- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2012 17 rugpjūčio @ 20:07 #153760Zilvinas3
Valkininkuose daznai susdidurdavau su situacija, kai esant zemam terminiam aktyvumui prarasdavau beveik visa auksti ir jau besirenkant patogesne nusileidimo krypti, netoli zemes pajusdavau gana aktyvu netolygu laikyma.
Susiduri su dilema: ar stengtis kiek galima ilgiau isbuti ore, ar vengiant manevru prie zemes, tuoj pat leistis zemyn.
Radau youtube filmuka ir noreciau, kad ji pakomentuotu patyre pilotai. Ar buvo galimybe isvengti kritimo?
2012 17 rugpjūčio @ 23:57 #195334ljakaitisPatyręs ir aš panašų įvykį. Kritimo praktiškai išvengiau, tačiau buvo vienas iš tų nekonfortabilių.
Man tą dieną gamta motulė atjungė pusę konsolės (buvau apie 10m). Stengiausi mažiau nei švelniai kompensuot sveiką pusę, nes žinojau, kad žemė arti, o parašiutavimo šioj situacijoj mažiausiai norėjau. Išėjau per posukį, smugį žemėj absorbavau liesdamas kojom ir versdamasis per pakabą.
Įvykus frontalui – rankas aukštyn, neleisk akseleruot į pilną srauto nurovimą. Kai viskas vyksta arti žemės, piloto veiksmai turi būti idealūs. Keiksmažodžiai, maldos ar zapaskė nepadės. Labai rekomenduočiau praeiti SIV’ą, pajusti nurovimo ribą, pakaustyti pačio psichologiją.Beje, labai pamokantis video! Žiūrėjau kokius 20 kartų
Pilotas nuėjo į negatyvą per daug stabdydamas, neleisdamas sparnui skrist. 54 sek. daroma klaida toliau tęsiant stabdymą nors sparnas jau “gaudė” orą.2012 18 rugpjūčio @ 16:39 #195337TermikJo geras labai pamokantis filmukas kaip negalima daryti
2012 28 rugpjūčio @ 05:06 #195386liotcikLuziai arti zemes niekad nesaugus, nusileidimas vakar: https://vimeo.com/48342724
2012 28 rugpjūčio @ 08:14 #195390Zilvinas3Sparnas prarado greiti, o pilotas dar ir pasuko suletejusia puse.
http://www.youtube.com/watch?v=T24X-NBNsPM&feature=g-vrecDel ko sparnas prarado greiti? Ar reikejo apskritai klevantas judinti?
2012 28 rugpjūčio @ 20:12 #195394muchao man atrodo kad ten dar ir rotorius buvo.Jeigu nestabditu, tai pametitu ji,bet butu nusileides.Sparnui tesiog neuzteko greicio. Patires pilotas butu nusileides kairiou,toliau nuo medziu.Panašios saligos butu Valkininku proskynoj su šoniniu vejum.
2012 29 rugpjūčio @ 03:58 #195395liotcikZilvinai-3, Mucha siulau abiems paziuret sita video: https://vimeo.com/1017025
Zilvino antrame video pilotas nedare nieko, situacija labai klasikine neipatingai didele turbulencija, sparnas neria i prieki – aktyvaus sparno valdymo is piloto puses – nerasta, tada sparnas luzta 50% – kompensacijos visikai jokios nera. Galutiniam rezultate pats blogiausias variantas – sparnas nusisuka 180° ir pilotas pavejui trenkiasi i slaita.
Esant bent minimaliam supratimui apie luzius situacija 100% isvengiama – ko negalima pasakyti apie pirma video, nes ten viskas vyko labai arti zemes, nors pilotas matosi nelabai patyres bet reliai jis tik truputi uzdelse ir nurove sparna, jei butu nieko nedares butu krites del frontalo, sioje situacijoje reikia ipatingai tiksliu veiksmu tam kad sumazinti frontalini luzi ir nenuraut srauto.2012 29 rugpjūčio @ 19:20 #195401SepetukasTaaip… turejau ash panashu fokusa pernai, tik aukstis buvo koks 50m. Esant 100m auksciui jau ieskojau vietos nusileisti, bet tada uzskridau ant kazkokiu burbulu. Na galvoju dar pasuksiu – gal laime nusisypsos. Po kazkiek laiko liko tik 50 m tada lygioje vietoje gavau frontala, kol nuraminau sparna liko kox 10-15 m skrendu pavejui i kalveles slaita. Bum
tik nudiege nugaryte.. bet tuo ir pasibaige, nieko rimta.
Nuo to laiko kazkaip pradejau jautriau reguoti i termikus arciau zemes ir esant 150 m baigiu visus laimes ieshkojimus ir susikoncentruoju i nusileidima. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.