• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 21)
  • Autorius
    Įrašai
  • #151960
    amatioras

    Parduodamas Skywalk Poison 2, 2008 m., dydis M (95-105 kg), DHV 2-3, kokybe 10+

    Skywalk Poison 2 yra:
    – 2008 metu XC Contest sport klases 1-os vietos laimetojas (http://www.xcontest.org/2008/world/en/ranking-pg-sport/);
    – 2008 metu 2-os ir 4-os vietos savininkas bendroje XC Contest Open World Tour kategorijoje;
    – ilgiausio trikampio skrydzio Vokietijoje savininkas;
    – ir siaip labai puikus sparnas :)

    Sparnas pagamintas su unikalia aliuminio medziaga, kuri yra ultra lengva (29g/m2) ir atspindi 99% UV. Taip pat visi Skywalk sparnai deka naudojamos uzpatentuotos technologijos gali skirsti ypatingai letai (<20km/h).
    Daugiau info apie parasparni http://www.skywalk.info/Downloads/284/

    Sparno kaina 1100 Eur.

    Taip pat parduodami nauji Skywalk sparnai:

    Mescal 2, DHV 1, kaina 1570 Eur
    Tequila 2, DHV 1-2, kaina 1840 Eur, 2008 metų parasparnis, tinka paramotorui
    Masala, DHV 1-2, kaina 1840 Eur, Ultra lengvas parasparnis, svoris 4,3 kg, su užpatentuota aliuminine medžiaga Aerofabrix
    Chili 2, DHV 1-2, kaina 1840 Eur, Vienas geriausių 1-2 sparnų – sklendimo kokybė 8.8 !
    Chili 2, DHV 1-2 XL+tandemas, Kaina 1940 Eur
    Cayane 3, DHV 2, 2009 m. modelis, kaina 2200 Eur
    Poison 2, DHV 2-3, kaina 2450 Eur, su užpatentuota aliuminine medžiaga Aerofabrix, yra galimybė pratestuoti Lietuvoje
    Joint, DHV 1-2 tandem, kaina 2350 Eur
    Range pakabinimo sistema su kokonu, kaina 720 Eur, Naujiena! Puiki sportinė pakaba, yra galimybė apžiūrėti Lietuvoje
    Cult XC pakabinimo sistema, kaina 470 Eur
    Kombinezonas, kaina 240 Eur, labai patogus, puikios kokybės, tinka slidinėjimui, yra galimybė apžiūrėti Lietuvoje

    Kontaktinė informacija:
    Tomas 8 653 90690
    amatioras@gmail.com
    (vakarų Lietuvoje gyvenantiems del nauju sparnu – kontaktas Stasys modis@takas.lt)

    #182226
    liotcik

    KAs del kokybes, ji yra pamatuota keletos garsiu leideju.
    Taigi:

    Gleitschirm (viekieciu) ismatuota: 9.4
    Vol Libre (prancuzu): 9.45
    Parapente Vuelo Libre (ispanu) 9.8

    Yra ir geresniu kokybiu 2/3 kategorijoje:

    Swing Stratus GS 7:
    Gleitschirm (viekieciu) ismatuota: 9.6

    Niviuk Peak:
    Gleitschirm (viekieciu) ismatuota: 9.4
    Vol Libre (prancuzu): 9.54
    Parapente Mag (F): 9.5
    Parapente Vuelo Libre (ispanu) 10

    Nova Triton:
    Parapente Mag (F): 9.7

    Maciau poison, medziaga atrodo tikrai ispudingai, sidabrine ir labai plona. Labai lengva suplesyt.

    #182227
    amatioras

    “Maciau poison, medziaga atrodo tikrai ispudingai, sidabrine ir labai plona. Labai lengva suplesyt.”
    liotcik ar bandei plesyti poison 2 medziaga, kad sakai jog lengva suplesyti ar matei kad kazkas pleso? nes as pats nebandziau plesyti tai nezinau ar lengvai plysta? Ar cia tavo spejimas, kad tipo turetu plysti? :)

    #182228
    liotcik

    MAciau startavimo salygas (kalifornija dulkes ir akmenys) maciau daug startuojanciu pilotu ir maciau suplesyta tik poison o ne koki kita kupola.

    #182229
    liotcik

    Duomenys is para2000, apie skywalk poison. Pagaminta:

    Aerofabríx 29 g/m²
    Skytex 27 g/m²

    Tebunie apie ta naujaja aerofabrix informacijos nedaug, gal but tai sutapimas kad suplyso butent Poison 2.

    Dabar paziurim i sito kupolo nuotrauka:

    skywalk-poison2.jpg

    argi ne grazuolis.

    Taciau matosi kad is aerofabrix pagaminta tik visutine priekine briauna. Visas likes kupolas pagamintas is skytex’o 27 gramu.

    Tiems kas nezino, paprasti kupolai gaminami is skytexo 40 ir 45 gramu. Is 27 gramu skytexo gamina taip vadinami ultralight kupolai. Jie gerokai legvesni ir jie skirti pagrinde zmonems megstantiems laipioti po kalnus.
    O tai kad ultralightai turi gerokai trumpesni tarnavimo laika ir reikalauja padidinto atsargumo net diskusijos kilt negali.

    #182233
    karpis

    Kas cia atsitiko – lyg kiek pamenu skywalka klaipiedieciai atstovavo ?

    #182235
    karolis

    Ne nu as viska suprantu, bet ateiti i tema kur zmogus pardavineja sparna ir pradet ji suvarineti… gal biski per daug, ne?

    Pernai Tomas kartu skrendant mane visai nesunkiai apdejo su tuo sparnu (as skridau su addictu) – matyt tiek sparnas tiek tarpine skrido geriau :)

    cia pora fotkiu:

    sheta-1.jpg

    sheta-3.jpg

    #182236
    Termik

    :D nu matai jai Liocikas neisikistu tai cia butu nonsensas :D

    #182237
    sssvajoklis

    bet zmogus duoda rimta ir objektyvia informacija..be jo forumas butu blankus..

    #182238
    Anonimas

    Siurprizas !!! (http://www.xcontest.org/2008/world/en/ranking-pg-sport/); žiūrėti 4 vietos laimėtoją.

    Tarp visų DHV 2-3 ir DHV 2 sparnų įsitaises kuklus Nova Mentor (DHV 1-2 low end). Tai visgi, kas ten skrenda, tarpinė ar pilotas ?

    #182239
    karolis

    Tarpine ar pilotas? Nu cia toks filosofinis klausimas siaip :)

    #182240
    liotcik

    Mariuk tu teisus. bet jei nieks nieko nesakys irangos pardavimo skyrelis pasidarys panasus i gariunu turgaviete.
    Dar blogesnis dalykas kai vienus skelbimus kritikuojam viskas ok, kitus ne ok .
    Zmones be sazines grauzaties pries tai freex flair vadino parsiutu , nors berods su juo pirma karta Lietuvoj buvo nuskrista 100+km.

    Taip poison-2 top savo klaseje pagal kokybe. bet kokybe ne 10. Taip kupolas labai lengvas su visais islpaukianciais is to privalumais, bet medziaga reikalauja padidinto atsargumo ir tarnauja trumpiau nei sunkesnes medziagos (negarantuoju del aerofabrix bet skytex tai tikrai).

    Jei nors vienas is mano teiginiu yra klaidingas del poison-2, atsiprasysiu viesai.

    #182241
    Sigitas

    liotčiko klauskit dėl tarpinių, pilotų…- tagul rašinėja toliau

    #182249
    mad

    Smulkmena, bet Nova Mentor – ne low o high-end DHV 1-2.

    Po ranka neturiu skaičiukų, bet visai neblogas jo L/D. O jei dar tarpinė ištverminga (po 9 valandas už vairo) – toks ir rezultatas. :)

    #182264
    Blocha

    Liotcik, tau ka – menesines?! Pasakyk man prasau koks skirtumas perkanciam pilotui – kokybe 9.4 ar 9.7?!! Tu sugebesi atskirti?
    …forumas be jo butu blankus… TIKRAI
    Gali nevargti ir nerasyti atsakymo – neskaitysiu.

    Sorry, si karta nervai neatlaike.

    Blocha

    #182268
    liotcik

    Cia ne Blochai nes jis neskaitys :D :

    Blocha Parašė:


    > Liotcik, tau ka – menesines?!

    Ne, geriau dvi dienas is eiles, nes oro nebuvo :D

    Ziuriu tau irgi reiktu isgert :)

    >Pasakyk man prasau
    > koks skirtumas perkanciam pilotui – kokybe 9.4 ar
    > 9.7?!! Tu sugebesi atskirti?

    Visu pirma Gerb. Amatioras rase ne 9.4 ir ne 9.7 o 10+ (o va 9.4 ir 10+ tikrai atskirsiu) ir jeigu perkanciajam nera skirtumo kam tada rasyt? tarp kitko 0.2-0.3 kokybe yra max ka gamintojai pasiekia isleisdami nauja modeli. Zinau kad tai sunku pajust, bet del to idedama daug pastangu, kas veliau atsispindi parasparnio kainoje.

    Dar karta paskaitykit ka as parasiau. Nieks nieko nesuvarineja o tik duoda matavimu duomenis ir tie duomenys rodo kad tequila-2 vienas is geriausiu kupolu pagal kokybe savo klaseje. Ar tai yra blogai?

    Kokybiu matavimai pateikti cia: http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Gear/Wing/Perf/Thermik/Main.htm#Test_Method

    ir cia (truputi senstelejusi lentele): http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Gear/Wing/Perf/MaxGlide_SourceComparison/Anonymous.pdf

    man labai keista kad jus ant manes puolat nors neturit ko pasakyt. Gal kokia slapta informacija atskleidziau? :D

    #182289
    sssvajoklis

    cia labai madinga vienas kitam i gerkle kibti. kaip suprantu skraidymu per mazai.

    #182300
    Termik

    neeeeeeeeeeeeeeeeee neskraidymo :) o o seno golfuko ir graziu panicku :P

    Krc apsizhenijo Jurate su Kastyciu. Po 9 men gimdymo namuose iseina daktaras
    su tokiu dideliu sarasu:
    – Jonaitis, sveikinu dukra
    – Petraitis, sveikinu sunus.
    – Kastytis, sveikinu… du kibirai karosu :D

    #182301
    liotcik
    #182353
    amatioras

    “medziaga reikalauja padidinto atsargumo ir tarnauja trumpiau nei sunkesnes medziagos (negarantuoju del aerofabrix bet skytex tai tikrai). “

    na as sutinku, kad kai kurios medziagos tarnauja ilgiau. Sakykim gelvonoras sunki, bet ilgaamziska medziaga (tik idomu tai, kad dauguma gamintoju nebegamina is sunkiu medziagu, kitaip tariant atsisake sunkiu medziagu ir perejo prie lengvesniu medziagu. Labai idomu kodel?) Dabar kalba eina apie tarnavimo laika ,pavyzdys su gelvonoru ar kazkokia sunkesne medziaga galima skraidyti sakykim 500-600val. (cia pavyzdys), skyteksu galima skraidyti 400-500val. (cia pavyzdys) na procentaliai jis susidevi greciau ,bet tiek valandu Lietuvos vidutinis pilotas priskraido per 4-6 sezonus.Klausimas ar yra ir kiek pilotu skraido su 6 sezonu sparnais??? mhm na as nepamenu tokiu Lietuvoj kad butu.Ir jei zmogus galvoja, kad gelvonoras ar kazkokia stipresne medziaga geresne tuo, kad ilgiau galima skraidyti su situo sparnu ir pirkti sparna del medziagos patvarumo, tai as manau, kad jis klysta.po 5 sezonu arba 500val skraidymo nemanau, kad kasnors pasakys,jog sparnas geresnis uz kitus tuo, kad geriau skrenda, nes medziaga stipresne ir istvermingesne ir as dar jo nekeisiu 200 ar 400valandu, nes skrenda ispudingai. Po 500val bet kokios medziagos sparnas bus pavarges ar tai bus skayteksas ar gelvonoras ar dar kokia stipri medziaga,o ziurint kaip tu nuskridai sitas 500 valandu, tai jau kita kalba.viskas priklauso nuo piloto koki jis sparna perka ir ko is jo nori.
    Juk zmones neperka traktoriu ar miskoveziu tam kad nuvaziuoti is tasko A i taska B, nesvarbu, kad jis patvaresnis nei lengvoji.kiekvienas daikta perka pagal savo poreiki ir nemanau, kad gamintojas daro medziaga tam, kad ji greiciau susidevetu ir pilotui reiktu pirkti nauja sparna. Atksleisiu didziule paslapti siaures amerikos zmonems :))) Lengvesnes ir plonesnes medziagos daromos del rezultatu, o gal sito nezino USA pilotai jei ne tai butinai parasyk forume liocik. O jei pilotas nori ne rezultatu, o kazko kito, tai reikia kazko kito ieskoti, pvz., skraidykles tikrai ilgaamziskesnis aparatas nei parasparnis.
    Skywalk gamintojas sparnam duoda 4 metu garantija 2+2 bijau apsimeluoti, bet nemaciau nei vieno gamintojo kuris duotu 4 metu garantija parasparniams.Aisku ,jei pilotas leidinesis i tvoras ar miskus, ar kalnuose puse dienos dauzys ta sparna startavietej, nemokedamas isstartuoti, tai sparno tarnavmo laikas sutrumpes. Buvo paziuret kaip tarnauja aerofabrix dengta aliuminiu, tai po 300val skraidymo medziaga buvo kaip naujo sparno :visa 100% UV aliuminis atspindi.O kodel ne visas parasparnis yra dengtas aliuminiu? todel, kad parasparnio kaina butu perdidele vartotojams, todel juo padenge tik priekine briauna, kur didziausia apkrova ir greiciausiai atsiranda pralaidumas.
    o del kokybes kur Gerb. amatioras rase kad 10+ tai kaip bebutu gaila as sito parasparnio netestavau kokia kokybe ir nepazystu kas tai galetu padaryti kaip bebutu gaila as perasiau gamintojo deklaruojamus skaicius ar tu manei kad gerb amatioras susigalvojo situos kokybes skaicius tam kad apgauti kitus pilotus?nereikai improvizuoti.

    p.s as nieko pries gelvonora neturiu. Mano pacio pirmas parasparnis buvo is gelvonoro, puikiai skrido, laimejau ne vienas varzybas. ne medziagoj esme.
    p.s. na uztenak skubu svesti velyku iki visiems geru svenciu ir aisku geru srydziu.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 21)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.