• This topic is empty.
Rodoma 14 įrašų - nuo 1 iki 14 (viso: 14)
  • Autorius
    Įrašai
  • #153090
    siero

    Ozone’s new anti-G-force device

    http://www.xcmag.com/2011/04/ozones-new-anti-g-force-device/

    Ozone have come up with a simple safety device to reduce the G-force experienced when spiral diving a paraglider.

    With the drogue-chute-esque Anti-G , you can spiral away and achieve the same descent rate but experience less G-force effects, so reducing the chances of blackout and physical stress during descent.

    Ozone say it is simple and easy to use, and is particularly effective for higher aspect ratio wings of all brands.

    The Anti-G is fixed to the main attachment point of your harness on the side that you wish to spiral toward. To use it, just deploy the chute, and begin your spiral dive as normal. Although you will be able to enter a steep spiral dive, you will make fewer turns while maintaining a higher sink rate and experiencing far less G-Force. The Anti-G can be pulled back in again easily so that you can carry on normal flight afterwards.

    The company say that most pilots will experience a massive 40% reduction in G-Force while using the Anti-G, and describe it as an “indispensible tool for pilots of all high aspect ratio wings”.

    p.s. Tiems kas nesupranta angliskai – patys kalti :P :D

    #191111
    aruns

    Parašyk anglijoj -tiems kas nesupranta lietuviškai- patys kalti

    #191112
    devon

    Geras,

    jei mokeciau kiniskai tai butinai parasyciau
    ir pats butum kaltas kad lietuvoje nesupranti kiniskai

    #191113
    Anonimas

    O tie kurie nemoka angliškai, ir nesugeba pasinaudoti google translate, visas naujienas tiesiog sužino iš lūpų į lūpas pavėlavę mėnesiu ar keleta.

    #191114
    artistas

    Kalba eina apie kažkokį prietaisą Anti-G,kuris padeda sportiniams sparnams saugiau daryti spirales.Maždaug taip supratau po Translate-googl.Po kelis žodžius dar normaliai verčia,bet straipsnius sunku suprasti.Nepasididžiuokit.parašykit kame esmė tos Ozone naujovės

    #191115
    liotcik

    Kalba eina apie elementaru stabdymo parasiuteli kuri skraidyklininkai 20metu jau naudoja.

    Kad parasiutelis veiktu efektyviau jie siulo daryt spirale. Su parasiuteliu neisivarai tokiu dideliu apkrovu (angliskai apkrova/perkrova – G-force).

    Gamintojai daznai taip raso kad labai kietai atrodytu ir nieko nesuprastum.

    #191116
    Blocha

    Nelabai teisingai – Anti-G-force parašiutėlis skirtas visai ne tam tikslui, kuriam naudoja skraidyklės.
    Parasparniams su dideliu proilgiu vis dažniau nerekomenduotinas B-stalas, todėl avariniam žemėjimui lieka gili spiralė. Bet didelis proilgis lemia ir ilgas stropas, ir kaip pasekmė – pilotą vargina sąlyginiai didelė perkrova, darant gilią spiralę. OZONE sugalvojo labai paprastą būdą sumažinti perkrova, neprarandant žemėjimo greičio.
    http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89882.jpg
    rezultate turime:
    http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89877.jpg
    OZONE rekomenduoja anti-G-force visiems “britvų” pilotams.
    aprašymas OZONE puslapyje:
    http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headlines/18256
    Kaina Lietuvoje – 300 Lt

    Blocha

    #191118
    Ramunas1

    Neblogas daigciukas. Butu idomu isbandyt ir palygint perkrovu skirtuma.

    #191119
    Tomas Sestokas

    Ramunas1 Parašė:


    > Neblogas daigciukas. Butu idomu isbandyt ir
    > palygint perkrovu skirtuma.

    …ir leidimosi greiti :)

    #191121
    Blocha

    Su artimiausiu OZONE užsakymu būtinai atvešiu sau. Duosiu pabandyti.
    Blocha

    #191122
    Gedis

    O kai is debesies pabegi, tai ji atgal susirenki?

    #191125
    Hook

    Gedis Parašė:


    > O kai is debesies pabegi, tai ji atgal susirenki?

    Reik manyti, kad taip.

    #191130
    Blocha

    Paskaitykite aprašymą – po panaudojimo lengvai surenkamas atgal į pakabą. Bet ir nusileisti su juo irgi galima.

    #191143
    liotcik

    Blocha Parašė:


    > Nelabai teisingai – Anti-G-force parašiutėlis
    > skirtas visai ne tam tikslui, kuriam naudoja
    > skraidyklės.

    Abiem atvejais parsiutelis skirtas padidinti aparato oro pasiprienima.
    Tik ismetus isaugs aparato zemejimas, sumazes aerodinamine kokybe.

    Kad padidinti parasiutelio efektyvuma, reikia padidinti greiti (greiciui padidejus dvigubai pasipriesinimas isaugs keturgubai), su parasparniu tai patogiausia atlikti darant spirale (nelabai kas nori minti speed’a kai virs galvos audra).

    Tad kodel pvz tam paciam tikslui kaip G-force netinka, Aeros drag : http://aeros.com.ua/structure/acce/set1_en.php ?

    > Parasparniams su dideliu proilgiu vis dažniau
    > nerekomenduotinas B-stalas, todėl avariniam
    > žemėjimui lieka gili spiralė. Bet didelis proilgis
    > lemia ir ilgas stropas, ir kaip pasekmė – pilotą
    > vargina sąlyginiai didelė perkrova, darant gilią
    > spiralę. OZONE sugalvojo labai paprastą būdą
    > sumažinti perkrova, neprarandant žemėjimo
    > greičio.
    > http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89882.jpg
    > rezultate turime:
    > http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89877.jpg
    > OZONE rekomenduoja anti-G-force visiems “britvų”
    > pilotams.
    > aprašymas OZONE puslapyje:
    > http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headli
    > nes/18256
    > Kaina Lietuvoje – 300 Lt
    >
    > Blocha

Rodoma 14 įrašų - nuo 1 iki 14 (viso: 14)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.