- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 5 balandžio @ 14:18 #153090siero
Ozone’s new anti-G-force device
http://www.xcmag.com/2011/04/ozones-new-anti-g-force-device/
Ozone have come up with a simple safety device to reduce the G-force experienced when spiral diving a paraglider.
With the drogue-chute-esque Anti-G , you can spiral away and achieve the same descent rate but experience less G-force effects, so reducing the chances of blackout and physical stress during descent.
Ozone say it is simple and easy to use, and is particularly effective for higher aspect ratio wings of all brands.
The Anti-G is fixed to the main attachment point of your harness on the side that you wish to spiral toward. To use it, just deploy the chute, and begin your spiral dive as normal. Although you will be able to enter a steep spiral dive, you will make fewer turns while maintaining a higher sink rate and experiencing far less G-Force. The Anti-G can be pulled back in again easily so that you can carry on normal flight afterwards.
The company say that most pilots will experience a massive 40% reduction in G-Force while using the Anti-G, and describe it as an “indispensible tool for pilots of all high aspect ratio wings”.
p.s. Tiems kas nesupranta angliskai – patys kalti
2011 5 balandžio @ 17:37 #191111arunsParašyk anglijoj -tiems kas nesupranta lietuviškai- patys kalti
2011 5 balandžio @ 17:47 #191112devonGeras,
jei mokeciau kiniskai tai butinai parasyciau
ir pats butum kaltas kad lietuvoje nesupranti kiniskai2011 5 balandžio @ 18:18 #191113AnonimasO tie kurie nemoka angliškai, ir nesugeba pasinaudoti google translate, visas naujienas tiesiog sužino iš lūpų į lūpas pavėlavę mėnesiu ar keleta.
2011 5 balandžio @ 18:37 #191114artistasKalba eina apie kažkokį prietaisą Anti-G,kuris padeda sportiniams sparnams saugiau daryti spirales.Maždaug taip supratau po Translate-googl.Po kelis žodžius dar normaliai verčia,bet straipsnius sunku suprasti.Nepasididžiuokit.parašykit kame esmė tos Ozone naujovės
2011 5 balandžio @ 19:09 #191115liotcikKalba eina apie elementaru stabdymo parasiuteli kuri skraidyklininkai 20metu jau naudoja.
Kad parasiutelis veiktu efektyviau jie siulo daryt spirale. Su parasiuteliu neisivarai tokiu dideliu apkrovu (angliskai apkrova/perkrova – G-force).
Gamintojai daznai taip raso kad labai kietai atrodytu ir nieko nesuprastum.
2011 5 balandžio @ 21:57 #191116BlochaNelabai teisingai – Anti-G-force parašiutėlis skirtas visai ne tam tikslui, kuriam naudoja skraidyklės.
Parasparniams su dideliu proilgiu vis dažniau nerekomenduotinas B-stalas, todėl avariniam žemėjimui lieka gili spiralė. Bet didelis proilgis lemia ir ilgas stropas, ir kaip pasekmė – pilotą vargina sąlyginiai didelė perkrova, darant gilią spiralę. OZONE sugalvojo labai paprastą būdą sumažinti perkrova, neprarandant žemėjimo greičio.
http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89882.jpg
rezultate turime:
http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89877.jpg
OZONE rekomenduoja anti-G-force visiems “britvų” pilotams.
aprašymas OZONE puslapyje:
http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headlines/18256
Kaina Lietuvoje – 300 LtBlocha
2011 6 balandžio @ 07:30 #191118Ramunas1Neblogas daigciukas. Butu idomu isbandyt ir palygint perkrovu skirtuma.
2011 6 balandžio @ 07:44 #191119Tomas SestokasRamunas1 Parašė:
> Neblogas daigciukas. Butu idomu isbandyt ir
> palygint perkrovu skirtuma.…ir leidimosi greiti
2011 6 balandžio @ 09:47 #191121BlochaSu artimiausiu OZONE užsakymu būtinai atvešiu sau. Duosiu pabandyti.
Blocha2011 6 balandžio @ 14:16 #191122GedisO kai is debesies pabegi, tai ji atgal susirenki?
2011 6 balandžio @ 18:14 #191125HookGedis Parašė:
> O kai is debesies pabegi, tai ji atgal susirenki?Reik manyti, kad taip.
2011 7 balandžio @ 10:24 #191130BlochaPaskaitykite aprašymą – po panaudojimo lengvai surenkamas atgal į pakabą. Bet ir nusileisti su juo irgi galima.
2011 9 balandžio @ 15:46 #191143liotcikBlocha Parašė:
> Nelabai teisingai – Anti-G-force parašiutėlis
> skirtas visai ne tam tikslui, kuriam naudoja
> skraidyklės.Abiem atvejais parsiutelis skirtas padidinti aparato oro pasiprienima.
Tik ismetus isaugs aparato zemejimas, sumazes aerodinamine kokybe.Kad padidinti parasiutelio efektyvuma, reikia padidinti greiti (greiciui padidejus dvigubai pasipriesinimas isaugs keturgubai), su parasparniu tai patogiausia atlikti darant spirale (nelabai kas nori minti speed’a kai virs galvos audra).
Tad kodel pvz tam paciam tikslui kaip G-force netinka, Aeros drag : http://aeros.com.ua/structure/acce/set1_en.php ?
> Parasparniams su dideliu proilgiu vis dažniau
> nerekomenduotinas B-stalas, todėl avariniam
> žemėjimui lieka gili spiralė. Bet didelis proilgis
> lemia ir ilgas stropas, ir kaip pasekmė – pilotą
> vargina sąlyginiai didelė perkrova, darant gilią
> spiralę. OZONE sugalvojo labai paprastą būdą
> sumažinti perkrova, neprarandant žemėjimo
> greičio.
> http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89882.jpg
> rezultate turime:
> http://www.flyozone.com/gallery/d/8/9/89877.jpg
> OZONE rekomenduoja anti-G-force visiems “britvų”
> pilotams.
> aprašymas OZONE puslapyje:
> http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headli
> nes/18256
> Kaina Lietuvoje – 300 Lt
>
> Blocha -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.