- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 9 lapkričio @ 18:04 #151699Pauliukas
.
2008 9 lapkričio @ 18:11 #1794162008 9 lapkričio @ 18:18 #1794172008 9 lapkričio @ 18:19 #179418PauliukasPrimaliau sudo as cia kaip dar istrint netikes nemoku foto ikelt
2008 9 lapkričio @ 18:27 #179419PauliukasNu bandau taisyti klaidas kitep nemoku bet bus manu gerai ir sitep kai ismokysit tai bus ir geriau http://public.fotki.com/Parasparniai/netonys/
2008 9 lapkričio @ 18:30 #179420eimantasGERAI BUS IR TEP 8D
2008 9 lapkričio @ 19:20 #179423benceo tai ko Airwawe kadruose nesimato? tipo jau blogas sparnas?
2008 9 lapkričio @ 19:30 #179424sssvajoklisgrazios nuotraukos!!!! ir vejas geras buvo
2008 9 lapkričio @ 19:37 #179425sssvajoklis2008 9 lapkričio @ 20:18 #179427Tomas SestokasNa o kur gi tas “auksinis” kadras. Dek ji, dek. Tegul zmones bijo. Nes labai jau daug drasuoliu yra.
2008 9 lapkričio @ 20:27 #179428arbatinis2008 9 lapkričio @ 20:33 #179429arbatinis
2008 9 lapkričio @ 20:37 #1794302008 9 lapkričio @ 20:42 #1794312008 9 lapkričio @ 20:52 #179432MarelisCia raso ivykio dalyvis, galite patys ivertinti ar buvo galima isvengti susidurimo!
2008 9 lapkričio @ 21:10 #179433arbatinisJooo. Gaila, kad eilini karta pavelavau. I Netonis vezhiau operatoriu Viktora pasizhiureti kaip lauzomi kaulai, pleshoma iranga… ir svaidomasi riebiais keiksmais. I paskutine atrakcija berods suspejom. Prisiklausem grazhiu fraziu
Pavadinchiau visa ta scena “skudurlekiu karas danguje “.
PLOTAI – bukite vieni kitiems tolerantiškesni. Uztenka jau karo keliuose. Jo tikrai nereikia danguje…2008 9 lapkričio @ 21:25 #179434ArmisVisiškai pritariu Jonui, pykčiais nelabai išeis išspręsti skrydžių saugumo klausimo, paprasčiausiai reikia dairytis skrendant VISIEMS ir nebūti gobšiems, palikti vietos kitam pilotui, susitarti, informuoti prieš darant manevrus (kodėl mašinose sugalvoti posukiai?) pas mus yra rankų, balso, kojų ir visa kita informacija, kad išvengti tokių “gražių” kadrų, nepaisant tokių įdomybių labai geras savaitgalis praleistas ant Netonių šlaito.
2008 9 lapkričio @ 21:31 #179435sssvajoklissiaip reiktu vadovavimo sioje vietoje.. kaip 1900 metaio kol masinu buvo mazai ir taisykliu nebuvo keliuose…cia ypac ant ant kalno labai truksta tvarkos…
ore niekas nesilaiko judejimo taisykliu kas kur nori ten skrenda… pakilimo tako gale ty ant slaito briaunos daugkas sustoje ir LABAI TRUKDO PAKILIMA. tie kas nekyla ar tik nori pasigrozeti manau galetu tai daryti neistiestu sparnu ir atsitoje salia… cia reiktu pagalvoti apie tokius dalykus ” profams” bent anksciau uz kara ore. nes prie to jau einama . caininku ir kitokiu ziopliu ore daugeja sparciai ir nelaimiu dauges todel reikia tam uzkirsti kelia…o ne po nelaimes sakyti kas kaltas o kas ne…2008 9 lapkričio @ 21:50 #179436arbatinisYra 4 puikus mokomieji filmukai anglu kalba, kurie vaizdziai papasakoja skriejimo slaito antvejyje desnius ir taisykles. Pamenu juos perziuredavau kiekviena karta priesh vaziuodamas skrieti i Kursiu Nerija arba Jurkalne…
http://uk.youtube.com/watch?v=yhaMu8nDoPQ
http://uk.youtube.com/watch?v=FIyFXoriZY8
http://uk.youtube.com/watch?v=PKzXpxbyVAE
2008 9 lapkričio @ 22:09 #179437Tomas Sestokasarbatinis Parašė:
> http://images115.fotki.com/v671/photos/1/1421455/6
> 908930/DSC04332-vi.jpg
> http://images32.fotki.com/v1106/photos/1/1421455/6
> 908930/DSC04333-vi.jpg
> http://images42.fotki.com/v1373/photos/1/1421455/6
> 908930/DSC04334-vi.jpgBudamas tiesioginiu ir nesuinteresuotu liudininku leisiu sau truputi pakomentuoti.
1 nuotrauka. Gradient ir Axis pilotai atlieka posuki ta pacia kryptymi, saugiu atstumu (viskas tvarkoj). Aspen piluotoja patyres (turbut nepakankamai) pilotas, Pluto – mokinys (kiek zinau dar be licencijos ir be INSTRUKTORIAUS)
2-a. Mokinys sukasi labai letai, o Aspen apsisuko greitai – juk patyresir skrenda tiesiai i besisukanti mokini. Stabdo, vietoj to, kad pasukti i kaire, desine, bet kur.
3-ia. Vel stebina Aspen’as. Pabandykit ivertinti Aspen aukscio praradima tarp 2-3 nuotrauku. Kokie 5 m. O antroje nuotraukoje Aspen padetis atrodo labai nepavydetina. O pilotas visai ne asas. o as neprekiaju gradientais.
ISVADOS
1.mokinai privalo skraidyti su atpazinimo zenklais (juosta, svilpukas)
2. mokiniai negali skraidyti be instruktoriaus (as labai stengsiuos, kad tuo daugiau nebebutu – sorry)
3. profai, kurie sunkiai suvaldo sparna ir riekia: “as viska kontroliuoju!” dejau! jei kontroliuojat, kontroliuokit ne vien jums saugiu atstumu. tie kas kontroliuoja, jie neriekia. jie “spindi” kontrole.
4. pilotai, kurie 3 sek skrenda i avarija ir negali juos isvengti… O ka tokiems pasiulyti? Nezinau. -
AutoriusĮrašai
- Tema „ Netonys 2008-11-9“ uždara naujiems atsakymams.