• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 41 iki 60 (viso: 63)
  • Autorius
    Įrašai
  • #192404
    liotcik

    Kekvienas kalba jam skaudziausia tema. Varžybų parametrai yra nustatomi pries pirma pratima ir jų negalima keisti įvykus nors vienam pratimui. Protestai čia nepadetu.
    O va jei oragnizatoriai butų geriau įvertine oro sąlygas antra diena ir finišo langas butų uždarytas pusvalandžiu vėliau finishavusiu butų 40% daugiau ;)

    #192405
    liotcik

    P.S. Aš tikrai labai patenkintas varžybomis. Lygis tikrai aukštas. Kažin ar pasaulyje kur nors vyksta geresnio lygio lygumu varžybos. O tobulumui ribų nėra.

    #192406
    Robertas

    Apie protestus aš nekalbu, protestai gali būti, kai žinai rezultatus, ir kai žinai varžybų taisykles, kai jų nežinai, ar jų nėra, tai beprasmiška, paprasčiausiai eilinį kartą nebuvo viešumo, o tai būtina, norint išvengti klaidų, Slovėnijoje man ir Tadui buvo programa neteisingai paskaičiavusi taškus, jei nebūtų skelbiami preliminarūs rezultatai prieš apdovanojimus, nebūčiau gavęs apdovanojimo už 3 vietą tarp sertifikuotų sparnų ir bendroje įskaitoje būčiau nukritęs maždaug 10 pozicijų. Ar būtų gražu tada po apdovanojimų sekančią dieną ieškoti teisybės, kai jau dauguma išsiskyrstė? O jeigu programa buvo jau nustatyta visoms varžyboms iš anksto, tai labai gaila, kad mes nežinome, kaip ji nustatyta, ir kodėl taip nustatyta, nes gerą varžybinę dieną, kai yra didesnė galimybė pakovoti, kai finišuoja ne vienas pilotas, visada yra maksimumas taškų, nesvarbu, ar maršrutas 30 ar 150km būtų. Kaip dirbo išvilktuvai, tai atskira tema, čia reikia iš anksto tam ruoštis ir daryti išvadas, žinant dalyvių skaičių.
    Siūlau ateityje varžybų organizatoriams apie tai pagalvoti, kad neliktume tame pačiame lygyje. Prieš kiekvieną pratimą turi būti pasakyta, kaip bus vertinama už tą pratimą, beje, niekada taip nebūna, kad gerą varžybinę dieną, kai yra nemažai finišavusių, maks. taškų kad būtų tik 700, tai yra neteisingas tos dienos parametrų suvedimas.

    Beje tai ne pirmas kartas, kai rezultatai skelbiami po apdovanojimų, praeityje buvo ir grubių klaidų, todėl tokią praktiką reikia keisti, siekiant skaidrumo ir nešališkumo.

    #192408
    Termik

    Ok Robertai kita karta manau tau ir reiketu tuo uzsiimti

    #192411
    Robertas

    Aš tik noriu pasidalinti tuo, ką žinau, ir kaip daro tie, kas turi didelę patirtį, nenoriu būti teisėju, bent tuo laikotarpiu, kai pats aktyviai dalyvauju varžybose, visgi, malonu, kai į mūsų varžybas atvažiuoja ir svečių, jos tampa žinomesnės, todėl norisi ir kad jos vyktų kuo sklandžiau.

    #192413
    liotcik

    Robertai galetum konkrečiai pasakyti kokia klaida varžybų organizatoriai padare.
    Jie įvedė pradinius parametrus į tašku skaičiavimo programa: nominalu atstumą, nominalu pilotų skaičių finiše ir taip toliau. Is to gavosi tokie rezultatai. Manau parametrus jie įvedė kaip galejo geriau.
    Jei aš būčiau norėjęs įtakoti tuos parametrus , būčiau per šeštadienio rytini brifinga paklausęs kokie parametrai bus naudojami ir pasiūlęs ka reikia pakoreguoti.

    #192415
    Robertas

    Jei į programą įvedama pvz: kad tą dieną nominalus atstumas 50km., o pratimas 27km., ir jei tokią nesamonę gali leisti padaryti programa, tai tuo atveju galima iškreipti rezultatus. Kokie parametrai buvo, žino tik Juozas, aš tik galiu pasakyti tai, ką jau sakiau anksčiau, kad užstatyti parametrai buvo neteisingi, arba prieš antrą dieną reikėjo įspėti, kad bus parodomieji skrydžiai virš Panevežio, už kuriuos taškų bus skiriama labai nedaug.

    #192416
    Robertas

    Viskas, daugiau nekomentuosiu, varžybos baigėsi, kitą kartą norėčiau, kad būtų padarytos išvados, nes rimti pilotai žino, kaip yra skaičiuojama, ir jei norime, kad tokių dalyvių būtų daugiau, turime tobulėti, nes priešingu atveju, tai bus tik gera “tusovkė”.

    #192417
    paujon

    Is matematinio smalsumo, nekritikuojant Juozo, organizatoriu ar Roberto pastebejimu.

    Pratimu parametrai yra matomi kiekvieno pratimo rezultatu apacioje. Nominalus atstumas buvo 20km abi dienas. As matau kad antro pratimo dienos kokybe buvo numusta iki 73% del automatiskai paskaiciuoto Distance Validity faktoriaus.
    Sis faktorius GAP formuleje yra aprasomas taip:

    2.3 DistanceValidity
    A coefficient which depends on the NominalDistance ,the longest distance flown and sum of flown distances over minimum distance. If the task distance is quite short (in relation to NominalDistance) the day is probably not a good measure of pilot skill because there would not be many decisions to make. DistanceValidity uses the task distance. If no pilot makes goal the longest distance flown is used in the calculation in relation to NominalDistance

    Taip pat noriu pacituoti viena sakini is nominalios distancijos aprasymo GAP formuleje kuris galbut turejo itakos: “There is no penalty for a task that is longer than Nominal Distance providing the task results in an even distribution of the pilots along the course.”

    #192419
    Robertas

    Pauliau, turbūt turėjai pastebėti dar vieną dalyką, kuris tave asmeniškai liečia- tai taškai už lyderiavimą. Kas dalyvavo LT čempe Slovenijoje, gerai žino, kad galima gauti taškų bent jau greitai paimant pirmą tašką. Šie taškai duodami už tai, kaip greitai pilotas skrido viso maršruto metu, nepriklausomai ar jis finišavo. Jie kartais leidžia atsidurti aukščiau pilotui, kuris nefinišavo, bet labai greitai skrido, už tą, kuris finišavo, bet skrido lėtai. Tu buvai vienas iš lyderių antrą varžybų laiką, nes skridai labai greitai, bet už lyderiavimą pas tave nulis, kai penktą vietą užėmęs pilotas skrisdamas neskubėdamas ir žymiai lėčiau jų gavo. Tas taip pat liečia ir 3-4 užėmusius pilotus, pas juos taip pat nulis.Lentelėje “lead points”.

    #192420
    Robertas

    Beje, dar skaičiuoti atskridimo poziciją manau taip pat nesąžininga, nes pilotai startavo labai skirtingu laiku.

    #192422
    Termik

    Nu Robertai aš viska suprantu tik nesuprantu kodėl tu to pats nenori užsiimti a?
    Kai tik kalba užeina apie tavo darbą prie rezultatu skaičiavimu tu kalba iškarto kreipi i kita galą. O jai nustatymus keisi skaičiavimo metu tai tikrai tada galėsi juos pakeisti savo ar kito naudai ir buti labai patenkintam. Ir dar išmokti reikėtu pralaimėti o ne kelti bangas ir kaltinti kitus.
    Manau miestu taures aplamai išniks kaip dinozaurai.

    Komentaru nebebus , ačiū visiems kam patiko paimti 8 punktus aplink Panevėžį.

    #192424
    Robertas

    Užsiimti rezultatų skaičiavimu turi nešališkas žmogus, kuriam varžybos- malonus laiko praleidimas, o ne varžymasis, o kol nepakelsi vėjo, tai ir liks viskas po senovėj. Aš atstovauju parasparnių sporto, o ne laisvalaikio federacijai, todėl ir siekiu, kad jei vyksta varžybos, jos būtų kiek įmanoma teisingesnės ir tikslesnės.

    #192425
    ALEX

    Beje, kas blogiausia pas mus……………………… Nesamonė!!! Pas mus Panevėžyje geriausia!!!

    …nugalėtojų negerbimas……………………….Čia apie pagarbą parašė žmogus, viešai skirstantis pilotus į RIMTUS ir NERIMTUS. Butu labai įdomu susipažinti su abėjų kategorijų pilotų sąrašais.

    …taip daryti yra negerai….daugiau “slaptų” skaičiavimų nebus…eilinį kartą nebuvo viešumo…nebūčiau gavęs apdovanojimo…bendroje įskaitoje būčiau nukritęs maždaug 10 pozicijų…užstatyti parametrai buvo neteisingi…taškų bus
    skiriama labai nedaug………………………………Aš ne rimtas pilotas ir ne daktaras, man sunku šitą komentuoti.

    …reikėjo įspėti, kad bus parodomieji skrydžiai virš Panevežio………………………………ir kad juose, o siaubas, dalyvaus nerimti pilotai!!! Ir su jais reikės dalintis ne tik dangumi, bet ir nugalėtojų pjedestalų. Tai kažkoks košmaras!!!

    Siūlau ateityje varžybų organizatoriams apie tai pagalvoti, kad neliktume tame pačiame lygyje……………………….…Širdingai dėkoju VISIEMS varžybų organizatoriams už puikias Varžybas ir tikrą skraidymų Šventę. Ši Taurė ypatingai pavykusi. Ir duok Dieve Jūms išlaikyti pasiektą lygį, o kitiems organizatoriams linkiu nors kiek priartėti prie šio lygio. O RIMTI PILOTAI galėtu neteršti savo pasaulinės reputacijos (ir forumo) tiesiog ignoruodami provincialias varžybas.

    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Lioška, Panevėžys

    #192427
    Robertas

    Jei ką įžeidžiau, atsiprašau, rašiau taip kaip galvojau ir jokiu būdu nenorėjau sumenkinti šventės, nesu diplomatas ir nedarau “švelnių ir aptakių” komentarų , o jei ir esu savanaudiškas, tai dar ne pati didžiausia bėda gyvenime, svarbu, kad nors dalis pilotų sužinotų kažką naujo, manau tikrai ši diskusija duos ir teigiamų rezultatų.

    #192428
    karolis

    Visi tokie jautrūs kaip po 4 menesių neskraidymo :) Manau dėl rezultatų paskelbimo prieš apdovanojimus Robertas visiškai teisus, nes po apdovanojimų reikšti protestus kaip ir nebėra prasmės…

    #192429
    karolis

    Iš kitos pusės, čia ne LT čempas o lokali miesto taurė, ir organizatoriai gali organizuoti ir skaičiuoti taškus kaip jiems patinka. Jeigu punktai butu fiksuojami foto pagalba, tai GPS tracku apskritai niekas nepridavinetu ir nekiltu kalbų. Žinoma, tobulumui ribų nėra, bet labai aršiai kritikuoti irgi nėra prasmės :)

    #192430
    Marijonas

    Kritikuoti yra paprasciau – sunkiau organizuoti ir graziai pravesti varzybas. Lai visi musu klubai praveda tokiame lygyje savo taures, mes , parabendruomene busime jiems nuosirdziai dekingi.
    Aisku besaikius gerimus reiktu isgyvendinti, nes is ryto matyti “pachmielnas rozas” – nemalonu, be to tai gali tureti ir liudnu pasekmiu….
    O siap Mariukai aciu uz gerai praleista laika….

    #192431
    AndriusUKM

    Šios varžybos mano buvo pirmosios ( Išskyrus Trakus ) . O nuosprendis toks :D MAN PATIKO !!! Daugiau tokių varžybų ant Lietuvos žemelės. Organizatoriai tikrai padirbėjo iš peties. Šaunuoliai taip ir toliau. Mano manymu svarbiausia saugiai ir gerai paskraidėme. O kas liečia rezultatus tai ne visi pilotai važiuoja į varžybas dėl jų. Na bet aišku malonu nušluostyti nosį daugiau patyrusiems pilotams :D :D :D Dėkui organizatoriams už gerai praleistą laiką.

    P.S.

    Laukti savo eilės kai kiti skraido tikrai nėra lengva. :) Ypač kai abu išvilktuvai sugedę.
    Bet nuo techninių gedimų niekas neapsaugotas.

    #192432
    egisat

    Man varžybos irgi labai patiko. Ačiū Marijui ir jo komandai. Ačiū GnG. Vieta, kompanija, organizavimas – viskas super. Na šiektiek nesklandumų dėl išvilkimo atleidžiama – technika genda. Beja Andriau, nušluostei man nosį ant vieno taško, teks išsiaiškinti sekančiose varžybose : ))

    Man tai buvo taipat pirmosios varžybos, pirmasis maršrutas, bei trečias pasiskraidymas su savo sparnu. Svarbiausia varžybų pamoka – teks atsiminti, jog cilindro skersmuo, nuo gps’e įvedamo SPINDULIO skiriasi net du kartus : )) Negavau taškų dėl tokios klaidos.

    P.S. pritarčiau anksčiau išsakytai nuomonei dėl pernelyg pachmelnų veidų ryte.

Rodoma 20 įrašų - nuo 41 iki 60 (viso: 63)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.