- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 20 rugsėjo @ 12:04 #149965Anonimas
Mano geras draugas is Vokietijos parduoda paramotora PAGOJET su triju cilindru Konig SC 430 varikliuku. Trimentis sraigtas. Komplekte yra dar vienas atsarginis SC 430 variklis.
Praso jis uz tai 8000 Lt. Gal kam idomu, paskambinkite. Kalba eina apie pirkini, kuris yra Vokietijoje. Tad “gyvo” parodyti negalime, atvesciau ji pagal uzsakyma ir avansini dalini mokejima.
2005 17 spalio @ 13:23 #165734Anonimaso koks svoris ir senumas?
2005 17 spalio @ 17:20 #165735AnonimasČia šitas? M4 ?
http://www.dulv.de/dulv/technik/kennblatt/Motorschirm/00995-2.pdf
Ar yra kas su juo skridęs? Kaip garsas? Nes pas jį 1.17m pliurpa be reduktoriaus…. Turėtų neblogai suktis…
2005 19 spalio @ 11:25 #165751AnonimasModelis M4, gamybos metai apie 1995. Pradirbes apie 60 val. svoris apie 25 kg
2005 20 spalio @ 13:28 #165760AnonimasGarsas tikrai labai grazus, muzikine prasme.
2005 27 spalio @ 16:18 #165782Anonimaskazkaip labai jau keista kad per desimt metu skraidymo priskraidytas tik 60valandu iseina po 6 valandas per sezona.cia arba gedo aparatas labai arba burzujus taupe motora kad galetu po desimt ar penkiolikos metu parduoti.pakomentuokit motoristai nejaugi jus po tiek mazai per sezona skraidote as per du skridimus be motoro tiek priskraidau(kai buna super oras)
2005 27 spalio @ 18:21 #165783Anonimasmanau, kad jis turejo tech problemu,juk cia berods kanadietiskas egzempliorius.
2005 27 spalio @ 20:47 #165784AnonimasMotoras galejo jokiu techniniu problemu ir netureti, taciau kaip patikrinti, kad jis tikrai dirbes tik 60 val. Taciau minetas motoras turetu buti gan ilgaamzis, nes nera labai forsuotas (dirba santykinai mazais sukiais, todel jo galios/darbinio turio santykis neispudingas). Taciau variklis yra puikiai isbalansuotas, veikdamas beveik nevibruoja (alkuninio veleno vieno apsisukimo metu, paeiliui, lygiais intervalais suveikia visi trys jo cilindrai). Labai maloni sio variklio “akustika” – gaudzia, kaip tikras aviacinis motoras.
Sis variklis “gime” gerokai anksciau, nei atsirado paramotorai. Tai kazkada garsios dvitakciu varikliu firmos “Konig” (Vokietija) kurinys, skirtas lengvai aviacijai. Dabar “Konig” jau nebera – firma nupirko italu “Zanzottera”, gamyba perkeldama i Kanada (www.compactradialengines.com). Minetas “Konig” variklis dabar vadinasi SC430. Deklaruojamas galingumas sumazintas iki 20 a.g./4200 aps/min (vokiskame variante – 24 a.g./4800 aps/min). Del didesnes kainos radialiniams varikliams dabar sunku konkuruoti su vienacilindriais paramotoru rinkoje.2005 28 spalio @ 08:27 #165786Anonimasmotoras pagamintas Vokietijoje, tai tikras KONIG, ne italu darbas.
60 val. tik del to, kad pats pilotas uzkietejes bemotorio skraidymo fanatas is Miuncheno, juk salia kalnai! O motora paimdavo tik atostogoms-skraide daugiausia Skandinavijoje.2005 28 spalio @ 08:49 #165787Anonimaspamenu viena pasakojima kai naujas moskvicius isstovejo 30metu buvo visai nevazinetas ir kai po tiek metu su juo pradejo vazineti tai jis luzo lygiai taip pat kiap ir seni moskviciai tas faktas irodo kad pats metalas per tiek metu pavargsta nuo isoriniu poveikiu.zmones net stebedavosi kaip naujos dalys kurios nebuvo naudotos tiesiog suluzdavo.isvadas darykit patys.
2005 28 spalio @ 11:00 #165788Anonimasna Pagojet resursas vien apie 800 val., tai jei pradirbes 60 val., praktiskai naujas. Uzteks jo visam gyvenimui, neuzmusamas motoras, idetas ten aviacinis variklis . Patikimas daiktas, pats maciau skraidziau. nera ko lyginti su moskviciumi.
2005 28 spalio @ 15:45 #165789liotcikdfhj parašė:
>
> pamenu viena pasakojima kai naujas moskvicius isstovejo
> 30metu buvo visai nevazinetas ir kai po tiek metu su juo
> pradejo vazineti tai jis luzo lygiai taip pat kiap ir seni
> moskviciai tas faktas irodo kad pats metalas per tiek metu
> pavargsta nuo isoriniu poveikiu.zmones net stebedavosi kaip
> naujos dalys kurios nebuvo naudotos tiesiog suluzdavo.isvadas
> darykit patys.IS kur tokios zinios? Susapnavai sianakt? Aisku jei islaikysi moskviciu 30metu lauke tada tu teisus nes jis surudys, bet normaliai priziurima technika nuo stovjimo netampa blogesne. Atvirksciai: pvz stakliu korpusus po liejimo laiko keleta metu lauke kad dingtu vidiniai itempoimai. Dar vienas idomus dalykas: japonai pirkdavo is rusu senas stakles, net prieskarines, ir ant seno korpuso sumontuodavo naujausia mechanika. Del to pacio senejimo, nuo kurio metalas tik gereja.
2005 28 spalio @ 15:55 #165790Anonimasjaponai yra japonai o su automobiliu yra faktas tikras o jei kazkam jis sapnas tebunie sapnu as neirodinesiu.
2005 28 spalio @ 16:50 #165791liotcikdfhj parašė:
>
> japonai yra japonai o su automobiliu yra faktas tikras o jei
> kazkam jis sapnas tebunie sapnu as neirodinesiu.Nebent gali buti toks variantas kad per 30metu tam moskviciui tepalai isdziuvo, sutirstejo, ar pavirto i netepanti tepala. Nenuostabu kad ta masina suluzo tada.
2005 28 spalio @ 19:38 #165792Anonimasdariau nesigicyk tai yra tiesa kas liecia mocus auto ir pan.kada parodysiu tau savo asmenini stebuklu arba nesamoniu muzieju ir paiskinsiu kodel taip darosi
2005 28 spalio @ 21:36 #165793Anonimas> skraidymo fanatas is Miuncheno, juk salia kalnai! O motora
na jei jau Miunchene, tai mielai apžiūrėčiau/išbandyčiau šį technikos stebuklą ))) Juk trijų cilindrų motoparasparnį sutiksi ne kiekvieną dieną….
Kaip su jumis/ Pagojet savininku susisiekti?
2005 29 spalio @ 10:08 #165794AnonimasTaip, siais laikais jie jau retai pasitaiko (minejau, kad variklio populiarumui pirmiausia trukdo santykinai didele jo kaina). Taciau pries 10-12 metu, kuomet kita alternatyva galejo buti tik SOLO 210 (pirmiausia skirtas zemes ukio reikmemes), “Konig’u” varomais paramotorais skraide zymiai dazniau.
2005 31 spalio @ 15:24 #165804Anonimaso tai kaip su jumis visdėlto susisiekti dėl pabandymo?
2005 1 lapkričio @ 13:04 #165807Anonimasmororas uz 2 sav. bus LT. Norintiems pabandyti tel. 8698 22810
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.