- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 19 gruodžio @ 13:14 #153430Vyckuu
Sveiki visi, esu cia pirma karta, turiu hobi vazinetis motociklu, bet kazkur pamaciau apie parasparniu sporta ir susidomejau
Ka jus profesionalai galit patarti man? kiek kainuotu iranga deveta? gal kas galit kokia nuoroda imest kad pasiskaityt apie sparnus, variklius ir pan? siaip esu adrenalino megejas ir manau toks sportas jo suteikia maximuma
dekoju
2011 19 gruodžio @ 13:35 #193283paujonPradzioje pagalvok kaip nori skraidyti – su varikliu ar be. Jei be variklio, tai lik skaityti si foruma.
Jei su varikliu, daugiau informacijos rasi cia: http://www.paramotors.lt/Maksimum adrenalino turbut butu akrobatikos kryptis be variklio
2011 19 gruodžio @ 13:38 #193284VyckuuKadangi esu linkes i variklius tai zinoma su varikliu skristi noriu , as manau su varikliu ir geriau yra ar as klystu?
2011 19 gruodžio @ 13:44 #193285ginteelisSu wingsuit’u nemažai turėtų gautis adrenalino.
2011 19 gruodžio @ 13:56 #193286paujonSu varikliu ar be skraidyti – cia jau kuri religija tau labiau patinka. Tai skirtingi uzsiemimai, gyvenimo budai, filosofijos. Nei vienas budas nera “geresnis”
2011 19 gruodžio @ 16:40 #193287MoonGinteli, ypac LIetuvoj, aaaa…. prie britvos prisirisus issikeli, atsikabini ir varai, kol britva aplenki
Vyckuu, jei megsti viska greitai, susisiek su paramotoristais. Pasiprasyk dvivieciu parasparniu (tandemu) paskraidinamas. Tada daugiau zinosi, patinka tau tai ar ne.
Mes cia labai nuo oro priklausomi (kaip sklandytuvai), negalim uzsikurti ir skristi kur norim, kada norim ir kiek norim.
Taciau, kaip Paujon, raso, cia yra kitas zavesys. Jei nori pakovoti (geraja prasme) su gamta be variklio birbimo – vieta rasi cia. O pradzia pas mus yra mokslai – susirandi instruktoriu, gauni isklausyti teorijos kursa, atlieki praktinius mokomuosius skrydzius, laikai egzaminus, gauni oficialia licenzija ir taga gali legaliai skrieti. Pamirsau, kad ir i kluba istoti teks
2011 29 gruodžio @ 20:15 #193347juliussiauo kas jei labiau esi linkes pasimokyt vienadienei, tada dar kokio nors instruktoriaus asmenine pamoka pasiimt ir toliau asmeniskai mokytis?
2011 29 gruodžio @ 20:34 #193348Tasastai ir liksi nei sioks nei toks mano manymu
2011 29 gruodžio @ 20:50 #193349juliussiauVa si rudeni atsisakiau motocklo, ir galvoju kad reikia si malonuma isbandyti. youtubei vaizdeliu priziurejau, su draugu pakalbejau (jis su sklandytuvu skraido) ir vsio nuo rugsejo tik ir galvoju kaip pramokt, ka pirkt, ir jau pavasari bandyt kilt. Tik kad visiskai zalias, skaitau forumus ziuriu sparnus, ir nelabai ,,raukiu” ko man reikia, nors gerai zinau ko noriu.
2011 29 gruodžio @ 21:01 #193350paujonJuliau, kiek sutaupysi? Traumos rizika tikrai neverta to.
Is vienadienes programos tau pavyks ramiam ore paskrist dienos pabaigoj. Taciau igudziai bus nuliniai. Dar viena asmenine pamoka – ka ji duos? Manau nieko.
Jei nori skraidyti saugiai, turi buti tam tikras pastovus nuoseklumas. Eik i paprasta kursa, ir is karto po kurso nesustok o toliau skraidyk. Tai yra paprasta tiesa ir ieskojimas kaip gudriau ir pigiau – apgausi tik save.
2011 29 gruodžio @ 21:01 #193351Kudas3888Susirandi instruktorių,geriausiai kuo arčiau gyvenamos vietos,o jis tau viską išaiškins nuo a iki z.
2011 29 gruodžio @ 21:54 #193353rolis25Juliau, yra labai daug niuansu, kuriu gali nutikti skrendant, per trumpa laika instruktorius visko neisaiskins, kaip ir kada skraidyti, tam reikia patirties, o geros patirties igysi tik instruktoriaus priziurimam. Nepamirsk, pirmoi vietoi saugumas, o tada dziaukis skrydzio teikianciais malonumais. Rinktis Tau !
2011 30 gruodžio @ 09:51 #1933552011 30 gruodžio @ 10:09 #193356juliussiauNa taip, traumu norisi isvengti.
Nemanau, kad ieskant tiek sparno tiek pakabos yra kazkas blogo, jei nori pigiau prasisukt. Tik sakau, reikia su instruktorium kokiu pasneket, pagal ka ir kaip jie skirstomi, ir kas labiausiai tiktu.2011 30 gruodžio @ 10:13 #193357juliussiauTai as ir galvoju pradet nuo vienadieniu kursu. Tada jau galvosiu kaip ka toliau,
2011 30 gruodžio @ 10:41 #193358PacanasNemetyk veltui pinigu su tai vienadieniais kursais! Susirask instruktoriu, susitark del skrydzio dviese – tandemu. Kai paskrisi, ir jeigu patiks, praeik pilna mokymo programa. Programos eigoje, matysi su kokiais sparnais kiti skraido, o beto, ir pagal pacio sugebejimus instruktorius patars, kokios tau irangos reikia, arba patikrins tavo susirasta naudota iranga. Aviacija, tai toks sportas, kai niekada negalima skubeti! Ir per viena diena tikrai neismoksi skristi parasparniu.
2011 30 gruodžio @ 11:59 #193360sieroVycka, pradek skraidyti ir mokytis skraidyti be variklio! pamatysi bu naudos persedant i parasparni su varikliu!
2011 31 gruodžio @ 21:16 #193367sssvajoklis2012 7 sausio @ 22:34 #193427KesuniaTikriems adrenalino megejams ,geriausiai skraidyti be nieko…. soki nuo devynaukscio ir skrendi…..
o su iranga kiekvienas durnius gali…2012 9 rugpjūčio @ 09:21 #195259ValdziusSveiki, Naujokai.
Kiekvienas iš mūsų yra būvęs pirmoku. Tik ne telefoninis pokalbis.
Sparnas apynaujis, 1 metų skraidymo. Ozone Buzz Z3 XL dydis 29,30m2; skridimo svoris 95-115kg;
Pakaba Charly Air;
Cockpidas Charly Air, prietaisų: variometro, GPS stalelis;
Išilginis sparno sudėjimo dėklas;
Atkabinimo įtaisas;
Greito surinkimo maišas;
Variometras Flytec 6005. Naujas!
Racija UV-3R. Dviejų diapozonų.Skraidyta vienas sezonas. Pakaba orinė, patogi ir lengva. Sparnas ir pakaba išsaugoto stovio. Be atsarginio parašiuto. Variometras naujas. Viso komplekto kaina 6500,0 Litų.
Galiu atsiūsti sparno nuotrauką.Valdas
869078420 -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.