• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 167)
  • Autorius
    Įrašai
  • #151699
    Pauliukas

    .

    #179416
    Pauliukas

    [img]Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others![/img]

    #179417
    Pauliukas

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

    #179418
    Pauliukas

    Primaliau sudo as cia kaip dar istrint netikes nemoku foto ikelt :(

    #179419
    Pauliukas

    Nu bandau taisyti klaidas kitep nemoku bet bus manu gerai ir sitep kai ismokysit tai bus ir geriau http://public.fotki.com/Parasparniai/netonys/

    #179420
    eimantas

    GERAI BUS IR TEP 8D

    #179423
    bence

    o tai ko Airwawe kadruose nesimato? tipo jau blogas sparnas?

    #179424
    sssvajoklis

    grazios nuotraukos!!!! ir vejas geras buvo :)

    #179425
    sssvajoklis

    benai mano nuotraukuose matosi
    bet nemoku ju ideti cia
    nors pameginsiu gal pavyks
    jei ne tada prasysiu admino kad istrintu…
    1001544jc5.th.jpgthpix.gif

    1001543hp8.th.jpgthpix.gif

    1001542yj8.th.jpgthpix.gif

    #179427
    Tomas Sestokas

    Na o kur gi tas “auksinis” kadras. Dek ji, dek. Tegul zmones bijo. Nes labai jau daug drasuoliu yra.

    #179428
    arbatinis

    my.php?image=netonys1jg9.jpg

    #179429
    arbatinis

    DSC04332-vi.jpg
    DSC04333-vi.jpg
    DSC04334-vi.jpg

    #179430
    sssvajoklis

    1001551vg3.th.jpgthpix.gif

    #179431
    sssvajoklis

    1001552ln7.th.jpgthpix.gif

    #179432
    Marelis

    Cia raso ivykio dalyvis, galite patys ivertinti ar buvo galima isvengti susidurimo!

    #179433
    arbatinis

    Jooo. Gaila, kad eilini karta pavelavau. I Netonis vezhiau operatoriu Viktora pasizhiureti kaip lauzomi kaulai, pleshoma iranga… ir svaidomasi riebiais keiksmais. I paskutine atrakcija berods suspejom. Prisiklausem grazhiu fraziu :D Pavadinchiau visa ta scena “skudurlekiu karas danguje “.
    PLOTAI – bukite vieni kitiems tolerantiškesni. Uztenka jau karo keliuose. Jo tikrai nereikia danguje…

    #179434
    Armis

    Visiškai pritariu Jonui, pykčiais nelabai išeis išspręsti skrydžių saugumo klausimo, paprasčiausiai reikia dairytis skrendant VISIEMS ir nebūti gobšiems, palikti vietos kitam pilotui, susitarti, informuoti prieš darant manevrus (kodėl mašinose sugalvoti posukiai?) pas mus yra rankų, balso, kojų ir visa kita informacija, kad išvengti tokių “gražių” kadrų, nepaisant tokių įdomybių labai geras savaitgalis praleistas ant Netonių šlaito.

    #179435
    sssvajoklis

    siaip reiktu vadovavimo sioje vietoje.. kaip 1900 metaio kol masinu buvo mazai ir taisykliu nebuvo keliuose…cia ypac ant ant kalno labai truksta tvarkos…
    ore niekas nesilaiko judejimo taisykliu kas kur nori ten skrenda… pakilimo tako gale ty ant slaito briaunos daugkas sustoje ir LABAI TRUKDO PAKILIMA. tie kas nekyla ar tik nori pasigrozeti manau galetu tai daryti neistiestu sparnu ir atsitoje salia… cia reiktu pagalvoti apie tokius dalykus ” profams” bent anksciau uz kara ore. nes prie to jau einama . caininku ir kitokiu ziopliu ore daugeja sparciai ir nelaimiu dauges todel reikia tam uzkirsti kelia…o ne po nelaimes sakyti kas kaltas o kas ne…

    #179436
    arbatinis

    Yra 4 puikus mokomieji filmukai anglu kalba, kurie vaizdziai papasakoja skriejimo slaito antvejyje desnius ir taisykles. Pamenu juos perziuredavau kiekviena karta priesh vaziuodamas skrieti i Kursiu Nerija arba Jurkalne…

    http://uk.youtube.com/watch?v=yhaMu8nDoPQ
    http://uk.youtube.com/watch?v=FIyFXoriZY8
    http://uk.youtube.com/watch?v=PKzXpxbyVAE

    #179437
    Tomas Sestokas

    arbatinis Parašė:


    > http://images115.fotki.com/v671/photos/1/1421455/6
    > 908930/DSC04332-vi.jpg
    > http://images32.fotki.com/v1106/photos/1/1421455/6
    > 908930/DSC04333-vi.jpg
    > http://images42.fotki.com/v1373/photos/1/1421455/6
    > 908930/DSC04334-vi.jpg

    Budamas tiesioginiu ir nesuinteresuotu liudininku leisiu sau truputi pakomentuoti.
    1 nuotrauka. Gradient ir Axis pilotai atlieka posuki ta pacia kryptymi, saugiu atstumu (viskas tvarkoj). Aspen piluotoja patyres (turbut nepakankamai) pilotas, Pluto – mokinys (kiek zinau dar be licencijos ir be INSTRUKTORIAUS)
    2-a. Mokinys sukasi labai letai, o Aspen apsisuko greitai – juk patyres :) ir skrenda tiesiai i besisukanti mokini. Stabdo, vietoj to, kad pasukti i kaire, desine, bet kur.
    3-ia. Vel stebina Aspen’as. Pabandykit ivertinti Aspen aukscio praradima tarp 2-3 nuotrauku. Kokie 5 m. O antroje nuotraukoje Aspen padetis atrodo labai nepavydetina. O pilotas visai ne asas. o as neprekiaju gradientais :).

    ISVADOS
    1.mokinai privalo skraidyti su atpazinimo zenklais (juosta, svilpukas)
    2. mokiniai negali skraidyti be instruktoriaus (as labai stengsiuos, kad tuo daugiau nebebutu – sorry)
    3. profai, kurie sunkiai suvaldo sparna ir riekia: “as viska kontroliuoju!” dejau! jei kontroliuojat, kontroliuokit ne vien jums saugiu atstumu. tie kas kontroliuoja, jie neriekia. jie “spindi” kontrole.
    4. pilotai, kurie 3 sek skrenda i avarija ir negali juos isvengti… O ka tokiems pasiulyti? Nezinau.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 167)
  • Tema „ Netonys 2008-11-9“ uždara naujiems atsakymams.