• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 73)
  • Autorius
    Įrašai
  • #167940
    Riko

    Bence, jo kernavei ir prasilenkinejo ilgus metus ir kas nutiko 18varztu nu cia geriausia kas galejo nutikti,nepamirs kad ant slaito skraido ne tik vietinei ir seni pilotai bet ir cainikai, manau nors bent viena taisykle galetumet tai naujam pilotui priristi juostele kad matytusi kad jis naujas ir su juo atsargei negu taip sunku ???? o kad parasparnistai yra nevaldomi tai cia jau senai nepaslaptis ir tikrai viruciai nelaukit kol atsitiks nelaime gal geriau uzbegti jai uz akiu arba nors biski stengtis.

    #167941
    liotcik

    Cia tarp kitko:
    Lietuvoj tvarka tik atsiranda, Benui pritariu 100%, jo reikalavimai minimalus. Kolega vasar buvo nuskrides iki ramiojo vandenyno pakrantes (berods San Diego), skraide is vandenyno puses; salygos idealios kas nori daug prikabet, berods 300dienu metuose tinkamos skraidymui. Salygos lygios, gali skriet nenaudodamas klevantu, o valdyt vien svoriu. Tai tiek apie salygas. Reikalavimai: reik moket uz startaviete, reikalauju visu licenziju ir tt (jam pasiseke kad jo europines pripazino), tai pat turi turet SVILPUKA ir pries darant posuki turi tuo svilpuku susvilpt. Kadangi tas mano draugas patyres pilotas (US nationals buvo ~20), nuspibodo jam taip kabet nusprende paskrist atokiau ir vingoveriu padaryt. Isvadino ji oro chuliganu ir sake daugiau cia tu nepageidaujamas :) . O vietine fauna seniai visokie, paskraido biski, po to pakrantej sedi bezda ir apie parasparnius sneka . Taip kad nesiskuskit Netoniais :) .

    #167942
    Anonimas

    Labiausiai erzina ne priekaistai del tvarkos stokos, bet komentarai : “…kas nors uzsi…….. ir tada uzdraus tenai visai skraidyti…” Susidaro ispudis, kad tvarkos labiausiai reikia ne todel, kad isvengti nelaimiu, bet del to, kad neuzdraustu skraidyti.

    Pasirodo, kad dabar jau ne vien “karlsonai”, bet ir “…parasparnistai yra nevaldomi tai cia jau senai nepaslaptis…” Ar tik netapsime “koalicijos partneriais”? Gal vis tik atsikratykime to sovietinio nepilnavertiskumo komplekso su poreikiu buti “valdomais” ir pradekime valdyti patys “save”, savo asmeniniais veiksmais gerbdami ir aplinkinius.

    #167943
    KJ

    Na, sutinku, kad tvarka turi buti, bet…

    “Po visų kategorijos normatyvų įvykdymo jis gali laisvai skraidyti saugumo reikalavimų ribose, ir jeigu tam nereikia aukštesnės kategorijos, nusakomos taisyklėmis ir nuostatais.”

    Cia istrauka is dokumento “Parasparnių Pilotų Kvalifikacijos Įvertinimo Sistema”, patvirtinto LSPS federacijos tarybos posėdyje 2000.03.21, skyriaus “3 kategorija”.

    Tai dabar parodykit tas taisykles arba nuostatus, kur parasyta, kad 3-os kategorijos pilotui reikia instruktoriaus prieziuros prie slaito ;)

    Kitas klausimas, kas ir nuo kada Gedimina K. paskyte slaito bosu? :) Ir kurioj vietoj prie slaito stovi jo kioskelis, kuriame galima uzsiregistruoti skraidymams? :)

    #167944
    Anonimas

    Na, Mindauga (ta, kurio liepos 6-oji) visi lietuviai laiko Lietuvos karaliumi, nors jis formaliai ir nebuvo karunuotas ir neturejo registruotos karunos….

    KJ parašė:

    > Kitas klausimas, kas ir nuo kada Gedimina K. paskyte slaito
    > bosu? :) Ir kurioj vietoj prie slaito stovi jo kioskelis,
    > kuriame galima uzsiregistruoti skraidymams? :)

    #167945
    Anonimas

    Baisu, vis dar musu Kaunietiskas budas prasiverzia- as pasakiau, HAUU, o kas neklausys, gaus i barzda …

    3 kat. pilotas pagal LSPF nuostatus gali skraidyti Lietuvoje be jokios
    instruktoriaus priežiūros. Taip pat niekur LSPF ne parasyta, kad Netonys yra kazkokia kitokia “benciska” skraidymu zona. Taigi, jei bence yra LSPF priklausantis pilotas, jis neturetu gincyti LSPF istatu ir patvirtintos skraidymo tvarkos. Jei bus bandoma, tikiuosi, LSPF vadovai isikis ir sitas nesamones uzbaigs.

    Del edeliu- istabu, kad jie dar skraido. Man irgi atrodo, kad jie turetu nukristi- bet nekrenta. Ir dar ne visi taip skraido, kaip jie sugeba. Taip kad tyliu ir apie edelius nuo siol nesneku.

    #167946
    Anonimas

    Manau cia truputi jus per daug jau :D Labai ziurite kitus, isvaikyti jei tik be licenziju… kalnas kazkam priklauso??? Dar graziau :D Kol neturejo bence mokyklos tiko ir be licenziju liaudis? ane? Dabar susimoketi jau prasom…:D Cia nuo kiekvieno priklauso galimybiu bei noro save apsaugoti, galite padeti, paaiskinti, o ne taip jau grieztai… Tada kitur eis kur profu nebus ir gali buti bach… Del to, kad nepriėmėte salia paskraidyti. Taip, kad gyvenkime draugiskai… :)

    #167947
    Anonimas

    Sutinku su anti, bent kiek ne is savo “boksto” ziuri. Teisingai sneki… O su barzda reikia atsargiai :D Kad tik neisvaikytu :DDDDDDDD

    #167948
    kle

    anonimu nieks neklauso. cic.

    #167949
    Anonimas

    tikrai?

    #167950
    Anonimas

    Apsigalvojau, plaukioti saugiau.

    #167951
    Anonimas

    Sveiki pikciurnos
    Gal parasom kaip galim saugiai skraidyti pav:
    1. Masinas statom prie kelio ir kad neuzstotu tarpo tarp sodybos
    ir krumu ( prie stipraus uzputimo galima bus laisvai kristi i pieva uz kelio ir saugiai nusileisti)
    2. Sparnus, daigtus ir patys bazuojames startavietes krastuose
    netrukdysim kolegoms startuoti ir leistis
    3. Pakilus startavietej darom desini posuki ir palei slaita skriejam o gryztam bent 10m atitole nuo slaito palikdami vietos is paskos skrendatiems vel daskridus startaviete darom posuki ir vel priartejam
    prie slaito kad galetume isnaujo kartoti marsruta (posuki prie startavietes galima pazymeti kokia velevele ir pilotai suktis turetu tik uz veleveles) kad
    nemaisytu startuojantiems
    4.Prie silpnesnio vejo seniai galetu leisti startuoti naujokams o patys
    ant zemes pasedeti (o ne laikytis isikibus kazkokio silpno antvejuko
    ir rekti pasitraukit ar nematot cia mano vieta ) skriskit i sona kur nekelia
    jums sveika laipioti i kalna

    Tikuosi kad kas nors papildys mano mintis
    bet ne per dati trauks sita mes visi mokam

    #167952
    andrej lt

    Pirmas tikrai naudingas ir konstruktyvus pasiulymas. Bravo Valentai !!!

    #167953
    Riko

    OOOOOOO pagaliau ,manau hebryte paskaitykit idemei tas taisykles ir patikekit visiems nuo to bus geriau tik geriau,

    O kas del anonimu :) nabagai bijo savo net niko isiregistruoti ir kazkokias dauniskas mintis meto.

    #167954
    Riko

    Naujokams skraidyti ne kai susilpnes o paprasciausiai prisirysti prie apatines sistemos dalies 1 ra 1.5m ilgio juostele ar tai sunku ????

    #167955
    Riko

    as parašė:
    >
    > Manau cia truputi jus per daug jau :D Labai ziurite kitus,
    > isvaikyti jei tik be licenziju… kalnas kazkam priklauso???

    Nu matosi nieko nezinai tik loti moki,kalnas priklauso :) “netoniu kalno pries istorijos nezinai riskiai” nes jai nebutu kam nors priklauses :))) jau senai tenai butu stovejas namas ir ne vienas manau

    > Dar graziau :D Kol neturejo bence mokyklos tiko ir be
    > licenziju liaudis? ane?

    Be licenzijos skraidyti draudziama cia jau tokios taisykles,nebent su instruktoriaus prieziura kuris atsako uz tave

    > nuo kiekvieno priklauso galimybiu bei noro save apsaugoti,
    > galite padeti, paaiskinti, o ne taip jau grieztai…

    save tu gali apsaugoti o kita???? px jai tu uzsi….. bet prieko cia kitas a?

    #167956
    Riko

    Niekas ir nesiskundzia,paprasciausei atsirado jau daug pilotu ir atejo laikas prieiti prie tvarkos

    #167957
    Anonimas

    Pakomentuosiu:

    1 punktas: puiku, teisinga, lengvai ir neskausmingai igyvendinama. As pats savo masiną “paslepiu” už medžių, kad kas nors atbulas neįskristų. Mačiau, kaip lengvai dužta stiklai mašinos, į ją įskridus atbulam parasparnininkui, lygiai taip pat ir skardos linksta.

    2 punktas: visai teisingai, pridėčiau- nemiegokit pakėlę sparną startavietėje, žvalgykitės. Žmonės už jūsų irgi gali norėti startuoti. Nesustartavote per minutę kitą- pailsėkite, pasitreniruokite kur nors kitur.

    4 punktas: teisingai, seniai labai smarkiai isivaizduoja, kad jie yra skraidantis policininkas, teismas ir istatymas vienu metu. Sprendziant is riksmu kiekio is oro, kai kurie zmones yra per daug linke konfliktuoti ir ieskoti teisybes. Juk negali buti, kad vieni ir tie patys visa laika patenka ir negeras situacijas. Reiktu jau ir i veidrodi zvilgtelti :)

    3 punktas: sunkiausias punktas. Kol salygos geros ir kelimo uztenka visiems problemu buna mazai. Taciau jau tie lietuviski slaitai- mazi, oras neprognozuojamas ir tt. Taisykles nebuvo rasytos tokiems slaitams itariu, jos turetu buti “nupiltos” is kur nors kitur. Mano asmeniniai ispudziai- skrendi i desine, o i tave issideste kilimo zonoje skrenda trys parasparniai- prie slaito, centre ir isoriniam kraste. Tarpeliu nera, tas kur prie slaito dar rodo su ranka, kad mol as skrisiu prie slaito ….. Fantastiska

    Varstelis parašė:
    >
    > Sveiki pikciurnos
    > Gal parasom kaip galim saugiai skraidyti pav:
    > 1. Masinas statom prie kelio ir kad neuzstotu tarpo tarp
    > sodybos
    > ir krumu ( prie stipraus uzputimo galima bus laisvai kristi i
    > pieva uz kelio ir saugiai nusileisti)
    > 2. Sparnus, daigtus ir patys bazuojames startavietes
    > krastuose
    > netrukdysim kolegoms startuoti ir leistis
    > 3. Pakilus startavietej darom desini posuki ir palei slaita
    > skriejam o gryztam bent 10m atitole nuo slaito palikdami
    > vietos is paskos skrendatiems vel daskridus startaviete darom
    > posuki ir vel priartejam
    > prie slaito kad galetume isnaujo kartoti marsruta (posuki
    > prie startavietes galima pazymeti kokia velevele ir pilotai
    > suktis turetu tik uz veleveles) kad
    > nemaisytu startuojantiems
    > 4.Prie silpnesnio vejo seniai galetu leisti startuoti
    > naujokams o patys
    > ant zemes pasedeti (o ne laikytis isikibus kazkokio silpno
    > antvejuko
    > ir rekti pasitraukit ar nematot cia mano vieta ) skriskit i
    > sona kur nekelia
    > jums sveika laipioti i kalna
    >
    > Tikuosi kad kas nors papildys mano mintis
    > bet ne per dati
    > trauks sita mes visi mokam

    #167958
    Anonimas

    Sveikinu pradėjus suprasti apie visuotinių, nerašytų, gyvenimo diktuojamų skraidymo taisyklių būtinumą. Netonyse tos taisyklės skraidyklininkų pradėtos tverti beveik prieš 30 metų. Jose nemažai visame pasaulyje skriejant prie šlaito priimtų taisyklių (tarp kitko daug jų sutvėrė sklandytojai dar prieš II pas. karą). Taigi jums tinkantis skeletas jau yra. Apie jį Jums gali paporinti kad ir tas pats šlaito ,,bosas” – Gedas Kazakevičius (Kauno skraidūnų klubo prezidentas). Linkiu maloniai kūrybiškai pasikankinti pritaikant taisykles parasparniams.

    #167961
    Anonimas

    as esu toks pats pilotas kaip ir visi, taigi prasau man neprikaisioti netoniu slaito, nes as neatsakingas kas ant jo vyksta.mano mokyklos irgi neminekit, nes mano mokiniai toj kosej neskraido!as vadovauju tik aleksote skraidant mano isvilktuvu.jeigu kam netonyse as sutrugdziau skrist ,susitinkam, issiaiskinsim.

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 73)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.