• This topic is empty.
Rodomi 9 įrašai - nuo 1 iki 9 (viso: 9)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154405
    Tasas

    Pamatavus 40+ sparnų sužinojome jog medžiagos pralaidumo rezultatų kitimas labai įtakojamas medžiagos amžiaus.
    Taip pat jog medžiagos savybės prastėja geometriškai, o ne tiesiogiai.
    Maždaug taip ;)
    10006201_275972959229911_1770250729_n.jpg

    Norite pamatuoti savo sparno pralaidumą? Susisiekite ir palikite sparną kelioms dienoms (geriausiai visai savaitei po savaitgalio) ;)
    Daugiau rezultatų: http://goo.gl/8BqCPO

    #198999
    Hook

    Ar aš teisingai suprantu? Darome prielaida, kad sparno resursas 300 valandų.

    1. Perku naują sparną. Skraidau per sezoną po 1 valandą. Po penkių metų turiu trečdali išnaudoto resurso (>100h)?
    2. Perku naują sparną. Pirmo sezono metų praskraidau 200val. Vėliau neskraidau 5 metus. Po 5 metų vėl norių paskraidyti su savo sparnu. Ar jis jau netinkamas skraidymams?

    Stropu patikimumo ir piloto įgūdžių temos neliečiu.

    #199001
    Tasas

    Taip Markai teisingai supratai, taipogi medžiaga dyla netolygiai (iš pradžių ilgai idealios savybės, o vėliau gana greitai praranda).

    Aišku daug priklauso kas tą sparną naudoja, kaip prižiūri ir kelintas sparnas ;)

    #199016
    Sigma

    Ar testavimo procedūra tokia sudėtinga, kad užtrunka net keletą dienų ? ;)

    Antanas

    #199017
    Tasas

    Nesudėtinga, patys matavimai užtrunka 30-40min, plius dar matavimo įrangos paruošimas.
    Tai reikia atrast laiko tam, o per kelias dienas papraščiau ;)

    #199511
    sssvajoklis

    ar sudetinga ta matavimo iranga ??? gal eitu paciam ismokti matuoti sparno pralaiduma? kaip pamatyti ta matavimo procesa.???
    klausiu del to kad vezti sparna i Vilniu dviems dienom ir ten jo laukti kol padarys…. brangoka…
    siuntineti per pasto skyrius vel nesamone. nemanau kad tam reikia baigti aukstajoi moksla kad pamatutoti

    #199512
    Tasas

    Nelabai supratau tavo klausimų, bet matavimo įranga atrodo maždaug taip: http://www.jdc.ch/en/scientific-line/porosimetre-mk1/
    Pats matavimas turint įrangą nėra sudėtingas, atvyk kada į Vilnių ir parodysiu bei papasakosiu kas prie ko.

    #199513
    ciortas

    To stebuklo, kur Tadas nurodė, kaina – ukairsports.com/product/jdc_skywatch_porosity_meter.

    Šiaip principas manau yra gana paprastas, kad ir pačiam susiręsti. Aš daryčiau taip: patalpini parasparnio medžiagą tarp dviejų flanšų su guminėm tarpinėm (dėl sandarumo) ir, paduodamas per vieną flanšą orą pastoviu slėgiu, matuoji laiką, per kurį per parasparnio medžiagą išeina tam tikras kiekis oro. Esminis sunkumas, manau, yra su pastovaus slėgio palaikymu – bet aš turbūt paimčiau siaurą (kad aiškiau būtų matyti, kiek oro išėjo) dar sandarų cilindrą, pastatyčiau vertikaliai ir ant stūmoklio štoko uždėčiau svorį (kažkur šioj konstrukcijoj turėtų būti ir manometras). Svoris pastovia jėga, nukreipta žemyn, veiks stūmoklį – taip cilindre susidarys pastovus slėgis. Nu ir pasiėmęs bokalą alaus lauki, per kiek laiko tam tikra dalis oro (susigraduočiau pagal stūmoklio štoką) išlįs į kitą pusę.

    Aišku, tai nebūtų mokslinio lygio prietaisas, bet bent pradžiai manau užtektų. Juo labiau, kad ir tikslumo čia milžiniško nereikia.

    O ta bandymo trukmė, manau, susidaro dėl to, kad reikia patikrinti medžiagą keliose parasparnio vietose. Ir tikriausiai kuo labiau sudėvėtas sparnas, tuo greičiau pratestuojamas – tiesiog kontrolinis kiekis oro greičiau išeina.

    Galbūt klystu…

    #199514
    ginteelis

    O tai ką jūs sudrožto sparno nuo gero neskiriat, kad reik tų nesąmonių ?

Rodomi 9 įrašai - nuo 1 iki 9 (viso: 9)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.