- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 8 kovo @ 13:42 #165085Anonimas
Ar jau ka nors padarei??? Kada BANDYMAI??? Visiems labai idomu!
2005 8 kovo @ 13:49 #165087Anonimasdar nebandziau neturiu tinkamo propelerio as ta 14ag motora nusprendziau parduoti pagalvojau geriau desiu galingesni nuo cezeto 250cc kiek arkliu jis turi tiksliai nezinau bet manau nemaziau 20 ir siek tiek sunkokas 16kg bet visas paramotoras manau svers kokius 25kg su jo tikiuosi nebus problemu.
2005 8 kovo @ 14:28 #165088Anonimasapie čz250 galinguma
cezeta.wz.cz/poradna.php?reply=41/2005 8 kovo @ 15:08 #165089Anonimasdeja nesuprantu cekiskai gal galetumet parasyti kiek jis turi arkliu
2005 8 kovo @ 15:36 #165090Anonimas30aj
variklis pasizymi dideliu sukimo momentu, buvome padare taraik be reduktoriaus suko 1,3 m propa2005 8 kovo @ 16:19 #165091AnonimasAr gerai suko? Ar skraide? O kur dabar?
2005 8 kovo @ 18:28 #165093Anonimasas desiu 80cm propeleri tik su dideliu atakos kampu manau turetu neblogai vilkti
2005 8 kovo @ 18:36 #165094Anonimasgal zinote kiek sport izui ira arkliu
2005 9 kovo @ 07:42 #165105AnonimasPirmu laidu kai ejo su mikuni karbu buvo 32hp,
kai su rusisku ie kitais ”patobulinimais” 28ph, bet neuzmirsk rezonatoriaus2005 14 kovo @ 12:49 #165162AnonimasJeigu sekse dydis reiksmes ir neturi (bent jau taip tvirtina seksologai), tai cia … 80 cm skersmens propeleris, sukamas 30 a.g. motoro?
28-30 a.g. galingumas, kurio tikimasi is CZ, bus isvystomas varikliui dirbant tik beveik maksimaliais sukiais (tikriausiai – apie 6000-7000 aps/min).
Panasu, kad siekant supaprastinti konstrukcija, zadama atsisakyti reduktoriaus. Reiskia, kad tiesiai ant alkuninio veleno, visiskai nepritaikyto soninems apkrovoms (nebent papildomai sumontuoti atramini guoli) bus uzmautas mazo skersmens didelio zingsnio propeleris ir verciamas dirbti dideliais sukiais.
Tikrai nenoriu slopinti Jusu iniciatyvos, taciau akivaizdu, kad variklio potencialas cia tikrai nebus tinkamai isnaudotas.2005 14 kovo @ 19:09 #165164Anonimassutinku,o be to jei neklystu traukos formulej propo diametras yra penktuoju laipsniu
2005 14 kovo @ 21:13 #165166AnonimasMazo skersmens, ir didelio zingsnio sraigtas besisukdamas 6000 suk./min bus ventiliatorius, o ne i propeleris. Traukos nebus, bet bus daug triuksmo… ir geras oro srautas ventiliacijai:) Sraigtas neturetu suktis daugiau nei 3000 suk/min.
2005 15 kovo @ 09:27 #165167AnonimasDiametras- penktuoju, zingsnis-treciuoju!!!
Propa gali sukt kiek sugebi, tik va,kiek traukos gausi- KLAUSIMAS rimtas, nes prie dideliu “suku” atsiranda dideli linijiniai greiciai, visiskai kinta aptekejimas, ir zinoma, trauka. Reali trauka is mazu diametru propeleriu- tai kitoks mokslas /apie impelerius/, tai visai kas kita ir tikrai sudetinga.2005 15 kovo @ 13:52 #165170AnonimasGO parašė:
>
> Diametras- penktuoju, zingsnis-treciuoju!!!
> Propa gali sukt kiek sugebi, tik va,kiek traukos gausi-
> KLAUSIMAS rimtas, nes prie dideliu “suku” atsiranda dideli
> linijiniai greiciai, visiskai kinta aptekejimas, ir zinoma,
> trauka. Reali trauka is mazu diametru propeleriu- tai kitoks
> mokslas /apie impelerius/, tai visai kas kita ir tikrai
> sudetinga.Nera taip jau sudetinga, nuoroda zemiau MS Exel failas, lentele ducted fan, tenai galima surasius skaicius suskaiciuoti trauka, kitose lentelese isvilktuvo trauka ir vertikalus greitis ir kt.:
2005 15 kovo @ 16:35 #165171AnonimasVat, butent,- vintiliatorius! Kai sukonstruosi KA realiai skrendancio,butinai pakviesk! Sekmes!
2005 16 kovo @ 12:28 #165180AnonimasAr tau neatrodo, kad biski per daug klaidzioji. Turi varikli, drozi propa ir savaitgli bandai. Nepasiseke, dedi reduktoriu, kisi ilgesni propa ir OP jau skrendi! Visi skraido su 14 aj varikliais ir nedejuoja, o tamsta (neisizeisk) vis kito variklio ieskai. Geriai daryk ir skrisk!
2005 16 kovo @ 16:10 #165181AnonimasPanasu i tai, kad jam jau “nesvarbu”.
2005 16 kovo @ 19:01 #165183AnonimasGO parašė:
>
> Diametras- penktuoju, zingsnis-treciuoju!!!
> Propa gali sukt kiek sugebi, tik va,kiek traukos gausi-
> KLAUSIMAS rimtas, nes prie dideliu “suku” atsiranda dideli
> linijiniai greiciai, visiskai kinta aptekejimas, ir zinoma,
> trauka. Reali trauka is mazu diametru propeleriu- tai kitoks
> mokslas /apie impelerius/, tai visai kas kita ir tikrai
> sudetinga.Sraigtui reikalinga sukti galia (N [W]):
N=koef*oro_atankis*sukiai`3 laipsniu*diametras`5 laipsniu
Sraigto traukos jega (P[N]):
P=koef*oro_tankis*sukiai`2 laipsniu*diametras`4 laipsniu
Taigi jei snekame apie traukos jega, tai diametras 4-uoju, o zingsnio isvis nera formuleje, ir nenuostabu nes
oro sraigto zinsnis H=pi*Diametras*tg(fi) , kur kampas fi = kampas tarp mentes stygos ir sraigto sukimosi plokstumos (tvirtinimo kampas). Mente turi geometrini sukima. fi nera pastovus, todel H=funkcija(diameras)
Zingnis matuojamas kaip ir diametras metrais, ir jei isstatysite i formules vietoj diametro zingnio funkcija ji bus vistiek tuo paciu laipsniu, 4-uoju.
Jei fi = const
P=koef*oro_tankis*sukiai`2*{H/(pi*tg(fi)}`4
Is viso sito galima suprasti, kad ne taip svarbu koks tas zinsnis ir koks tas diametras, svarbu, kad sraigtas butu nei per “lengvas” nei per “sunkus” varikliui. Jis turi buti priderintas prie motoro, panasiai kaip ir automobilio svoris ir jo motoro galingumas. Oro sraigtas turi isvystyti reikiama trauka apskaiciuotiems skrydzio rezimams, ir tureti maziausius reaktyvinius ir giroskopinius momentus, …diziausia traukos galia…kuo mazesnis svoris …2005 17 kovo @ 15:51 #165197Anonimasbaigiu sukonstruoti nedauk beliko kai atsils oras isbandysiu o tada ir parasysiu ar jus buvot teisus ar ne.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.