- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 26 lapkričio @ 18:49 #193130Valdemaras
Yra visa tema Paraglidingforum apie Enzo,beje kurioi ir tu liotcik kazka rasei,tai turejai matyt kaip Ozonteam parase: atsiprasom visu del klaidingos info, sertifikacijos Enzo dar nepraejo,truksta ten sio bei to…..Enzo pagamintas ant R10-11 platformos tokios pat charakteirstikos ir proilgis,tik stropos kitaip isdestytos ar kazkas tokio,panasiai iseina is asimetriniu luziu kaip r10-11,tik is frontalo geriau iseina, kazkas tokio…
2011 28 lapkričio @ 15:52 #193137liotcikValdemaras Parašė:
> Ozonteam parase: atsiprasom visu del
> klaidingos info, sertifikacijos Enzo dar
> nepraejo,truksta ten sio bei to….Enzo praejo VISUS skridiminius testus. Liko ten stropeles patampyt (atsparuminiai testai), bet tai visiskai nieko nekeicia.
2011 29 lapkričio @ 03:48 #193142Tomas Sestokasliotcik Parašė:
> Valdemaras Parašė:
>
>
> > Ruosiamasi praeiti normalia EN-D sertifikacija,
>
> Enzo irgi praėjo normalią sertifikaciją.Bet juk pats Ozonas raso, kad tai labai pavojingas sparnas, skirtas tik toppilotams, kad D ivertinimas tera sertifikavimo proceso trukumai. Keista, kad daugelis tu paciu topu nenori tokiu sparnu, bet yra priversti jais skraidyti, nes jiems butini rezultatai, o kuklus laisvalaikio pilotai svajoja gauti dveili. Noreciau, kad sugriztu gerojo DHV laikai ir patikimumas
2011 29 lapkričio @ 05:45 #193143TermikTomai jakiu problemu U-turn tau tai gali pasiulyti
2011 29 lapkričio @ 06:40 #193144MoonTikrai gali
BODYGUARD – tinka ir vyrams, ir moterims,
LADYGUARD – tinka tik moterims, vyrams netinka2011 29 lapkričio @ 16:03 #193146Termikhahahaha nu joooo , bet seip yra ir daugiau
2011 29 lapkričio @ 16:23 #193147TasasNu ir nusipezat jus cia…
Kiekvienas gamintojas gamina tiek saugius, tiek maziau saugius sparnus.
Pilotai patys renkasi kokio saugumo sparnu jie nori skraidyti
Visi gamintojai siekia is sparnu ispesti kuo geresnes technines charakteristikas, taip pat sertifikavimo kompanijos kasmet sugalvoja nauju testu, kad padidintu sparnu sauguma.Mano asmenine nuomone EN testai yra grieztesni saugesnio lygio sparnams (EN A-B ), o LTF (atnaujejusio patobulinto DHV) testai griezciau ivertina sportiskesnius sparnus (LTF 2 2-3 )
2011 29 lapkričio @ 17:27 #193150liotcikTomas Sestokas (SKY) Parašė:
>
> Bet juk pats Ozonas raso, kad tai labai pavojingas
> sparnas, skirtas tik toppilotams, kad D
> ivertinimas tera sertifikavimo proceso trukumai.Kur ozone parase, kad enzo ivertinimas “D” yra sertifikavimo trukumas?
> Keista, kad daugelis tu paciu topu nenori tokiu
> sparnu, bet yra priversti jais skraidyti, nes
> jiems butini rezultatai, o kuklus laisvalaikio
> pilotai svajoja gauti dveili. Noreciau, kad
> sugriztu gerojo DHV laikai ir patikimumasEnzo, ne dvieilis.
Siulau tau pasiimti senai DHV sertifikuota Freex Spark
ir atlikti keleta asimetriniu luziu, pamatysi kad jis pavojingesnis uz 2005-2009 metu kompetitionus.
Stumimas pro sertifikavimo remus buvo visais laikas. Tik dabar i ozono parasparnius visi ziuri pro mikroskopa.
Ozonas, pasake kad tas parasparnis buvo “prastumtas”. Visi ir pradejo “sikti”Yra daug atveju kai gamintojas net aiskiai to nesako kad parasparnis “prastumtas”. Va tada tai blogai.
2011 29 lapkričio @ 21:17 #193152ValdemarasDaugelis gamintoju ruosia ateinanciam sezonui galingus sparnus,kiek jie saugus bus turbut tik laikas parodys,daug diskusiju pasauli kyla del sertifikavimo vingrybiu,netik EN-D klasei,pvz katik EN-C sertifikavima praejo 6.8 proilgio U-turno Pasion,6.8 isivaizduojat?Aircroso Ucross 6.1 atrodo jau didoku proilgiu,ozono naujoji Alpina tik 5.8ar9,daugelis kitu gamintoju modeliu iki 6proilgio,akivaizdu kad daug permainu parasparniu pasauli laukia 2012.
2011 29 lapkričio @ 21:51 #193154Tasas2Valdemas: Proilgis tikrai nepagrindinis parametras saugumui įvertinti
EN926-2 testų aprašas: http://www.para-test.com/index.php?option=com_content&task=view&id=125&Itemid=40
ir EN926-2 parasparnių saugumo klasių aprašas http://www.para-test.com/index.php?option=com_content&task=view&id=126&Itemid=41Paprasčiausiai išdėstyti EN926-2 ir LTF testų skirtumai: http://www.p-m-a.info/english/welcome/en_926_and_ltf.html
Taip jau susiklostė, kaip ir buvo tikėtasi, DHV/LTF sertifikavimo sistema greitu laiku išnyks, nes EN daug tiksliau apibrėžia parasparnių saugumą, atlikdami daugiau testų…
2011 30 lapkričio @ 03:35 #193155Tomas Sestokasliotcik Parašė:
http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headlines/19491> Yra daug atveju kai gamintojas net aiskiai to
> nesako kad parasparnis “prastumtas”. Va tada tai
> blogai.Tai vienintele ne nesamone tavo zinuteje
2011 30 lapkričio @ 17:43 #193157liotcikTomas Sestokas (SKY) Parašė:
>
> Tai vienintele ne nesamone tavo zinutejeSveikas Tomai.
Kekviena savo teigini galiu paremt argumentais.
Bet kadangi tu pradejai tai pasakyk kas konkreciai yra nesamone?
2011 1 gruodžio @ 06:33 #193158KJTema apie AirCross, o ne apie sparnų sertifikavimo ypatumus. Prašau gerbti temos autorių arba būsiu priverstas rakinti temą. Ačiū.
2011 1 gruodžio @ 13:26 #193159toslisAs irgi taip manau
2011 2 gruodžio @ 17:32 #193166liotcikManau, kad siuo atveju autorius negerbia kitu zmoniu teikdamas kad jo atstovaujamas parasparnis praeis “normlia” sertifikacija.
Kaip automobiliu turgui: normali masina su normaliu varikliu ir labai normaliom degalu sanaudom. VISKS NORMALE !
O jei bandai aiskintis konkreciau, tada sako – “tu manes negerbi, krypsti nuo temos”
2011 2 gruodžio @ 19:51 #193167ValdemarasLiotcik-Darius Lukosevicius AXIS DILERI USA, butu malonu jai sioje temoje nenusisneketum savo akiplesiskais is nerisliais pasisakymais.
2011 2 gruodžio @ 22:26 #193168Anonimasiš forumo nesamonių tvirtai galima teigti, kad skraidomas oras nenusimato artimiausiu metu.
2011 3 gruodžio @ 00:29 #193170toslis2011 3 gruodžio @ 18:33 #193173liotcikValdemaras Parašė:
> Liotcik-Darius Lukosevicius AXIS DILERI USA, butu
> malonu jai sioje temoje nenusisneketum savo
> akiplesiskais is nerisliais pasisakymais.Valdemarai Gotlejevski, Aircross atstove LIETUVOJE, būtų labai gražu, kad savo ne idealios gramatikos pasisakymuose, kalbėtum argumentuotai apie tai, ką gerai supranti.
Mano spintoje šiuo metu yra 4 parasparnių gamintojų gaminiai (Axis, Macpara, Apco ir Advance). Mano para-mokiniai iš manęs gali užsisakyti: Apco, Axis, Gradient, Niviuk, Ozone, SOL, Flytec firmų gaminius. Todėl labai negražu, kad didžiosiomis raidėmis bandai priskirti man, šališkumą vienam gamintojui.
Būdamas JAV, esu ne kartą pirkęs iš Lietuvos atstovų, nes dažnai, jie gali pasiūlyti geresnes sąlygas nei JAV rinka.
2012 metų sezonui ruošiuosi pirkti naują, EN-D klasės parasparnį. Jei Aircoss pagamins parasparnį, kuris mane sužavės, ir tu pasiūlysi geresnes sąlygas nei JAV ar pvz. Rusijos atstovai, būsiu tavo klientu.Dažnai diskutuoju tarptautiniam paraglidingforum.com. Praktiškai niekad neįsiveliu į tokias kvailas diskusijas kaip čia. Nes diskusijos paremtos argumentais. Tokie pasisakymai kaip “… our new paraglider is planned to pass a normal en-d certification” arba ” this the only not a nosense statment in your post” susilaukia neigiamos reakcijos ir/ar daug papildomų klausimų. Lietuvos forume, atrodo, galioja kitokios taisyklės.
2011 3 gruodžio @ 20:29 #193174paujonliotcik: http://xkcd.com/386/
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.