- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 6 rugsėjo @ 12:48 #149961Tomas Sestokas
pirksiu atsargini parasiuta. labai labai reikia konsultacijos del sio pirkinio. i ka reikia atkreipti demesi? koks yra patikimiausias? koks greiciauisiai skleidziasi? koks DAZNIAUSIAI skleidziasi (xi xi xi – ne juokinga)? ar yra budu nuliniame aukstyje isbandyti savo sugebejimus gerai ji sudeti ir teisingai istraukti, kad nesusipainiotu su nevaldomu sparnu. labai rimtai klausiu, nes vien pagalvojus apie butinuma ji tureti, pradeda drebeti kinkos. ir galu gale, dileriai, kokius turit pasiulymus. REIKIA GEROOOO!!!
2005 6 rugsėjo @ 13:03 #165630Anonimassiulau APCO ,pats su juo skraidau ir kitiems siulau.gera kokybe greit skleidziasi gera kaina.kas jau kas ,bet zydas savo saugumu rupinasi labiausiai!!!!!!!! 868274040
2005 6 rugsėjo @ 13:33 #165632KJAs tai sakyciau, kad visu atsarginiu parasiutu konstrukcija labai panasi, gal net identiska, ir nera prasmes gincytis, kuris geresnis, kuris prastesnis. Visada yra kazkokia rizika, kad neisiskleis ar susipainios, todel jis naudojamas tik tada, kai tikrai reikia.
Pats turiu (norejau sakyti “naudoju”, bet tfu tfu tfu, neteko) Sky Country. Kas jais prekiauja nesakysiu, nebent tas dileris man alaus pastatytu uz reklama, ane, Zenia?
Kaip teisingai istraukti ir sudeti atsargini parasiuta mane ismoke instruktorius, negi taves ne?
Nors didziausias specas pas mus, galima sakyti, atsarginiu parasiutu testpilotas yra Stepanas Stepanai, cia tavo nuomone butu svariausia
2005 6 rugsėjo @ 16:12 #165633liotcikLabai teisingai KJ sneka, sunku pasakyt kuris geresnis nes atsargini skleide yra tik keli asmenys Lietuvoj, apie patirti ner net ko sneket. Visi skraido su tuo ka turi. Parasiutu konstrukcija ir medziagos labai panasios ar net identiskos, yra sakyciau lyderiai Conard (cia tik mano nuomone) nes ju parasiutai mazesni ir konstrukcija patentuota, bet jie ~2x brangesni ir parasparnistui parasiuto dydis nera svarbus parametras. Svarbu parasiuto nesudrekint ir periodiskai perlankstyt, tada skeisis greiciau. Pries kelis metus darem toki eksperimenta, skleidem ant zemes 3 identiskus parasiutus (skraidyklininku) pirmas nebuvo perdetas ~1 metus, antras ~2, trecias ~3. Ryskiai matesi, kad kuo ilgiau paraisiutas nebuvo perlankstyas tuo ilgiau ir sunkiau jis pildesi.
2005 6 rugsėjo @ 22:45 #165637AnonimasSvarbiausia – parinkti parašiutą pagal skridimo svorį.
Dabar pagrinde naudojami:
paprasti kupolo tipo gelbėjimosi parašiutai, tokie kaip pvz UP Profilehttp://up-europe.de/index.php?id=54. DHV sertifikuoti parašiutai privalo išsiskleisti per 60 metrų.
Paskutinis technikos žodis – “dvigubo kupolo” parašiutai, pvz http://www.finsterwalder-charly.de/html_eng/rettungsgeraete/rettung_gs.php, turi papildomas angas ties parašiuto viduriu, kurios:
1. Pagreitina išsiskleidimą – isšsikleidimo metu oras į parašiutą patenka ne tik pro kupolo apačią, bet ir pro jas. Pasak reklamos finsterwalder parašiutai išsiskleidžia per 40 metrų.
2. nusileidimo metu pro jas išeinantis oras padina parašiuto stabilumą ir padidna pasipriešinimą – su mažesniu parašiutu (mažiau sveria) galima nuleisti didesnę masę.Dvigubo kupolo parašiuto trūkumas – jį sunkiau sudėti. Visus parašiutus reikia perdėti kartą per tris mėnesius.
Dėl išbandymo – aš asmeniškai nekilčiau į orą neišbandęs konkrečios pakabinimo sistemos – išorinio konteinerio – parašiuto kombinacijos. Tai yra daroma pasikabinant skridimo konfigūracijoje ant virvių salėje, dėl įdomumo dar galima būti įsuptam. Esu matęs ne vieną, kuris ir po pusvalandžio nesugebėjo ištraukti parašiuto nei su viena nei su kita ranka, atrodo elementariose konstrukcijose.
Nepirkčiau sistemos su kietai susiūtu “vamzdžio” tipo išoriniu konteineriu. Traukiant iš tokio konteinerio parašiuto paketą jis lengvai gali persikreipti ir įstrigti. naujų tokių sistemų net nebėra man rodos.
2005 7 rugsėjo @ 06:36 #165638Tomas Sestokasaciu.
2005 7 rugsėjo @ 07:59 #165639Anonimasnoreciau isskirt DHV sertifikuotus AVAsport parasiutus. Iskart skleidziamas parasiutas o ne stropos su atskiru konteineriu kaip senesniuose parasiutuose. Mazas svoris, kokybiskos medziagos ir nauja konstrukcija. Pas mus yra DVD su testavimu kai maksimalus svoris su parasiutu metamas nuo tilto, pridedu keleta nuotrauku:
2005 7 rugsėjo @ 08:50 #165640Anonimaso kiek tas parasiutas kainuoja?
2005 7 rugsėjo @ 09:19 #165641Anonimas> noreciau isskirt DHV sertifikuotus AVAsport parasiutus.
> Iskart skleidziamas parasiutas o ne stropos su atskiru
> konteineriu kaip senesniuose parasiutuose. Mazas svoris,
> http://www.avasportcentral.com/eng/pr_rescues.htmlJūs turbūt kažką supainiojote – pagal aprašymą jūsų nurodytame puslapyje tai standartinis kupolo tipo parašiutas ir nė žodžio apie tai kad nereikalingas vidinis konteineris. Nuotraukose vidinis konteineris matyti kuo puikiausiai:
http://www.avasportcentral.com/pictures-obsti/big/parachute/rescue4.jpg
http://www.avasportcentral.com/pictures-obsti/big/parachute/rescue3.jpgp.s. įdomi terminija – “iškart skleidžiamas parašiutas”. Yra ir kitokių, skleidžiamų su papildomu pavėlavimu???
2005 7 rugsėjo @ 13:28 #165642AndriusParduodamas naujas Gradient firmos sertifikuotas atsarginis parasiutas.Tel.:8 612 70845, Andrius.
2005 7 rugsėjo @ 20:32 #165643Anonimasatleiskit jei pati suklaidinau.. del terminologijos nesygincysiu tad pateikiu dar daugiau informacijos angliskai:
The construction of the inner container helps with the fast deployment. A pilot chute is attached to the container. This ensures that the rescue chute moves away from the pilot immediately – even if the container has not been thrown away powerfully. The container’s four-leaf-system guarantees a fast deployment and makes packing easy.
flat round canopy (annular) with 2 midlines and a big middle opening. That gives a large projected area which leads to a lower sink-rate with a less deployment time. Also the canopy is build of two different materials. The upper material has more porosity than the lower material, which helps to reduce unwanted pendulum effect.kainos avasport pas mus geresnes nei pas rusus
AR-18 = 976 Lt. AR-20 = 1152 AR-22 = 1315
http://www.pajusk.tai.ltCumulus Congestus parašė:
>
> > noreciau isskirt DHV sertifikuotus AVAsport parasiutus.
> > Iskart skleidziamas parasiutas o ne stropos su atskiru
> > konteineriu kaip senesniuose parasiutuose. Mazas svoris,
> > http://www.avasportcentral.com/eng/pr_rescues.html
>
> Jūs turbūt kažką supainiojote – pagal aprašymą jūsų
> nurodytame puslapyje tai standartinis kupolo tipo parašiutas
> ir nė žodžio apie tai kad nereikalingas vidinis konteineris.
> Nuotraukose vidinis konteineris matyti kuo puikiausiai:
>
> http://www.avasportcentral.com/pictures-obsti/big/parachute/rescue4.jpg
> http://www.avasportcentral.com/pictures-obsti/big/parachute/rescue3.jpg
>
> p.s. įdomi terminija – “iškart skleidžiamas parašiutas”. Yra
> ir kitokių, skleidžiamų su papildomu pavėlavimu???2005 7 rugsėjo @ 22:13 #165644Anonimas> The construction of the inner container helps with the fast
> deployment. A pilot chute is attached to the container. ThisNu jo, revoliucinis išradimas, konteineris su parašiutu…
tikrai ne vienas yra toks rinkoje. Nesinori erzintis, bet išskirtiniais pavadinčiau dvigubo kupolo parašiutus, o ne įprastų dalykų gražius aprašymus.2005 8 rugsėjo @ 12:54 #165645karpisjega kai kai po pasturgaliu kabo 330 kV laidai
2005 8 rugsėjo @ 18:57 #165648Anonimasnu jo , ten buvo geeeras,turiu dar biski pafilmuotos medziagos is to teatro:)
2005 9 rugsėjo @ 04:43 #165649Anonimaskaip jam pavyko nulipt ?
2005 9 rugsėjo @ 06:56 #165650GeorgasNe taip paklausei. As paklausciau, kiek jam kainavo nulipimas (iskaitant elektros atjungimo paslauga)
G.
2005 9 rugsėjo @ 07:24 #165651Anonimase"valdas parašė:
>
> kaip jam pavyko nulipt ?Gelbejimo operacija atrodė taip:
– atskrido mažas geltonas malūnsparnis, nuo kurio sukeltų oro sūkūrių parasparnis ir atsarginis prisipūtė, o pilotas smagiai pasitabalavo į visas puses. Nuleistas trosas buvo per trumpas, gelbėtojui niekaip nepavyko prisiartinti prie kabančio piloto;
– mažas geltonas nutūpė ir atskrido didelis pilkas MI-8. Nuo jo sukeltų oro sūkūrių parasparnis ir atsarginis vėl prisipūtė, o pilotas vėl smagiai pasitabalavo į visas puses;
– MI-8 pakilo aukščiau, nuleido ilgą trosą su gelbėtoju;
– po keleto bendymų gelbėtojui pavyko pagriebti pilotą;
– gelbėtojas vienu mostu nupjovė parasparnio ir atsarginio stropas, o pilotą saugiai nuleido ant žemės.Verta paminėti, kad šalia aukštos įtampos linijos buvo diiiiiiidelė pieva. Vienu momentu net buvau bepagalvojanti, kad čia tiesiog gelbėtojai treniruojasi…
Atrakcija vyko Javorovo, Čekijoje, rugsėjo 4 d.Rasa
2005 26 spalio @ 10:48 #165779windhunterjo
graziai pasakyta!!!
beje ir as turiu klausimely sia tema:
kiek pastebejau tarp standartiniu kupolu labai stipriai skiriasi ju plotas vieni turi 23kv kiti netgi 35kv ir daugiau.Tai manau yra nemazas skirtumas kuris turetu stipriai ytakoti parasiuto charakteristikas?gal as klystu?2005 28 spalio @ 06:10 #165785AnonimasGaliu ir klisti bet kiek supratau is to ka girdejau is kitu pilotu – atsarginiu charakteristikos mazdaug vienodos. Tiesiog kuo didesnis piloto svoris tuo didesnio ploto jam reikalingas atsarginis, kad nusileidimas su juo nebutu nei per greitas, nei per lietas.
Aisku nekalbu apie valdomus parasiutus, bet manau kad ir cia tas pats.
Svetlana
P.S. Visiems pilotams linkiu skleisti atsarginius tik kai juos reikia pravedint ir perpakuoti.
nierka parašė:
>
> jo
graziai pasakyta!!!
> beje ir as turiu klausimely sia tema:
> kiek pastebejau tarp standartiniu kupolu labai
> stipriai skiriasi ju plotas vieni turi 23kv kiti netgi 35kv
> ir daugiau.Tai manau yra nemazas skirtumas kuris turetu
> stipriai ytakoti parasiuto charakteristikas?gal as klystu? -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.