- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 9 vasario @ 09:30 #149811Anonimas
kaip manot ar paramotorui uztenka 14 arklio jegu kad normolei skristum zadu daryti paramotora ir dar tiksliai nezinau ar jis mane pakels as sveriu 83kg gal galit patarti.
2005 9 vasario @ 10:11 #164920AnonimasRadne raket zadi det? Kiek girdejau skrenda su tokiais varikliai, bet sunkesniam pilotui be vejo pakilt sunku.
2005 9 vasario @ 12:20 #164923AnonimasPilotams iki 80 kg 14 a.g. variklio pakanka. Pakyla su tokiu ir sunkesni – pats maciau, kaip sveriantis 100 kg skrido su Raket’u. Taciau jam pakako ir to vieno karto – daugiau bandyti nenorejo.
Kitas silpno variklio minusas – reikia naudoti didelio skersmens propeleri (Raket’ui – mazdaug 130 cm), nes su mazesniu – nebent kinieciams, vietnamieciams ir kitiems, kurie sveria apie 60 kg.
Pagrindinis Raket’o privalumas – santykinai maza kaina. Taciau tai moraliskai senstelejusios konstrukcijos variklis, todel ir galios is 120 cm2 (tiksliau – 118 cm2) darbinio turio – ne perdaugiausia. Moderniski 80 cm2 varikliai 15 a.g. isspaudzia, o 100 cm2 – ir iki 18 “arkliu”. Deja, bet uz tai jau tenka primoketi.2005 9 vasario @ 13:03 #164927AnonimasViskas taip ir yra. O jei galvoji, kad mazesnis motoras ekonomiskesnis, tai tik tam tikrais atvejais (mazas pilotas, aukstos kokybes sparnas, nera daug vejo, neskubi, galvoji tik apie kura). Dazniau buna visai kitaip – truksta galingumo, spaudi “gaza” kiek gali, pries veja stovi ir nusileidi ten pat, o kuro suvalgo apie 7ltr. valandai! Atvaziuok i Trakus ir atsivezk savo reklamuota traika.
2005 9 vasario @ 19:05 #164934Anonimasnera galymybes atvesti traiko nes neturiu sukuo sendien truputi paskridau su traiku bet traikas man neprie sirdies su juo sunku startuoti negali pabekti po sparnu tai dabar konstruosiu paramotora is vashodo variklio 14 arkliu ir galvoju ar pavilks mane
2005 10 vasario @ 08:51 #164936AnonimasTikrai mazai!!! Atvaziuok i Trakus, arba paskambink man. Zinau du zmones kurie padare didelius ventiliatorius is motociklu varikliu, net skraide, bet dabar galvoja kitaip.
2005 10 vasario @ 09:30 #164937AnonimasSu teisingai pagamintu traiku startuoti lengviau, nei su paramotoru.
Jeigu Jusu planuojamo kurti paramotoro konstrukcija bus vykusi, 14 a.g. variklis 83 kg pilota “pavilks”. Bet startuoti stiliaus salygomis bus tikrai sudetingiau, nei su traiku.2005 11 vasario @ 13:42 #164940Anonimasas suprantu kad su traiku startuoti lengva jai tik geras sparnas o maniskis senas ir su juo startuoti labai sunku su paramotoru turetu buti kitaip aisku stiliaus metu turesiu bedu.
2005 11 vasario @ 19:04 #164941AnonimasStartuojant nuo nedidelio šlaituko ir štilius ne toks baisus.Patikrinta.
2005 11 vasario @ 20:20 #164942Anonimastai kiek pinigu kainuoja tas raketas
2005 12 vasario @ 08:35 #164943Anonimas700 euru
2005 13 vasario @ 13:10 #164944Anonimas700 euru ce vien motoras ar su remu
2005 13 vasario @ 13:30 #1649452005 13 vasario @ 13:35 #164946liotcikPrie cia (http://www.radne.se/Store/Default.aspx) esanciu kainu pridek PVM ir siuntimo mokesti (variklio parsiuntimas paprastu pastu kainuos koki 20-30eur). Muito nebus nes Svedija priklauso Europos sajungai kaip ir Lietuva.
2005 13 vasario @ 14:10 #164947GedasDel PVM pridejimo nebuciau tikras – ten pazymeta ‘retail price’, tai daug sansu kad kainos jau su PVM.
Gedas
2005 14 vasario @ 18:44 #164956liotcikGedas parašė:
>
> Del PVM pridejimo nebuciau tikras – ten pazymeta ‘retail
> price’, tai daug sansu kad kainos jau su PVM.
>
> GedasIssiaiskinau, kainos be PVM, jei netiki pabandyt padaryt uzsakyma
2005 17 vasario @ 15:27 #164958AnonimasCia tik plikas motoras, net be reduktoriaus, kurio reikes nesivengiamai.
Anksciau reduktoriu tekdavo gamintis vietoje. Nuo praeitu metu svedai pradejo siulyti savo, uz papildoma kaina, zinoma. Taciau ju reduktoriaus perdavimo santykis 1:3 arba 1:3,3. Mazoka, zinant RAKET galinguma. Su Lietuvoje pagamintu 1:4 reduktoriumi RAKETas bent jau 130 cm skersmens propeleri issuka. O su svedisku – vargu. Teks mazesni propeleri deti, o su 130 cm taip traukos ne per daugiausia.
Nuo praeitu metu svedai ir nauja rezonatoriu pasiule – tikriausiai bent jau paskaiciuota 120 cm2 varikliui. Taciau uz ji vel reikia primoketi… Baziniame komplekte esatis rezonatorius nera tikslus – su tuo paciu komplektuojami ir mazesnio darbinio turio (85 cm2 bei 60 cm2) RAKET varikliai. Taip, kad ten daugiau duslintuvas, o ne rezonatorius. Taigi, sudejus i kruva viska, ko reikia, pridejus transportavimo islaidas ir tik po to priskaiciavus PVM (nes musu muitine PVM skaiciuoja kartu su transportavimo islaidomis ir niekaip kitaip!) paaiskeja, kad vien tik uz ganetinai silpna ir moraliskai senstelejusios konstrukcijos varikli teks sumoketi daugiau, kaip 1000 euru.2005 17 vasario @ 18:13 #164959liotcikRE pamirskit muitines, europos sajungoj nera muitiniu.
2005 17 vasario @ 18:31 #164960GedasLiotcik parašė:
>
> RE pamirskit muitines, europos sajungoj nera muitiniu.Ir turekit omenyje – sumokesit svediska PVM, kiek ten % yra. LT ateis tiesiai iki duru be jokiu muitiniu ir mokesciu
Gedas
2005 22 vasario @ 12:08 #164969AnonimasAtsiprasau. Visiskai pamirsau, kad nuo praeitu metu geguzes 1d. Lietuvos muitininkams labai sparnus “apkarpe”…
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.