• This topic is empty.
Rodoma 16 įrašų - nuo 1 iki 16 (viso: 16)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150437
    Moon

    Sveiki,

    gal yra skraidanciu, isbandziusiu, galinciu palyginti ir norinciu parasyti savo nuomone apie siuos sparnus:
    PRO-DESIGN THEMA
    SKYWALK CHILI
    SWING MISTRAL4
    FIREBIRD SPIDER
    UP KANTEGA2

    Is anksto dekoju

    #168831
    Anonimas

    visi turbut skrenda, lieka kainos klausimas

    #168856
    Moon

    Diskusija neuzsikure. Klausimas – kodel? Ar temos antraste neintriguojanti? Ar sparnai neidomus ir nepopuliarus?
    Esu mokinys – naujokas. Planuoju pirkti sparna. Su instruktorium, aisku, konsultuosiuosi. Taciau turiu ir savo poziuri.

    Paklausiu kitaip: ar mineti sparnai ne per “astrus” pabaigusiam mokykla?

    Pagarbiai
    Moon

    #168858
    liotcik

    Moon Parašė:


    > Diskusija neuzsikure. Klausimas – kodel? Ar temos
    > antraste neintriguojanti? Ar sparnai neidomus ir
    > nepopuliarus?

    Atspejai. Ne pirk nei vieno is isvardintu.

    #168868
    Anonimas

    pvz. mistral 4 DHV 1-2 klaseja priklauso pasaulio rekordas 306 km.nera nei vieno DHV1-2 sparno kuris butu nuskrides toliau. pilotas kuris nuskrido sita atstuma teigia kad cia dar ne riba sitam sparnui laukiama palankiu salygu kad gerinti toliau rekordus.atsargiai uzsiminama kad sitas sparnas netgi gali pagerinti pasaulio rekorda 423km.sita bus galima pamatyti kai bus pacios ilgiausios dienos ar bus naujas rekordas ar ne.isvadas darykit patys.

    #168871
    liotcik

    Pasaulio rekordas buvo pagerintas ir kaip mano Proton GT (dabar jau sumustas nes ir sparnas senas), nors siaip Proton GT laikomas nelabai vykusiu XC sparnu, daugiau acro. Is skraidykliu gyvenimo, 1 klases skraidykliu rekordas 700.6km, 5 klases (kietasparniu) 655.0; visi puikiai zino kad kietasparniu kokybe geresne ~10-15% taip kokybes greiciai didesni. Isvadas darykit patys :D
    Mano isvada: skreda pilotai, o ne parasparniai ar skraidykles.

    Visi puikiai zino koks parasaprnis geriausias pasaulyje, tik nesako :) : “tas su kuris tavo”

    #168874
    Moon

    Sveiki,

    savas sparnas skrenda, ko gero, tikrai geriausiai, taciau savojo dar neturiu, todel tenka pasikankinti sprendimu kanciose.

    Perfrazuosiu savo klausima ir mintis kitaip.
    Mokyklos aplinkoje vyrauja nuomone, kad pradiniame etape reikia isigyti paprasta (tarkim – saugu) sparna, juo paskraidyti pora metu ir dairytis kito – aukstesnes kategorijos. Tas tinka, jei tikrai save programuoji aktyviam skraidymui ir parasparnisto karjerai.

    Kitose temose jau minejau, kad akrobatu ir rekordininku tapti nesiruosiu, todel nesu isitikines, kad po dvieju metu tikrai pirksiu aukstesnes kategorijos sparna. Ka tada darau? – renkuosi sparna, kuris visapusiskai atitiktu mano poreikius ir galimybes (turiu omeny ta patirti, kuria gausiu baiges mokykla). Kokie gi poreikiai? Pradziai uztvirtinti mokyklos patirti. Toliau termikai ir svajone – tolimesni skrydziai. Todel ir isvardinau sparnus, kurie yra DHV 1-2, bet arciau DHV2. Pvz Pro-Design Thema gamintojas ivardina kaip DHV1-2/2, o pats DHV klasifikuoja kaip DHV2.

    Is siu minciu kyla du klausimai. Pirmas: ar tokio lygio sparnai ne per “drasus” naujokui? Antras klausimas: jei isvardinti sparnai nera populiarus Lietuvoje, tai kokie yra populiarieji atitikmenys?

    Is anksto dekoju
    Moon

    #168876
    KJ

    Jei nesiruoši aktyviam skraidymui ir parasparnisto karjerai, tai koks tada tikslas žvalgytis į DHV1-2/2 ar DHV2? O ar sparnas “ne per drasus naujokui”, tai turbūt priklauso nuo pačio naujoko, čia nebent instruktorius gali ką patarti. O klausimai ar sparnas A geresnis už sparną B dažniausiai yra beprasmiški, nes atsakymai yra subjektyvūs. Tai sukelia beprasmes diskusijas.

    #168879
    Georgas

    Sparnas pagal charakteri turi atitikti pilota. Vieni megsta jautrius, kiti – stabilesnius. Turi pasitiketi savo sparnu, kitaip sedesi ant zemes astresne diena, kai aplinkui kiti skraidys. Sparno charakteristikos -antraeilis dalykas, kol nevaziuoji i rimtas varzybas uzsienyje. XC galima su bet kuo skristi, o pasaulio relordo Lietuvoje sumust nepavyks – nera kur :(

    Rinkis is tokiu sparnu, kuriuos pries pirkdamas galetum pabandyti. Antraip gali tekti nusivilti.

    G.

    #168885
    Moon

    Sveiki,

    aciu uz nuomones. Aisku, kad sekantis etapas – sparnu bandymas. Ar Lietuvoje siuo klausimu yra kazkokios tradicijos, turiu omeny dilerius ir gamintoju atstovus?

    Suprantu, kad piloto charakteris vienas is kertiniu pasirinkimo momentu. O ant zemes astresne diena teks sedeti tiek, kiek busiu nesedejes kitomis, tinkamomis, dienomis. Dabar, budami mokiniais, taip pat vidurdieniais sedime ant zemes ir i isskrendancius ir nutolstancius pilotus ziurime kaip katinai i lasinius. Toks “sedejimas” yra pilnai suvokiamas dalykas ir aisku kodel taip yra. Be to, ir ant zemes galima kai ka nuveikti, ypac pradiniame etape.

    Sutinku, kad sioje vietoje neverta lyginti sparnu, taciau jei yra turinciu auksciau minetu sparnu (ar skraidziusiu), vis tiek butu idomu suzinoti nuomones.

    Su gero oro palinkejimais
    Moon

    #168886
    Anonimas

    isbandyti sparna pries perkant – gera ideja, ber Lietuvoje nera tiek daug pilotu ir sparnu ivairiu dydziu, kad taip laisvai surastum ka nori; o ir ne kiekvienas sparno savininkas sutiks duoti bandyti kiekvienam panorejusiam; dileriai taip pat neturi prisiveze kruvas sparnu; o ir tik skraidyti pradedantys naujokai dar yra silpni ekspertai, kad sugebetu objektyviai skirti vieno ar kito sparno ypatybes
    reikia susirinkti informacija is gamintoju; internete netruksta atsiliepimu -ir jei dar iseina suskristi su norimu spranu – puiku

    #168891
    GiSi

    O naujokas ir neturi buti ekspertas:) O siaip tai sparna reikia rinktis pagal charakteri. T.y. reikia bandyti ir jei patiks pirkti:)

    TADAS

    #168909
    Moon

    Sveiki,

    kalbame apie santykinai naujus rinkoje sparnus, girdejau – jau uzsakyti keli MISTRAL4. Bet ne tame cia esme. Informacijos internete tikrai apstu, reikia tik ja issifiltruoti. Taciau nepatikrinta informacija – tik labai gera informacija.

    Is tikro nera priimtina is kazko skolintis svetima sparna bandymams, pats to nepageidauciau. Lieka vienintelis variantas – bendrauti su gamintoju atstovais. Taciau siems rinka nera tokia didele, kad jie pastoviai turetu visus variantus. Sutinku su Pilotu.

    Ka galima butu pasiulyti. Juk vyksta Lietuvoje parasparnistu renginiai, kaip pvz. Panevezyje 06.03-11. Gal galima butu tuo metu kokiame atskirame lauke surengti gamintoju naujienu pristatyma, taip kaip daroma kitur (o gal tokie renginiai Lietuvoje vyksta, tik apie tai nezinau?). Kad nereiktu tempti to ko nereikia, apie tai galima butu anonsuoti siame ar kituose forumuose. Suinteresuoti pilotai pareikstu savo pageidavimus – kokius sparnus noretu bandyti. Visiems butu idomu. Manau atsiras ir kitokiu pasiulymu.

    Siaip sparnu bandymo klausimu reiketu pradeti nauja tema, jei anksciau nebuvo. Juk kiekvienais metais gamintojai pateikia kazka naujo.

    Su gero oro palinkejimais
    Moon

    #168979
    Blocha

    Na ne viskas taip jau blogai Lietuvoje, ir tampa vis geriau :-) Per paskutiniu pora metu absoliuti dauguma is ARCUS pirkeju turejo galimybe pries perkant isbandyti modeli. Nes turime Lietuvoje beveik visus dydzius ir modelius OZONE, nemazai dydziu ir modeliu NOVA ir SC.
    O kas liecia galimybes su sparnu praskristi, tai tu, Moon, nors ir mano mokinys (Sauliau, tu?) – atleisk uz kalambura – “is menulio nukrites”! Juk Valkininkuose visi seniai pripratinti – jei nori kad TAU duotu sparnus “ragauti” – duok ir TU savo! Ir kolkas NEBUVO nei vieno atsisakymo. Be to, tie kas buvo pirmi nauju modeliu pirkejai, visi gavo geras nuolaidas butent uz sparno demo-statusa – zmogus privalo duoti savo sparna testui. Tokios musu LT rinkos realijos, ir prie iprasto Europoje pardavimu modelio, kai dileris turi sandelyje visus dydzius ir visas spalvas, mes ateisime tik tada, kai sparnai Lietuvoje kainos kaip ir Europoje – 2500-3500eur. O kol taip nera – dziaukites ir nepamirskite duoti kolegai savo sparna isbandyti :-)
    Ar reikia pries perkant isbandyti sparna? Jei tokia galimybe yra – jokiu abejoniu – butinai! Net pasakyciau, kad jei patinka du variantai, bet viena tu gali isbandyti, o kito LT nera – rinkciau ta, kuris buvo isbandytas. Koks tu bebutum silpnas ekspertas – vistiek nesi ir nulinis, jau skraidai ir jau gali skirtingus sparnu charakterius atskirti. O skraidysi su pasirinktu sparnu TU, o ne dauguma patareju salia ar is interneto. Be abejo kartais tenka rizikuoti ir vezti visai nauja modeli, bet mes visada dvigubai kruopsciau apmastome ir aptariame su pilotu toki pirkima.
    Naujenu pristatymai vyksta Lietuvoje ir dabar. Su sparnais tai labiau nuolatinis procesas, su pakabom ir aksesuarais – tame tarpe ir atskiros dienos. Pvz. kita savaite, ar po cempionato (jei nebus oro) parodysime pora ADVANCE modeliu. Birzelio viduryje pakartosime Woody Valley, Charly, AVA ir SC pakabinimo sistemu bei BluEye akiniu pristatyma. Tada pat bus Flight-Tools ir CRISPI apranga (pirstines, kombezai, batai)

    Neliudekite! :-)
    ARCUS

    #168987
    Moon

    Zenia,

    praktiniu uzsiemimu si savaitgali nebuvo, tai dekoju uz sia “pamoka”. Kas as, nustatyti tikrai nera sunku, o kalamburas Tavo geras: geriau pastoviai savo laiku kritineti is menulio nei viena karta is kur nors arciau.

    Nors Valkininkuose esu buves gal kokius 4-5 kartus, pastebejau, kad kartais vyksta tokie sparnu “paragavimai”. Bet man sunku isivaizduoti, kad zmogus, nusipirkes naujausia sparna be jokiu abejoniu duotu ji kazkokiam naujokeliui, kuri mato pirma karta ir nezino ko is sio tiketis. Nuolaidos uz demo statusa yra gerai, taciau kiekvienas apsisprendzia ar jis nori pats skraidyti su savo sparnu ar ji demonstruoti.

    Dabar matau, kad sparno pasirinkimas yra kompleksinis sprendimas, priklausantis nuo eiles ypac asmeniniu faktoriu ir prioritetu. Juos susidelioji pats, iskoses pro savo filtra visa prieinama informacija ir turima patirti ir pasikonsultaves su savo mokytoju.

    Todel bet kuriuo atveju dekoju visiems pasisakiusiems sioje diskusijoje.

    Pagarbiai ir su gero oro palinkejimais

    Saulius Baksys / Moon

    #168993
    liotcik

    Patyre pilotai, kurie raso atsiliepimus apie parasparnius (i zurnalus, forumus) , pries rasant, priskraido su tuo para 5-10val.
    Pakiles su isvilktuvu ir nusiledes, ramiu oru, tu praktiskai nieko apie ta para konkretaus nepasakysi, o dar pas tave patirties ne ipatingai daug… Aisku, kazkuris pasirodys artimenis sirdziai (del kokios nors neesmines smulkmenos)
    Dabartiniai parasparniai, visi skrenda labai neblogai, todel ka beissirinktum neturetum jaustis apsigaves.

Rodoma 16 įrašų - nuo 1 iki 16 (viso: 16)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.