• This topic is empty.
Rodoma 19 įrašų - nuo 1 iki 19 (viso: 19)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149965
    Anonimas

    Mano geras draugas is Vokietijos parduoda paramotora PAGOJET su triju cilindru Konig SC 430 varikliuku. Trimentis sraigtas. Komplekte yra dar vienas atsarginis SC 430 variklis.

    Praso jis uz tai 8000 Lt. Gal kam idomu, paskambinkite. Kalba eina apie pirkini, kuris yra Vokietijoje. Tad “gyvo” parodyti negalime, atvesciau ji pagal uzsakyma ir avansini dalini mokejima.

    #165734
    Anonimas

    o koks svoris ir senumas?

    #165735
    Anonimas

    Čia šitas? M4 ?

    http://www.dulv.de/dulv/technik/kennblatt/Motorschirm/00995-2.pdf

    Ar yra kas su juo skridęs? Kaip garsas? Nes pas jį 1.17m pliurpa be reduktoriaus…. Turėtų neblogai suktis…

    #165751
    Anonimas

    Modelis M4, gamybos metai apie 1995. Pradirbes apie 60 val. svoris apie 25 kg

    #165760
    Anonimas

    Garsas tikrai labai grazus, muzikine prasme.

    #165782
    Anonimas

    kazkaip labai jau keista kad per desimt metu skraidymo priskraidytas tik 60valandu iseina po 6 valandas per sezona.cia arba gedo aparatas labai arba burzujus taupe motora kad galetu po desimt ar penkiolikos metu parduoti.pakomentuokit motoristai nejaugi jus po tiek mazai per sezona skraidote as per du skridimus be motoro tiek priskraidau(kai buna super oras)

    #165783
    Anonimas

    manau, kad jis turejo tech problemu,juk cia berods kanadietiskas egzempliorius.

    #165784
    Anonimas

    Motoras galejo jokiu techniniu problemu ir netureti, taciau kaip patikrinti, kad jis tikrai dirbes tik 60 val. Taciau minetas motoras turetu buti gan ilgaamzis, nes nera labai forsuotas (dirba santykinai mazais sukiais, todel jo galios/darbinio turio santykis neispudingas). Taciau variklis yra puikiai isbalansuotas, veikdamas beveik nevibruoja (alkuninio veleno vieno apsisukimo metu, paeiliui, lygiais intervalais suveikia visi trys jo cilindrai). Labai maloni sio variklio “akustika” – gaudzia, kaip tikras aviacinis motoras.
    Sis variklis “gime” gerokai anksciau, nei atsirado paramotorai. Tai kazkada garsios dvitakciu varikliu firmos “Konig” (Vokietija) kurinys, skirtas lengvai aviacijai. Dabar “Konig” jau nebera – firma nupirko italu “Zanzottera”, gamyba perkeldama i Kanada (www.compactradialengines.com). Minetas “Konig” variklis dabar vadinasi SC430. Deklaruojamas galingumas sumazintas iki 20 a.g./4200 aps/min (vokiskame variante – 24 a.g./4800 aps/min). Del didesnes kainos radialiniams varikliams dabar sunku konkuruoti su vienacilindriais paramotoru rinkoje.

    #165786
    Anonimas

    motoras pagamintas Vokietijoje, tai tikras KONIG, ne italu darbas.
    60 val. tik del to, kad pats pilotas uzkietejes bemotorio skraidymo fanatas is Miuncheno, juk salia kalnai! O motora paimdavo tik atostogoms-skraide daugiausia Skandinavijoje.

    #165787
    Anonimas

    pamenu viena pasakojima kai naujas moskvicius isstovejo 30metu buvo visai nevazinetas ir kai po tiek metu su juo pradejo vazineti tai jis luzo lygiai taip pat kiap ir seni moskviciai tas faktas irodo kad pats metalas per tiek metu pavargsta nuo isoriniu poveikiu.zmones net stebedavosi kaip naujos dalys kurios nebuvo naudotos tiesiog suluzdavo.isvadas darykit patys.

    #165788
    Anonimas

    na Pagojet resursas vien apie 800 val., tai jei pradirbes 60 val., praktiskai naujas. Uzteks jo visam gyvenimui, neuzmusamas motoras, idetas ten aviacinis variklis . Patikimas daiktas, pats maciau skraidziau. nera ko lyginti su moskviciumi.

    #165789
    liotcik

    dfhj parašė:
    >
    > pamenu viena pasakojima kai naujas moskvicius isstovejo
    > 30metu buvo visai nevazinetas ir kai po tiek metu su juo
    > pradejo vazineti tai jis luzo lygiai taip pat kiap ir seni
    > moskviciai tas faktas irodo kad pats metalas per tiek metu
    > pavargsta nuo isoriniu poveikiu.zmones net stebedavosi kaip
    > naujos dalys kurios nebuvo naudotos tiesiog suluzdavo.isvadas
    > darykit patys.

    IS kur tokios zinios? Susapnavai sianakt? Aisku jei islaikysi moskviciu 30metu lauke tada tu teisus nes jis surudys, bet normaliai priziurima technika nuo stovjimo netampa blogesne. Atvirksciai: pvz stakliu korpusus po liejimo laiko keleta metu lauke kad dingtu vidiniai itempoimai. Dar vienas idomus dalykas: japonai pirkdavo is rusu senas stakles, net prieskarines, ir ant seno korpuso sumontuodavo naujausia mechanika. Del to pacio senejimo, nuo kurio metalas tik gereja.

    #165790
    Anonimas

    japonai yra japonai o su automobiliu yra faktas tikras o jei kazkam jis sapnas tebunie sapnu as neirodinesiu.

    #165791
    liotcik

    dfhj parašė:
    >
    > japonai yra japonai o su automobiliu yra faktas tikras o jei
    > kazkam jis sapnas tebunie sapnu as neirodinesiu.

    Nebent gali buti toks variantas kad per 30metu tam moskviciui tepalai isdziuvo, sutirstejo, ar pavirto i netepanti tepala. Nenuostabu kad ta masina suluzo tada.

    #165792
    Anonimas

    dariau nesigicyk tai yra tiesa kas liecia mocus auto ir pan.kada parodysiu tau savo asmenini stebuklu arba nesamoniu muzieju ir paiskinsiu kodel taip darosi

    #165793
    Anonimas

    > skraidymo fanatas is Miuncheno, juk salia kalnai! O motora

    na jei jau Miunchene, tai mielai apžiūrėčiau/išbandyčiau šį technikos stebuklą :)))) Juk trijų cilindrų motoparasparnį sutiksi ne kiekvieną dieną….

    Kaip su jumis/ Pagojet savininku susisiekti?

    #165794
    Anonimas

    Taip, siais laikais jie jau retai pasitaiko (minejau, kad variklio populiarumui pirmiausia trukdo santykinai didele jo kaina). Taciau pries 10-12 metu, kuomet kita alternatyva galejo buti tik SOLO 210 (pirmiausia skirtas zemes ukio reikmemes), “Konig’u” varomais paramotorais skraide zymiai dazniau.

    #165804
    Anonimas

    o tai kaip su jumis visdėlto susisiekti dėl pabandymo?

    #165807
    Anonimas

    mororas uz 2 sav. bus LT. Norintiems pabandyti tel. 8698 22810

Rodoma 19 įrašų - nuo 1 iki 19 (viso: 19)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.