• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 28)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149939
    windhunter

    esu naujokas ir dar truputely zalias sitam reikale. taciau esu girdejas kad parasparniai yra skirstomi i klases(saugi sportine pirma ir t.t.) buciau dekingas jai kas apsviestu daugiau Vertinu bet kokia info DEKUI!!

    #165522
    Anonimas

    Parasparniai klasifikuojami pagal dvi sistemas:
    1)AFNOR
    2)DHV

    DHV 1- dazniausiai mokomeji sparnai, beveik is visu pavojingu rezimu eseina patis be piloto pagalbos. Ne butinai turi gera aerodinamine kokybe (kiek metru praskrenda horizontaliai suzemejant viena metra vertikaliai) ir maza
    zemejima. Normalus greitis ant uztrauktu klevantu (balansiruotas) -apie 30 km/h

    DHV 1-2- Iseinant is pavojingu rezimu, truputi daugiau rekalauja piloto demesio, bet saugiai iseina ir pats. Geriau kokybe ir zemejimas. Beveik toks pat balansiruotas greitis.

    DHV 2- Sunkiau pats susitvarko su rezimais ir reikalauja kad pilotas jam padetu. Dar auksciau aerodinamine kokybe i dar mazesni zemejimas. Truputi didesnis balansiruotas greitis. (35 KM/H)

    DHV 2-3- Iseina is rezimu daugiausiu atveju tik su piloto pagalba. Nu ir aisku didesne kokybe ir mazesnis zemejimas. Didesnis balansiruotas greitis (36-37 km/h)

    DHV 3- Susitvarkiti su pavojingais rezimais pats visai negali tik pilotas ji isveda. Didziausia kokybe ir balansiruotas greitis ir maziausias zemejimas .
    Vartojami varzyboms.

    AFNOR: standart- DHV 1, DHV 1-2 kartais ir DHV 2
    performance- DHV 2 ir DHV 2-3
    compitition- DHV 3

    #165523
    liotcik

    Neteisybe, visi DHV serifikuoti sparnai iseina is luzimu patys skiriasi tik prarastas aukstis ir igautas zemejimas. Zinoma kuo aukstesnis dhv tuo luzimas (jei nepadeda pilotas) atrodo drastiskiau(baisiau). Jei piloto veiksmai teisingi visi dhv serifikuoti sparnai iseina is rezimu gan greitai ir saugiai, taciau aukstu dhv piloto veiksmai turi but ipatingai tiklus. DHV-1 luzimas jei nepadeda pilotas gali atrodit baisesnis nei toks pat luzimas dhv2-3 su teisingais piloto veiksmais.
    Paprastai nepatyre pilotai luzimo atveju nedaro nieko, ar net daro kazka priesingai teisingam isvedimui. Todel jiems dazniausiai rekomenduojamas DHV-1 parasparnis ir sakoma jei luz paleisk vairus ir nedaryk nieko ar pan.
    Afnor ne taip tiksliai apibrezia parasparnio gebejima iseit is luzimo
    Afnor parasparnius skirsto i 3 grupes (vietoj dhv 5): standart, performance ir competition
    Standart atitinka nuo dhv-1 iki dhv-2
    Performace: dhv-2 dhv 2-3
    Competition: nuo dhv-2-3 iki nepraeinanciu dhv sertifikavimo.
    Renkantis parasparni su Afnor sertifikacija reik but atidziam (pabandyt pries perkant, paskaityt atsiliepimus, pasitart su nesaliskais pilotais :)) ) nes pvz Afnor Standart gali but visai netinkamas pradedanciam pilotui.

    Stepanas parašė:
    >
    > Parasparniai klasifikuojami pagal dvi sistemas:
    > 1)AFNOR
    > 2)DHV
    >
    > DHV 1- dazniausiai mokomeji sparnai, beveik is visu pavojingu
    > rezimu eseina patis be piloto pagalbos. Ne butinai turi gera
    > aerodinamine kokybe (kiek metru praskrenda horizontaliai
    > suzemejant viena metra vertikaliai) ir maza
    > zemejima. Normalus greitis ant uztrauktu klevantu
    > (balansiruotas) -apie 30 km/h
    >
    > DHV 1-2- Iseinant is pavojingu rezimu, truputi daugiau
    > rekalauja piloto demesio, bet saugiai iseina ir pats. Geriau
    > kokybe ir zemejimas. Beveik toks pat balansiruotas greitis.
    >
    > DHV 2- Sunkiau pats susitvarko su rezimais ir reikalauja kad
    > pilotas jam padetu. Dar auksciau aerodinamine kokybe i dar
    > mazesni zemejimas. Truputi didesnis balansiruotas greitis.
    > (35 KM/H)
    >
    > DHV 2-3- Iseina is rezimu daugiausiu atveju tik su piloto
    > pagalba. Nu ir aisku didesne kokybe ir mazesnis zemejimas.
    > Didesnis balansiruotas greitis (36-37 km/h)
    >
    > DHV 3- Susitvarkiti su pavojingais rezimais pats visai negali
    > tik pilotas ji isveda. Didziausia kokybe ir balansiruotas
    > greitis ir maziausias zemejimas .
    > Vartojami varzyboms.
    >
    > AFNOR: standart- DHV 1, DHV 1-2 kartais ir DHV 2
    > performance- DHV 2 ir DHV 2-3
    > compitition- DHV 3

    #165526
    Anonimas

    DHV sertifikatose kalbama apie sparno sugebejima iseiti is rezimo be piloto pagalbos. Test pilotai specialiai padaro luzima ar dar koki nors rezima ir sedi laukia kol sparnas iseis pats.Va jeigu jis neiseina tada ir pradeda ji isvedinet . 2-3 ir 3 sparnai patis saugiai be piloto pagalbos ne iseina jie dazniau is vieno rezimo ieina i kita dar baisesni o po to i kita. Tada reikia kad pilotas pats savo veiksmais isvestu sparna i normalu skrydi.

    #165527
    liotcik

    ar cia pats taip sugalvojai ar kas pamoke? Nors viena dhv atasakaita skaitei? Supratai kas ten parasyta? O dhv 2-3 bandei lauzyt?

    Stepanas parašė:
    >
    > DHV sertifikatose kalbama apie sparno sugebejima iseiti is
    > rezimo be piloto pagalbos. Test pilotai specialiai padaro
    > luzima ar dar koki nors rezima ir sedi laukia kol sparnas
    > iseis pats.Va jeigu jis neiseina tada ir pradeda ji
    > isvedinet . 2-3 ir 3 sparnai patis saugiai be piloto
    > pagalbos ne iseina jie dazniau is vieno rezimo ieina i kita
    > dar baisesni o po to i kita. Tada reikia kad pilotas pats
    > savo veiksmais isvestu sparna i normalu skrydi.

    #165528
    evaldas

    Kuo as daugiau skaitau Liotciko komentaru, tuo labiau gailiuosi, kad su juo nesusipazinau iki emigracijos. Tuo labiau, kad ir salia gyvenom. Kaip suprantu jis nuo Girstupio buvo. As taip pat is to rajono. Gal net vienoj eilej prie kasos Gistupyje (IKI) kada stovejom?
    Dabar jau tiek to…

    #165530
    Anonimas

    Liiotcik, matau nori kazka pasakyti. Gal ir pasakyk, o ne retorinius klausimus uzdavinek, bo is tavo pasisakymo suprasti galima tik: Stepanas kvailas, as vienas protingas, bet nieko nesakysiu …

    Liotcik parašė:
    >
    > ar cia pats taip sugalvojai ar kas pamoke? Nors viena dhv
    > atasakaita skaitei? Supratai kas ten parasyta? O dhv 2-3
    > bandei lauzyt?

    #165531
    kle

    šeip visi dhv sertifikuoti parasparniai anksčiau ar vėliau patys išeina iš pavojingų riežimų. Jei neišeina be piloto pagalbos, tada nepraeina sertifikacijos

    #165533
    liotcik

    Skaityk auksciau.

    Donatas X parašė:
    >
    > Liiotcik, matau nori kazka pasakyti. Gal ir pasakyk, o ne
    > retorinius klausimus uzdavinek, bo is tavo pasisakymo
    > suprasti galima tik: Stepanas kvailas, as vienas protingas,
    > bet nieko nesakysiu …
    >

    #165534
    Anonimas

    A jo, atleisk.

    Liotcik parašė:
    >
    > Skaityk auksciau.
    >

    #165535
    Anonimas

    nu ,nierka, ar supratai ka nors?

    #165536
    Anonimas

    nierka, patarimas: pirma ismok skraidyti, paskui ka nors pirk. Reklamos neklausyk, galvok, parduodantys suinteresuoti parduoti savo preke, ant kiek ji gera ar bloga butu. Toliau- ka tik ismokus skraidyti, sveika (visaip, ir fiziskai, ir mastymui) paskraidyti su dhv 1-2 sparnu. visos aukstesnes klases- ypac daug, ilgai skraidantiems.

    #165538
    windhunter

    jo supratau kad mano sparnas(competition)nera idealus variantas skraidyti pradedanciam-tokiam kaip man.

    #165539
    windhunter

    matai beda ta kad neisivaizduoju kur butu galima gauti sparna bandyminiam skrydziui? jai turi minciu mielai jas isklausytau. O pakolkas skrajoju tik labai senu competition tipo sparnu

    #165542
    Anonimas

    o is kur , Nirka, gavai ta ‘competition’ tipo sparna?; ar cia koks pilotas/instruktorius tau ikiso, kaip pradedanciajam pardave?; jei taip, parasyk, kas pardave – zinosim ka kaltinti, jei besimokindamas su tokia seniena skraidyt, pats uzsimusi

    #165543
    Anonimas

    Nierka, jei nori pabandyt kitus sparnus geriausia turbut nuvaziuot i skraidymo vietas (Lietuvoje – Valkininkai, Pociunai, Kernave, Nietiniai, Panevezys, … ; uzsienyje – Cekijoj, Prancuzijoj, Italijoj, …). Jei orai tinkami skrydziams daug pilotu susirenka ir yra galimybe paklausinet pacius pilotus apie ju sparnus ir gal net pabandyt.

    #165544
    windhunter

    Svetlana dekui uz ats. varau ieskot zemelapio ir y trasa!!! Siurpsiu info is kiekvieno sutikto!!!

    #165545
    windhunter

    pilotas – nereikia linket man uzsimusti… sparna pirkau tam kad pradziai butu ka tasyt po pievas,aisku kartais negaliu atsispirt pagundai nulekt nuo kalniuko!!!

    #165546
    Anonimas

    Nierka, tada pirma surask gera instruktoriu kuris tave ismokintu skraidyt :) Nes kitaip vargu ar tau pavyks gauti sparna bandomajam skrydziui, del tavo paties saugumo. O kai gausi piloto licenzija galesi ir apie savo sparno isigijima pagalvot.

    nierka parašė:
    >
    > pilotas – nereikia linket man uzsimusti… sparna pirkau
    > tam kad pradziai butu ka tasyt po pievas,aisku kartais
    > negaliu atsispirt pagundai nulekt nuo kalniuko!!!

    #165547
    Anonimas

    nierka – tau nieks nelinki uzsimust, tik tikimybe susizalot ar prisiplot yra didesne, nes mokiniesi su seniena, ir dar ‘competition’, kuria tau kazkas ikiso, ir trina del to rankas ir kisene:)
    susirask instruktoriu, isigyk iranga normalia – atstovu/dileriu Lietuvoj netruksta, ir skraidyk aukstai ir saugiai

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 28)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.