- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 14 kovo @ 17:30 #150064Anonimas
Radne Raket 120aero 2004m.5men (su dokumentais) max.40-50 val. starteris rankinis. Propeleris: 125 cm. 2 menčių plastikinis.Oro filtras-dėžė Righetti Ridolfi. Rėmas- “Back Plane Rocket” (kopija), gaminamo “Time to fly” kompanijos. Piloto (“naked”) svoris iki 90kg.
+Pakabinimo sistema,+karabinai,+ “Sol” konteineris prietaisams (prapleciamas- konteineris balastui).5000,-Lt
snp.energy@gmail.com
8 612 323272006 14 kovo @ 21:33 #166410Anonimastie rocket motoriukai tai tikras suds su jais gal visai nieko butu skraidyti vaikams iki 14metu nes lengvi yra nifiga jis nevelka i virsu todel ir stengiasi cia visa slamsta paduoti gal atsiras kos nedaumkas kuris nupirks ta fuflo.uz kokius 1000lt gal ir paimciau karsta diena butu visai nieko vietoj vintiliatoriaus galetu ausinti mane
2006 15 kovo @ 06:45 #166412Anonimasmano skridimo svoris 110kg ir su sparnu ,kurio virsutine riba 105kg as pakylu ir normaliai skrendu, taip, kad nereikiai cia vaidinti baisiai pasipiktinusio…
2006 15 kovo @ 19:18 #166415AnonimasNu bet grynas propeleris
)) neisbalansuotas
)
2006 15 kovo @ 19:33 #166417AnonimasO be to, reik turet normalu sparna, jei tamsta skraidai su fuflo kurio zemejimas -6, tai net ir CorsAir’as ar JPX neisvilks
2006 16 kovo @ 19:38 #166425Anonimasraketas labai vykęs motorėlis – ilgaamžis , galima prievartauti ir su didesniu svoriu ko napasakysi apie simoninį
2006 16 kovo @ 20:27 #166426Anonimasparduotas
2006 17 kovo @ 07:35 #166427Tomas Sestokasxi xi xi, nupirktas, xi xi xi. nu tai jau dabar barbensiu.
2006 17 kovo @ 07:52 #166429AnonimasZiurek kad kas nors nenushautu supykes, xi xi xi
2006 17 kovo @ 09:15 #166431Anonimastaip – saugokis the sky, nes medziokle is motoparaplanu – populiarus dalykas:)
2006 17 kovo @ 09:37 #166432AnonimasPrasau pakomentuoti, kuom blogas simononi?
2006 17 kovo @ 12:24 #166434MoJis blogas tuo, jog pavydi tie,kas jo neturi!!!
2006 17 kovo @ 14:50 #166436AnonimasNa as irgi taip manau.
2006 17 kovo @ 17:25 #166437AnonimasSimoninis ,ne stebuklai,jau trecia motora dusinu.
galima palyginti,kai VW su MERSU.Kaina mazesne,broblemu daugiau,bet traukia gerai.2006 17 kovo @ 18:40 #166438AnonimasNa, o ar labai skiriaisi Simonini nuo Cors-air ? Kokie pagrindiniai skirtumai?
2006 17 kovo @ 18:56 #166439AnonimasIr beje, kuom skiriasi paramotoro remas su auksta pakaba ir zema. Turiu galvoje Otto-paramotors siulomas, nuo Time to fly ? Noriu nesaliskos nuomones. Taip pat pirmieji siulo Cors-air su ragais, o Time to fly Simonini be ragu.
Pakomentuokite ir paaiskinkite esminius skirtumus.
2006 17 kovo @ 19:03 #166440AnonimasGalia ta pati,kainu skirtumas jaucias,bet Cors-air patikimesnis-nusiskundimu beveik negirdet.Su simoniniu turejau tokiu bedu:Rezonatorius nevykes- nutruko pypke(sudauze propa),pastoviai reikia pavirinti nes trukineja;skilo karteris(uzvirinom),du kartus pradege stumoklis(labai jautrus kuro misiniui).
Aplamai paemus nera jau toks blogas,kaip nupasakojau.Zymiai greiciau negu Cors-air isibegeja(dideja apsukos),todel galima daugiau paisdykauti.2006 17 kovo @ 19:07 #166441AnonimasO del pakabos? ar yra reikalingi tie ragai? Siaip motoras galingas, bet ir svoris gan didelis 95kg mano, be batu
2006 17 kovo @ 19:40 #166442Moimk su ragais. veliau nereiks mastyt kaip pakeist.
2006 17 kovo @ 19:42 #166443AnonimasPirma motora turejau be ragu ir perejes is laisvo skrydzio jauciaus normaliai,nes buvau priprates dirbti su sparnu ir nekreipiau demesio i motoro sukima ir kitus blaskimus ir tampimus.
Dabar skraidau su ragais atsipalaidaves,jokiu buvusiu simptomu beveik nebeliko,nes sioje sistemoje svorio centras dar zemiau,bet sparno nejauti kaip laisvam skrydije(tipo neziuredamas i sparna jauti kad nutraukei srauta-dziaukas),nors kam ji ir jausti,juk ne termikuose dirbi,o skrendi pas mergina. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.