- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 19 spalio @ 14:28 #151677artistas2008 19 spalio @ 16:01 #179095Tasas
Stasiuk, SIV tai yra pavojingu situacijų simuliacija ir išėjimas iš jų. Tavo nuomone tai yra bet kokios nesamonės
Tiesiog neteisingai tai supranti
SIV tai ne ausys, ne B-štalas ar wingoveriai (tai tik įžanga). O pats SIV kursas yra pradedamas nuo paprastų priekinės briaunos lūžių, o baigiamas koviniais apsisukimais ir t.t.
Tik SIV metu supranti, kad tavo sparnas nėra žaisliukas, kurį gali tampyti (jis dar turi ir savo charakteri).2008 19 spalio @ 16:06 #179096kletaigi stasys sako kad pasiruosti sivui, ne daryti pati siva ten
2008 19 spalio @ 16:31 #179097Tomas SestokasZalias zmogeliuk su liezuviu vardu kle, kaip gi man tave prisisaukti, a?
2008 19 spalio @ 20:30 #179099artistasButent,daug maz pasiruosti tiems kurie neseniai pramoko skraidyti,baige mokyklas.O jei zmogus jau moka paisdykauti su sparnu,
laisviau pasijausti skrydyje,tai jam nebebus streso ir pavojingoj stuacijoj.Ar nematet filmukuose kaip prancuzijos kopose Diuna de Pilat
pilotai issidirbineja ir ko tik negalima prisigalvoti.Stai apie ka as kalbu.Kad kiekviena skrydi virs mariu,virs smelio kopu,galima panaudoti
sparno valdymo tobulinimui.2008 19 spalio @ 20:40 #179100karolisdar vienas toks nereiksmingas pastebejimas:
gerai jeigu pilotas ikris 3 metrus nuo kranto, tai atsistos ir nueis i kranta… O jei 50-100m? Su pakaba plaukti gana sunku (protektorius kelia uzpakali i virsu, o galva nyra zemyn), ypac jeigu kojos susipainioja stropose.
2008 19 spalio @ 20:55 #179102sssvajoklisdar liks kateri nusamdyti ir gelbejimo rata po pazastim paimti . tada beliks viska dziovinti
tik sunku skristi bus su tuo ratu…2008 19 spalio @ 21:31 #179103sssvajoklishttp://vimeo.com/1301794
kad ir tokios pamokos!!!!! jos manau butinos sprno pazinimui ir darbui su sparnu
. labai gera sfilmukas mokymuisi2008 20 spalio @ 02:30 #179104zvirblistiem kurie nesenai pramoko skraidyti, baige mokyklas tai manau tikrai netinkama ideja.
kad ir kopu smeliukas bet kartais jis gali pasiroditi tikrai kietas. ir seip tokiame aukstije kad ir virs vandens ira pavojinga kazka daryt, nes idribes tikrai gali nuburbuliot.
chainikam ant kopu reikia but ipatyngai atsargiem o ne sivui ruostis.
nesutinku su tavim Stasy.2008 20 spalio @ 08:18 #179105sssvajoklismanau cia didziausia problema aukstis o salygos gal net svelnesnes nei turkijoje ant akmenu arba i jura? gylis ten manau didesnis nei mariose uolos akmenines .
cia smeliukas ir vanduo bent gelas…. o kiti dalykai kaip gelbejimo kateriai butini…tik kaip igauti reikalingo sivui aukscio ????na yra ir kitu vandens telkiniu kaip kitos marios. ….nera tokia negera si ideja tik ja reikia apgalvoti. gal isvilktuva ant katerio primontavus ir gautusi kazka tokio? kelione atsimestu. o vaizdu manau ir cia uztenka graziu. o kita vertus darant siva vaizdai nerupi…!!!!2008 20 spalio @ 13:01 #179107artistasNu jus ir duodat niekaip manes nenorit suprasti.Palaukit tai ko jus vaziuojat i ta Juodkrante?Papluduriuoti kaip kaka virs vandens ar
kazko pasimokyti.Pagal jus tai tik tiesiai i Turkija ir ten isganimas- grizti jau asas,o cia mokytis nieko negalima aukscio nera nesaugu.
Kaip jus manot,man tiek praskraidzius jau nebeaisku ka galima ir ko negalima ore daryti.Gerai tada paaiskinsiu.Pirma as nekalbu apie
jokias acro figuras,cia gi nedarysi nei sato,nei helikopterio,nei lopingo,nei spirales.Nors ne-spirale kai atvaziuosit pademonstruosiu.
Ja nuejus toliau i marias galima susukti.Bet as kalbu jums apie savo sparno valdymo tobulinima.Nejau tik Turkijoje gali suversti gilu
posuki,padaryti vingoveri,prie kopos pabandyti nurauti srauta ir paziureti iki kiek reikia uztraukti vairus.Ar tik Turkijoje galima ismokti tupti tiksliai ten kur tu nori,juk daugeliui atvaziavus i Juodkrante,nusileidimas prie stiproko vejo tampa problema.
Kas tau draudzia lauzyti ausis,o uzlauzus isspausti spyda.Tik nereikia laikyti iki kol ikrisi i vandeni,padarei ir atleidai.Net frontalini trumpam gali uzlauzti
Ir stai kiek tu jau pazengtum i prieki taip pasidarbaves.Nulipes zemiau kur vejas tik laikytu itempes sparna,gali asimetrinius luzius bandyti,vienu zodziu kaip ten rasoma Gound handlig-o
pamokeles praeiti.Jau vien palaipiojimas su sparnu aukstyn zemyn ir tupimas ant slaito daug duoda.Va apie ka,mielas jaunime as kalbu
Aktyviai isnaudoti puikias salygas savo tobulejimui..Nurauti srauta prie kopos tai reiskia virs smeliuko uzejus tempti iki subines vairus.Tave tik mestels atgal
ir sparando nenusisuksi.Specialiai paaiskinau dar karta,nes vel nesuprasit ir galvosit,kad ta reikia daryti ore virs mariu.Na tai rasylit ko vel nesupratot.
Mano pagrindine mintis- visame mokymo procese turi dominuoti palaipsniskumas,nuoseklumas.O kas liecia mariu gyli specialiai vasara ivairiose vietose
ji tikrinau ir zinau iki kur yra seklu.Tai gan platus nuo kranto ruozas.Kol kas nei vienas mano mokinys nenuskendo,daugu daugiausiai suslapo masnele
Tai va apie ka ejo kalba.O jus:pavojinga,nesaugu,netinka.2008 20 spalio @ 16:48 #179109Tomas SestokasAtvirai kalbant, Stasy, jusu diplomatiskumas jau buvo pradejes kelti itarima del jusu nuosirdumo. O vat taip grieztai, atvirai ir nuosirdziai. Ech, man patiko. Didziuojos, kad butent jus man pirma karta parodet parasparni. Laukiam oru ir pas jus.
2008 20 spalio @ 17:07 #179110DimaLabai teisingai parašyta.Jeigu neskraidyti tiktai blyneliu,tai skraidymai prie juros gali duoti labai gerus sparno valdomo igudžius.
Nes ten žemai saugiau galima issidirbineti,negu kokioj Kernavei,kur labai mažai vietos,labai daug pilotu ir kai kurie iš ju
nemato toliau savo nosies ir galvoja kad jie ten vieni.2008 20 spalio @ 17:11 #179111DimaVietoi žodžio žemai,turejo buti žymiai
2008 20 spalio @ 17:35 #179112artistasAciu,Tomai.Zinai kodel visa tai rasau ir netingiu.Sedziu namuose su draugeliu,kuris kas ryta mane pakelia,pasveikina,na ir diena
pamalonina savo buvimu.Bet atvirai pasakius,jis mane uzkniso,jau savaite jo neatsikratau.Tas ikiruolis-jo didenybe GRIPAS
O kas liecia mano mintis apie skraidymus,tai stai ka pasakysiu.bendraujant su naujokais na ir veliau jau nebenaujokais,visi antzemini darba su sparnu
nelaiko vienu is svarbiausiu.Visi skuba i ora,nes ten pavz pluduriuoti virs mariu yra daug lengviau.Vaira i kaire,vaira i desine,i viena puse i kita
siaip ne taip apsisuka ir vel viskas is pradziu.Paprasta,lengva,malonu.O stai ant zemes reikia prakaiteli lieti,dirbti.Taigi nuobodu
Stai tau optine apgaule,kad ten ore lengviau.Tas pats ir jau bunant ore.Mano sukis toks-kiekvienas paskraidymas su tam tikra uzduotim
Turiu omeny bunant cia Juodkrantej.O tu uzduociu na pagal savo galimybes galima prisigalvoti daug.Ir taip po truputi po truputi
ateis laisve po sparnu.Na o tada jau galima varyti rimtesnems pamokoms i SIV kursus.Nes esu mates kaip zmones nuvaziave vartytis
Vos vos isstartuoja prie normaliu salygu.Na cia buvo truputi seniau,dabar gal jau jaunimas daugiau pasikaustes ten isvaziuoja.2008 20 spalio @ 17:56 #179113Tomas SestokasPer lapkricio 1-os iseigines varau svesti dukros gimtadienio. Varom i ta pacia Slovakija. Dukra seniai praso parodyt kalnus is virsaus. Jei orai leis, ispildysiu jos prasyma. O paskui i saltinius, urvus ir kitaip linksminsiu jubiliata. Gal, Stasiuk, organizuosit ir klaipedieciu ekipaza? As vis noriu “pasymaivit” pries jus, bet vis neiseina
2008 20 spalio @ 18:11 #179114artistasDima,as turejau omeny JUodkrante.Prie juros del mazo aukscio rybotos galimybes.Cia jau reikia kaip sakany truputi buti prodvinutim pilotom
2008 20 spalio @ 18:13 #179115artistasNeiseis,Lankysim kapus
2008 20 spalio @ 18:35 #179116karolisPaprastai yra skaitoma, kad jeigu ka nors darai virs vandens ir tikiesi kad vanduo tave apsaugos nelaimes atveju, tai reikia pasirupinti kad tame vandenyje nepaskestum. Juk nesinori kad marios isgelbetu tau gyvybe, o po keliu minuciu vel atimtu? Jeigu vienas is 20 zmoniu darydami tuos pratimus ikris i vandeni, o vienas is 10 ikritusiu priburbuliuos, tai vienas is 200 paaukos savo gyvybe vien del to kad nepasirupino kateriu.
As sutinku kad juodkranteje yra puikios salygos padaryti tam tikra izanga i siv’a, bet i vandeni per daug vilciu as nedeciau. Kaip beje ir i bandymus nutraukti srauta 100 metru auksty
Pagrindinis juodkrantes privalumas – kad esant gerom salygom gali ten kabeti visa diena ir nesudetingus manevrus slifuoti iki apsivemimo
2008 20 spalio @ 18:45 #179118zvirblislabai teisingai Stasy. kopos tai tikrai gera vieta tobulintis. pas mane cia amerikonijoi irgi yra kopos kur niekada neatsibosta daryt visokiausius pratimus.neviena kart trenkiausi i tas kopas ir aciu dievui minkstas smeliukas.
nesutikau su tavo nuomone nes rasei katik baigusiems mokykla.teisingai yra daug pratimu kuriuos gali atlikineti naujokai, bet tai daugiau ground hendling.ir kaip jus dabar
paminejot kazkokius vingoverius pasukinet, taigi naujokas tikrai gali pagalvot kad ten gera vieta vingoverius mokintis bet tikrai ne. vingoveris ganetinai pavojingas manevras
tuo labiau arti zemes, neskaitant kad po kojomis smeliukas.kad ir ta staigesni posuki islaust naujokui reikalingos ramios salygos, kitaip asimetrinis luzis, nepakankamas kompensavimas, pasisuka 90 laipsniu kampu tiesiai i kopas ir dideliu greiciu bum.
smeliukas tikrai nepasirodis minkstas. o naujokas nevisada sugeba ivertint kada saligos tinkamos.
juk ir statistika rodo kad daugiausia nelaimingu atveju ivyksta ant slaitu.todel manau naujokam ant slaitu reiK but ipatyngai atsargiem.tai ta ir norejau pasakyt kad nesutinku tik su tuo kad Stasy
paminejai naujokus ir kelis pratimus kurie naujokam nerekomenduojami. su viskuo kitu sutinku. kopos yra COOL !!! -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.