• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 81 iki 100 (viso: 167)
  • Autorius
    Įrašai
  • #179526
    Anonimas

    Pridursiu- nenoriu teisti ar kaltinti nieko iš įvykio dalyvių, nemačiau, bet tai, kad vienas iš jų neturėjo licenzijos nėra joks argumentas šiame incidente.

    #179527
    Termik

    EEE Donatai ku ka bl… viosai jau kaip tai nera blemba tingiu net rasyti

    9.3.Kiekvieno skrydžio metu pilotas privalo su savimi turėti galiojantį skraidyklės piloto pažymėjimą.

    http://www.lspsf.lt/docs/pagrindiniai/skrydziu_taisykles.doc

    #179529
    Anonimas

    Marijau, be keiksmažodžių. Yra taip, kaip yra- LSPSF taisyklės nėra privalomos.

    2. Skrydžius parasparniais taip pat reglamentuoja Skrydžių skraidyklėmis ir parasparniais taisyklės, kurias parengė Lietuvos skraidyklių ir parasparnių sporto federacija ir 2000 m. lapkričio 21 d. patvirtino tuometinės Civilinės aviacijos inspekcijos direktorius. Kadangi minėtosios taisyklės nebuvo skelbtos „Valstybės žiniose“, jos liko tik rekomendacinio pobūdžio.

    Skaityti http://www.caa.lt/lt.php/aviacijos_naujienos/nr_10_38_2005_07_26/971

    #179530
    Termik

    Ir dar pamastykit tie kurie neturite licenzijos jai del kazkokio ivykio nukentes smarkiai zmogus ir ne duog dieve taps invalydu manau neissimokesit visa gyvenima.
    Nes kaltas busi vien del to kad neturi licenzijos skraidyti .

    P.S prokuratura ir federacija ziures i tai pirmoja vietoja( licenzijos neturi reiskia kaltas nors ir gali buti nekaltas) arba turi skraidyti su instruktoriaus prieziura

    komentaru nebeturiu

    #179531
    Termik

    Jo sory be keiksmazodziu licenzija yra privaloma ir ji yra galiojanti taip!
    Kad ja isduoti mes vadovaujames taisyklemis :) taip
    ok jau vel i lankas mes cia klistam abu ir tema iskreipem

    :)

    Donatai galesim ta tema padiskutuoti per federacijos susirinkyma ok

    #179534
    CinCas

    termik acibusk ir paskaityk bishki istatymus. nereikia klaidinti zhmoniu.

    jau buvo daug kartu shenekta apie tai ir forumuose ir ne ir kai parodoma istatymai zhmones kurie burbedavo, kad tai nesamones
    kazhkodel neria i krumus. jei nori galiu atsiusti raashta is CAA kur juoda ant balto parashyta, kad jie negali priimti tu taisykliu nes ju
    teisininkai atmeta tai kaip prieshtaraujanti istatymams….
    federacijos pazhymejimai, licencija (vadink kaip nori), galioja tik jos ribose, CAA deleguota teise ishdavineti pilotams licencijas
    pjaunasi su istatymais, bet del galvos ramumo, kolkas tai zhiurima pro pirshtus (ir gerai ir blogai).
    del to jei nori zhmogus ant shlaito skraidyti jis gai skraidyti ir be licencijos, jei tai nera federacijos shlaitas. avarijos atveju tai kad pilotas
    neturi licencijos ishduoftos lspsf taip pat nera rodiklis, nes ta licencija rodo kad pilietis kuria turi yra sertifikuotas pagal tos federacijos
    taisykles

    o patarchiau, kad tokiu nesusipratimu maziau butu, paskirti skrydzhiu vadova ish pat ryto, ish tu pachiu instruktoriu, kurie sedi ant shlaito
    ir neskrenda ir kad jis prizhiuretu ir sprestu kilusius neramumus.

    nes pagalvokit, kas bus po 2-3 metu kai skraidanciu bus dar daugiau nei dabar?

    #179537
    eimantas

    KAIP MATAU SY SETADIENY ,CEINYKAM BE INSTRUKTORIU GERIAU NESIRODYT ANT KERNAVES ,NES GAUSI Y GALVA IS PARAKANO IR DAR SPARNA
    SUDEGYS.Brrrrrrrrrrrrrr 8-(

    MATAU TIK VIENA ISSEITY CENYKAM SKRAIDYTI SIOKEDIENIAIS .NES SAVADGALY ORE BUNA TIKRA KOSE .NORS KOSES NEREIK KAIP MATOM TEREIK TIK
    DVIEJU SPARNU ANT SLAITO KAD SUSIDURTU BE VARGO.

    MANO NUOMONE JIE ABU KALTI BEVEIK VIENODAI.
    KALTESNIS AXIS.
    VA TEIP . 8D

    #179539
    bence

    maciau visa ivyki.dar kai juos skyre nemazas atstumas, jau zinojau kad susidurs.nes pazystu mariu kaip pilota ir zinaujo sugebejimus, tiksliau nesugebejimus.jam is viso nederejo skrist tokiom salygom ir dar reikia daug ko ismokti, ipatingai isklausyti kitu.As jau nekalbu apie tai, kad pazeide visas slaite skridimo taisykles (ne tik prasilenkimo).beje , nuotraukos neuzviksuoja tokiu momentu kaip metymasis ir neryztingi veiksmai…
    laisvio situacija irgi pilnai aiski, jis nesitikejo tokios situacijos, nes neatpazino piloto.deje , daugeja sparnu ant slaito, reik but budresniam.as taip pat buciau pasielges: niekada nebijau skristi labai arti patyrusio piloto, nes zinau kaip jis elgsis toliau, tuo tarpu cainykus apsuku dideliu lanku, o jei reikia ir ledziusi zemyn, kad lkciau sveikas.

    #179540
    Termik

    CinCas Parašė:


    > termik acibusk ir paskaityk bishki istatymus.

    Klausik cincai as jau senai atsibudes o tu manau miegi litargo miegu ,bet aisku px tau nes tu rasyti daug netingi o as tingiu nes vel blemba isivelsim i Cincines nesamones
    Kaip bebutu jai toks pilotas be licenzijos isirautu i mane ore ir as nukenteciau tikrai pazadu issireikalauciau iki konco viska kas imanoma o tu jai galvoji kad licenzijos naher nereikalingos
    tai ir toliau galvok ,bet buk zmogus naujiems pilotams tokiu ereziju neskleisk .
    Oi blemba ir vel vsio naher neberasyiu tikrai daugiau……………..

    > burbedavo, kad tai nesamones
    > kazhkodel neria i krumus. jei nori galiu atsiusti
    > raashta is CAA kur juoda ant balto parashyta, kad
    > jie negali priimti tu taisykliu nes ju
    > teisininkai atmeta tai kaip prieshtaraujanti
    > istatymams….
    > federacijos pazhymejimai, licencija (vadink kaip
    > nori), galioja tik jos ribose, CAA deleguota teise
    > ishdavineti pilotams licencijas
    > pjaunasi su istatymais, bet del galvos ramumo,
    > kolkas tai zhiurima pro pirshtus (ir gerai ir
    > blogai).
    > del to jei nori zhmogus ant shlaito skraidyti jis
    > gai skraidyti ir be licencijos, jei tai nera
    > federacijos shlaitas. avarijos atveju tai kad
    > pilotas
    > neturi licencijos ishduoftos lspsf taip pat nera
    > rodiklis, nes ta licencija rodo kad pilietis kuria
    > turi yra sertifikuotas pagal tos federacijos
    > taisykles
    >
    > o patarchiau, kad tokiu nesusipratimu maziau butu,
    > paskirti skrydzhiu vadova ish pat ryto, ish tu
    > pachiu instruktoriu, kurie sedi ant shlaito
    > ir neskrenda ir kad jis prizhiuretu ir sprestu
    > kilusius neramumus.
    >
    > nes pagalvokit, kas bus po 2-3 metu kai
    > skraidanciu bus dar daugiau nei dabar?

    #179544
    sssvajoklis

    jei jau skraidunas kala is nugaros i kita sparna tai kur dar reikia ieskoti kaltu… jis kita karta ikals ir is sono…. mokiniu daugeja. visu neismusi…o del skrydziu vadovo visdelto daugiausia nuomuoniu….

    #179545
    kle

    Termik, taip paklausiu, ar jei kazkas skraido be licenzijos tarkim kernavej, tu gal iskviest policija ir jinai atvaziavus gali ta zmogu nubaust ir kokiais pagrindais?

    Jei zmogus isirauna i kita ore, cia situacija kur licenzijos turejimas ar neturejimas nedaro jokios itakos.

    Dabartini licenzijos statusa galim sulygint su kokiu nors reikalavimu imones viduj i darba eiti su kaklaraisciu. Neuzsidesi, uzsitrauksi nepasitenkinima imones viduj, bet teisiskai nieks prie taves neprisikabins.

    #179547
    Termik

    Kle tingiu rasineti jai noresi licna tau papasakosiu kam ji reikalinga

    #179548
    kle

    tai tu tik parasyk taip ar ne?

    #179550
    liotcik

    Kur istatymai neaprepia sprendzia teismas, ir susidurimo atveju manau teismas atsiszvegtu ar tu buvai su kaklaraisciu ar ne.

    #179552
    kle

    Priklausytu nuo advokato, Manau bet koks protingesnis advokatas galetu parodyt kad lspsf licenzija galioja tik jos renginiuose ir neturi jokiu teisiu ne varzybiniam pasauly.

    Yra taip kaip yra, o ne taip kaip kazkas noretu kad butu. Gal kadanors ta licenzija tures daugiau galios, bet ne dabar

    #179553
    Tomas Sestokas

    kle Parašė:


    > tai tu tik parasyk taip ar ne?

    Ech Esmili, nu tu ir Chiuda-juda (as ne apie Netonys)

    #179555
    CinCas

    termik, lengviausia pasakyti, kad viskas acibodo ir kad kitas durnas ir tik nesamones rashineja.
    bet manau,kad tai tik pastiprina mano nuomone, kad mazhai nutuoki kas vyksta, o bandai tik rekti ant bachkos uzhsilipes.
    nusiramink viena karta ir ramiai perskaityk kas yra rashoma isigilink ir pasvarstyk ar tikrai tu teisus.jei neturi medzhiagos, kaip minejau
    galiu atsiusti, arba pasiprashyk grigoraichio. jis turi susirashinejimus su caa taip pat, kur daugelio federaciju nariai myne jos slenkschius
    kai buvo derinamos taisykles ir kaip ish to nieko nesigavo, nes pilotu licencijavimas yra _ISHSKIRTINE_ CAA teise (chia tau terimk pabraukiau) ir tai kad ji
    ne pagal istatymus delegavo teise tai daryti kai kuriom federacijom. paskaityk popierius ir isisamonink shita dalyka, preish shnekedamas.
    vienas dalykas yra, kam licencija reikalinga ir niekas del to nesiginchija, kad ji reikalinga, bet kitas dalykas ar ta licencija galioja
    ir jei galioja, tai kokiais atvejais ir tt ir tp.
    nes dabar tai matome tik toki dalyka, kad jei tipo be licencijos tai visishkas obuolys, negalintis skraidyti ir drausti jam kilti i ora.
    gal pas jus panevezhi taip ir priimta daryti, bet panevezhys ne lietuva.

    labai gaila zhiureti, kad lietuvoje yra teisinis nihilizmas, kur tiek daug visko pripainiota ir deka senu biurokratu ir neigiamu zhmoniu darosi
    neteisingi dalykai. ir bandoma tai pateikti kaip visishkai teisinga reikala, nes daugumos nuomone.

    chia kaip ish to anekdoto…gavno eto vkusno – milijon mux nemozhet ashibatsa!

    liotcik: o kokia tavo nuomone butu argumentacija del kaklaryshio savininko buvimo teisesniu?

    #179556
    liotcik

    CinCas Parašė:
    >
    > liotcik: o kokia tavo nuomone butu argumentacija
    > del kaklaryshio savininko buvimo teisesniu?

    Tarkim teisiasi du pilotai del susidurimo ore.

    Vienas turi federacijos (is keliu simtu nariu) priklausiancios Lietuvos Aeroklubui popieriuka, rodanti kad jis moka skrist.

    O kitas neturi vaobscie nieko.

    Tai kuriam teisejas bus nuolankesnis (tebunie kito advokatas rodys kad ta federacija negali isdavinet teisiskai oficialiu licenziju)?

    Vis tiek federacija dirba jau senai ir kol kas viskas buvo normaliai, rengia varzybas,nariai dalyvauja tarptautinese varzybose gerina Lietuvos rekordus, yra instruktoriai, egzaminai ir tt.
    Tebunie teisingo istatymo nera, bet logiskai mastant tas su licenzija yra sansu kad moka skrist nei tas kur be nieko.

    #179557
    Varstelis

    Termik Parašė:


    > Aplamai nesupratau vieno ???? ar pilotai turejo
    > licenzijas ? jai ne tai kodel jie skraide? ir jai
    > jau skraido tai kodel pe instruktoriaus

    > Mano mokiniai nei vienas nevaziuodavo ant slaito
    > be manes ir be raciju.

    NETIESA

    > Jai mokinukas ore tai butinas dalykas yra juosta
    > ant jo sparno ,labai padeda kaip sake vienas mano
    > mokinuku kai buvome kalnuose,
    > jis beja buvo su juosta sako sakes kaip gerai
    > skrendi ir jautiesi kaip “mentas” visi mato ir
    > traukesi :)
    >
    > P.S o jai norit tvarkos ji gali buti tik tada kai

    > bus slaito seimininkas ir jis gales reguliuoti
    > eisma

    #179558
    artistas

    Teisybe,sventa teisybe,kad turintis licencija,teismo procese nusvertu Temides svarstykles savojon pusen.
    Ir net nebandykit gincytis.

Rodoma 20 įrašų - nuo 81 iki 100 (viso: 167)
  • Tema „ Netonys 2008-11-9“ uždara naujiems atsakymams.