• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 92)
  • Autorius
    Įrašai
  • #178907
    liotcik

    artistas Parašė:


    > Kas liecia SIV-a yra dar toks mazytis niuansas.Tas
    > malonumas turi savo kaina,o ji ne kiekvienam pagal
    > kisene.

    Tai as ir sakau kad nereik pergyvent jei neesi baiges SIV, daug zmoniu labai sekmingai skraido be SIV’o.

    #178909
    zvirblis

    pries SIV kazkaip nedrasei ziuredavau net y paprasciausiu sparno luzius. gazdindavo jie mane. jei skrendant kilbasina negaliu atsipalaiduot ir susikaupt.
    po siv viskas pasikeite. per paskutines dvi savaites padariau savo pirmuosius XC. kilbasino ir sparna lauze( sparnas luzinejo del mano neteisingo pilotavimo)
    si kart luziai manes negazdino. megavausi savo pirmais XC skrydziais. ir tik keikiaus nes fotika masinoi palikau.
    sutinku su Liotciku, gal ir galejau priprast prie tu kilbasinimu ir be siv, bet siv viska pagreitino. viena diena dar bijojau o kita diena jau megavaus skrydziu :)

    #178915
    Marijonas

    Sveiki kolegos,

    diskusija apie SIV reikalinguma ar ne…, sena kaip pasaka apie seni ir auksine zuvele. Mano giliu isitikinimu SIV butinas ir butinas pirmiausia tiems, kas ketina mokyti kitus… , butinas tiems, kas galvoja, jog atsitikus tokiai situacijai galbut nezinos, ar pasimes ka daryti, butinas tiems, kurie sau isivare visokiu fobiju (kaip buvo man…). Kadangi as praejau jau 2 SIV kursus galiu pasidalyti sa vo isgyvenimais.
    Taip labai sutinku su tais, kas sako, jog i SIV reikia vaziuoti jau siek tiek pasiruosus. Kai as buvau pirmame SIV-e (po metu savarankisko skraidymo) galiu prisipazinti ne ka ir supratau ka dariau, aciu dievui pliumptelejau i vandeni po srauto nutrukimo ir po to sekusiu klaidu, pasinervinau para ir toliau skraidziau. Taip SIV programa ivykdziau, egzamina islaikiau, bet baimiu sau isivariau net iki sio SIV-o.
    Todel noredamas is saves isvyti visas tas baimes siemet nutariau dar karta nuvaziuoti i SIV kursus. Labai dziaugiuosi, kad nugalejau savyje sia baime, ir galiu su visa atsakomybe pasakyti, kad SIV labai gera mokykla. Labai svarbu su kuo tu ta SIV-a atlieki, svarbu pasitiketi instruktoriais, nes i ju rankas atiduodi savo sveikata. Siais metais musu tarpe buvo vienas pilotas is Suomijos,
    jo vertinimu musu SIV-as ir instruktoriu poziuris bei pasiruosimas yra labai rimtas atsakingas. Jis praejo SIV-a savo salyje, kuris ir is tolo neprilygsta musiskiam. Tai ne tik komplimentas musu skraidymo mokyklai, bet visu pirma tam zmogui, kuris negailedamas savo jegu kursa organizuoja. Nenagrinesiu cia galimai pasigirsianciu nuomoniu del to kas ir kur, bei kaip cia uzsidirba, cia ne si tema.
    SIV-a galima atlikti ir kitose skraidymo mokyklose Europoje, JAV, o gal kokioje Burkinafaso…Svarbiausia, kad mes suprastumeme, kad SIV kursas: 1. naudingas, 2. kad SIV kursas kai kuriems butinas, 3. kad SIV kursas daugeliui kelia pagrista baime, kuria sekmingai galima nugaleti. Neislaiko jokios kritikos netgi gerbiamu Lietuvos parasparniu sporto “aksakalu” daznai pasigirstanti nuomone, kad SIV nereikalingas,
    atsieit nereikia leisti sparnui ieiti i sudetingas situacijas. Sios situacijos daznai nepriklausomai nuo piloto kvalifikacijos gali susidaryti, o tuomet SIV kursas galbut vienintelis dalykas galesiantis isgelbeti. As sakau galbut, nes 100% recepto musu sporte nera, bet man praeitais metais Kernaveje padejo.
    Siais metais Oludenize gausiai matyti nelaimingi atsitikimai dar ir dar karta patvirtina taisykle, kad musu sporte labai svarbu visa laika buti maksimaliai susikaupus. Joks SIV nepades, jei del asmeniniu charakterio savybiu, kitaip tariant del zmogiskojo faktoriaus, pilotas daro neleistinas klaidas: nepaziuri kas salia startuoja, dar nepakankamai nutoles nuo slaito paleidzia vairus, neprisisega pakaboje ir t.t. ir t.t.
    Labai gaila tu pilotu, kuriuos mateme nukrentant ir zunant ar susizalojant, bet sie nelaimingi atsitikimai man asmeniskai dar ir dar karta patvirtina taisykle: jei uzsiimi ekstremaliu sportu, pirmiausia pamatuok rizikos laipsni ir savo galimybes, o tik po to atlik veiksmus, nevenk pasiklausyti ilgiau skraidanciuju nuomones. Niekada neteko klausytis patyciu ar pasaipu is vyresniu pagal skraidymo staza pilotu, o patarimu ir i tema daznai….

    Taigi nekvieciu visus masiskai i SIV-a, bet galiu pasakyti, kad po SIV-o savijauta fantastine…. Nugalejus drakona savyje pasijauti kur kas geriau…
    Saugaus jums skraidymo kolegas

    #178928
    liotcik

    Kas istikruju labai nori kad visi praeitu SIV kursa tegu geriau nuperka laiva ir kelia virs ezero i 1km, tada bus viems prieinama. Vaziuot i Turkija vien del siv’o “pamojemu” toloka.

    As asmeniskai nedares nei spin nei full stall, nei SAT nei kt. Moku iseit is asimetrinio ir frontalo, moku nenuraut srauto. Jei iskart neiseinu ir papuolu i kaskada, metu zapaske daug negalvodamas (jokiu isejimu is kalairascio per SAT’a ar full stall’a nezadu daryt). Manau esu saugus 99% atveju, likusi 1% pades zapaske.

    Paziurek NOVO’s filmuka ir atsakyk ” what does safety statistics tells us.” :D http://vimeo.com/1017025

    p.s. is kam as cia diskutuoju nesurantu? Negi zmogus isleides 2000+eur sakys kad nelabai daug naudos is to buvo.
    “A jauciat chebra” amerikoj siv’as kainuoja tik ~500-800$ :D, kai kas ir su 150$ prasisuka ;)

    #178930
    KJ

    O tas už 150$ tai kai negrų kvartale tau duoda žolytės parūkyti ir po to į orą paleidžia ar kaip ten jie prasisuka? :D

    #178932
    liotcik

    KJ Parašė:


    > O tas už 150$ tai kai negrų kvartale tau duoda
    > žolytės parūkyti ir po to į orą paleidžia ar kaip
    > ten jie prasisuka? :D

    Nu ne, net video i sita foruma buvo idetas, nesimate nei negru kvartalo nei negru, nei zolytes.

    (Oj pagautu dabar kas nors mane uz N… zodzio vartojima :D )

    #178933
    KJ

    Nepagaus, konstitucija garantuoja Žodžio Laivę. O kas pagaus, tas konstituciniame teisme ir supus.

    #178934
    karolis

    galiu biski patikslinti?

    kelione i turkija svaitei: 1800lt
    instruktorius: 600
    pakelimai sivui: 7 skrydziai po 25 liras: 315 litu

    viso 2715 LTL arba 790 EUR.

    Esu buves SIVuose ir su britais (turkijoj, su j. sandersonu) ir su prancuzais (annecy, su flyeo), ir galiu patikinti kad kol kas lietuviskos kainos yra pacios zemiausios.

    Bet esme ne kainoje. Sakyti kad “Nereikalinga, del to kad brangu” yra mazu maziausiai… lietuviska :D
    Reikalingumas ir kaina yra 2 atskiri dalykai. Taip, gal ir brangu, bet jeigu visi prieitu vieningos nuomones kad sivas yra naudingas, tuomet ir kaina numesti butu ne taip ir sudetinga.

    PS: labai tikiuosi iki kito sezono aptureti valti su lebiodke.

    PPS: Instruktorius, kuris pvz 1500m aukstyje del kaklaraiscio meta zapaske man atrodo nelabai pilnevertiskas. Kazkaip mokiniam nera i ka lygiuotis :)

    #178937
    liotcik

    Nu jo, o i toki instruktoriu kuris turi dafega SIV parities ir uzsimusa pries visu akis tikrai galima lygiuotis ;)
    Geriau ismest zapaske be reikalo, nei neismest esant reikalui.

    As nezinau kaip ten pas jus zmones srauta nurauna srauta DHV-1, gal prisiziureje kaip instruktorius kietai isejo is kaklaraiscio?

    USHPA egzamine yra toks klausimas:

    The most important factor in pilot safety is:
    a. The level of pilot skill.
    b. The level of pilot knowledge.
    c. The quality of the pilot’s equipment.
    d. The pilot’s attitude.

    Vetimas:

    Svarbiausias foktorius piloto saugume yra:
    1. Piloto igudziu lygis.
    2. Piloto ziniu lygis.
    3. Piloto irangos kokybe.
    4. Piloto poziuris.

    Koks teisingas atsakymas?

    #178938
    artistas

    Kaip jau rasiau,Vakcina siuo atveju SIV-as,ne visus ir ne visada apsaugo nuo ligos,t y nuo nelaimes.
    Zinot kaip galima vaika greitai ismokyti plaukti?Ogi imesti i vandeni ir saltakraujiskai stebeti kaip jis kabarojasi
    Arba-arba.Bet dazniausiai jie isplaukia.Ziaurokas metodas,bet veiksmingas.Taciau yra ir kitas budas,laipsniskas,nuoseklus
    Abu budai turi savo privalumu ir trukumu.Pirmas-greitai,bet su stresu,antras-daug ilgiau,bet be streso
    Siaip jau nematau reikalo del ko cia burnas ausinti.Kas koki nori buda,toki ir pasirenka.Vieni neturi tam laiko,kiti-pinygu,treti noro
    dar kiti,bijo.Gaunasi normali atranka,juk jega niekas nevercia,kuliais danguje vartytis.Bet kita vertus siaip pluduriuoti ore tikrai nusibosta
    nebesigamina adrenalinas.Rezultate as manyciau,kad svarbiausias dalykas piloto saugume-jo poziuris.Nuo cia prasideda grandinine reakcija.

    #178947
    Varstelis

    zvirblis Parašė:


    > pries SIV kazkaip nedrasei ziuredavau net y
    > paprasciausiu sparno luzius. gazdindavo jie mane.
    > jei skrendant kilbasina negaliu atsipalaiduot ir
    > susikaupt.
    > po siv viskas pasikeite. per paskutines dvi
    > savaites padariau savo pirmuosius XC. kilbasino ir
    > sparna lauze( sparnas luzinejo del mano neteisingo
    > pilotavimo)
    > si kart luziai manes negazdino. megavausi savo
    > pirmais XC skrydziais. ir tik keikiaus nes fotika
    > masinoi palikau.
    > sutinku su Liotciku, gal ir galejau priprast prie
    > tu kilbasinimu ir be siv, bet siv viska

    Blogai kad po sivo praradai baime , kai sparnas luzineja tai jau ispejimas kad salygos netinkamos, ateina audra, sedi rotorinej zonoj
    Nes tai gresia ilindimu i tokia padeti kur jokie sivai nepades
    > pagreitino. viena diena dar bijojau o kita diena
    > jau megavaus skrydziu :)

    #178948
    zvirblis

    aga varsteli tikrai taip.o kokios salygos tau tinkamos? manau kad jei laukciau salygu kurios tau tinkamos tai nieko ir nepriskraidyciau.o apie audras ir rotorius tai cia is vis neitema.
    nejaugi kilbasina tik audrai ateinant ar kai i rotoriu ilendi?

    #178949
    karolis

    Smagu, kad pagaliau atsigavo forumas :D

    #178950
    Varstelis

    Labas rytas
    Noriu rytinem mintim pasidalinti del neprisegtu koju dirzu
    Anksciau buvo toks pratimas ant skersinio, kuri vadinom VILKU
    Tai siulau pabandyt tai padaryt sistemoj , an to pacio skersinio .
    Pakabinus sistema ant virviu gerokai auksciau pasilipi ant kedutes ir issineri is sistemos kad liktum kaboti rankomis ant soniniu
    dirzu ir pabandai persiversti keldamas sulenktas ir pritrauktas kojas nes taip lengviau atgal
    Manau savo nuostabai nustebsit kad sis pratimas daugumai neiveikiamas
    Siap tik viena maciau pilota Lietuvoj kuris kartais ore padaro kulversti atgal
    O mokymo kurse ar yra toks praktinis mokymas dirzus prisegti

    #178951
    Marijonas

    Na ka gi kolegos, si diskusija igauna pakankamai civilizuota pobudi. Nera atviru ir bjauriu izeidinejimu, kiekvienas bando pagristi savo nuomone – tai dziugina!
    Del SIV-o reikalingumo dar ilgai diskutuosim, svarbiausia, kad kiekvienas sau atsakytu i klausima “ir koks velnias mane nese i sia galera…”. Samoningai nekalbu apie kainas,
    kainas galima mazinti tik organizuojat viska Lietuvoje, bet cia vel atskira tema….
    Geras Varstelio pastebejimas del pratimu pakaboje ir baimiu. Sutinku, kad bebaimis yra tik idiotas, as gi turejau siauresni ir konkretu tiksla, savyje nugalejau koknkrecia baime: baime atlikti srauto nutrukima ir is jo saugiai iseiti. SIV-as man padejo!!!
    Be SIV-o per tas 2 savaites pakankamai paskraideme ir be vartymosi ore pabuvau virs 10 valandu, praskrista 200km. Skridau su Sigma-7 ir Omega-7. Sutikit nebloga skraidymo kalnu salygomis praktika. Teko skraidyti netik tiesiai i
    SIV atlikimo zona, kur salygos yra labai ramios, bet skraideme ir kontinentinemis salygomis, kur atitinkamai oro salygos grieztesnes, padareme ir nedidelius marsrutelius. Na ir visumoje kursas buvo organizuotas puikiai,
    kas norejo iki vemimo vartesi, lauze pakabas, kas norejo “blineliu” laisvai skraide po Oludenizo apylinkes. Net musu suomis, ikrites po nesekmingo negatyvo su zapaske i jura kaip vaikas buvo patenkintas naujai pojuciais.
    Jeigu kiekvienas isvykoje gavo ko norejo – valio tikslas pasiektas!!!

    #178953
    Tomas Sestokas

    Marijonas Parašė:



    Skridau su Sigma-7 ir Omega-7.

    Tikrai atsikratei fobiju. Net zmonos nebebijai :)

    #178957
    karolis

    Marijonai, neplanuoji kitam sezonui NAUJU sigmos ir omegos?
    Tos padevetos meiluzes kazkaip jau praranda prekine isvaizda :)

    #178964
    sssvajoklis

    liotcik Parašė:


    >
    > Paziurek NOVO’s filmuka ir atsakyk ” what does
    > safety statistics tells us.” :D
    > http://vimeo.com/1017025
    >
    > p.s. is kam as cia diskutuoju nesurantu? Negi
    > zmogus isleides 2000+eur sakys kad nelabai daug
    > naudos is to buvo.
    > “A jauciat chebra” amerikoj siv’as kainuoja tik
    > ~500-800$ :D, kai kas ir su 150$ prasisuka ;)

    labai geras filmukas…..gera vaizdine medziaga.. net ir nemokedamas anglu kalbos suprantu ka jie sako… Aciu uz nuoruoda…

    del SIV…manau reikia viska moketi viska zinoti. jei nori buti saugus saugiau skraidyti.. . bet cia daug priklauso nuo aplinkybiu…ir kisenes storio…
    vieniems jo butinai reikia kiti gyevena ir be jo…skraido maziau ir ramesnemis salygomis…apie varzybas negalvoja…

    #178967
    Bitlas

    Kaip isest i sistema, jei pamirsai uzsisegt dirzus:

    #178968
    asirvinskas

    Kas skaitot rusu foruma, idekit ten sita nuoroda.

Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 92)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.