• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 167)
  • Autorius
    Įrašai
  • #179502
    Dima

    karolis Parašė:


    > O kodel pats toks agresyvus? Ismokai pusetinus
    > vingoverius, tai jau kietas? :)

    Karoli,Wingoveriai ne pusetini,o začiotny.Pats gi sakei Turkijoj.Ir jie čia ne prie ko.Čia viskas del to,kad išmokau SATa daryti ;)
    O jeigu rimtai man labai skaudi susidurimo tema.Perskaityk pilotu forume Ivikis Netonise.Tada prieš 2 metus aš po
    susidurimo stubura susilaužiau,del to buvau priverstas keleta menesiu guleti lovoj.Todel labai
    neigiamai žiuriu i tuos kurie nesilaiko taisykliu.Po to ivykio buvo labai daug prirašyta apie skrydžiu sauguma,
    bet absoliučiai niekas nepasikeite.Del to esu kraštutiniu priemoniu šalininkas.

    #179503
    Moon

    Aciu, Laisvi Karveli. Laukiau sio pasisakymo.

    Na, Mareli, dabart tavo eile. Prasytume smulkiai, konkreciai ir dalykiskai.
    Paravisuomene laukia, reikia juk abi puses isklausyti ir isvadas padaryti, ne tik Laisviui, bet ir mums visiems.

    Pagarbiai
    Saulius Baksys
    ICARO MAVERICK

    #179504
    Tomas Sestokas

    Karvelis Parašė:



    > Raso Laisvis, vienas is sekmadienio “nuotykio”
    > dalyviu .
    > Pauliuko foto nr.1. Turiu nuvilti, nes po momento,
    > uzfiksuoto nuotrakoje dar nieko blogo nenutiko.
    > Tiesiog
    > prasilenkem kairem sparnu pusem, t.y. nuskriejom
    > priesingomis kryptimis: Axis i E, as i W. Viskas
    > pagal
    > taisykles.

    Laisvi, mes arba matom skirtingas nuotraukas, arba nezinau… (as naudoju Morzila, gal exploeris kitaip rodo?). Pirma nuotrauka: tu sukiesi i desine (nuo slaito), axis tik pradeda daryti ta pati manevra, skrisdamaas ta pacia kryptimi. Viskas atrodo saugiai ir kasdieniskai.

    > Mazdaug ties startaviete, kai sparnam teliko tik
    > prasilenkti ( vel kairemis konsolemis), Axis
    > staiga ir be jokio
    > ispejimo “duria” kairen ir kerta Gradiento
    > skridimo trajektorija.. Pauliuko foto
    > nr.2.

    Laisvi, foto nr.2, Axis tau skrenda is desines, nuo slaito, o tu skrendi i vakarus. Tai rodo, kad nebuvo jokio posukio i kaire, jokiu kamikadziu ar dar ko nors panasaus. Tau sustojo laikas, protas.. Tai neizeidimas, tai objetyvi prielaida. Taip buna visiems.
    Taip buvo man.

    Dar karta apie situacija. Abu skrendat viena kryptimi i rytus. Gradient pradeda posuki i desine, i upe, nuo slaito. Gradient’ui padarius puse apsisukimo, ta pati manevra pradeda Axis, kuris yra apie 30m i vakarus nuo Gradient (tap puikiai matosi pirmoje nuotraukoje).
    Toliau, Axis apsisukimas labai letas, o Gradientas apsisuka greitai ir skrenda i Axis. Axis sukasi taip letai, kad Gradientas, skrisdamas i vakarus ji pasivija, kai tas skrenda i pietus, nuo slaito, i nemuna.
    Klaidos:
    1. Axis – sukasi per letai, negalvodamas apie kitus eismo dalyvius arba tiesiog nemokedamas suktis greiciau (ta diena nepajutau srautu, kurie kelias sekundes neleistu sparnui skristi norima kryptimi).
    2 Gradien – skrenda tiesiai i Axis, nesugebedamas nusukti i sona.

    Abu geri, bet Gradientas, budamas senu vilku lachanulsia labiau.

    BE JOKIU ASMENISKUMU.

    #179505
    Smu

    Dar keletas minčių.

    Kai buvau visiškai žalias (dabar jau salotinis), tai pamenu, kad Juodkrantėje labai padėdavo patyrusių pilotų veiksmų rodymas su ranka – t.y. rankos mostas, kur suks ar pro kurią pusę prasilenksime.
    Tada būdavo ramu, nes žinodavau kito piloto veiksmus ir nereikėdavo spręsti paskutinę minutę. Tai padėdavo ir kai lenkdavomės ne pagal taisykles, o pagal situaciją.
    Tai natūraliai ir pats pradėjau ranka rodyti, kur planuoju sukti. Saugumas padidėjo (bent jau man) – ir pasidarė ramiau.

    Kitas momentas – neprognozuojami pilotai/naujokai. Čia ne apie tuos, kurie skrenda išsiskėtę ir didelėm išsprogusiom akim – jų veiksmai prognozuojami (skristi tiesiai ar pagal žinomą tvarką).
    Čia apie tuos, kurie ‘nemato’ kitų pilotų (kaip dažnai būna su moterim vairuotojom). Tai dažniausiai būna kiek prakutę naujokai – kai skrendi ir nežinai, ką toks sugalvos.
    Pvz, skrendi paskui jį, o jis staiga nei iš šio, nei iš to vidury kalno užsimano apsisukti (ir taip daug kartų).
    Arba apsisuki kalno gale, parskrendi atgal, kai tau prieš nosį staiga kažkas sustartuoja ir kerta įstrižai tavo trajektoriją.
    Va tokie pavojingiausi, kurių veiksmai visiškai neprognozuojami.

    Tai stengiuosi vadovautis taisyklėmis kai nepamirštu – jei yra tokių ‘torpedų’ ar naujokų, tai signalizuoju rankomis.
    Arba signalizuoju rodant prasilenkimo pusę. Ypač kai neaišku ką darys kitas pilotas.
    Geriau jau lišnas pamakalavimas rankomis nei ČP.

    O dėl ši įvykio. Tai idomiai gaunasi. Aspen’o piloto įvykių chronologija visiškai kitokia nei Tomo. Tai kaip čia gaunasi? Iškraipyta informacija yra daug blogesnė nei jos nebuvimas.
    Nes pateikinėdami savas ‘beveik tikslias nešališkas’ versijas galima įvykius pasukti visiškai priešinga linkme.
    Būkim biedni, bet teisingi.

    Laukiame Marelio versijos (.kad viskas būtų dar painiau). :)

    #179506
    GiN

    Dima Parašė:


    > O jeigu rimtai man labai skaudi susidurimo tema.Perskaityk pilotu forume Ivikis Netonise.Tada prieš 2 metus aš po
    >susidurimo stubura susilaužiau,del to buvau priverstas keleta menesiu guleti lovoj.Todel labai
    >neigiamai žiuriu i tuos kurie nesilaiko taisykliu.Po to ivykio buvo labai daug prirašyta apie skrydžiu sauguma,
    >bet absoliučiai niekas nepasikeite.Del to esu kraštutiniu priemoniu šalininkas.

    Prieš 2 metus tave laikiau ant šlaito, kol atvažiavo medikai, jei kalbam apie tą patį įvykį. Labai nustebau, kad tai tu
    skiedi forumą, kai ši tema tau ypač aktuali. Juk įvykį aiškinomės be ,,beisbolkių‘‘. Neprisimenu kuo baigėsi senos istorijos
    aptarimas, ar tuo, kaip kas daro posūkius, ar kažkuo esmingesniu. Manau posūkiai, prasilenkimo taisyklės ir kt. turi būti
    aptarinėjama ne forume, o gyvai, su savo instruktoriumi.
    Jei kažkas krūpčioja nuo žodžio istruktorius, norėčiau pateikti savo versiją, ką reiškia šitas žodis. Instruktorius, tai patyręs, atsakingas už mokinį pilotas.
    Manau svarbiausia- atsakingas. Su radijo stotelėmis ar be jų, ATSAKINGAS instruktorius sugebės parinkti skraidymui tinkamas sąlygas ir t.t.
    Sekmadienio įvykis, tik vienas iš daugybės galimų tos dienos scenarijų.
    Kad gali būti daugiau tvarkos ir saugumo įrodė Rytis. Užteko kelių žodžių ir ,,neskrendanti“ Nova daugiau nebekilo, nors turėjo nekilti visai. Tapo saugiau.
    Ypač Novos pilotui.

    #179507
    Tomas Sestokas

    O man labiau idomus Laivio atsakymas. Nes po jo pasisakymo dar karta perziuerjau nuotraukas, galvodamas gal pats gavau stresa, del kurio maciau iskraipytus vaizdus. Bet nuotraukos
    tarsi ir palaiko mano rega. Taip pat idomi ir kitu ant slaito buvusiu pilotu nuomone. O anie, kurie susidure, tai ju akys buvo ogogo. Vat kai Laisvis rase apie zemes fotogrofavima, kaip puikiai
    suprantu ka jis norejo pasakyti…
    Kaipgi as laukiu kada mano nuotraukoms bus deleat. Da butu gerai su shiftu…

    #179508
    Smu

    Šiaip panašu, kad Tomas visgi teisus.
    Pažiūrėjus į nuotraukų datos/laiko infomaciją, Tomo įvykių chronologija atrodo teisingesnė.

    Anyway, vis tiek nesmagu, kai susiduriama tokiomis atrodytų paprastomis sąlygomis.

    #179509
    Tomas Sestokas

    “Kai ant slaito du sparnai ir jie susiduria, kalti abu”. Bet stai dar viena aksioma: mokinys nebuna kaltas.
    Gradient galvojo, kad Axis pilotavo afigennai patyres pilotas, nes anas skraide su tais paciais zenklais ir spalvom pazymetu sparnu (tik proilgis skyresi 1.5 karto).
    Taigi, netykekime profais. Jie del visko kalti :)

    #179510
    GiN

    Naktį tuščioj sankryžoj susiduria du automobiliai. Vieną vairavo patyręs, teises turintis
    vairuotojas, kitą- neblaivus nepilnametis. Nesvarbu, kuris pažeidė taisykles, didžiausias blogis- neblaivus nepilnametis,
    kuris neturėjo teisės sėsti prie vairo ir turėjo sėdėti namuose.
    Kiek kurio kaltės Netonyse nesversiu, nes neturiu tam reikalingos kvalifikacijos, bet dar kartą Tomai tave pacituosiu.


    >ISVADOS
    >1.mokinai privalo skraidyti su atpazinimo zenklais (juosta, svilpukas)
    >2. mokiniai negali skraidyti be instruktoriaus (as labai stengsiuos, kad tuo daugiau nebebutu – sorry)

    >BE JOKIU ASMENISKUMU.

    #179513
    Moon

    “Nupedinau” ir as paskui Toma pasiziureti ir matau

    Pirma nuotrauka DSC04332
    Make: Sony
    Model: DSC-P200
    Width: 2592 pixels
    Height: 1944 pixels
    Focal Length: 7.9 mm
    F-Number: F/5.6
    Exposure Time: 0.0166 sec. 1/60
    Metering Mode: Center-weighted average
    Exposure Program: Auto bracket
    ISO Speed: 100
    Flash Mode: Off
    Date: 2008-11-09 14:10:06

    Antra nuotrauka DSC04333
    Make: Sony
    Model: DSC-P200
    Width: 2592 pixels
    Height: 1944 pixels
    Focal Length: 7.9 mm
    F-Number: F/2.8
    Exposure Time: 0.0166 sec. 1/60
    Metering Mode: Center-weighted average
    Exposure Program: Auto bracket
    ISO Speed: 100
    Flash Mode: Off
    Date: 2008-11-09 14:10:12

    Laiko skirtumas tarp nuotrauku 6 sekundes.
    Ar matome filma su kito filmo subtitrais?
    Sorry, Lasvi, ko mes cia nesuprantame?

    O kas vis tik mate ivyki? Pabaikime si “detektyva”:)

    Papildyciau prie isvadu:
    – laikytis saugiu atstumu, ypac kai salia skirtingu kategoriju sparnai su skirtingais greiciais

    Saugiu skydziu
    Peace

    #179514
    karolis

    nera jokio skirtumo kuris labiau “kaltas”, jeigu abu pilotai padare isvadas.
    Panasu kad gradientas bent jau apgalvojo tai kas atsitiko, o axis labiau linkes baksnoti pirsktais i kitus ir toliau skraidyti taip pat “saugiai” :)

    #179515
    Tomas Sestokas

    As maciau ivyki. Pasakojau ta detektyva du kartus, bet gal ka praleidau. Klauskit.
    Pats rugseji turejau susidurima St. Hilaire besileidziant. Nusileides aprekiau esta, kuris prakrito truputi daugiau ir jau sedejo ant zemes.
    O pasirodo… kaip cia pasakius… nu… zodziu, ne jis buvo kaltas. Zmogus – nerobotas. Klista visi (pasirodo, net as :)). Manau, reiketu drausminti etatinius pazeidejus. Be to, cia istiesu kaip kelyje. Grybas
    daznai taisyklems nenusikalata. Bet isigilini i situacija, nu blin, nu kaltas, nu.

    Taigi, nusprendziam, kad tai buvo nesusipratimas ir laikomes auksciau padarytu isvadu:
    1. Mokiniai skraido tik priziurimi instruktoriu
    2. Mokinys ir instruktorius privalo tureti radio rysi
    3. ATSARGUMO, jomajo.

    Pasiziurejau i tas isvadas – a neivieno naujo zodelio!
    Taigi persasi dar viena orginali mintis

    4. O davai laikomes taisykliu.

    #179516
    Termik

    Aplamai nesupratau vieno ???? ar pilotai turejo licenzijas ? jai ne tai kodel jie skraide? ir jai jau skraido tai kodel pe instruktoriaus
    Mano mokiniai nei vienas nevaziuodavo ant slaito be manes ir be raciju.
    Jai mokinukas ore tai butinas dalykas yra juosta ant jo sparno ,labai padeda kaip sake vienas mano mokinuku kai buvome kalnuose,
    jis beja buvo su juosta sako sakes kaip gerai skrendi ir jautiesi kaip “mentas” visi mato ir traukesi :)

    P.S o jai norit tvarkos ji gali buti tik tada kai bus slaito seimininkas ir jis gales reguliuoti eisma

    #179517
    Moon

    Aciu, Tomai, matyt temos pradzia neatidziai perskaiciau, sorry.

    Is salies susidaro ispudis, kad du oziukai ant tiltelio neprasilenke :)

    O taisykliu laikymasi siulyciau isvadose irasyti Nr.1. Ne visada gaunasi – mojuojam rankom, ore, … ir pries musi :)

    #179518
    Marijonas

    As taip pat si ivyki maciau, nes pats stovejau pasiruoses startuoti. Bet…. Man labai nepatiko keli ju prasilenkima, kurie man pasirode nepamatuotai rizikingi, nenuspejami ir nesuprantami.
    Todel garsiai pasipiktines susirinkau sparna ir nuejau stebeti. Ant tu zodziu… “jablynkst”! Mano nuomone tokia:
    Nepatyres (Axis):
    1. pradejo per letai suktis i desine ir uzkirto kelia Gradientui
    2. galejo ir privalejo nesukti ir paskrides tiesiai butu sekmingai pasukes veliau.
    Patyres (Gradient):
    1. sukdamas i desine nepasiziurejo, neisitikino, kad ir kitas sparnas, be to letai suka desinen
    2. pasukes ir pamates sparna kokias 1.5-2 sek skrido ir nepabande isvengti susidurimo.

    Taigi kas cia labiau “lochanulsia”. Manau abu pakankamai. Bet nepatyrusio elgesys turetu buti aptartas atskirai….. Kai patyre zmones ramiai aiskina kur ir kokios buvo klaidos, bei kas jas
    padare reiketu isiklausyti, nes gerkle paleisti yra lengviausias budas bandyti irodyti savo tiesa. Beje atsiprasyti niekada ne velu….

    Literaturos lietuviu kalba savaitgali Kernaveje pakabinsiu. Kas norite daugiau – kreipkites i Zenia Blocha, gausite dar ir komentaru.

    #179519
    GiN

    Termik Parašė:


    > P.S o jai norit tvarkos ji gali buti tik tada kai bus slaito seimininkas ir jis gales reguliuoti eisma

    Ši mintis veda ten iš kur atėjom- nieko nedarom.
    Krepšinį galima žaisti be teisėjų, užtenka visiems žaidėjams žinoti taisykles ir patiems kontroliuoti jų laikymasi.
    Reikia šlaitinio žaidimo taisyklių ir visuotinio noro jų laikytis. Ką daryti su tais, kurie nenori taisyklių- atskira tema.

    #179522
    Termik

    Taisykles jau senai yra , o snekam simta milijonu kartu apie ta pati
    Ne taisyklese esme o zmoguja
    ir nesupratau Axis pilotas turejo licenzija ? ir kas jo instruktorius?

    buna kad hebra lochinasi buna mes gi zmones ,bet jai tas zmogeliukas Axis skraide be licenzijos ir be instruktoriaus tada
    maza jam ausis nuraskiti ir kaip sake Dima beizbolkes

    #179523
    Raimucka

    plin …tas pac per ta pati … kaip uztrigusi plokstele….taisykles …taisykles…….. snekam apie tai milijonus kartu.
    tai ir pardekim nuo taisykliu.
    neturi licenzijos ir instruktoriaus, sedek ant slaito ir ziurek kaip kiti skraido. Va pirma taisykle. Jei jos visi laikytusi – dar maziau bajeriu butu.

    #179524
    Marelis

    Sveiki cia Marius axis kaip isireiske Laisvis sekmadieninio nuotykio dalyvis, gal Laisviui ten ir nuotykis ,bet man tai tikrai ne,kai jo stropos pradejo viniotis man ant kaklo
    ,tai patys galit isivaizduoti kaip as jauciausi ,kai kaskokiu budu mes isipynem jo stropos svelniai perbrauke per rankove ,ant rytojaus pamaciau kad rankove visa supjaustyta
    kaip nudeginta medziaga .Per plauka issisukom abudu.Kas kaltas? ar buvo galima isvengti susidurimo?
    Visa ivyki labai issamiai aprase Tomas Sestokas , Labai idomus Laisvio ivikio aprasymas:) 1 nuotraukoje mes prasilenkem ???sekmyngai
    tai kad 1nuotrauka daryta preis pat susidurima ! as saugiu atstumu dariau posuki i desine aisku sukausi letokai nes sparnas ne is greituju ir vejas stiprokas gal dar biski neikrautas sparnas
    bet atstumas pakankamas kaip matosi nuotraukose .Bet Laisvis apsisuka ir skrenda tiesiai i mane nors galejo pasukti i kaire ar i desine link slaito ir duria man i nugara.
    Po ivykio jis pasake kad galvojo kad skrenda Rytis su greitu sparnu ir todel ir todel nepakeite skridimo trajektorijos ,dabar to nesako.
    Uzlipes ant kalno as isliejau pykti bet atsiprasau as buvau streso busenoj ir mano vietoj daugkas taip butu pasielges.
    Pazystu Laisvi kaip gera ramu zmogu , o tada aprekiau pilota iskridusi man i nugara !
    Apmaudu buvo, kaip kiti pilotai net nemate ivykio puole ant manes , ko cia reki ar turi licenzija tuoj isvis neleisime skraidyti.
    Tai visa laime kad yra nuotraukos kuriose viskas matyti ! jaigu ju nebutu tai manes net niekas neklaustu patys suprantat kad senbuviai visada teisus:)
    Ant nieko as nepykstu ,atsiprasau Laisvio kad aprekiau ,betkam tai gali nutikti.Gerai kad viskas baigesi gerai.
    O apie instruktorius ,tai mane mokino ir Benas ir Jonas pas kury ne viena vasara lebiotke edziau.Sraidziau ir pas Ryti kuris labai daug yra paaiskines ir pamokines ir is marsruto paemes:) didelis aciu jam.
    Aisku kaltas ir as galejau uzsidet juostele bet Netonyse jau kelinti metai ir iki tol niekam netrugziau.As ir neturiu laisvu galu maiselio ,kai pirkau sparna Karpavicius neidejo:)))
    Aciu visiem kurie isreiske savo nuomone !

    #179525
    Anonimas

    Raimucka Parašė:


    > tai ir pardekim nuo taisykliu.
    > neturi licenzijos ir instruktoriaus, sedek ant
    > slaito ir ziurek kaip kiti skraido. Va pirma
    > taisykle. Jei jos visi laikytusi – dar maziau
    > bajeriu butu.

    Teisybę pasakius, Lietuvoje nėra oficialiai patvirtintų taisyklių. Nėra niekur reikalaujama oficialiai, kad mokintų instruktorius. Nėra parašyta, kad negalima skraidyti neturint licenzijos. Čia ir yra problema- oficialiai tokiems “nelegalams” nieko negalima pasakyti.
    Yra aišku LSPSF, bet tai nėra must, ir galioja daugiau pačios LSPSF organizuojamoms varžyboms.
    Iš kitos pusės, čia kaip ta situacijoj, kai į vairuotojo be teisių prie sankryžos stovintį automobilį (raudona šviesa), iš galo rėžiasi vairuotojas su teisėmis. Kaip dabar, dėl visko apkaltinam tą, kuris tik teisių (licenzijos) neturi, bet iš principo vairuoja ar skraido tvarkingai ?

Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 167)
  • Tema „ Netonys 2008-11-9“ uždara naujiems atsakymams.