- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 4 gegužės @ 19:46 #169111Anonimas
Dar neskraidziau bet jau ruosiuosi. Nieko pasrasparniu pasaulyje nezinau. Vieni sako vienaip, kiti – kitaip. Draugas, suzinojes, kad pradejau lankyti laisvo skrydzio kursus, isdurnino mane, nes, sako, “ateity vistiek skraidysi su motoriuku ir reikes paramotoristu kursus lankyti… vel mokesi pinigelius, nes su laisvo skrydzio licencija motoriuko neprisikabinsi – nelegalu. O su paramotoristo licencija (Kaune tik pas Grega) – 20 Lt ir turi laisvo skrydzio licencija”. Kaip cia yra?
Specai, patarkit sausainiui…2006 4 gegužės @ 23:07 #169112BlochaDel Grego nesakysiu – nezinau – tikiuosi, jis pats askleis ULO licencijos isdavimo paslaptis. O tiesa tame, kad free-flight ir powered- skrydis reikalauja skirtingu licenciju
(
Laisvo skrydzio pilotai priskiriami Lietuvos Skraidykliu ir Parasparniu Sporto Federacijai (LSPSF), o motorizotu parasparniu – UltraLengvuju Orlaiiviu Federacijai (ULOF).
Tu, Sausaini, paletei gan skausminga tema. Kiek zinau, nemazai “motoristu” (ypac is Vilniaus), nesusisnekeje su Gregu, noretu gauti bent LSPSF licencijas, kad teisetai skraidytu LT erdveje. O LSPSF neskuba priimti “silpnai kontroliojamus PPG-stus” i savo gretas…
Akivaizdu, kad tvarkinas pilotas, skraidantis tiek laisvo skrydzio, tiek moto, turi tureti abeju federaciju pazymejimus. Cia as tikrai noreciau sulaukti Grishos Orlovo komentaru apie ULOF licencijos isdavimo ir pratesimo tvarka. O kas liecia LSPSF licencijos – viskas pakankamai skaidru:
– istojame i bet koki LSPSF kluba (kai kur nemokamai, kai kur uz mokesti)
– atnesame 4 nuotraukas ir vairuotojo sveikatos pazymejima
-patvirtiname reikiama tam tikrai kategorijai priskraidyta laika (skr.knygele, instruktorius)
– sumokame 30 Lt
– islaikome testa is 50 klausimu prie kompjuterio
=gauname licencijaP.S. Asmeniskai pridursiu, kad mano manymu, bet kokios licencijos isdavimas turetu buti susijes TIK su Objekto kvalifikacija ir patirtimi, ir netureti nieko bendro su federaciju zaidimais, politika, klubu veikla ir pan.
Blocha
2006 5 gegužės @ 17:52 #169113LeoKas tas Grisha Orlov ir kas ten per tvarka ? Pradejau mokitis su varikiu.
2006 8 gegužės @ 13:33 #169114liotcikRaso kartais forume : GO
2006 8 gegužės @ 19:27 #169115AnonimasDėl laisvo skrydžio licencijos viskas kaip ir aišku. Bet vėliau, jeigu nusipirksiu motoriuką, kokia tvarka galėčiau gauti paramotoristo licenciją (nenoriu būti nelegalas danguje…)? Ar yra koks skirtumas tarp jau priskraidžiusio kažkiek valandų laisvu skrydžiu ir visiško naujoko?
2006 10 gegužės @ 08:30 #169116AnonimasBlocha Parašė:
> LSPSF neskuba priimti “silpnai kontroliojamus
> PPG-stus” i savo gretas…Kai kurie “silpnai konroliuojami PPG-istai” dar puikiai prisimena DOSAAF laikus, kada buvo kontroliojama viskas, labai ir nuolatos… Tais laikais net norintiems vazineti dviraciu buvo reikalaujama atatinkamo pazymejimo (turejau is as toki, tik gaila, kad iki siu dienu neissaugojau).
Dauguma musu “silpnai kontroliuojamu PPG-istu” geranoriskai pavydi pvz. anglams bei amerikieciams, kur skraidymui paramotoru nekontroliuojamoje oro erdveje is viso nereikia jokiu licensiju, supranta besiskundziancius vokiecius, kurie paramotoru kilti gali tik is aerodromu ir nuosirdziai uzjaucia sveicarus, nes pastarojoje salyje PPG is viso yra uzdrausta (net ir turintiems FAI licencija)
Is licencijos kiseneje jokios naudos, jeigu skrendant nebus “licencijos galvoje”. Todel zymiai geriau yra atsakingai besielgiantis nelegalas, nei kad oficialiai licencijuotas avantiuristas. Ir kuo bus daugiau ambiciju “kontroliuoti”, tuo stirpiau pasireiks noras priesintis. “Raudonais laikais” visi savadarbiu skraidymo aparatu konstruktoriai bei pilotai is pradziu buvo nelegalai.> Akivaizdu, kad tvarkinas pilotas, skraidantis tiek
> laisvo skrydzio, tiek moto, turi tureti abeju
> federaciju pazymejimus. Cia as tikrai noreciau
> sulaukti Grishos Orlovo komentaru apie ULOF
> licencijos isdavimo ir pratesimo tvarka. O kas
> liecia LSPSF licencijos – viskas pakankamai
> skaidru:
> – istojame i bet koki LSPSF kluba (kai kur
> nemokamai, kai kur uz mokesti)
> – atnesame 4 nuotraukas ir vairuotojo sveikatos
> pazymejima
> -patvirtiname reikiama tam tikrai kategorijai
> priskraidyta laika (skr.knygele, instruktorius)
> – sumokame 30 Lt
> – islaikome testa is 50 klausimu prie kompjuterio
> =gauname licencija
>
> P.S. Asmeniskai pridursiu, kad mano manymu, bet
> kokios licencijos isdavimas turetu buti susijes
> TIK su Objekto kvalifikacija ir patirtimi, ir
> netureti nieko bendro su federaciju zaidimais,
> politika, klubu veikla ir pan.
>
> Blocha2006 10 gegužės @ 17:45 #169117Anonimas> Dauguma musu “silpnai kontroliuojamu PPG-istu”
> geranoriskai pavydi pvz. anglams bei
> amerikieciams, kur skraidymui paramotoru
> nekontroliuojamoje oro erdveje is viso nereikia
> jokiu licensiju, supranta besiskundziancius
> vokiecius, kurie paramotoru kilti gali tik is
> aerodromu ir nuosirdziai uzjaucia sveicarus, nesTai nereikia pavydėti – skaitykite autoritetingos institucijos išaiškinimus….
http://www.caa.lt/lt.php/klausimai/skrydziai/817Ponas Sausaini – Jums reikėtų smarkiai pasimokyti oro teisės. Nes Jūs net nežinote kas yra autoritetingas atsakinėti į Jūsų užduodamus klausimus. Tai tikrai nėra LSPSF – bent jau teoriškai. Praktiškai Ženia priima skraidyti tik su LSPSF licenzija ir niekas negali jo priversti daryti kaip nors kitaip. Plius ateityje matyt LSPSF licenzijos bus privalomos, taip kad įsigydamas ją dabar Jūs tikrai nepadarysite klaidos (o ir prie licenzijos pridedami apmokymai yra tikrai vertingi.)
Šeip manau PPG priskyrimas prie ULO yra totali nesąmonė, paneigianti tiek pati save tiek ir (P)PG koncenpciją. Tada ir dviračius galima priskirti prie vibratorių….
CAA išaiškinimas (paskutinis sakinys veža):
Petras: Sveiki, norėčiau sužinoti kokie teisės aktai (jei galima su nuorodomis) reglamentuoja skraidymą parasparniu, jei jis nėra orlaivis (VST juk galioja tik orlaiviams?) Kiek žinau motoparasparnis yra ULO (ultralengvasis orlaivis) ir jiems yra skirtos specialios ULO taisyklės? Iš anksto ačiū.
Įpusėjus vasaros sezonui, parasparnių naudotojams kyla pagrįstų klausimų, susijusių su skrydžiais parasparniais. Kokiomis taisyklėmis jie turėtų vadovautis kildami į orą, ar parasparnis yra orlaivis ir pan. Šiuo metu Civilinės aviacijos administracija (CAA) nereguliuoja šios skraidymų srities, tačiau civilinės aviacijos priežiūros specialistai, suprasdami, kad ši tema iš tiesų yra svarbi ir nagrinėtina, aptarė šį klausimą bei pateikė savo nuomonę. Ar parasparnis yra orlaivis? LR aviacijos įstatyme orlaivis apibrėžiamas kaip kiekvienas aparatas (mašina), kuris atmosferoje laikosi dėl sąveikos su oru, bet ne dėl oro atoveikio nuo žemės paviršiaus. Pagal šį apibrėžimą parasparnis gali būti laikomas orlaiviu, tačiau Aviacijos įstatymas nereglamentuoja parasparnių naudojimo ir priežiūros, jie neregistruojami Lietuvos Respublikos civilinių orlaivių registre. Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) konvencijos 7-jame priede pateiktoje Orlaivių klasifikacijos lentelėje parasparnis taip pat nėra minimas. Klausimas dėl parasparnių priskyrimo orlaiviams yra diskusinis. Dabar, pavyzdžiui, pagal ICAO klasifikaciją orlaiviu laikomas aitvarinis balionas, todėl galbūt ateityje orlaivių sąrašas bus papildytas ir parasparnių kategorija. Tačiau tai gali būti svarstoma tik ICAO lygiu. Motorizuotas parasparnis pagal Skrydžių ultralengvaisiais orlaiviais taisykles priskiriamas vienai iš ultralengvųjų orlaivių kategorijų. Kuo turėtų vadovautis parasparnio pilotas? 1. Visų pirma, parasparnių, kaip ir orlaivių pilotai turėtų susipažinti su Skrydžių taisyklėmis. Šios taisyklės nustato bendruosius skrydžių reikalavimus ir nežiūrint į tai, kad parasparniai šiose taisyklėse nėra minimi, jie, pakilę į orą, tampa oro eismo dalyviais. 2. Skrydžius parasparniais taip pat reglamentuoja Skrydžių skraidyklėmis ir parasparniais taisyklės, kurias parengė Lietuvos skraidyklių ir parasparnių sporto federacija ir 2000 m. lapkričio 21 d. patvirtino tuometinės Civilinės aviacijos inspekcijos direktorius. „Valstybės žiniose“ jos nebuvo skelbiamos, nes tuomet to nebuvo reikalaujama. Kadangi pagal dabartinę tvarką taisyklės galioja tik paskelbtos „Valstybės žiniose“, todėl minėtosios taisyklės liko tik rekomendacinio pobūdžio. Jos galioja Federacijos nariams, tačiau šiomis taisyklėmis gali naudotis ir atskiri parasparnių pilotai. Minėtosios taisyklės yra taikomos skrydžiams skraidyklėmis ir parasparniais Lietuvos Respublikos oro erdvėje ir už jos ribų pilotams, turintiems Lietuvos skraidyklių ir parasparnių sporto federacijos išduotą piloto pažymėjimą tiek, kiek jos neprieštarauja tos valstybės teisės aktams, kurioje yra skraidoma. Civilinės aviacijos administracijoje yra parengta ir derinama nauja taisyklių redakcija, kuri įsigalios ją paskelbus „Valstybės žiniose“. Su šių taisyklių projektu galima susipažinti internete. 3. Parasparnių pilotai taip pat turėtų žinoti ir Lietuvos Respublikos oro erdvės organizavimo taisyklių reikalavimus, kurie nustato oro erdvės struktūrą ir jos elementus, Lietuvos Respublikos oro erdvės naudojimo reguliavimo, leidimų skrydžiams išdavimo ir atšaukimo sąlygas bei tvarką. Šios Taisyklės privalomos visiems juridiniams ir fiziniams asmenims, kurių veikla susijusi su Lietuvos Respublikos oro erdvės naudojimu arba gali kelti pavojų orlaivių skrydžių saugai. 4. Jei skrydis planuojamas tankiai apgyvendintoje vietovėje, virš gyvenamųjų namų, skrydį privalu derinti su vietos savivaldos institucijomis. 5. Motorizuotų parasparnių skrydžius reglamentuoja Skrydžių ultralengvaisiais orlaiviais taisyklės, kurias parengė Ultralengvųjų orlaivių pilotų federacija ir 2000 m. gegužės 9 d. patvirtino tuometinės Civilinės aviacijos inspekcijos direktorius. Šios taisyklės taip pat yra rekomendacinio pobūdžio.2006 11 gegužės @ 06:38 #169118AnonimasTotali Kontrolė Parašė:
> Šeip manau PPG priskyrimas prie ULO yra totali
> nesąmonė, paneigianti tiek pati save tiek ir (P)PG
> koncenpciją. Tada ir dviračius galima priskirti
> prie vibratorių….
>
Na, jeigu nuimtumeme dviracio sedyne, vietoje jos primontuotume pvz… (sios “detales” parduodamos intymiu prekiu parduotuvese) ir taip modifikuotu dviraciu pasivazinetume duobetais vieskeliais, siuloma dviracio koncepcija, tikriausia, pasiteisintu…2006 11 gegužės @ 08:31 #169119sauliuxKazkas tokio:
http://www.arribilak.net/html/1104/dildobike.htm2006 2 birželio @ 10:50 #169120AnonimasSveiki visi: sausainiai, švieži pyragėliai, seni ir kieti batonai.
Atsiprašau, kad nedažnai prisėdu prie interneto nes neskiriu tam dėmesio ir esu labai užimtas, bet pabandysiu padėti jums išspręsti iškilusias problemas, nors aspie tai jau buvo daug kartų šnekėta, visiems viskas yra aišku ir seniausiai (bent jau nuo praeito amžiaus) žinoma. Apie tai jau šnekėjomės daug kartų ir su daugeliu žmonių. Jokių federacijų žaidimų ar paslapčių čia nėra, paprasčiausiai yra skirtingos federacijos su savais reikalavimais. Federacijos priklauso Lietuvos Nacionaliniam Aeroklubui ir yra aukščiausias, tam tikros sporto rūšies, organizacinis vienetas Lietuvoje. Atlieka valdymo, organizavimo, saugumo užtikrinimą, kvalifikacijos kėlimo, mokymo ir kontroliavimo funkcijas.
Lietuvoje, kaip ir visose Europos šalyse norint kažką daryti reikia tai išmokti ir gauti tam tikrą leidimą iš organizacijų, kurios tai gali atlikti, pvz.:
norint skristi parasparniu (laisvo skrydžio), reikia išmokti ir gauti skraidyklių-parasparnių sporto federacijos licenciją.
norint skristi parasparniu su varikliu (motorizuotas parasparnis), reikia išmokti ir gauti ultralengvųjų orlaivių pilotų federacijos licenciją.
norint išmokti šaudyti, reikia išmokti, gauti leidimą nusipirkti šautuvą, tapti medžiotoju ir gauti leidimą nugalabiti tam tikrą kiekį žvėrių tam tikroje vietoje.
norint vairuoti lengvąjį automobilį, reikia išmokti ir gauti kelių policijos vairuotojo pažymėjimą, leidžiantį vairuoti tam tikros kategorijos ir masės automobilį.
norint vairuoti sunkesnį automobilį, reikia išmokti ir gauti kelių policijos vairuotojo pažymėjimą, leidžiantį vairuoti šios kategorijos automobilį.Norint daryti visai tai, ar dar kažką, reikia gauti visų šių organizacijų licencijas, pažymėjimus it t.t., manau tai logiška.
Blochai Ž. Dėja, norint skristi Lietuvos oro erdvėje parasparniu ir parasparniu su varikliu reikalingos dvi skirtingos licencijos (pvz. iš šių metų žiemos parasparnių tikslaus nusileidimo varžybų Kaune, kai motorizuotų parasparnių pilotams turintiems visas motorizuotų parasparnių ULOPF ir tarptautines licencijas neleido dalyvauti šuolkiukuose į tikslą su parasparniais varžybose, nors tai buvo pilotavimo abecėlės A ir B raidės, bet tai jau atskira tema). Todėl išdavus LSPSF pilotų licencijas nesušnekėjusiems motoristams, jie vistiek liks nelegalais. Tam, kad tapti instruktoriumi LSPSF reikia turėti mažiausiai 4 kategorijos PARA PRO kvalifikaciją, ULOPF reikia turėti atskirą instruktoriaus kategoriją, tokių federacijoje yra du ir jie dar nepersidirba.
Manau, kad šių abejų federacijų atsakingiems žmonėms būtų galima sutarti, kad turint vienos fedaracijos piloto licenciją būtų galima gauti kitos federacijos piloto licenciją su tam tikromis lengvatomis (ULOPF visa tai, geranoriškai, vienpusiškai jau taiko seniai, nes taip yra visoje Europoje, nes pilotai jau yra patyrę ir jie tik persikvalifikuoja, manau tai logiška).O dabar paskaičiuokime kiek reikia pinigų, kad gauti LSPSF laisvo skrydžio parasparnio piloto licencija:
– vienos dienos kursas – 200 Lt,
– pradinis apmokymas – 1000 Lt,
– praktiniai skraidymai – (40×8 Lt) 320Lt,
– skraidymo knygelė – apie 10-30 Lt,
– tikslinis mokestis – 30 Lt,VISO: apie 1460 Lt – 1580Lt
Plius dar reikia įstoti į kažkurį tai klubą ( nors man yra nesuprantam kam žmogų apkrauti kažkokia tai priklausomybė, ar tai yra noras jį valdyti, ar paimti iš jo kokius tai pinigus).Kai tik atsirado pirmasis PPG Lietuvoje, dar aname amžiuje, buvo įvairių kalbų apie statusą (tai jau lėktuvas, lėtas, skudurinis, bet lėktuvas), todėl buvo kalbų labai aukštame lygyje apie būtiną „naliotą“ – apie 150 valandų, privalomą radio ryšį, gal net atsakiklį, sveikatos patikrinimą pagal pilotų ANTRĄ klasę, pinigų kiekį apie – 4000 Lt (1000$) min., kokių devynių egzaminų laikymą CAA ir daug įvairių t.t.. Bet ačiū kažkokiam geram dėdei, kad viso to nėra ir yra taip, kaip yra dabar.
Galiu oficialiai ir drąsiai teigti, kad gauti ULOPF motorizuoto parasparnio piloto licencijai reikia pusantro karto mažiau nei LSPSF paprasto parasparnio piloto licencijai gauti. Todėl taip gerai, kaip yra dabar, geriau nebus, nevarykit Dievo į medį.
O visiems tiems, kurie mokosi privačiai ir papildomai pas įvairius: Jonus, Petrus, Egidijus ar Antanus, tai yra jų privatus reikalas (blogi mokiniai, kai nesugeba išmokti ten kur reikia irgi eina pas repetitorius ir moka pinigus papildomai).Sekmės visiems, su pagarba,
Gregas
tel.: 8 600 22288
8 611 222882006 2 birželio @ 10:53 #150473AnonimasSveiki visi: sausainiai, švieži pyragėliai, seni ir kieti batonai.
Atsiprašau, kad nedažnai prisėdu prie interneto nes neskiriu tam dėmesio ir esu labai užimtas, bet pabandysiu padėti jums išspręsti iškilusias problemas, nors aspie tai jau buvo daug kartų šnekėta, visiems viskas yra aišku ir seniausiai (bent jau nuo praeito amžiaus) žinoma. Apie tai jau šnekėjomės daug kartų ir su daugeliu žmonių. Jokių federacijų žaidimų ar paslapčių čia nėra, paprasčiausiai yra skirtingos federacijos su savais reikalavimais. Federacijos priklauso Lietuvos Nacionaliniam Aeroklubui ir yra aukščiausias, tam tikros sporto rūšies, organizacinis vienetas Lietuvoje. Atlieka valdymo, organizavimo, saugumo užtikrinimą, kvalifikacijos kėlimo, mokymo ir kontroliavimo funkcijas.
Lietuvoje, kaip ir visose Europos šalyse norint kažką daryti reikia tai išmokti ir gauti tam tikrą leidimą iš organizacijų, kurios tai gali atlikti, pvz.:
norint skristi parasparniu (laisvo skrydžio), reikia išmokti ir gauti skraidyklių-parasparnių sporto federacijos licenciją.
norint skristi parasparniu su varikliu (motorizuotas parasparnis), reikia išmokti ir gauti ultralengvųjų orlaivių pilotų federacijos licenciją.
norint išmokti šaudyti, reikia išmokti, gauti leidimą nusipirkti šautuvą, tapti medžiotoju ir gauti leidimą nugalabiti tam tikrą kiekį žvėrių tam tikroje vietoje.
norint vairuoti lengvąjį automobilį, reikia išmokti ir gauti kelių policijos vairuotojo pažymėjimą, leidžiantį vairuoti tam tikros kategorijos ir masės automobilį.
norint vairuoti sunkesnį automobilį, reikia išmokti ir gauti kelių policijos vairuotojo pažymėjimą, leidžiantį vairuoti šios kategorijos automobilį.Norint daryti visai tai, ar dar kažką, reikia gauti visų šių organizacijų licencijas, pažymėjimus it t.t., manau tai logiška.
Blochai Ž. Dėja, norint skristi Lietuvos oro erdvėje parasparniu ir parasparniu su varikliu reikalingos dvi skirtingos licencijos (pvz. iš šių metų žiemos parasparnių tikslaus nusileidimo varžybų Kaune, kai motorizuotų parasparnių pilotams turintiems visas motorizuotų parasparnių ULOPF ir tarptautines licencijas neleido dalyvauti šuolkiukuose į tikslą su parasparniais varžybose, nors tai buvo pilotavimo abecėlės A ir B raidės, bet tai jau atskira tema). Todėl išdavus LSPSF pilotų licencijas nesušnekėjusiems motoristams, jie vistiek liks nelegalais. Tam, kad tapti instruktoriumi LSPSF reikia turėti mažiausiai 4 kategorijos PARA PRO kvalifikaciją, ULOPF reikia turėti atskirą instruktoriaus kategoriją, tokių federacijoje yra du ir jie dar nepersidirba.
Manau, kad šių abejų federacijų atsakingiems žmonėms būtų galima sutarti, kad turint vienos fedaracijos piloto licenciją būtų galima gauti kitos federacijos piloto licenciją su tam tikromis lengvatomis (ULOPF visa tai, geranoriškai, vienpusiškai jau taiko seniai, nes taip yra visoje Europoje, nes pilotai jau yra patyrę ir jie tik persikvalifikuoja, manau tai logiška).O dabar paskaičiuokime kiek reikia pinigų, kad gauti LSPSF laisvo skrydžio parasparnio piloto licencija:
– vienos dienos kursas – 200 Lt,
– pradinis apmokymas – 1000 Lt,
– praktiniai skraidymai – (40×8 Lt) 320Lt,
– skraidymo knygelė – apie 10-30 Lt,
– tikslinis mokestis – 30 Lt,VISO: apie 1460 Lt – 1580Lt
Plius dar reikia įstoti į kažkurį tai klubą ( nors man yra nesuprantam kam žmogų apkrauti kažkokia tai priklausomybė, ar tai yra noras jį valdyti, ar paimti iš jo kokius tai pinigus).Kai tik atsirado pirmasis PPG Lietuvoje, dar aname amžiuje, buvo įvairių kalbų apie statusą (tai jau lėktuvas, lėtas, skudurinis, bet lėktuvas), todėl buvo kalbų labai aukštame lygyje apie būtiną „naliotą“ – apie 150 valandų, privalomą radio ryšį, gal net atsakiklį, sveikatos patikrinimą pagal pilotų ANTRĄ klasę, pinigų kiekį apie – 4000 Lt (1000$) min., kokių devynių egzaminų laikymą CAA ir daug įvairių t.t.. Bet ačiū kažkokiam geram dėdei, kad viso to nėra ir yra taip, kaip yra dabar.
Galiu oficialiai ir drąsiai teigti, kad gauti ULOPF motorizuoto parasparnio piloto licencijai reikia pusantro karto mažiau nei LSPSF paprasto parasparnio piloto licencijai gauti. Todėl taip gerai, kaip yra dabar, geriau nebus, nevarykit Dievo į medį.
O visiems tiems, kurie mokosi privačiai ir papildomai pas įvairius: Jonus, Petrus, Egidijus ar Antanus, tai yra jų privatus reikalas (blogi mokiniai, kai nesugeba išmokti ten kur reikia irgi eina pas repetitorius ir moka pinigus papildomai).Sekmės visiems, su pagarba,
Gregas
tel.: 8 600 22288
8 611 222882006 2 birželio @ 11:14 #169051AnonimasVienos dienos kursas tikrai nereikalingas šiame skaičiavime.
Labai nekorektiškas skaičiavimas, jei skaičiuojama, kiek reikia pinigų, kad gauti LSPF licenzijąGaliu suskaičiuoti aš:
– skraidymo knygelė – 15 Lt,
– tikslinis mokestis už egzamina ir pažymėjimo išdavimą – 30 Lt,Visi kiti mokesčiai nėra mokesčiai. Tai yra kainos, kiek kainuoja išmokti skraidyti visiškai to nemokančiam. Jei ateis pilotas, kuris jau moka skraidyti su PPG, jam užteks dviejų eilučių aukščiau- taigi, išlaidos viso 45Lt.
2006 2 birželio @ 12:31 #169052ArvisO kiek kainuos gauti PPG licenziją
pilotui turinciam LSPF
licenziją ?Donatas Parašė:
> Vienos dienos kursas tikrai nereikalingas šiame
> skaičiavime.
> Labai nekorektiškas skaičiavimas, jei
> skaičiuojama, kiek reikia pinigų, kad gauti LSPF
> licenziją
>
> Galiu suskaičiuoti aš:
>
> – skraidymo knygelė – 15 Lt,
> – tikslinis mokestis už egzamina ir pažymėjimo
> išdavimą – 30 Lt,
>
> Visi kiti mokesčiai nėra mokesčiai. Tai yra
> kainos, kiek kainuoja išmokti skraidyti visiškai
> to nemokančiam. Jei ateis pilotas, kuris jau moka
> skraidyti su PPG, jam užteks dviejų eilučių
> aukščiau- taigi, išlaidos viso 45Lt.2006 2 birželio @ 13:23 #169054KJNa, kadangi taip jau susiklostė, kad laisvo skrydžio ir paramotorų pilotai priklauso skirtingoms federacijoms, natūralu, kad ir varžybos jiems yra atskiros, bent jau tos, kurios organizuojamos po FAI vėliava…
Dėl klubų taurių, tai klubai gali elgtis kaip nori ir taisyklėmis nustatyti kas jose gali dalyvauti. Teoriškai – nieko tokio, jei tokiose varžybose dalyvautų pilotai be LSPSF licencijų… Tačiau praktiškai – varžybų organizatoriai suinteresuoti varžybose išvengti vienokių ar kitokių incidentų… Kad motoristai moka skristi ir leistis i tikslą be motoro, tai turbūt instinktyviai suprantama… Tačiau laisvame skrydyje didžiausi pavojai kyla kai prie išvilktuvo “pririšamas” nepatyręs pilotas… Ar išduodant ULOPF licenciją reikalaujama patirtis ant iškeltuvo, čia jau Jūs turėtumėt geriau žinoti…
GO Parašė:
> varžybų Kaune, kai motorizuotų parasparnių
> pilotams turintiems visas motorizuotų parasparnių
> ULOPF ir tarptautines licencijas neleido dalyvauti
> šuolkiukuose į tikslą su parasparniais varžybose,
> nors tai buvo pilotavimo abecėlės A ir B raidės,2006 2 birželio @ 13:27 #169055RiKaArvis Parašė:
> O kiek kainuos gauti PPG licenziją
> pilotui turinciam LSPF
> licenziją ?O tu analogiskai pradek skaiciuoti:
x litru benzino padaugink is 3 Lt 30 ct.
y litru sintetinio tepalo padaugink is 30 Lt.
z sulauzytu propeleriu padaugink is keliu simtu litu
ir t.t.2006 5 birželio @ 11:11 #169089Anonimas“…y litru sintetinio tepalo padaugink is 30 Lt. …”
Is 30 siulau nedauginti, nes gero sintetino tepalo dvitakciams varikliams galima isigyti ir pigiau (jeigu reikes, padesime).
Taip pat siulau pagaliau nustoti saipytis vieniems is kitu. Kaip ten bebutu, vis esame to paties sparno (kuri kai kas iki siol bando lyginti su skuduru) broliai. Kiekvienas turi teise pasirinkti tai, kas jam atrodo priimtiniau, tad nera cia ko tomis “kainomis” svaistytis.
Kas nori kuo pigiau, nusiperka piratini Flight simulator diskeli, prisisiurbia alaus is plastikinio 2L butelio ir “skrenda”…2006 5 birželio @ 20:10 #169098Anonimaspas mane mokykloj, neprivaloma baigt visa laisvaskridininko kursa, jei busi motoristas, puse to laiko skiriu zmogui pamokint su jo yranga.arba jeigu moki skrist , bet nebandes su libiodke, prasu, painstruktuosiu keleta startu persikvalifikavimui.arba jeigu tu turi nuosava mokyklini dhv1 sparna, gali mokintis su juo.ir tikrai nera cia jokiu tukstanciu.
gregui:kad islaikyti teorini ir praktini egzamina, nebutina pas mane baigti kursus, jeigu esat pasiruoses pats. tikrai neabejoju kad mokat skrist.as pas jus eisiu laikyt motoristo licenzija lygiai tokiomis paciomis salygomis, zinoma kai atpigs:)2006 6 birželio @ 10:28 #169105MariusKarlsonasTai vis tik – ka reikia daryti turinciam LSPSF licenzija ir kiek tai kainuos (skraidau abiem budais 3 metus) gauti ULOPF licenzija? Gregai – prasau konkreciai.
2006 6 birželio @ 18:36 #169121BlochaGregai, tu galetum tiesiai pasakyti kiek PPG-stui kainuoja gauti ULOF licencija, be visokiu “pusantro karto maziau” ir pan.
Ir kokie reikalavimai? Juk paprasti klausimai!
Tavo LSPSF licencijos skaiciavimas stebuklingai tikslus, net apie skraidymo knygele nepamirsaigaleciau tik pataisyti, kad zmogus, einantis i “pilna kursa” gali be “vienos dienos kurso” apsieiti. Bet tai ne esme. LSPSF isduoda licencija uz 30 Lt bet kam, kas islaike egzamina-testa ir gavo bet kokio LSPSF instruktoriaus parasa del praktikos. Instruktoriu federacijoje ne as vienas, (pvz. as pasirasau arba savo mokiniams arba bet kam po griezto praktinio egzamino), jie irgi turi atskiras licencijas (tik po 5 kategorijos), ir del paraso galima kreiptis i bet kuri is ju.
Kartoju, licencijai gauti reikia ziniu ir igudziu, o ne 1500Lt! O uz kiek zmogus tuos igudzius gauna, tai jo reikalas.
Siulyciau nemaisyti pinigu uz mokymus su pinigais uz kvalifikacijos ivertinima. Jei pas tave, Gregai, viskas iskaiciuota, ir mokymai ir egzaminai ir licencija, tai ka tu darai, jei ateina pas tave licencija gauti jau mokantis skraidyti (ir sugebantis tai irodyti)? Ta pati kaina? Bet tu gi nedirbes.. Noretusi aiskumo.
Is anksto dekoju,
Blocha2006 7 birželio @ 05:35 #169125MariusKarlsonasPilnai pritariu Ženiai. Taigi praktinė užduotis Gregui – mano atvejis:
Ketvirtus metus skraidau PPG. Norėdamas sustiprinti savo įgūdžius valdyti sparną, pernai išklausiau Ženios teorinį kursą, praktinius apmokymus Valkininkuose ir išgyvenau SIV kursą Oludenize. Ko dėka išlaikiau egzaminą ir gavau Para Pro III licenziją. Reguliariai skraidau visose leistinose vietose, dėl laiko stokos – dažniausiai PPG.
Taigi klausimas: ką turiu daryti ir kiek mokėti, kad legalizuoti savo PPG statusą?
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.