• This topic is empty.
Rodoma 19 įrašų - nuo 21 iki 39 (viso: 39)
  • Autorius
    Įrašai
  • #165085
    Anonimas

    Ar jau ka nors padarei??? Kada BANDYMAI??? Visiems labai idomu!

    #165087
    Anonimas

    dar nebandziau neturiu tinkamo propelerio as ta 14ag motora nusprendziau parduoti pagalvojau geriau desiu galingesni nuo cezeto 250cc kiek arkliu jis turi tiksliai nezinau bet manau nemaziau 20 ir siek tiek sunkokas 16kg bet visas paramotoras manau svers kokius 25kg su jo tikiuosi nebus problemu.

    #165088
    Anonimas

    apie čz250 galinguma
    cezeta.wz.cz/poradna.php?reply=41/

    #165089
    Anonimas

    deja nesuprantu cekiskai gal galetumet parasyti kiek jis turi arkliu

    #165090
    Anonimas

    30aj
    variklis pasizymi dideliu sukimo momentu, buvome padare taraik be reduktoriaus suko 1,3 m propa

    #165091
    Anonimas

    Ar gerai suko? Ar skraide? O kur dabar?

    #165093
    Anonimas

    as desiu 80cm propeleri tik su dideliu atakos kampu manau turetu neblogai vilkti

    #165094
    Anonimas

    gal zinote kiek sport izui ira arkliu

    #165105
    Anonimas

    Pirmu laidu kai ejo su mikuni karbu buvo 32hp,
    kai su rusisku ie kitais ”patobulinimais” 28ph, bet neuzmirsk rezonatoriaus

    #165162
    Anonimas

    Jeigu sekse dydis reiksmes ir neturi (bent jau taip tvirtina seksologai), tai cia … 80 cm skersmens propeleris, sukamas 30 a.g. motoro?
    28-30 a.g. galingumas, kurio tikimasi is CZ, bus isvystomas varikliui dirbant tik beveik maksimaliais sukiais (tikriausiai – apie 6000-7000 aps/min).
    Panasu, kad siekant supaprastinti konstrukcija, zadama atsisakyti reduktoriaus. Reiskia, kad tiesiai ant alkuninio veleno, visiskai nepritaikyto soninems apkrovoms (nebent papildomai sumontuoti atramini guoli) bus uzmautas mazo skersmens didelio zingsnio propeleris ir verciamas dirbti dideliais sukiais.
    Tikrai nenoriu slopinti Jusu iniciatyvos, taciau akivaizdu, kad variklio potencialas cia tikrai nebus tinkamai isnaudotas.

    #165164
    Anonimas

    sutinku,o be to jei neklystu traukos formulej propo diametras yra penktuoju laipsniu

    #165166
    Anonimas

    Mazo skersmens, ir didelio zingsnio sraigtas besisukdamas 6000 suk./min bus ventiliatorius, o ne i propeleris. Traukos nebus, bet bus daug triuksmo… ir geras oro srautas ventiliacijai:) Sraigtas neturetu suktis daugiau nei 3000 suk/min.

    #165167
    Anonimas

    Diametras- penktuoju, zingsnis-treciuoju!!!
    Propa gali sukt kiek sugebi, tik va,kiek traukos gausi- KLAUSIMAS rimtas, nes prie dideliu “suku” atsiranda dideli linijiniai greiciai, visiskai kinta aptekejimas, ir zinoma, trauka. Reali trauka is mazu diametru propeleriu- tai kitoks mokslas /apie impelerius/, tai visai kas kita ir tikrai sudetinga.

    #165170
    Anonimas

    GO parašė:
    >
    > Diametras- penktuoju, zingsnis-treciuoju!!!
    > Propa gali sukt kiek sugebi, tik va,kiek traukos gausi-
    > KLAUSIMAS rimtas, nes prie dideliu “suku” atsiranda dideli
    > linijiniai greiciai, visiskai kinta aptekejimas, ir zinoma,
    > trauka. Reali trauka is mazu diametru propeleriu- tai kitoks
    > mokslas /apie impelerius/, tai visai kas kita ir tikrai
    > sudetinga.

    Nera taip jau sudetinga, nuoroda zemiau MS Exel failas, lentele ducted fan, tenai galima surasius skaicius suskaiciuoti trauka, kitose lentelese isvilktuvo trauka ir vertikalus greitis ir kt.:

    > cia nuoroda

    #165171
    Anonimas

    Vat, butent,- vintiliatorius! Kai sukonstruosi KA realiai skrendancio,butinai pakviesk! Sekmes!

    #165180
    Anonimas

    Ar tau neatrodo, kad biski per daug klaidzioji. Turi varikli, drozi propa ir savaitgli bandai. Nepasiseke, dedi reduktoriu, kisi ilgesni propa ir OP jau skrendi! Visi skraido su 14 aj varikliais ir nedejuoja, o tamsta (neisizeisk) vis kito variklio ieskai. Geriai daryk ir skrisk!

    #165181
    Anonimas

    Panasu i tai, kad jam jau “nesvarbu”.

    #165183
    Anonimas

    GO parašė:
    >
    > Diametras- penktuoju, zingsnis-treciuoju!!!
    > Propa gali sukt kiek sugebi, tik va,kiek traukos gausi-
    > KLAUSIMAS rimtas, nes prie dideliu “suku” atsiranda dideli
    > linijiniai greiciai, visiskai kinta aptekejimas, ir zinoma,
    > trauka. Reali trauka is mazu diametru propeleriu- tai kitoks
    > mokslas /apie impelerius/, tai visai kas kita ir tikrai
    > sudetinga.

    Sraigtui reikalinga sukti galia (N [W]):
    N=koef*oro_atankis*sukiai`3 laipsniu*diametras`5 laipsniu
    Sraigto traukos jega (P[N]):
    P=koef*oro_tankis*sukiai`2 laipsniu*diametras`4 laipsniu
    Taigi jei snekame apie traukos jega, tai diametras 4-uoju, o zingsnio isvis nera formuleje, ir nenuostabu nes
    oro sraigto zinsnis H=pi*Diametras*tg(fi) , kur kampas fi = kampas tarp mentes stygos ir sraigto sukimosi plokstumos (tvirtinimo kampas). Mente turi geometrini sukima. fi nera pastovus, todel H=funkcija(diameras)
    Zingnis matuojamas kaip ir diametras metrais, ir jei isstatysite i formules vietoj diametro zingnio funkcija ji bus vistiek tuo paciu laipsniu, 4-uoju.
    Jei fi = const
    P=koef*oro_tankis*sukiai`2*{H/(pi*tg(fi)}`4
    Is viso sito galima suprasti, kad ne taip svarbu koks tas zinsnis ir koks tas diametras, svarbu, kad sraigtas butu nei per “lengvas” nei per “sunkus” varikliui. Jis turi buti priderintas prie motoro, panasiai kaip ir automobilio svoris ir jo motoro galingumas. Oro sraigtas turi isvystyti reikiama trauka apskaiciuotiems skrydzio rezimams, ir tureti maziausius reaktyvinius ir giroskopinius momentus, …diziausia traukos galia…kuo mazesnis svoris …

    #165197
    Anonimas

    baigiu sukonstruoti nedauk beliko kai atsils oras isbandysiu o tada ir parasysiu ar jus buvot teisus ar ne.

Rodoma 19 įrašų - nuo 21 iki 39 (viso: 39)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.