- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 13 spalio @ 16:18 #178907liotcik
artistas Parašė:
> Kas liecia SIV-a yra dar toks mazytis niuansas.Tas
> malonumas turi savo kaina,o ji ne kiekvienam pagal
> kisene.Tai as ir sakau kad nereik pergyvent jei neesi baiges SIV, daug zmoniu labai sekmingai skraido be SIV’o.
2008 13 spalio @ 19:43 #178909zvirblispries SIV kazkaip nedrasei ziuredavau net y paprasciausiu sparno luzius. gazdindavo jie mane. jei skrendant kilbasina negaliu atsipalaiduot ir susikaupt.
po siv viskas pasikeite. per paskutines dvi savaites padariau savo pirmuosius XC. kilbasino ir sparna lauze( sparnas luzinejo del mano neteisingo pilotavimo)
si kart luziai manes negazdino. megavausi savo pirmais XC skrydziais. ir tik keikiaus nes fotika masinoi palikau.
sutinku su Liotciku, gal ir galejau priprast prie tu kilbasinimu ir be siv, bet siv viska pagreitino. viena diena dar bijojau o kita diena jau megavaus skrydziu2008 14 spalio @ 06:55 #178915MarijonasSveiki kolegos,
diskusija apie SIV reikalinguma ar ne…, sena kaip pasaka apie seni ir auksine zuvele. Mano giliu isitikinimu SIV butinas ir butinas pirmiausia tiems, kas ketina mokyti kitus… , butinas tiems, kas galvoja, jog atsitikus tokiai situacijai galbut nezinos, ar pasimes ka daryti, butinas tiems, kurie sau isivare visokiu fobiju (kaip buvo man…). Kadangi as praejau jau 2 SIV kursus galiu pasidalyti sa vo isgyvenimais.
Taip labai sutinku su tais, kas sako, jog i SIV reikia vaziuoti jau siek tiek pasiruosus. Kai as buvau pirmame SIV-e (po metu savarankisko skraidymo) galiu prisipazinti ne ka ir supratau ka dariau, aciu dievui pliumptelejau i vandeni po srauto nutrukimo ir po to sekusiu klaidu, pasinervinau para ir toliau skraidziau. Taip SIV programa ivykdziau, egzamina islaikiau, bet baimiu sau isivariau net iki sio SIV-o.
Todel noredamas is saves isvyti visas tas baimes siemet nutariau dar karta nuvaziuoti i SIV kursus. Labai dziaugiuosi, kad nugalejau savyje sia baime, ir galiu su visa atsakomybe pasakyti, kad SIV labai gera mokykla. Labai svarbu su kuo tu ta SIV-a atlieki, svarbu pasitiketi instruktoriais, nes i ju rankas atiduodi savo sveikata. Siais metais musu tarpe buvo vienas pilotas is Suomijos,
jo vertinimu musu SIV-as ir instruktoriu poziuris bei pasiruosimas yra labai rimtas atsakingas. Jis praejo SIV-a savo salyje, kuris ir is tolo neprilygsta musiskiam. Tai ne tik komplimentas musu skraidymo mokyklai, bet visu pirma tam zmogui, kuris negailedamas savo jegu kursa organizuoja. Nenagrinesiu cia galimai pasigirsianciu nuomoniu del to kas ir kur, bei kaip cia uzsidirba, cia ne si tema.
SIV-a galima atlikti ir kitose skraidymo mokyklose Europoje, JAV, o gal kokioje Burkinafaso…Svarbiausia, kad mes suprastumeme, kad SIV kursas: 1. naudingas, 2. kad SIV kursas kai kuriems butinas, 3. kad SIV kursas daugeliui kelia pagrista baime, kuria sekmingai galima nugaleti. Neislaiko jokios kritikos netgi gerbiamu Lietuvos parasparniu sporto “aksakalu” daznai pasigirstanti nuomone, kad SIV nereikalingas,
atsieit nereikia leisti sparnui ieiti i sudetingas situacijas. Sios situacijos daznai nepriklausomai nuo piloto kvalifikacijos gali susidaryti, o tuomet SIV kursas galbut vienintelis dalykas galesiantis isgelbeti. As sakau galbut, nes 100% recepto musu sporte nera, bet man praeitais metais Kernaveje padejo.
Siais metais Oludenize gausiai matyti nelaimingi atsitikimai dar ir dar karta patvirtina taisykle, kad musu sporte labai svarbu visa laika buti maksimaliai susikaupus. Joks SIV nepades, jei del asmeniniu charakterio savybiu, kitaip tariant del zmogiskojo faktoriaus, pilotas daro neleistinas klaidas: nepaziuri kas salia startuoja, dar nepakankamai nutoles nuo slaito paleidzia vairus, neprisisega pakaboje ir t.t. ir t.t.
Labai gaila tu pilotu, kuriuos mateme nukrentant ir zunant ar susizalojant, bet sie nelaimingi atsitikimai man asmeniskai dar ir dar karta patvirtina taisykle: jei uzsiimi ekstremaliu sportu, pirmiausia pamatuok rizikos laipsni ir savo galimybes, o tik po to atlik veiksmus, nevenk pasiklausyti ilgiau skraidanciuju nuomones. Niekada neteko klausytis patyciu ar pasaipu is vyresniu pagal skraidymo staza pilotu, o patarimu ir i tema daznai….Taigi nekvieciu visus masiskai i SIV-a, bet galiu pasakyti, kad po SIV-o savijauta fantastine…. Nugalejus drakona savyje pasijauti kur kas geriau…
Saugaus jums skraidymo kolegas2008 14 spalio @ 13:18 #178928liotcikKas istikruju labai nori kad visi praeitu SIV kursa tegu geriau nuperka laiva ir kelia virs ezero i 1km, tada bus viems prieinama. Vaziuot i Turkija vien del siv’o “pamojemu” toloka.
As asmeniskai nedares nei spin nei full stall, nei SAT nei kt. Moku iseit is asimetrinio ir frontalo, moku nenuraut srauto. Jei iskart neiseinu ir papuolu i kaskada, metu zapaske daug negalvodamas (jokiu isejimu is kalairascio per SAT’a ar full stall’a nezadu daryt). Manau esu saugus 99% atveju, likusi 1% pades zapaske.
Paziurek NOVO’s filmuka ir atsakyk ” what does safety statistics tells us.”
http://vimeo.com/1017025
p.s. is kam as cia diskutuoju nesurantu? Negi zmogus isleides 2000+eur sakys kad nelabai daug naudos is to buvo.
“A jauciat chebra” amerikoj siv’as kainuoja tik ~500-800$, kai kas ir su 150$ prasisuka
2008 14 spalio @ 13:29 #178930KJO tas už 150$ tai kai negrų kvartale tau duoda žolytės parūkyti ir po to į orą paleidžia ar kaip ten jie prasisuka?
2008 14 spalio @ 13:38 #178932liotcikKJ Parašė:
> O tas už 150$ tai kai negrų kvartale tau duoda
> žolytės parūkyti ir po to į orą paleidžia ar kaip
> ten jie prasisuka?Nu ne, net video i sita foruma buvo idetas, nesimate nei negru kvartalo nei negru, nei zolytes.
(Oj pagautu dabar kas nors mane uz N… zodzio vartojima
)
2008 14 spalio @ 13:42 #178933KJNepagaus, konstitucija garantuoja Žodžio Laivę. O kas pagaus, tas konstituciniame teisme ir supus.
2008 14 spalio @ 14:16 #178934karolisgaliu biski patikslinti?
kelione i turkija svaitei: 1800lt
instruktorius: 600
pakelimai sivui: 7 skrydziai po 25 liras: 315 lituviso 2715 LTL arba 790 EUR.
Esu buves SIVuose ir su britais (turkijoj, su j. sandersonu) ir su prancuzais (annecy, su flyeo), ir galiu patikinti kad kol kas lietuviskos kainos yra pacios zemiausios.
Bet esme ne kainoje. Sakyti kad “Nereikalinga, del to kad brangu” yra mazu maziausiai… lietuviska
Reikalingumas ir kaina yra 2 atskiri dalykai. Taip, gal ir brangu, bet jeigu visi prieitu vieningos nuomones kad sivas yra naudingas, tuomet ir kaina numesti butu ne taip ir sudetinga.PS: labai tikiuosi iki kito sezono aptureti valti su lebiodke.
PPS: Instruktorius, kuris pvz 1500m aukstyje del kaklaraiscio meta zapaske man atrodo nelabai pilnevertiskas. Kazkaip mokiniam nera i ka lygiuotis
2008 14 spalio @ 14:50 #178937liotcikNu jo, o i toki instruktoriu kuris turi dafega SIV parities ir uzsimusa pries visu akis tikrai galima lygiuotis
Geriau ismest zapaske be reikalo, nei neismest esant reikalui.As nezinau kaip ten pas jus zmones srauta nurauna srauta DHV-1, gal prisiziureje kaip instruktorius kietai isejo is kaklaraiscio?
USHPA egzamine yra toks klausimas:
The most important factor in pilot safety is:
a. The level of pilot skill.
b. The level of pilot knowledge.
c. The quality of the pilot’s equipment.
d. The pilot’s attitude.Vetimas:
Svarbiausias foktorius piloto saugume yra:
1. Piloto igudziu lygis.
2. Piloto ziniu lygis.
3. Piloto irangos kokybe.
4. Piloto poziuris.Koks teisingas atsakymas?
2008 14 spalio @ 15:28 #178938artistasKaip jau rasiau,Vakcina siuo atveju SIV-as,ne visus ir ne visada apsaugo nuo ligos,t y nuo nelaimes.
Zinot kaip galima vaika greitai ismokyti plaukti?Ogi imesti i vandeni ir saltakraujiskai stebeti kaip jis kabarojasi
Arba-arba.Bet dazniausiai jie isplaukia.Ziaurokas metodas,bet veiksmingas.Taciau yra ir kitas budas,laipsniskas,nuoseklus
Abu budai turi savo privalumu ir trukumu.Pirmas-greitai,bet su stresu,antras-daug ilgiau,bet be streso
Siaip jau nematau reikalo del ko cia burnas ausinti.Kas koki nori buda,toki ir pasirenka.Vieni neturi tam laiko,kiti-pinygu,treti noro
dar kiti,bijo.Gaunasi normali atranka,juk jega niekas nevercia,kuliais danguje vartytis.Bet kita vertus siaip pluduriuoti ore tikrai nusibosta
nebesigamina adrenalinas.Rezultate as manyciau,kad svarbiausias dalykas piloto saugume-jo poziuris.Nuo cia prasideda grandinine reakcija.2008 14 spalio @ 19:53 #178947Varsteliszvirblis Parašė:
> pries SIV kazkaip nedrasei ziuredavau net y
> paprasciausiu sparno luzius. gazdindavo jie mane.
> jei skrendant kilbasina negaliu atsipalaiduot ir
> susikaupt.
> po siv viskas pasikeite. per paskutines dvi
> savaites padariau savo pirmuosius XC. kilbasino ir
> sparna lauze( sparnas luzinejo del mano neteisingo
> pilotavimo)
> si kart luziai manes negazdino. megavausi savo
> pirmais XC skrydziais. ir tik keikiaus nes fotika
> masinoi palikau.
> sutinku su Liotciku, gal ir galejau priprast prie
> tu kilbasinimu ir be siv, bet siv viskaBlogai kad po sivo praradai baime , kai sparnas luzineja tai jau ispejimas kad salygos netinkamos, ateina audra, sedi rotorinej zonoj
Nes tai gresia ilindimu i tokia padeti kur jokie sivai nepades
> pagreitino. viena diena dar bijojau o kita diena
> jau megavaus skrydziu2008 14 spalio @ 20:10 #178948zvirblisaga varsteli tikrai taip.o kokios salygos tau tinkamos? manau kad jei laukciau salygu kurios tau tinkamos tai nieko ir nepriskraidyciau.o apie audras ir rotorius tai cia is vis neitema.
nejaugi kilbasina tik audrai ateinant ar kai i rotoriu ilendi?2008 14 spalio @ 20:22 #178949karolisSmagu, kad pagaliau atsigavo forumas
2008 15 spalio @ 03:59 #178950VarstelisLabas rytas
Noriu rytinem mintim pasidalinti del neprisegtu koju dirzu
Anksciau buvo toks pratimas ant skersinio, kuri vadinom VILKU
Tai siulau pabandyt tai padaryt sistemoj , an to pacio skersinio .
Pakabinus sistema ant virviu gerokai auksciau pasilipi ant kedutes ir issineri is sistemos kad liktum kaboti rankomis ant soniniu
dirzu ir pabandai persiversti keldamas sulenktas ir pritrauktas kojas nes taip lengviau atgal
Manau savo nuostabai nustebsit kad sis pratimas daugumai neiveikiamas
Siap tik viena maciau pilota Lietuvoj kuris kartais ore padaro kulversti atgal
O mokymo kurse ar yra toks praktinis mokymas dirzus prisegti2008 15 spalio @ 05:56 #178951MarijonasNa ka gi kolegos, si diskusija igauna pakankamai civilizuota pobudi. Nera atviru ir bjauriu izeidinejimu, kiekvienas bando pagristi savo nuomone – tai dziugina!
Del SIV-o reikalingumo dar ilgai diskutuosim, svarbiausia, kad kiekvienas sau atsakytu i klausima “ir koks velnias mane nese i sia galera…”. Samoningai nekalbu apie kainas,
kainas galima mazinti tik organizuojat viska Lietuvoje, bet cia vel atskira tema….
Geras Varstelio pastebejimas del pratimu pakaboje ir baimiu. Sutinku, kad bebaimis yra tik idiotas, as gi turejau siauresni ir konkretu tiksla, savyje nugalejau koknkrecia baime: baime atlikti srauto nutrukima ir is jo saugiai iseiti. SIV-as man padejo!!!
Be SIV-o per tas 2 savaites pakankamai paskraideme ir be vartymosi ore pabuvau virs 10 valandu, praskrista 200km. Skridau su Sigma-7 ir Omega-7. Sutikit nebloga skraidymo kalnu salygomis praktika. Teko skraidyti netik tiesiai i
SIV atlikimo zona, kur salygos yra labai ramios, bet skraideme ir kontinentinemis salygomis, kur atitinkamai oro salygos grieztesnes, padareme ir nedidelius marsrutelius. Na ir visumoje kursas buvo organizuotas puikiai,
kas norejo iki vemimo vartesi, lauze pakabas, kas norejo “blineliu” laisvai skraide po Oludenizo apylinkes. Net musu suomis, ikrites po nesekmingo negatyvo su zapaske i jura kaip vaikas buvo patenkintas naujai pojuciais.
Jeigu kiekvienas isvykoje gavo ko norejo – valio tikslas pasiektas!!!2008 15 spalio @ 06:38 #178953Tomas SestokasMarijonas Parašė:
Skridau su Sigma-7 ir Omega-7.Tikrai atsikratei fobiju. Net zmonos nebebijai
2008 15 spalio @ 07:55 #178957karolisMarijonai, neplanuoji kitam sezonui NAUJU sigmos ir omegos?
Tos padevetos meiluzes kazkaip jau praranda prekine isvaizda2008 15 spalio @ 09:35 #178964sssvajoklisliotcik Parašė:
>
> Paziurek NOVO’s filmuka ir atsakyk ” what does
> safety statistics tells us.”
> http://vimeo.com/1017025
>
> p.s. is kam as cia diskutuoju nesurantu? Negi
> zmogus isleides 2000+eur sakys kad nelabai daug
> naudos is to buvo.
> “A jauciat chebra” amerikoj siv’as kainuoja tik
> ~500-800$, kai kas ir su 150$ prasisuka
labai geras filmukas…..gera vaizdine medziaga.. net ir nemokedamas anglu kalbos suprantu ka jie sako… Aciu uz nuoruoda…
del SIV…manau reikia viska moketi viska zinoti. jei nori buti saugus saugiau skraidyti.. . bet cia daug priklauso nuo aplinkybiu…ir kisenes storio…
vieniems jo butinai reikia kiti gyevena ir be jo…skraido maziau ir ramesnemis salygomis…apie varzybas negalvoja…2008 15 spalio @ 13:29 #178967BitlasKaip isest i sistema, jei pamirsai uzsisegt dirzus:
2008 15 spalio @ 13:47 #178968asirvinskasKas skaitot rusu foruma, idekit ten sita nuoroda.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.