• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 28)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150951
    Georgas

    LSPSF taryba savo eiliniame posedyje prieme nutarima:

    Visi pilotai, norintys isigyti aukstesnes kaip DHV 2 kategorijos sparna, turi praeiti SIV kursus.

    Kol kas nutarimas – daugiau rekomendacinio pobudzio, nes jo nesilaikantiems nenumatytos jokios sankcijos. Tai reikalinga pacio piloto saugumui.
    Dileriams siuloma pries parduodant varzybini sparna, paprasyti is piloto irodymu, kad jis mokes saugiai su tokiu sparnu skristi. SIV kurso baigimo pazyma kaip tik galetu buti tokiu irodymu.

    G.

    #172419
    liotcik

    Bullshit. Nalioto gal ir galetumet reikalaut, bet SIV kursu reikalavimas labai kvepia tam tikru suinteresuotu (esanciu taryboje) asmenu verslo ineteresais. Praeisiu SIV’a su DHV-1 (nes kol neturejau pazymejimo man nepardave competition’o), turesiu 15val nalioto ir be problemu pirksiu competitiona. Tokiu atveju viskas atsiremia tik i pinigus.

    #172422
    Georgas

    Tu liotcikai vis priekabiu ieskai. Sedek sau Amerikej ir gyvenk pagal amerikanskas taisykles. Ir neieskok slieku ant asfalto…

    G.

    #172424
    liotcik

    Georgas Parašė:


    > Tu liotcikai vis priekabiu ieskai. Sedek sau
    > Amerikej ir gyvenk pagal amerikanskas taisykles.
    > Ir neieskok slieku ant asfalto…
    >
    >
    > G.

    Tai buvo LSPSF prezidento atsakymas.
    Liotcik yra LSPSF federacijos narys. Zino jis sita federacija seniau nei pats LSPSF prezidentas.

    Istrauka is LSPSF protokolo:

    Tarybos rinkimai:

    ….

    Atviras balsavimas:

    J.Blocha – 10 balsų
    S.Puškorius – 8 balsai

    Nutarta:
    LSPSF Taryba : J.Blocha, J.Kaunas, L.Giliun.

    Blocha yra vienintelis Lietuvoje rengiantis SIV kursus. Jis gi ir tarybos narys. Ir taryba nusprende kad visiems su DHV-2 sparnais reik SIV.
    Blocha maladiec.

    #172426
    Georgas

    SIV kursus pasaulyje rengia daug kas. Tame tarpe Igoris Volkovas, pas kuri as pats juos praejau. Be to, jau senai rengiamasi organizuoti siuos kursus Lietuvoje, kad nereiktu toli vaziuoti.

    Blocha yra tik vienas is tarybos nariu. Jeigu SIV kursai butu tik vieno jo interesas, taryba tokio nutarimo tikrai nepriimtu. Tam ji ir taryba, beje sudaryta is savarankiskai mastanciu zmoniu.

    Paskutiniu metu Lietuvoje vel uzejo sportiniu sparnu pirkimo bumas. Ir ne kiekvienas, nusipirkes sportini sparna, turi pakankamai kvalifikacijos su juo skristi. Bet pabandyk pasakyti – priims kaip asmenini izeidima. SIV kursas kaip tik ir atskleidzia, kaip zmogus orientuojasi sudetingesnese situacijose. Juk tas, kuris perka sportini sparna, galvoja apie siek tiek daugiau nei sekmadieninius pasiskraidymus ramiu oru.

    As neturiu jokios asmenines naudos is SIV kursu, bet mano nuomone vienareiksme: SIV kursai butini pilotams, norintiems rimtai skraidyti. Tai yra viena is priemoniu saugumui padidinti, o musu sporte saugumo niekada nebus perdaug.

    Ir nepradekit vardinti atsitikimu, ivykusiu SIV kursu metu. Nes as pradesiu vardinti atsitikimus, ivykusius skraidant iprastai. Ir ju bus nepalyginamai daugiau.

    G.

    #172427
    liotcik

    Taip zinau kad padidejo competiton sparnu bumas. Bet SIV’as nepadarys piloto tiek geresniu, kad jis galetu persest nuo 1-2 ant competition. Isitikines kad piloto priskraidymas rodo daug daugiau nei SIV’as, be to ir priskraidyma padirbt sunkiau nei SIV baigimo pazymejima (pingant GPS technologijai bus galima pradet prasyt GPS track’u ) :) (kam reikia pazymejimo kreikites pas mane 10lt vnt.) Priskraidyma irgi galima suskirstyt, skriejima antvejyje (ne maziau tiek ir tiek) ir skriejima termikuose. Nemanau kad kuris nors is pilotu skraidantis po 100+val i metus kelia federacijai rupescius del competition klases parasparnio.

    ” Ir nepradekit vardinti atsitikimu, ivykusiu SIV kursu metu. Nes as pradesiu vardinti atsitikimus, ivykusius skraidant iprastai. Ir ju bus nepalyginamai daugiau.”

    Tokius dalykus reikia vertint ne absoliuciais skaiciais o procentais, nes sakykim is simto tukstanciu pilotu skraidanciu po 100val i metus – 70 patyre nelaminga atsitikima. Statistika puiki, saugumo lygis labai geras. Nors Georgas puse metu nesustodamas galetu kalbet apie juos
    Ir kitas pvz. is 1000 piltu praejusius siv kursa (10val skridimo) 5 patyre nelaimingus atsitikimus, 2 uzsimuse. Daug liudnesni skaiciai, nors pasakojimas apie juos uztruktu nepalyginamai trumpiau.

    #172429
    Georgas

    Likotcik, prisipazink, kad bijai pats sudalyvauti SIV kurse :)

    O tavo ‘sakykim” statistika nesiremia jokiais konkreciais skaiciais, t.y. yra gryna spekuliacija, kaip ir visi kiti teiginiai.

    O siaip atvaziuok i Lietuva, padiskutuosim prie taureles arbatos :)

    G.

    #172432
    liotcik

    Tikrai nebijau. Dariau SIV virs sausumos. :)
    Kartoju, reikalaukit priskraidymo, o ne SIV.

    #172434
    Termik

    Tiesa sakant as su darium daugiau sutinku , kad reikalauti reikia ne siv o priskraidytu valandu .
    Ir ne visi tikrai perka sportini sparna del varzybu :D

    #172435
    bence

    as taip pat manau, kad reikia reikalauti priskraidymo , o ne siv. manau kad pastoviai skraidanciam pilotui (apie 80-100val per sezona) siv’as su laiku praeina savaime po truputi…be didelio streso ir t.t.

    #172436
    Arvydasas

    Na, aš dar nepradėjau skraidyti (ja ni volshebnik, ja tolko uchius), bet IMHO liotcik’as teisus, pačiu pirmu pasisakymu:

    “Praeisiu SIV’a su DHV-1 (nes kol neturejau pazymejimo man nepardave competition’o), turesiu 15val nalioto ir be problemu pirksiu competitiona. Tokiu atveju viskas atsiremia tik i pinigus”

    #172440
    Georgas

    1) Priskraidymo niekas neatsauke. Kaip ir visam pasaulyje, taip ir Lietuvoje, su varzybiniu sparnu gali skraidyti tas, kuris per metus priskraido ne maziau 100 val.
    (kazi, ar visi tos taisykles laikosi?)

    2) Niekas nekalba apie pilotus, kurie jau senai turi varzybinius sparnus, dalyvauja rimtose varzybose ir turi pakankamai patirties.

    3) Nuvaziuoti is SIV kursus (dar su savo senu sparnu) pries perkant nauja competitiona verta del keliu priezasciu:
    a) isbandyti save. Gal po siu kursu praeis noras listi i visokia bjaurasti,
    b) igyti igudziu, kurie skrendant competitionu tiesiog butini,
    c) isnaudoti savo sena sparna, nes su competitionu i SIVa vaziuoti nerekomenduojama, o isigijus nauja, senas greiciausiai bus parduotas.

    G.

    #172447
    triGuru

    Sveiki.

    Aukstesnes kaip DHV 2 tai reiskia DHV 2-3 ir Open Class?

    Dekui.

    #172448
    Raimucka

    o kaip bus su Afnor sertifikacija ?

    #172456
    Tasas

    o kaip bus su CEN ar kokio ten sertifikacija ?

    #172457
    karpis

    >Visi pilotai, norintys isigyti aukstesnes kaip DHV 2 kategorijos sparna, turi praeiti SIV kursus.>

    kazkodel labai jau mes norime prisiristi prie Vokieciu sertifikavimo
    reiskia kad CEN – B ir CEN – C sios rekomendacijos netaikomos
    :)

    #172458
    liotcik

    Georgas Parašė:


    > 3) Nuvaziuoti is SIV kursus (dar su savo senu
    > sparnu) pries perkant nauja competitiona verta del
    > keliu priezasciu:
    > a) isbandyti save. Gal po siu kursu praeis noras
    > listi i visokia bjaurasti,
    > b) igyti igudziu, kurie skrendant competitionu
    > tiesiog butini,
    > c) isnaudoti savo sena sparna, nes su competitionu
    > i SIVa vaziuoti nerekomenduojama, o isigijus
    > nauja, senas greiciausiai bus parduotas.
    >

    Skamba labai lengvabudiskai ir visiskai ne techniskai.

    Klausimas LSPSF prezidentui: ar pilotai turintys pakankama priskraidyma bet neturintys SIV ir skraidantys competition klases parasparniais kelia federacijai rupesciu?

    #172459
    Tomas Sestokas

    nemanau, kad yra teisinga versti zmogu vartytis stropuose. galugale, atsitikus ivykiui, federacija tures prisiimti dali atsakomybes – ar jai to reikia? be to, ar tikrai tai opiausia problema siuo metu? o kaip gi slaitai? o isvilkimo problema savaitgaliais? lektuvai? skraidykliu sportas?…

    #172511
    liotcik

    http://www.youtube.com/v/r3RcvUvGcTY

    P.S. [KJ] Kol kas nėra galimybės embedinti youtube filmuku…

    #172546
    karolis

    suprask, jeigu praeisiu siva su senu vaibu galiu pirkti bumeranga? :) Skamba ikvepianciai! Tarkim as pora sivu jau turiu, tai manau pats laikas i koki geresni sparna pasidairyti… merkuriai populiarus paskutiniu metu… hm.

    Daug logiskiau atrodytu issiusti pilota i siva su savo nauja britvute pavarineti. Butu apie ka pamastyti skrendant i ‘zona’. :)

    Kazkaip nelabai rimtai skamba. Ka reiskia ta rekomendacija? Jeigu yra reikalavimas tai ir turi buti reikalaujama. O dabar priimtas kazkoks nutarimas kuris is esmes nieko nereiskia. Kai as pirksiu britva tai man kazkokiu biciuku is tarybos rekomendacija maziausiai rupes, nes as busiu Kietas is didziosios “K” ir jus galesit parekomenduoti mano bobutei :)

    Jeigu jau priimamas toks nutarimas tai jis turi buti konkreciai suformuluotas ir numatyti visi atvejai kada galima pirkti sportini sparna o kada negalima. Ir atitinkamai taikomos sankcijos tiek pardavejam tiek pirkejam. As aisku ne pries sivus bet tiesiog nelabai matau ka tas nutarimas pakeis is esmes…

    Beje, siv kursus su britvom praeina lygiai taip pat sekmingai jeigu pilotas normalus. Pasakos kad “gaila sparno” man labiau panasios i atmazkes negu i realia situacija.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 28)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.