• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 47)
  • Autorius
    Įrašai
  • #193130
    Valdemaras

    Yra visa tema Paraglidingforum apie Enzo,beje kurioi ir tu liotcik kazka rasei,tai turejai matyt kaip Ozonteam parase: atsiprasom visu del klaidingos info, sertifikacijos Enzo dar nepraejo,truksta ten sio bei to…..Enzo pagamintas ant R10-11 platformos tokios pat charakteirstikos ir proilgis,tik stropos kitaip isdestytos ar kazkas tokio,panasiai iseina is asimetriniu luziu kaip r10-11,tik is frontalo geriau iseina, kazkas tokio…

    #193137
    liotcik

    Valdemaras Parašė:

    > Ozonteam parase: atsiprasom visu del
    > klaidingos info, sertifikacijos Enzo dar
    > nepraejo,truksta ten sio bei to….

    Enzo praejo VISUS skridiminius testus. Liko ten stropeles patampyt (atsparuminiai testai), bet tai visiskai nieko nekeicia.

    #193142
    Tomas Sestokas

    liotcik Parašė:


    > Valdemaras Parašė:
    >


    >


    > > Ruosiamasi praeiti normalia EN-D sertifikacija,
    >
    > Enzo irgi praėjo normalią sertifikaciją.

    Bet juk pats Ozonas raso, kad tai labai pavojingas sparnas, skirtas tik toppilotams, kad D ivertinimas tera sertifikavimo proceso trukumai. Keista, kad daugelis tu paciu topu nenori tokiu sparnu, bet yra priversti jais skraidyti, nes jiems butini rezultatai, o kuklus laisvalaikio pilotai svajoja gauti dveili. Noreciau, kad sugriztu gerojo DHV laikai ir patikimumas :(

    #193143
    Termik

    :) Tomai jakiu problemu U-turn tau tai gali pasiulyti

    #193144
    Moon

    Tikrai gali

    BODYGUARD – tinka ir vyrams, ir moterims,
    LADYGUARD – tinka tik moterims, vyrams netinka :)

    #193146
    Termik

    :) hahahaha nu joooo , bet seip yra ir daugiau

    #193147
    Tasas

    Nu ir nusipezat jus cia…
    Kiekvienas gamintojas gamina tiek saugius, tiek maziau saugius sparnus.
    Pilotai patys renkasi kokio saugumo sparnu jie nori skraidyti
    Visi gamintojai siekia is sparnu ispesti kuo geresnes technines charakteristikas, taip pat sertifikavimo kompanijos kasmet sugalvoja nauju testu, kad padidintu sparnu sauguma.

    Mano asmenine nuomone EN testai yra grieztesni saugesnio lygio sparnams (EN A-B ), o LTF (atnaujejusio patobulinto DHV) testai griezciau ivertina sportiskesnius sparnus (LTF 2 2-3 )

    #193150
    liotcik

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:

    >
    > Bet juk pats Ozonas raso, kad tai labai pavojingas
    > sparnas, skirtas tik toppilotams, kad D
    > ivertinimas tera sertifikavimo proceso trukumai.

    Kur ozone parase, kad enzo ivertinimas “D” yra sertifikavimo trukumas?

    > Keista, kad daugelis tu paciu topu nenori tokiu
    > sparnu, bet yra priversti jais skraidyti, nes
    > jiems butini rezultatai, o kuklus laisvalaikio
    > pilotai svajoja gauti dveili. Noreciau, kad
    > sugriztu gerojo DHV laikai ir patikimumas :(

    Enzo, ne dvieilis.

    Siulau tau pasiimti senai DHV sertifikuota Freex Spark :) ir atlikti keleta asimetriniu luziu, pamatysi kad jis pavojingesnis uz 2005-2009 metu kompetitionus.

    Stumimas pro sertifikavimo remus buvo visais laikas. Tik dabar i ozono parasparnius visi ziuri pro mikroskopa.
    Ozonas, pasake kad tas parasparnis buvo “prastumtas”. Visi ir pradejo “sikti”

    Yra daug atveju kai gamintojas net aiskiai to nesako kad parasparnis “prastumtas”. Va tada tai blogai.

    #193152
    Valdemaras

    Daugelis gamintoju ruosia ateinanciam sezonui galingus sparnus,kiek jie saugus bus turbut tik laikas parodys,daug diskusiju pasauli kyla del sertifikavimo vingrybiu,netik EN-D klasei,pvz katik EN-C sertifikavima praejo 6.8 proilgio U-turno Pasion,6.8 isivaizduojat?Aircroso Ucross 6.1 atrodo jau didoku proilgiu,ozono naujoji Alpina tik 5.8ar9,daugelis kitu gamintoju modeliu iki 6proilgio,akivaizdu kad daug permainu parasparniu pasauli laukia 2012.

    #193154
    Tasas

    2Valdemas: Proilgis tikrai nepagrindinis parametras saugumui įvertinti :D :D :D

    EN926-2 testų aprašas: http://www.para-test.com/index.php?option=com_content&task=view&id=125&Itemid=40
    ir EN926-2 parasparnių saugumo klasių aprašas http://www.para-test.com/index.php?option=com_content&task=view&id=126&Itemid=41

    Paprasčiausiai išdėstyti EN926-2 ir LTF testų skirtumai: http://www.p-m-a.info/english/welcome/en_926_and_ltf.html

    Taip jau susiklostė, kaip ir buvo tikėtasi, DHV/LTF sertifikavimo sistema greitu laiku išnyks, nes EN daug tiksliau apibrėžia parasparnių saugumą, atlikdami daugiau testų…

    #193155
    Tomas Sestokas

    liotcik Parašė:


    http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headlines/19491

    > Yra daug atveju kai gamintojas net aiskiai to
    > nesako kad parasparnis “prastumtas”. Va tada tai
    > blogai.

    Tai vienintele ne nesamone tavo zinuteje :)

    #193157
    liotcik

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:
    >
    > Tai vienintele ne nesamone tavo zinuteje :)

    Sveikas Tomai.

    Kekviena savo teigini galiu paremt argumentais.

    Bet kadangi tu pradejai tai pasakyk kas konkreciai yra nesamone?

    #193158
    KJ

    Tema apie AirCross, o ne apie sparnų sertifikavimo ypatumus. Prašau gerbti temos autorių arba būsiu priverstas rakinti temą. Ačiū.

    #193159
    toslis

    As irgi taip manau ;)

    #193166
    liotcik

    Manau, kad siuo atveju autorius negerbia kitu zmoniu teikdamas kad jo atstovaujamas parasparnis praeis “normlia” sertifikacija.

    Kaip automobiliu turgui: normali masina su normaliu varikliu ir labai normaliom degalu sanaudom. VISKS NORMALE !

    O jei bandai aiskintis konkreciau, tada sako – “tu manes negerbi, krypsti nuo temos” :D

    #193167
    Valdemaras

    Liotcik-Darius Lukosevicius AXIS DILERI USA, butu malonu jai sioje temoje nenusisneketum savo akiplesiskais is nerisliais pasisakymais.

    #193168
    Anonimas

    iš forumo nesamonių tvirtai galima teigti, kad skraidomas oras nenusimato artimiausiu metu.

    #193170
    toslis

    :D

    #193173
    liotcik

    Valdemaras Parašė:


    > Liotcik-Darius Lukosevicius AXIS DILERI USA, butu
    > malonu jai sioje temoje nenusisneketum savo
    > akiplesiskais is nerisliais pasisakymais.

    Valdemarai Gotlejevski, Aircross atstove LIETUVOJE, būtų labai gražu, kad savo ne idealios gramatikos pasisakymuose, kalbėtum argumentuotai apie tai, ką gerai supranti.

    Mano spintoje šiuo metu yra 4 parasparnių gamintojų gaminiai (Axis, Macpara, Apco ir Advance). Mano para-mokiniai iš manęs gali užsisakyti: Apco, Axis, Gradient, Niviuk, Ozone, SOL, Flytec firmų gaminius. Todėl labai negražu, kad didžiosiomis raidėmis bandai priskirti man, šališkumą vienam gamintojui.

    Būdamas JAV, esu ne kartą pirkęs iš Lietuvos atstovų, nes dažnai, jie gali pasiūlyti geresnes sąlygas nei JAV rinka.
    2012 metų sezonui ruošiuosi pirkti naują, EN-D klasės parasparnį. Jei Aircoss pagamins parasparnį, kuris mane sužavės, ir tu pasiūlysi geresnes sąlygas nei JAV ar pvz. Rusijos atstovai, būsiu tavo klientu.

    Dažnai diskutuoju tarptautiniam paraglidingforum.com. Praktiškai niekad neįsiveliu į tokias kvailas diskusijas kaip čia. Nes diskusijos paremtos argumentais. Tokie pasisakymai kaip “… our new paraglider is planned to pass a normal en-d certification” arba ” this the only not a nosense statment in your post” susilaukia neigiamos reakcijos ir/ar daug papildomų klausimų. Lietuvos forume, atrodo, galioja kitokios taisyklės.

    #193174
    paujon
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 47)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.