• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 39)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149811
    Anonimas

    kaip manot ar paramotorui uztenka 14 arklio jegu kad normolei skristum zadu daryti paramotora ir dar tiksliai nezinau ar jis mane pakels as sveriu 83kg gal galit patarti.

    #164920
    Anonimas

    Radne raket zadi det? Kiek girdejau skrenda su tokiais varikliai, bet sunkesniam pilotui be vejo pakilt sunku.

    #164923
    Anonimas

    Pilotams iki 80 kg 14 a.g. variklio pakanka. Pakyla su tokiu ir sunkesni – pats maciau, kaip sveriantis 100 kg skrido su Raket’u. Taciau jam pakako ir to vieno karto – daugiau bandyti nenorejo.
    Kitas silpno variklio minusas – reikia naudoti didelio skersmens propeleri (Raket’ui – mazdaug 130 cm), nes su mazesniu – nebent kinieciams, vietnamieciams ir kitiems, kurie sveria apie 60 kg.
    Pagrindinis Raket’o privalumas – santykinai maza kaina. Taciau tai moraliskai senstelejusios konstrukcijos variklis, todel ir galios is 120 cm2 (tiksliau – 118 cm2) darbinio turio – ne perdaugiausia. Moderniski 80 cm2 varikliai 15 a.g. isspaudzia, o 100 cm2 – ir iki 18 “arkliu”. Deja, bet uz tai jau tenka primoketi.

    #164927
    Anonimas

    Viskas taip ir yra. O jei galvoji, kad mazesnis motoras ekonomiskesnis, tai tik tam tikrais atvejais (mazas pilotas, aukstos kokybes sparnas, nera daug vejo, neskubi, galvoji tik apie kura). Dazniau buna visai kitaip – truksta galingumo, spaudi “gaza” kiek gali, pries veja stovi ir nusileidi ten pat, o kuro suvalgo apie 7ltr. valandai! Atvaziuok i Trakus ir atsivezk savo reklamuota traika.

    #164934
    Anonimas

    nera galymybes atvesti traiko nes neturiu sukuo sendien truputi paskridau su traiku bet traikas man neprie sirdies su juo sunku startuoti negali pabekti po sparnu tai dabar konstruosiu paramotora is vashodo variklio 14 arkliu ir galvoju ar pavilks mane

    #164936
    Anonimas

    Tikrai mazai!!! Atvaziuok i Trakus, arba paskambink man. Zinau du zmones kurie padare didelius ventiliatorius is motociklu varikliu, net skraide, bet dabar galvoja kitaip.

    #164937
    Anonimas

    Su teisingai pagamintu traiku startuoti lengviau, nei su paramotoru.
    Jeigu Jusu planuojamo kurti paramotoro konstrukcija bus vykusi, 14 a.g. variklis 83 kg pilota “pavilks”. Bet startuoti stiliaus salygomis bus tikrai sudetingiau, nei su traiku.

    #164940
    Anonimas

    as suprantu kad su traiku startuoti lengva jai tik geras sparnas o maniskis senas ir su juo startuoti labai sunku su paramotoru turetu buti kitaip aisku stiliaus metu turesiu bedu.

    #164941
    Anonimas

    Startuojant nuo nedidelio šlaituko ir štilius ne toks baisus.Patikrinta.

    #164942
    Anonimas

    tai kiek pinigu kainuoja tas raketas

    #164943
    Anonimas

    700 euru

    #164944
    Anonimas

    700 euru ce vien motoras ar su remu

    #164945
    liotcik
    #164946
    liotcik

    Prie cia (http://www.radne.se/Store/Default.aspx) esanciu kainu pridek PVM ir siuntimo mokesti (variklio parsiuntimas paprastu pastu kainuos koki 20-30eur). Muito nebus nes Svedija priklauso Europos sajungai kaip ir Lietuva.

    #164947
    Gedas

    Del PVM pridejimo nebuciau tikras – ten pazymeta ‘retail price’, tai daug sansu kad kainos jau su PVM.

    Gedas

    #164956
    liotcik

    Gedas parašė:
    >
    > Del PVM pridejimo nebuciau tikras – ten pazymeta ‘retail
    > price’, tai daug sansu kad kainos jau su PVM.
    >
    > Gedas

    Issiaiskinau, kainos be PVM, jei netiki pabandyt padaryt uzsakyma :)

    #164958
    Anonimas

    Cia tik plikas motoras, net be reduktoriaus, kurio reikes nesivengiamai.
    Anksciau reduktoriu tekdavo gamintis vietoje. Nuo praeitu metu svedai pradejo siulyti savo, uz papildoma kaina, zinoma. Taciau ju reduktoriaus perdavimo santykis 1:3 arba 1:3,3. Mazoka, zinant RAKET galinguma. Su Lietuvoje pagamintu 1:4 reduktoriumi RAKETas bent jau 130 cm skersmens propeleri issuka. O su svedisku – vargu. Teks mazesni propeleri deti, o su 130 cm taip traukos ne per daugiausia.
    Nuo praeitu metu svedai ir nauja rezonatoriu pasiule – tikriausiai bent jau paskaiciuota 120 cm2 varikliui. Taciau uz ji vel reikia primoketi… Baziniame komplekte esatis rezonatorius nera tikslus – su tuo paciu komplektuojami ir mazesnio darbinio turio (85 cm2 bei 60 cm2) RAKET varikliai. Taip, kad ten daugiau duslintuvas, o ne rezonatorius. Taigi, sudejus i kruva viska, ko reikia, pridejus transportavimo islaidas ir tik po to priskaiciavus PVM (nes musu muitine PVM skaiciuoja kartu su transportavimo islaidomis ir niekaip kitaip!) paaiskeja, kad vien tik uz ganetinai silpna ir moraliskai senstelejusios konstrukcijos varikli teks sumoketi daugiau, kaip 1000 euru.

    #164959
    liotcik

    RE pamirskit muitines, europos sajungoj nera muitiniu.

    #164960
    Gedas

    Liotcik parašė:
    >
    > RE pamirskit muitines, europos sajungoj nera muitiniu.

    Ir turekit omenyje – sumokesit svediska PVM, kiek ten % yra. LT ateis tiesiai iki duru be jokiu muitiniu ir mokesciu

    Gedas

    #164969
    Anonimas

    Atsiprasau. Visiskai pamirsau, kad nuo praeitu metu geguzes 1d. Lietuvos muitininkams labai sparnus “apkarpe”…

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 39)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.