• This topic is empty.
Rodomi 5 įrašai - nuo 1 iki 5 (viso: 5)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154592
    Termik

    2.jpg

    Patirk, kaip lengva valdyti nepaprastų eksploatacinių savybių turintį Lightning.

    EN/LTF B LIGHTNING

    Blacklight XC parasparnio modelio sėkmė paskatino „U-Turn“ sukurti mažo svorio parasparnį, pasižymintį nepakartojamomis eksploatacinėmis savybėmis bei patogumu. Lightning skirtas ambicingiems pilotams, kurie nori skristi su XC lengvai ir neatsisakydami patogumo. Išmintingai pasirinkus lengvasvorę medžiagą, buvo pastebimai sumažinta pasipriešinimo jėga ir pagerintos bendros eksploatacinės savybės. Tai rodo puikus sklandymo koeficientas 10,5.
    Nedidelis kupolo svoris parankus sklendžiant ir vėjuotu oru – sparnas išlieka stabilus ir puikiai išlaiko pusiausvyrą kintant oro slėgiui. Su mažo svorio sparnu lengviau ne tik sklandyti, bet ir patogiau valdyti sparną starto metu, net ir nepalankiomis oro sąlygoms.
    Lightning buvo sukurtas norint patenkinti augantį lengvų XC sparnų poreikį. Dėmesys buvo sutelktas į sparno patogumą; ir nors supakuoto jo tūris bei svoris buvo jau optimizuoti, jis dar turėjo suteikti „viso“ sparno pojūtį. Kadangi jis suteikia patogumo ir pasyvaus saugumo požiūriu, Lightning visiškai atitinka EN/LTF B klasės reikalavimus. Pagrindinis „U-turn“ principas – saugumas ir puikios eksploatacinės savybės – buvo nepriekaištingai įgyvendintas.
    „U-Turn“ vyriausiasis projektuotojas Ernstas Stroblas Lightning parasparnį sukūrė su 50 kamerų ir aspektiniu koeficientu 5,8. Didžioji dalis sparno pagaminta iš Skytex 27 tipo audinio, tik įtemptame priekiniame krašte panaudotas Skytex 36 tipo audinys. Stropai ir V stropai yra pagaminti iš Skytex 27 tipo audinio pakietintos apdailos.
    Lightning turi 2A, 3B bei 2C pagrindines eiles. Panaudotos daugiausia 8 skirtingų diametrų nedengtos Kevlar eilės. Taip svoris ir oro pasipriešinimas dar papildomai sumažinami.
    Lightning turi tiksliai apibrėžtą profilį (HDP).

    Plonais plastikiniais strypais sutvirtintas viršutinis paviršius sudaro -80 % profilio gylio. Tai padeda išlaikyti lygią viršutinę profilio liniją išilgai viršutinės jo dalies ir puikų oro srautą. Tikslus priekio profilis (PPN) padidina priekinės briaunos stabilumą ir tokiu būdu pagerina oro srautą aplink visą priekinį kraštą.

    Aukšto slėgio kryžminių angų dizainas (HPCD) užtikrina tobulą kryžminę ventiliaciją ir subalansuoja slėgio skirtumus kupole bei išlaiko aukštą vidinį sparno slėgį. Dėl šios priežasties subliūškęs sparnas greitai atsistato – mažesnių deformacijų net gali būti išvengta.
    Eilių sutvirtinimuose numatyta Line Loop apsauga (LLP), kad esant maksimaliai apkrovai nesusidarytų eilių kilpos. Taigi, Kevlar šerdis yra sujungta su eile, kad vienos eilės kilpos neįsipainiotų į kitas eiles.

    Lightning yra pirmasis naujo „U-Turn“ dizaino sparnas. Naujoji linija išsiskiria techniniu dizainu bei aspektiniu koeficientu, taip pat ir optiškai. Perprojektavimo tikslas buvo išsaugoti „U-Turn“ tradicijas, tačiau liniją vystyti aiškumo ir dinamikos optimizavimo linkme. Tačiau naujasis dizainas tenkina ir funkcinius poreikius; naujoji linija suteikia galimybių medžiagos derinį optimaliai panaudoti didesnės apkrovos sparno srityse.

    Lightning modelį jau dabar galima įsigyti 4 dydžių, kuriems sertifikatas išduotas pagal EN/LTF B kategoriją:
    Lightning S (60-90kg), Lightning SM (75-100kg), Lightning M (85-110kg), Lightning L (100-125kg),

    #200128
    Termik

    P.s Tradiciškai pirmiems kupolams , gamintojo kainomis

    #200349
    Termik

    .

    #200513
    Termik

    up

    #200552
    Termik

    Sveiki liko dar 1 kupoliokas gam. kainomis :)

Rodomi 5 įrašai - nuo 1 iki 5 (viso: 5)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.