- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 22 spalio @ 06:28 #179143Giedrius Urbonas
Atsiliepkite kas realiai esate bandes “dvigubas dideles ausis (po 2 krastines stropas, paliekant skristi tik pati sparno centra) ir spyda.”??
Kiek tai yra techniskaii realu ir racionalu?? Aciu uz informacija.
Giedrius.2008 22 spalio @ 06:57 #179144Tomas SestokasSlovenija, balandis (o gal kovo pabaiga), debesis virs slenio, uz nugaros slaitas, su B-stall turejau +2. Teko improvizuoti. Speed’o spausti negalejau, bet girdejau, kad su juos sparnas dar ir stabilesnis buna.
2008 22 spalio @ 06:59 #179145karolisdvigubas ausis tai as bandziau daug kartu
tik reikia po viena itraukineti o ne abi is karto. Pasitaikius progai pabandysiu su spydu ir paziuresiu kiek realiai zemeja tokioj konfiguracijoj.
2008 22 spalio @ 07:55 #179146TasasNa siaip dideles ausys (po 2 stropas) pilus spydas duoda -5-8 m/s (priklausomai nuo sparno ir t.t., nes kartais a eiliu stropu buna ne po 3 o net 4 ar 5)
Man yra teke lauzyti net po 4 stropas nuo isores (visones pas ta sparna viso 12 stopu is a eiliu
Ir nieko, zemejau.
2008 22 spalio @ 08:29 #179147Tomas SestokasAs traukiau abi vienu metu ant “kalniuko” po spirales. Nors tiesa pasakius neesu tikras kas, kodel ir kuriuo momentu vyko su sparnu. Konsoles tai susiglauzdavo per prieki, tai uz centrplano, prisimenu ir kelias visiskai nesuprantamas, nesuvokiamas ir nei iki tol, nei po to nematytas figuras. Tiesiog norejau uzciaupti varika ir pageidautina su sparnu virs galvos. O jau kokios jis ten formos, tai visiskai nebuvo idomu.
2008 22 spalio @ 09:19 #179148MarijonasPratimas “dideles ausys”yra SIV kurso programoje 1-as pratimas. Tai visai nesudetinga ir visiskai stabili figura, atliekama paemus uz A eiles krastiniu stropu, energingai ir simetriskai itraukiant sias stropas zemyn kiek leidzia laisvieji galai. Islaikant apkrova
ant stropu reikia istiesti rankas i sonus ir slystant stropomis aukstyn paimti uz stropu auksciau ir vel sudeti jau diesne sparno dali it t.t.. Taip galima sudeti iki 1/4 kiekvienos sparno puses mosto dalies. Tuo paciu sparnas lengvai valdomas svoriu. Pabandyk – tikrai saugu ir nesudetinga.2008 22 spalio @ 11:27 #179149AnonimasMarijonai, Omegai sudėjus tokiu būdu tikrai dideles ausis (ausies stropa plius dar viena papildomai), visa sistema gan nestabili darosi, nepripusta sparno dalis klapsi ir gan rimtai tampo rankas. Likusi skristi dalis tampoma žemyn tos neprisipūtusios dalies, ir viskas atrodo itin pavojingai.
Pilnai pritariu aukščiau pasisakiusių nuomonei, kad spiralės ir panašūs žemėjimo būdai gan nefektyvūs esant kėlimui virš 6-7m. Eilinis pilotas sunkiai sugeba sukti spiralę gilesnę nei 8ms. Efektyviausia nusitaikyti į šviesesnę ir artimesnę debesies pusę, ir sekant krypti GPS ar kompase ten skristi. Kartais tenka ir 5min. taip skristi debesyje, tačiau tai efektyviau nei iki pažaliavimo sukti spiralę kilime.
2008 22 spalio @ 13:48 #179154DimaDonatas Parašė:
. Eilinis
> pilotas sunkiai sugeba sukti spiralę gilesnę nei
> 8ms. Efektyviausia nusitaikyti į šviesesnę ir
> artimesnę debesies pusę,Tai gal tas tavo eilinis pilotas nemoka daryti tos spirales ir maišo spirale su viražu.Netgi sertifikuoti pagal DHV 1-2 sparnai po dvieju apsisukimu isibegeja virš -15m/s.
O jeigu visur tamsu,kaip tu i ta šviesesne ir artimiausia puse (budamas debesyje) nusitaikysi?2008 22 spalio @ 13:54 #179155artistasVyruciai spartaus nuzemejimo buda lemia SITUACIJA ir piloto kvalifikacija.Buna tokiu situaciju kada zmogus turi elgtis velniskai drasiai
kad isgelbetu savo kaili.Musu akyse,komandos drauge,iki tos akimirkos niekada nedariusi gilios spirales,po bergzdziu bandymu
pabegti is ja ciulpiancio debesies,uzlauze tokia spirale,kad po keliu apsisukimu,atsidure nebepavojingoj zonoj ir sekmingai nusileido.
Kitiems nuzemejimo budams nebebuvo laiko.Nei debesis,nei Rimante nesitikejo sios soko terapijos.Bet ji vienintele padejo.Niekas
neliepia puse minutes suktis gilioj spiralej.Pora viju,isejai,atsigavai kelias sekundes,vel varai.Man irgi prisiejo ta daryti,bet buvau zemiau
tai vieno uzejimo uzteko,o toliau jau ir ausys su spydu padejo.tarp kitko per isejima keliom sekundem nieko nemaciau apart kazkokio mirgejimo
akyse.Padariau isvada -reikia dazniau pasisukineti,nespaudziant,palaipsniui,pratintis prie to.
Veliau musu Maryte Melnikaite atsigavusi kalbejo-o zinot tas paseles sukimasis man patiko.
Taip kad vyruciai nenurasykit ir neismeskit is savo aukscio metimo receptu knygos SPIRALE.Dar ne vienam prisigadis2008 22 spalio @ 14:06 #179156AnonimasDima Parašė:
>Netgi
> sertifikuoti pagal DHV 1-2 sparnai po dvieju
> apsisukimu isibegeja virš -15m/s.Čia reikia skirti teoriją nuo praktikos
Pasižiūrėk į variometrą po to savo žemėjimo, bet ne į momentinį rodiklį, o į suvidurkintą per 30sec. Ten 15ms tikrai nepamatysi, nes į spiralę reikia įeiti, ir iš jos išeiti.
> O jeigu visur tamsu,kaip tu i ta šviesesne ir
> artimiausia puse (budamas debesyje) nusitaikysi?Nuspresti, į kurią pusę skrisi, reikia dar iki įeinant į debesį. Matosi, kiek iki debesies krašto dažniausiai.
2008 22 spalio @ 14:29 #179158DimaDonatas Parašė:
> Čia reikia skirti teoriją nuo praktikos
> Pasižiūrėk į variometrą po to savo žemėjimo, bet
> ne į momentinį rodiklį, o į suvidurkintą per
> 30sec. Ten 15ms tikrai nepamatysi, nes į spiralę
> reikia įeiti, ir iš jos išeiti.> Nuspresti, į kurią pusę skrisi, reikia dar iki
> įeinant į debesį. Matosi, kiek iki debesies krašto
> dažniausiai.Reikia ne 30 sek sedeti spiralei,o tiek kiek reikia,kol nepabegsi nuo didelio kelimo.Kaip pavizdys tai Leonardo ivykis Salose,kuri ant
500 metru isiurbe i debesi ir kuriam nepadejo ne ausis su spidiu, ne B shtalas,o tik užsukus gilia spirale jis sugebejo pabegti.O nuspresti i kuria puse begti tu gali,bet po to kai tave isiurbs i debesi ir prasides “raskalbasas” orientacija bus prarasta momentaliai ir ta puse pasirodys visai ne toj pusei.O jeigu tave pastoviai krato ir meto,tai ir GPSo rodykle pastoviai šokines.
2008 22 spalio @ 14:33 #179159AnonimasDima Parašė:
.O jeigu
> tave pastoviai krato ir meto,tai ir GPSo rodykle
> pastoviai šokines.Sakiau, reikia skirti teoriją nuo praktikos
Kiek tau ta rodyklė šokinės ? 180 laipsnių ? Taip, kryptį keisi, bet jei ją pagal GPS retkarčiais pakoreguosi, įmanoma skristi daugmaž tiesiai. GPS debesyje tam ir reikalingas, kad pataisytum kryptį į norimą, o ne tam, kad rodytų, kaip tu gražiai tiesiai skrendi.
2008 22 spalio @ 15:58 #179160zvirblisas cia gal ne itema, bet gal kas zinote kokiu greiciu zemejama full stale. ir kas butu jei siurbime padarytum full stall.full stall dariau per siv bet taip ir nepaziurejau kokiu greiciu zemeju.man atrodo kad greit nezemejau nes su mano sparnu full stallas nestabilus, jis smarkei pulsavo.
tai kaip ten yra, ar galima full stall panaudot kaip aukscio numetimui ?2008 22 spalio @ 16:05 #179161DimaDonatas Parašė:
> Sakiau, reikia skirti teoriją nuo praktikosTai aš apie ta pati ir kalbu,kad teoriškai viskas turi buti gerai,bet praktiškai tave gali taip kratyti,kad ir GPS rodykle šokines kartu su tavim.Vel gi tau privesiu pavyzdi.Ruduo,Oludenizas,Babadagas startaviete užtraukta. Volkovas(kurio blogu pilotu nekaip nepavadinsi) startuoja i skyle debesyje.Kol skrido pro ta skyle jinai užsitrauke.Jis buvo su GPSu.Jam prasidejo toks “raskalbasas” kad jis
visiem per racija praneše,kad ir su GPSu niekas nestartuotu,nes metydavo taip stipriai,kad ir su prietaisu pagalba labai
sunku susiorientuoti.Ir čia buvo ne pacios baisiausios salygos,nors teoriškai turetu buti viskas kitaip.2008 22 spalio @ 17:32 #179162Giedrius UrbonasMarijonai, kuo skiriasi Tavo aprasytas traukimas uz krastiniu stropu dviem pakopomis nuo Karolio aprasyto 2 stropu traukimo is karto (turiu galvoje sparno elgesi , o ne traukimo procesa). Aciu uz atsakymus.
Giedrius2008 22 spalio @ 17:32 #179163karolisGerbiami pilotai, (o ypac Dima
)
diskutuojant siulau remtis savo asmenine patirtimi ir rasyti tik tai, del ko esi 100% tikras. Jeigu visi imsim perpasakoti ka kada sake Igoris, Leonardas, Jonukas ar Petrute, tai geriausiu atveju gausis sugedes telefonas.
Oludenizas yra nuostabus daugeliu atzvilgiu: grazi gamta, puikus skraidymai ir skanus kokteiliai… bet jis turi viena didziuli trukuma: kai ten nuvaziuoji, kiekviena diena tenka klausytis nesiliaujanciu skiedalu apie tai, kam kada kaip luzo sparnas, kaip jis buvo nurautas, koks baisus buvo tvistas ir dar baisesne rotacija, kaip pilotas trauke uz A eiliu, paskui uz B eiliu, paskui nurove o dar veliau prakrito pro sparna ir tt ir tt ir tt. Kodel skiedalu? Todel kad viskas buna perdeta ir padidinta maziausiai 5 kartus. Tai naturalu – visus uzvaldo emocijos, juk del to ir skraidom. Zvejui pirma zuvis visada atrodo didziausia!
Vis delto forume geriau kalbeti apie faktus
Igoris padare nesamone ir isstartavo i siurbianti debesi, ir dar su keleiviu. Ir tai ne pirmas kartas kada jis supjauna gryba, o ka rode jo GPS – vienas dievas tezino…
2008 22 spalio @ 17:47 #179164SmuO prie ko čia GPS rodyklės? Debesyje jis spėju mažiausiai bus naudingas (tam tikrais atvejais). Taigi tam yra rutuliniai kompasai (“bulio akis”), kuriais gali laikyti kryptį. GPS’as tikrai nespės taip reaguoti ir rodys bile ką (kryptį). Čia apie tai, kai siurbs ir suks debesyje.
2008 22 spalio @ 17:47 #179165SigmaBe reikalo gincijames, kuris greito zemejimo budas yra geresnis, viskas priklauso nuo situacijos. Kartais gali pakliuti i situacia, kurioja gali padeti tik gili spirale, nes tai greiciausias zemejimo budas.
Konkretus mano atvejis: Slovenija, Tolminas, greitai artejanti audra su shkvalu, siurbimas 5 – 8m/s. skristi i audros pakrascius…. kalnagubriai, begti nuo audros…… pozdno doktor.. Belieka vienintele
iseitis, greitai pasiekti zeme. Mano pasirinkimas buvo gili spirale, o prie pat zemes ausys. Nusileidus po 1 min. lietus perejo i liuti ir shkvala, ne siaip linko medziu shakos, bet ir kamienai. Gal kas galit pasiulyti greitesni nusileidimo buda. Is anksto dekingas
….. Kiekvienai ligai savas vaistas.
2008 22 spalio @ 17:54 #179166artistasTeisingai Antanai.Taip ir as parasiau,nuo stuacijos.Parasyk koks tavo e-mailas,atsiusiu nuotrauku
2008 22 spalio @ 18:12 #179167strikeOT. … blemba kaip cia viskas sudetinga: ausys, stalai, spirales, luziai…
skaitau kaip aukstosios matematikos vadoveli
kiek reikia klasiu baigti, kad suprasti tai ?
-
AutoriusĮrašai
- Tema „ Oludeniz-ruduo-2008“ uždara naujiems atsakymams.