• This topic is empty.
Rodoma 18 įrašų - nuo 1 iki 18 (viso: 18)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154323
    Auris

    Sveiki,

    nezinau ar skaitete ir girdejote, bet stai naujienos apie Ozone Enzo2.

    Cross Country's daily roundup of the Superfinal 2013… No way: the entire competition has tumbled through the looking…

    Posted by Cross Country Magazine on 2014 m. sausis 21 d.

    #198383
    Valdemaras

    Stebim stebim si superacingrace su jo intrigom,ka manot?

    #198384
    Anonimas

    Braziliska muilo opera :)

    Zymiai idomiau, nei vien tik sportas.

    #198393
    Auris

    eh man patinka. Siandien dar ziurejau Broerso reportaziuka, tai yr apareiskima organizatoriu apie visa tai, labai smagi muilo opera. Donatas gerai pastebejo.

    #198400
    Polygon
    #198587
    Tasas
    #198589
    Tasas
    #198590
    KJ

    Gal kas gali trumpai papasakot, nelabai yra entuziazmo skaitinėti visą istoriją….

    #198591
    Auris
    #198594
    paujon

    Superfinalo rezultatams – istorijos pabaiga. Bet varzybiniu EN D sparnu klausimui – isleistas dzinas is butelio. Sertifikavimo procesas yra kreivas. Paaiskejus kai kurioms detalems as manau, kad ir EN A-B-C sparnu sertifikacijose yra klaidu. O EN D varzybiniu sparnu gamintojai kiek imanydami iesko skyliu procese, kad prastumti kuo konkurencingesni sparna.

    Greiciau griztu open klase!

    #198595
    Anonimas

    Viskas paprasčiau nei paprasta- į varžybas priimami tik sertifikuoti pagal EN sparnai. Aišku, kad jie yra smarkiai lėtesni už nesertifikuotus Open klasės sparnus, tačiau iš lėtumo atsiranda saugumas (salyginis).

    Ozone bandė buti gudresnis už kitus, ir laimėti bet kokia kaina. Sertifikavo viena sparną, o į varžybas išsiuntė kitą, atrodanti panašiai, tačiau iš esmės besiskiriantį savo konstrukcija.

    Ko Ozone nesitikėjo- kad sparną patikrins ir išmatuos. Rezultatas – sparnas iš esmės pripažintas nesertifikuotu ir iš tolesnių PWC varžybų išmestas.

    Sertifikavimo procese yra ka tobulinti, tačiau reikalavimas varžybose skraidyti sertifikuotais sparnai iš esmės yra gėris. Nes:
    Competition EN-D pilotai yra saugesni dėl švelnesnių asimetrinių lužių ant speedo.
    Necompetition EN-D pilotai, taip pat EN-C yra labiau patenkinti varžybomis, skirtumai tarp competition EN-D ir ne comp EN-D yra sumažėję. Dabar žymiai daugiau lemia piloto sugebėjimai, nei piloto noras prisiimti riziką skristi britva. Geri EN-C pilotai dabar gali pasikapoti su vidutiniais ir prastais Enzo pilotais, kurie skrenda dažnai gerai tik dėl gero sparno. Anksčiau, R10 ir R11 laikais jausmas būdavo panašesnis į jungtines sklandytuvų ir parasparnių varžybas.

    Tikiuosi, Open klasė niekada negryš- aš nepasiruošes savo gyvybe rizikuoti Open lygiu, o dalyvauti su gatvine mašina F1 varžybose prasmės nėra.

    #198596
    Robertas

    Pasaulio superfinalas vyksta žiemą, kai dauguma pilotų ilgisi skraidymo, turi daug laiko, ruošiasi sezonui, galvoja, kokį sparną geriau išsirinkti, todėl gamintojams ypač dėkingas renginys pasistengti įrodyti, kad jų sparnai ateinančiam sezonui geresni už konkurentų. 1 kategorijos varžybose jau keletas metų oficialiai vyksta sparnų tikrinimai, o Pasaulio taurės varžybose jų nebūdavo, tai ir susigundė tokiu nesąžiningu būdu ozonas įrodyti, kad jo sparnai geriausi, tačiau, kai apie tai žino daugiau nei vienas, tai jau ne paslaptis, ir kiti pilotai su “nepaturbintais” sparnais apie tai sužinoję, neapsikentę įskundė organizatoriams. Šiame sporte vis tik labai daug ką lemia sparnas, kartais juk ir 10m gali lemti, ar pakaks aukščio išsirinkti po perėjimo, arba kiek laiko sugaiši mažesniame aukštyje gaudydamas burbulus, kol pakilsi iki susifurmavusio termiko. Taip pat yra dar viena sunkiai sprendžiama problema, kai kurie pilotai norėdami įgauti pranašumo prieš kitus, kai niekas nemato, mėgsta įlįsti į debesį, tai irgi suteikia labai daug pranašumo, bet su tuo kova yra sunki, niekas nenori būti oficialus skundikas ir pateikinėti įrodymus, o be to, įlindus 100-200m. galima prisiekinėti, kad padas toje vietoje buvo šiek tiek didesnis. Paskutiniame Pasaulio čempionate apie tai buvo daug diskutuota, tačiau gero sprendimo nerasta, taškai buvo anuliuoti tik tiems, kurie įlindo daugiau kaip 250m., ir išskridę iš debesio nenumetinėjo aukščio, bet organizatoriai sulaukė daug priekaištų, nes tai nebuvo teisingas sprendimas, nes įlindęs 200m negavo jokios bausmės, o 250 m- 0 taškų.

    #198600
    kipsas
    #198601
    artistas

    Kiek supratau ENZo-2 varžybose buvo ant 40cm ilgesnis už deklaruotą sertifikacijoje tą patį sparną.Gudručiai

    #198602
    liotcik

    artistas Parašė:


    > Kiek supratau ENZo-2 varžybose buvo ant 40cm
    > ilgesnis už deklaruotą sertifikacijoje tą patį
    > sparną.Gudručiai

    Galine briauna ilgesne, priekine trumpesne, ir stropu tvirtinimo taskai pastumdyti iki 8cm

    #198622
    artistas

    Na gal ne taip supratau,dėkui

    #198636
    Moon

    Ui! Enzogate skandalas gali isplisti. Kadangi Enzo 2 sertifikavimui pateiktas pavyzdys neatitiko serijiniu Enzo 2, sie Vokietijoje yra laikomi nesertifikuotais ir skraidymas jais Vokietijoje uzdraustas. Dar toliau, jei skandalas giles, DHV gali itarti, kad yra panasiu nukrypimu tarp kitu kategoriju Ozone sparnu. Jei DHV imsis patikrinimu akcijos ir, jei bus nustatyti panasus neatitikimai, kaip su Enzo 2, tokie Ozone sparnai Vokietijoje taip pat bus ‘patupdyti ant zemes’, nes jie bus laikomi nesertifikuotais.

    Saltinis http://lu-glidz.blogspot.de/2014/02/messvergleiche-weiterer-ozone-schirme.html

    #198638
    artistas

    Liuks,papigiai nusipirksim sparnų

Rodoma 18 įrašų - nuo 1 iki 18 (viso: 18)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.