- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 22 kovo @ 21:46 #151932Dima
Netgi ir nepavojingus DHV 1-2 sparnus,neblogai sudeda.
2009 23 kovo @ 08:20 #181880sssvajoklis2009 24 kovo @ 13:31 #181902ArmisDima, nemaciau kur sudeda rimtai, gal tuo momentu vis mirksejau, ten kelis tik luziukus maciau tokius kurie priklauso tokiom salygom.
2009 24 kovo @ 13:48 #181903DimaArmis Parašė:
> Dima, nemaciau kur sudeda rimtai, gal tuo momentu
> vis mirksejau, ten kelis tik luziukus maciau
> tokius kurie priklauso tokiom salygom.Pradek žiureti nuo 6min,Čiuvas ,gauna frontala ir krenta.
2009 24 kovo @ 14:24 #181905Tomas SestokasDima Parašė:
> Netgi ir nepavojingus DHV 1-2 sparnus,neblogai
> sudeda.
> http://www.youtube.com/watch?v=KokShh6th1c&feature
> =sdig&et=1237028996.8Na, zinote, jai vaziuosi ziedu, laikydamas tiesiai vaira, nuleksi nuo kelio garantuotai. Ir visiskai nesvarbu ar tu vaziuoji su ziedine britva ar zapuku. Skirtumas tik tas, kad su britva tu leksi didesniu greiciu ir greiciausiai, istaskysi smegenis ant asfalto. Tas biciukas klevantas naudojo tik posukiams – nei pristabdymo, nei kompensavimo. Stebuklas, kad liko gyvas, stebuklingi dabartiniai sparnai…
2009 24 kovo @ 14:43 #181906liotcikDima Parašė:
>Čiuvas ,gauna frontala ir
> krenta.Sitas frontalas vadinasi asimetrinis luzis.
Cia dar vienas video (irgi asimetrinis), jei pilotas butu teisingai suregaves butu nuskrides tiesiai, nieko nebutu ivyke:
http://www.youtube.com/watch?v=T24X-NBNsPM2009 24 kovo @ 17:40 #181909Tom2009 24 kovo @ 17:54 #181911ALEXAijajaj kaip gaila!!!!!!!! Truksta zodziu. Visai uz dyka bernas susivare. Juk ten tiek nedaug tereikejo padaryti.
Na ir siauriniai-vakaru vejai ant Babadago-tai dazniausiai nervingas kvalifikacijos isbandymas.
Lioska, Panevezys2009 24 kovo @ 18:08 #181912AnonimasTaip, parasparniai pavojingas sportas, jei nesuderinta tarpusavyje:
1. Piloto įgūdžiai
2. Oro sąlygos
3. Tinkama įrangaPiloto įgūdžiai pagrinde įgyjami mokykloje. Aišku, reikia ir įgimtų gabumų ir rimto požiūrio į mokymus.
Tinkamos įrangos sąvoką pilotas irgi paprastai pradeda suprasti tik po mokyklos
Pasirinkti oro sąlygas irgi padės mokykla.Pilotai video panašu paskaitą apie aktyvų parasparnio valdymą praleido, ir po sparnais daugiau atlieka juos įkraunančio svorio vaidmenis.
2009 24 kovo @ 18:09 #181913ALEXMano dejones buvo del Dariaus (Liotciko) pateikto vaizdelio.
Tomo video atvejis man pasirode beviltiskas. Gal kas pakomentuotu?2009 24 kovo @ 18:48 #181916karolisPaziurejus i filmukus, gali pagalvoti, kad parasparniai – tai ziopliu sportas, iskrentantis is visu kitu aviacijos rusiu konteksto.
Labai gaila, nes skraidyt yra nerealiai smagu ir saugu, jeigu tik pilotas arba jo instruktorius galvoja ne su sikna.
Negaliu ziuret i tokias nesamones.
2009 24 kovo @ 19:39 #181917zvirblisALEX Parašė:
> Mano dejones buvo del Dariaus (Liotciko) pateikto
> vaizdelio.
> Tomo video atvejis man pasirode beviltiskas. Gal
> kas pakomentuotu?abu atvejai buvo pataisomi
2009 24 kovo @ 19:46 #181919liotcikALEX Parašė:
> Tomo video atvejis man pasirode beviltiskas. Gal
> kas pakomentuotu?Asimetrinis virs 50% (apie 60% sakyciau).
Raso kad tai sky atis (1/2) Neria gan stipriai kaip savo klasei (primena labaiu 2/3
). Kelis kart ziurejau ta video po luzio nesimato galines briaunos (kromkes) palinkimo, todel luzis galima sakyt nekompensuotas. Bet kokiu atveju diagnose – nepakankamas kompensavimas.
Pabaigoj pilotas nurauna srauta, kas manau yra geriau nei trenktis i uolas kaip tas turkijoj.
2009 24 kovo @ 20:10 #181920Tomas SestokasTomas jokio video cia nespausdino
. Jei kalba eina apie Dimos video (kitu neziurejau) tai pirmoji klaida – visiskas piloto neveiklumas dar pries luzi. Antra klaida – visiskas piloto neveiklumas po luzio. Puikiai zinau ta startaviete Borso del Grapa – mokyklines salygos. I kaire uolos, i desine uolos, o tiesiai – svelnus, kartais stipresni, bet svelnus termikai. Zmogus liko gyvas ir sveikas – pigi pamoka gavosi.
2009 24 kovo @ 21:07 #181924artistasJo pats laikas aptarineti tokias situacijjas ore.Pavasaris ant nosies,orai geres,termikai stipres,noras skristi ir toli nuskristi dides.Belieka visiems palinketi savalaikiu,greitu reakciju i sparno kaprizus ore.Ziureti ir komentuoti yra viena,paciam atsidurti tokioj situacijoj-kita.Bet geriau mokytis is kitu klaidu,o ne savo,nes ji gali buti tik viena ir paskutine.
2009 24 kovo @ 21:45 #181926DimaŠi video aš idejau tam kad ji pažiuretu “čiainikai”,kurie neturi supratimo apie skraidymus,o domisi “competition” sparnais.
Kad jie pamatytu kaip kartais buna,jai nemoki aktyviai pilotuot.Kai paskaitau irangos skyreli kada žmones neturedami supratimo apie skraidymus domisi britvom,tai nežinau ar verkt ar juoktis.Ta video idejau ne tam kad “profai” aptarinetu ka jis neteisingai padare.
Ten ir taip viskas gerai matosi,kad tas kunas su parasparniu atlieka balasto vaidmeni.2009 24 kovo @ 22:56 #181929karolisTai tu geriau surask atveji, kur matytusi britvos keliami pavojai, o ne kaip mokykliniai sparnai krenta nuo burbulu
2009 24 kovo @ 23:10 #181932GiSiKaroli,
krenta VISI, kurie nori skristi…
Reiktu sumazinti kritimu procenta.
Niekad nekrites. Tfu, nonoriu.
G2009 24 kovo @ 23:12 #181933BlochaDimos atvejis: siek tiek matosi, kad pilotas ieina i burbula (sparnas eina atgal) ir truputi pristabdo sparna, o isejes is burbulo (sparnas neria i prieki) atleidzia vairus. Toks valdymas kaip tik atvirkstinis, nei teisingas – aktyvinis pilotavimas. Priminsiu eilini karta: sparnas eina atgal – atleidziame klevantas, sparnas neria i prieki – pristabdome. Tikslas – visada priesintis sparno siubavimui. Po luzio pilotas nekompensuoja – faktas.
Ssvajoklio video as “ne ponial” (o kas tai – ssvajoklis?
Kas Yra Kas)
Liotciko video: net tingiu komentuoti – labai gaila zmogaus, kad toks ciainikas – vaikiska situacija su nevaikisku finalu.
O vat TOM video – tai atvejis rimtas.
Kai luzta apie 80% sparno, nerimas i posuki buna labai energingas ir piloto veiksmai priklauso nuo aukscio; jei jo tap mazai, kaip siame video, 10-30m – apsimoka iskarto kompensuoti ir neleisti sparnui suktis – net iki srauto nutrukimo (o jis bus labai tiketinas, norint likti veidu nuo slaito). Sulauzyta konsole aktyviai “pompuojame”, bet jei visgi sveika konsole nurovem, rauname ir kita (Bobr pasakytu: “obe tapki v pol”) – ir nepaleidziam iki zemes.
Jei aukscio bent 50m daugiau, technika butu tokia: kol neprisipus bent 50% – kompensuojam tik svoriu. Kai atsidaro 50% – “pajungiame” ir klevanta ir stengiames grizti i valdoma skrydi ir pasukti nuo slaito. Visa ta laika labai aktyviai “pompuojame” suluzusia konsole. Tai yra maksimaliai BENDRA rekomendacija. Konkrecioje situacijoje, pvz jei aukscio dar yra ir sparnas spejo apsisukti i slaita 180 laipsniu, meistras butinai ivertins, kad su kompensacija reiktu palaukti dar 180, kad po pilno apsisukimo sparnas vel “ziuretu” nuo slaito.
Kuo sudetingesnis sparnas (2, 2-3), tuo atsargiau (net ir veliau) reikia pradeti kompensacija klevanta – perkompensuoti ir nurauti srauta labai lengva (bet napamirskite – svoriu kompensuoti visada sveika is karto!). Na o su 80% suluzusia britva kartu su iprastu minkstu isejimu visai imanomas ir kaskadas. Tada pavyzdingas elgesis – stai cia:
http://www.youtube.com/watch?v=yeZr2zMMJQ8&feature=relatedAtskira tema – galingo frontalo metu isvengti “twisto” (paziurekite dar karta video). Prasidejus autorotacijai is twisto issisukti bus la-abai sudetinga. Kai jauti, kad tave pradeda sukti i twista, suluzusios konsoles ranka is vidaus griebia laisva gala (per viduri, kaip SATui) ir stipriai stumia nuo saves. Popmavimas kol kas palauks – is dveju blogybiu mes zinome, ka rinkti
geru sapnu
Blocha
2009 24 kovo @ 23:36 #181936GiSiVartotojui sis komentaras visiskai neidomus/nesuprantamas, siulau perkelt
pas “Pilotus”.
G
Blocha Parašė:
> Dimos atvejis: siek tiek matosi, kad pilotas ieina
> i burbula (sparnas eina atgal) ir truputi
> pristabdo sparna, o isejes is burbulo (sparnas
> neria i prieki) atleidzia vairus. Toks valdymas
> kaip tik atvirkstinis, nei teisingas – aktyvinis
> pilotavimas. Priminsiu eilini karta: sparnas eina
> atgal – atleidziame klevantas, sparnas neria i
> prieki – pristabdome. Tikslas – visada priesintis
> sparno siubavimui. Po luzio pilotas nekompensuoja
> – faktas.
>
> Ssvajoklio video as “ne ponial” (o kas tai –
> ssvajoklis?Kas Yra Kas)
>
> Liotciko video: net tingiu komentuoti – labai
> gaila zmogaus, kad toks ciainikas – vaikiska
> situacija su nevaikisku finalu.
>
> O vat TOM video – tai atvejis rimtas.
> Kai luzta apie 80% sparno, nerimas i posuki buna
> labai energingas ir piloto veiksmai priklauso nuo
> aukscio; jei jo tap mazai, kaip siame video,
> 10-30m – apsimoka iskarto kompensuoti ir neleisti
> sparnui suktis – net iki srauto nutrukimo (o jis
> bus labai tiketinas, norint likti veidu nuo
> slaito). Sulauzyta konsole aktyviai “pompuojame”,
> bet jei visgi sveika konsole nurovem, rauname ir
> kita (Bobr pasakytu: “obe tapki v pol”) – ir
> nepaleidziam iki zemes.
> Jei aukscio bent 50m daugiau, technika butu tokia:
> kol neprisipus bent 50% – kompensuojam tik svoriu.
> Kai atsidaro 50% – “pajungiame” ir klevanta ir
> stengiames grizti i valdoma skrydi ir pasukti nuo
> slaito. Visa ta laika labai aktyviai “pompuojame”
> suluzusia konsole. Tai yra maksimaliai BENDRA
> rekomendacija. Konkrecioje situacijoje, pvz jei
> aukscio dar yra ir sparnas spejo apsisukti i
> slaita 180 laipsniu, meistras butinai ivertins,
> kad su kompensacija reiktu palaukti dar 180, kad
> po pilno apsisukimo sparnas vel “ziuretu” nuo
> slaito.
> Kuo sudetingesnis sparnas (2, 2-3), tuo atsargiau
> (net ir veliau) reikia pradeti kompensacija
> klevanta – perkompensuoti ir nurauti srauta labai
> lengva (bet napamirskite – svoriu kompensuoti
> visada sveika is karto!). Na o su 80% suluzusia
> britva kartu su iprastu minkstu isejimu visai
> imanomas ir kaskadas. Tada pavyzdingas elgesis –
> stai cia:
> http://www.youtube.com/watch?v=yeZr2zMMJQ8&feature
> =related
>
> Atskira tema – galingo frontalo metu isvengti
> “twisto” (paziurekite dar karta video). Prasidejus
> autorotacijai is twisto issisukti bus la-abai
> sudetinga. Kai jauti, kad tave pradeda sukti i
> twista, suluzusios konsoles ranka is vidaus
> griebia laisva gala (per viduri, kaip SATui) ir
> stipriai stumia nuo saves. Popmavimas kol kas
> palauks – is dveju blogybiu mes zinome, ka rinkti
>
>
> geru sapnu
>
> Blocha -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.