atkeliauja į LT žemę šią savaitę ir iškarto išvažiuoja į Krymą. Pažiūrėti / išbandyti sparną galima bus po Rugsėjo16. Priimami užsakymai jau visiems dydžiams. Kainos – 1960 – 2040 eurų.

    Blocha
    ARCUS

    #188819
    liotcik

    Parasiau ir prapuole, trumpai del Ozone Delta:

    tikiuosi tai tikra sensacija, nes istorijoj buvo taip:

    Apco apie 2000 pirmavo sioje sferoje, DHV-2 klase artejo prie kokybes 9 (apco Keara): http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Gear/Wing/Perf/MaxGlide_SourceComparison/Anonymous.pdf

    Sugrustas parasparnis i DHV-2 nebuvo pats maloniausiais. zmones saugiau jausdavosi su vidutiniais 2/3.

    Tas pats buvo su Nova RA. Tik sekantis modelis Factor nors ir nepagerino kokybes, valdesi ir skrido pilnai atitikdamas savo kategorija.

    Gradient Avax XC2 buvo skritas DHV-2/3 publikai bet praejo serifikacija kaip EN-C, po to vos sutilpo i DHV-2/3 remus su papildomom pastabom: http://www.para2000.org/wings/gradient/avaxxc2-26-tests.html

    Isvada, parasparnis sugrustas i DHV-2 remus paprastai nera geras savo klases atstovas, o EN-C serifikacija gali visikai neatitikti DHV-2 klases.

    #188820
    kipsas

    galima paklausti Aurelijaus, jis su Delta praskraide visa diena kai buvome Austrijoje ir sake kad tai afigenas sparnas ir sitie istorijos faktai visiskai cia netinka.

    #188821
    gadominas

    Is Aurielkos sypsenos profilio veide:
    http://picasaweb.google.com/gadominas/ParaglidingInAlps#5502768970715875986
    galima daryti tik viena isvada – sparnas afygienas budamas net easypacke ;)

    Aurielka, o tu uzsakymu nepriimi naujam OZONEui? ;)

    #188822
    liotcik

    kipsas Parašė:


    > galima paklausti Aurelijaus, jis su Delta
    > praskraide visa diena kai buvome Austrijoje ir
    > sake kad tai afigenas sparnas ir sitie istorijos
    > faktai visiskai cia netinka.

    Aš 100% įsitikinęs kad buvo daugybe patenkitų pilotų kurie skraidė ir su Keara ir RA ir tuo labiau xc2.

    Aš tik keliu klausimą ar ištikrųjų delta toks revoliucingas. Tam atsakyti tikrai neužteks vieno žmogaus nuomones, reiks laiko.

    #188823
    karolis

    nuo kada ozonas leidzia blogai valdomus sparnus? As kazkaip tokiu neatsimenu :)

    #188824
    VytautasS

    Pirmasis BUZZ-Z3 taip pat šią savaitę atkeliauja į LT. Tiek laiko praleidęs kelionėje kartu su DELTA ko gero tokiu pat geru taps :).

    #188827
    Anonimas

    Sunku nepritarti Liotcik- aš nepamenu nei vieno sparno, kuri isleisdamas gamintojas su dileriais jo is karto nepaskelbtu revoliuciniu, įpatingu, konkuruojančiu su sekancia sparnu klase ir tt. Negi sakysi, kad nieko įpatingo ??

    Tiesiog skirkite reklamą bei vienos dienos susižavėjimo šūksnius nuo realių rezultatų. Ozone dabar aišku ant bangos, bet nebūtinai skirtingi to paties gamintojo sparnai yra tiek pat vykę. Čia Delta, o ne R10. Apie sparno gerumą reiktų šnekėti prieš tai daug priskraidžius su juo, bei turint dar daugiau patirties su kitais sparnais. Taigi- apie Deltą galėsime padiskutuoti maždaug kitų metų birželį …

    #188829
    Auris

    Sveiki, na pabandziau as Delta. Man patiko, nors ir trumpai teko paragauti, bet buvo faina. Aisku negalima vienareiksmiskai sakyti kad, tai pats tobuliausias naujas gaminys… kaip ir sparnu taip ir pilotu daug, kiekvienas matuojasi sau… kam kas patinka labiau toki ir renkasi… sutinku kad apie sio sparno ipatybes bus galima diskutuoti tik po jo apskraidymo, kai tai padarys daug pilotu. Bus susidarytos nuomones, ishanalizuotos ipatybes. Taip kad chill people… ;) Kalbekimes pagrystai…

    #189124
    Blocha

    Vis niekaip neparašau apie naujų OZONE sparnų pabandymus. Prieš pora savaičių atkeliavo į Lietuvą pirmi BUZZ-Z3 ir DELTA.
    “Baziukas” mano lūkesčius visiškai pateisino – paprastas, linksmas, gerai valdomas aparatas, tikras OZONAS. Pilnu greičiu sparnas skrenda, kaip “ikaltas”. Gamintojas deklaruoja ženklų kokybės pagerėjimą, palyginus su Buzz-Z.

    Bet tikrai didelį įspūdį paliko DELTA…
    Tokių tikslių klevantų neturi net mano Hi-performance sparnas. Daugiausiai kaifo buvo reguliuoti trajektoriją tiesiog pirštais ir be jokio uždelsimo! Kažkas nerealaus..
    Dar patiko labai lengvas akseleratorius ir subjektyviai la-abai geras greitis ir nedidelis kokybės praradimas. Apskritai kokybės įvertinti nebuvo galimybės – palauksime skraidymų šalia kitų sparnų.
    Dėl komforto – tai ne minivenas, o sport-kupė – skrendant per turbulenciją sparnas labai informatyvus, net kiek nervingas, reikalauja dėmesio.
    Didžiulis privalumas – saugumas. Tai patvirtina ir EN-C sertifikatas: http://www.para-test.com/images/Test_Report/Para_flight/English/2010/2010-05-20_delta_m_en.pdf (tik 2 C-žymos – frontalai, viskas kitas – A,B )
    ir va, pažiūrėkite Bobro (žinomas ir Lietuvoje Andrej Alepov) video šios temos pačioje pabaigoje:
    http://paraplan.ru/forum/viewtopic.php?t=73658
    Aš neįžiūrėjau jokių problemų ir skirtumų nuo konkurentų – dvoikė kaip dvoikė.. Na mes ir patys netrukus išbandysime Deltos saugumą :)
    O dar kaip jis gražų SATą lengvai daro!

    Bus dar bandymai, įspūdžiai, tikimes sulaukti ataskaitų iš šios Deltos savininko – Manto, o kol kas trumpai apibrėžti galima taip:
    Labai tikslus ir efektyvus įrankis tiksliose rankose. Kaip skalpelis. Tik ne kiekvienam.
    Manau, šis aparatas tiks geram pilotui, kuris jau pažįsta dvejetukus ir nenori pereiti į EN-D klasę, kur dabar skraido monstrai su proilgiu virš 7 ir visai kitu saugumo lygiu. Sėsti ant DELTOS po EN-B sparno gali talentingas pilotas, kuris planuoja daug skraidyti ir greitai išaugti iki sportininko – Delta nukreips jūsų tobulėjimą labai teisinga kryptimi.
    Pirkti dėl mados (kaip gi – geriausiai skrendantis EN-C rinkoje), ar išeiginės pilotui, skraidančiam kartą per mėnesį… gal tiek to? Tik pagalvokite, kad sparno teks laukti virš dvejų mėnesių ir kainuos jis 2000eur…

    Abu sparnus – BUZZ-Z3 ML ir DELTA M galima išbandyti Valkininkuose, kad ir artėjantį savaitgalį.

    Blocha
    ARCUS

Rodoma 12 įrašų - nuo 1 iki 12 (viso: 12)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.